quote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
precies, laten we stoppen met die nutteloze discussie
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:21 schreef MaxPower het volgende:
Tifo staat een beetje stil in Kerkrade of niet? Alle vlaggen inmiddels gejat gedrukt?
Hoe zit het met de FCDB tifoacties?quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Aardige actie inderdaad.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Doen we niet (meer).
FC Den Bosch stijgt in mijn achting.quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Doen we niet (meer).
Ze staan nu op de voorlaatste plek?quote:Op maandag 19 november 2007 21:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
FC Den Bosch stijgt in mijn achting.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu op de voorlaatste plek?
Hoger als Den Haag als ik de stand zo bekijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu op de voorlaatste plek?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
En het begon nog wel zo enthousiast met Michael, Sjors en Jorg
www.fcdb-tifosi.com![]()
Ze hadden zelfs een echt logo!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
En het begon nog wel zo enthousiast met Michael, Sjors en Jorg
www.fcdb-tifosi.com![]()
Een van de weinige goede ideen.quote:Het hele idee is eigenlijk afgelopen voorjaar (2004) ontstaan nadat een paar supporters een ludiek idee hadden bedacht namelijk om een zweefvliegtuigje met tekst te huren en dat boven het Haagse zuiderpark te laten vliegen bij een thuiswedstrijd van FC Den Haag. Op de tekst zou zoiets komen van: "Still hate you see you next season - FCDB".
Daarvoor was geld nodig en binnen no-time hadden deze gasten via een soort van collecte op de m-side 450 euro bij elkaar. Alles was geregeld, het vliegtuig, de tekst en de piloot, maar toen puntje bij paaltje kwam heeft de piloot er toch maar vanaf gezien
quote:Het hele idee is eigenlijk afgelopen voorjaar (2004) ontstaan nadat een paar supporters een ludiek idee hadden bedachtgejat
quote:Op zondag 25 november 2007 18:08 schreef El-Salvador het volgende:
Iemand een foto van het prachtige doek van Jaap Stam?
quote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
best knap om die gast nóg lelijker op doek te zetten dan dat ie in het echt is
Opvallend, vraag me echt af of je dit meentquote:Op maandag 26 november 2007 16:24 schreef DarkShine het volgende:
Jaloezie of realisme?
Het doek is gewoon lachwekkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |