Volgens mij wist iedereen het wel zo'n beetje van die rookpotten toen, was wel mooi om te zien hoe die stewards aan kwamen rennen om ze er allemaal af te tyfenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:38 schreef denthemen het volgende:
Er zijn er toen tientallen in beslag genomen, was wel lekker dat ik wist dat ze gingen komen want al dat rook is niet echt lekker mijn voor mijn toch al niet goede longen hehe
paar jaar geleden ook bij onsquote:Op zondag 2 maart 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
weer gecontroleerd afsteken van fakkels, was ook bij az en graafschap eerst dacht ik
Bij ons nooit.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
weer gecontroleerd afsteken van fakkels, was ook bij az en graafschap eerst dacht ik
Tegen de joden en ook 1x met het afscheid van Bosvelt toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook bij ons, fakkels horen gewoon in het publiek
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Omniworld had TIFO vandaag voor de wedstrijd.
Er stonden wel een paar figuren vanaf het veld foto's te maken. Maar het mag de naam TIFO eigenlijk niet hebben natuurlijkquote:
fraaie actiequote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Stukje over de tifo bij Grunn van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |