quote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef DaMart het volgende:
Aardbeienthee... dat staat nu voor mijn neus.
lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef DaMart het volgende:
Aardbeienthee... dat staat nu voor mijn neus.
Een moet de eerste zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de Wiki meteen even aangepast!
O ja, en dit is trouwens mijn eerste KSC-topic
Jawel, muck netquote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef DaMart het volgende:
En leuk dat er ook eens een keer niemand door het slotje van de vorige KSC is gegaan!
Denk hetquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze haar post weer verwijderd dan?![]()
kut, je had het doorquote:
laat maarquote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef DaMart het volgende:
En leuk dat er ook eens een keer niemand door het slotje van de vorige KSC is gegaan!
Gisteravond tot 313 gepostquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef 'm maar pomper van mequote:Op donderdag 15 november 2007 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
dacht "misschien dat het niet opvalt"
MPG zit naast me te grinniken overigens
van zijn Duckattiquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kenteken van de auto van oom Donald!
succesquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Ben zo pleituh, op naar solli-gesprek![]()
Echte liefde he... gewoon lief grinniken ipv je meteen heel hard uit te gaan lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
dacht "misschien dat het niet opvalt"
MPG zit naast me te grinniken overigens
Nogmaals veel succesquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[KSC #575] Koffie, net sjokiemel, zo lekker!!quote:
Iddquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kenteken van de auto van oom Donald!
quote:
Succes!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Aarti het volgende:
mn eerste koffie na 3 weken
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echte liefde he... gewoon lief grinniken ipv je meteen heel hard uit te gaan lachen.
jij hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Aarti het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Aarti het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Dat is de hele dag al... ik ga 's ochtends naar mijn werk en zie deel 576... ik kom tussen de middag thuis, en zie nog steeds dezelfde topic. Normaal waren jullie er zeker al eentje verder geweestquote:
fok gaat sowieso traagquote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef JortK het volgende:
Die bagger layout gaat bij mij weer verneukt
Al is een bak thee op z'n tijd ook best lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
Koffie > Thee.
ik vind thee het lekkerste als iemand anders hem drinkt...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Al is een bak thee op z'n tijd ook best lekker
Die heb ik nog ff nietquote:Op donderdag 15 november 2007 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind thee het lekkerste als iemand anders hem drinkt...
Koffie > chocomel > theequote:Op donderdag 15 november 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
Koffie > Thee.
Dat is geheel tijdsafhankelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Koffie > Bier
Ik moet eerst even wat bezorgen zo.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens halen dan! En neem voor ons ook meteen wat mee.
Wiesda?quote:
zal ik voortaan ook in mijn blote buik gaan lopen?quote:
eenschquote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Sex
quote:
GeorginaV is ongesteldquote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Sex
quote:
ja, dat blijktquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan het, of je kan het niet he [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
kekke
http://www.local6.com/news/14578641/detail.html
Je hebt me overgeslagenquote:
Ohquote:
quote:
Weet ik nog niet, want ik zit op het werk en het is ongetwijfeld NSFW...quote:
wOAzquote:Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, want ik zit op het werk en het is ongetwijfeld NSFW...![]()
Maar ik verwacht iets moois van jou, uiteraard!!![]()
Ik ben ook amper aanwezig geweest vandaag.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Ik was vandaag trouwens op cursus, dus dat verklaart dat er niet 6 topics doorheen zijn gegaan...![]()
Stel goede prioriteiten manquote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie 'm
Zo effe downloaden.
Eerst boodschappen.
Eenschquote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst iets kuts doen en me dan belonen met iets goeds, wat is daar mis mee?
how you doin'quote:
Ik heb hem ingebruik genomenquote:
Haha, daar is het al met al ook voor hequote:Op donderdag 15 november 2007 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb hem ingebruik genomenziet er net ies kekker uit
![]()
![]()
Deed me even denken aan 'van Binsbergen' van Lullo'squote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar is het al met al ook voor he
Ken ik niet maar het is vast een beste ventquote:Op donderdag 15 november 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deed me even denken aan 'van Binsbergen' van Lullo's
Die zei ook altijd JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ
Heb je d'r al wat over gehoord van deze of gene?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Was wel weer tijd voor een nieuw zwaailicht![]()
Lekker in de zonquote:
quote:
*zoekt filmpjequote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ken ik niet maar het is vast een beste vent![]()
que ?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je d'r al wat over gehoord van deze of gene?
Over de subtiele verandering in je UIquote:
ik vind alle katten tofquote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel mensen vinden mijn kat tof schijnt
[..]
*zoekt filmpje
Owquote:Op donderdag 15 november 2007 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Over de subtiele verandering in je UI
Hier:
http://youtube.com/watch?v=1rMudKnrXvQ
Dit filmpje
Die bolle is van binsbergen.
Die zegt vaak jajajaja
Op 4:50 komt van binsbergen binnenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ownee nog niet
!
![]()
Filmpje
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
oe ik ga eten!
tot zo
OA, vanavond Heroes!
Hij zegt het niet in dat filmpjequote:Op donderdag 15 november 2007 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op 4:50 komt van binsbergen binnen
Ala Storm in debiteuren crediteurenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op 4:50 komt van binsbergen binnen
Welk verdriet?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond maar even de kroeg in, even verdriet weg drinken
Zie FC.quote:
quote:
Ja maar...quote:
Link?quote:
Iddquote:Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ala Storm in debiteuren crediteuren![]()
![]()
Kan jij niet zienquote:
Ik schatte haar 16, 15 hooguit.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe oud ben je eignelijk?
12
![]()
![]()
![]()
Screenshot + pm!quote:
quote:
Briljantquote:Op donderdag 15 november 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schatte haar 16, 15 hooguit.
Dat ik haar ging neuken stond al vast.
Die kerel heeft trouwens echt boeken geschreven.
Goed nummerquote:Op donderdag 15 november 2007 18:55 schreef JortK het volgende:
http://youtube.com/watch?v=u1aArKoaCVU
Dit is nog altijd de meest legendarische... er zit een haar in me glassssss
je moet ook blijven bewegen eer, anders groei je dicht aan al die sjokiemel en computerenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die heb ik ook
en verse sjokiemel
Ik vind hem echt legendarischquote:Op donderdag 15 november 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed nummer
'beetje opleuken nog'
* JortK krijgt hier al een beetje last vanquote:Op donderdag 15 november 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet ook blijven bewegen eer, anders groei je dicht aan al die sjokiemel en computeren![]()
Ik heb een fiets gekoopt vandaagquote:Op donderdag 15 november 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet ook blijven bewegen eer, anders groei je dicht aan al die sjokiemel en computeren![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:05 schreef eer-ik het volgende:
ze nemen dat 'gele m&m's' wel erg serieus trouwens
Zitten bijna alleen maar gele m&m's in /mad
quote:
quote:
voor een vrijdagavondquote:
jij fiets gewoon door ofnietquote:
Jeweetsquote:
Spannend hequote:
quote:
quote:
Op naar lollerwoodquote:Op donderdag 15 november 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
jongens eer-ik en Houniet gaan er vandoor
Lollerwoodquote:
jazeker jeweet!!!!!!!!111111quote:
Iddquote:Op donderdag 15 november 2007 19:59 schreef Houniet het volgende:
Zijn mooi!in the OC rijdt zij daar ook in
![]()
Weet nie of ik d'r vanavond nog spreek, maar anders doek ut morgenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef Houniet het volgende:
alles is goed Fruts
groete aan JJ doen he[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef Houniet het volgende:
msn smilies voor de wereld! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet nie of ik d'r vanavond nog spreek, maar anders doek ut morgen
quote:
niet bepaald iddquote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het niveau wordt er ook niet beter op
Anders pomper.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyf dan n end op.. /mad
Heeft fietsmans een nieuwe kloon?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:42 schreef Houniet het volgende:
fiets! een user heeft jouw ava gejat
ja van Jortquote:
Hoe weet jij dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?lekker wijf man openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Mods kunnen jouw pm's lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
dat dus!quote:
dvd's voor in de wagen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
ef twee dvd's fikken voor in de wagen
Van kaley kennedy?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
ef twee dvd's fikken voor in de wagen
quote:
Appelsjap zeker?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:42 schreef Houniet het volgende:
fiets! een user heeft jouw ava gejat
Hete PM's heb jequote:
quote:
hij had ook mijn avatar gejatquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Appelsjap zeker?![]()
Dat is just een fan![]()
Tuig issetquote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij had ook mijn avatar gejat
[ afbeelding ]
ja man. heb vette radio heur. dvd/cd alles usb met tv out radio. xbox in de wagenquote:
nee, Rachelquote:
Collegaquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
k was op Schiphol vandaag en er is een Starbucks in aanbouw die voor de douane komt![]()
![]()
Ik heb een pic![]()
Goed en mwa.quote:
Dat is voor mij goed te doenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
*Voelt een KSC-meet-planning aankomen
[..]
Goed en mwa.
Goed omdat ik bij Muckieben geweest
Mwa, omdat ik morgen tentamen heb
Sorry dat ik heel af en toe ook nog eens een leven hebquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
Wow, topic nog niet vol. trage verzakers
Nee dat weet ik niet. Maar als 'ie open is, trakteer ik jou op een bak pleur van daarquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ftw.
Weet je wanneer die open gaat?
Meer spammen danquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
Wow, topic nog niet vol. trage verzakers
Of doet alsofquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry dat ik heel af en toe ook nog eens een leven heb
What?!?!?!?! No way!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry dat ik heel af en toe ook nog eens een leven heb
Gamen ftwquote:
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.quote:
zelfs ik heb een leven hoorquote:
Seksquote:
Door aansluitingen die kut zijn en van deur tot deur gemeten. Dan doe jij er ook geen 25 minuten over. Ik parkeer de wagen in affa bij de herenhof en dan met de bus. Bossep-->Alphen-->Leiden-->Schiphol duurt nog langer.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
40 minuten trouwens?
is het vanaf jou zoveel verder?
Ik doe 't in 25 namelijk.
Met auto korter nog.
Ik las het ja. Je hebt een fiets gekocht 14.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.
[..]
zelfs ik heb een leven hoor
Op een dag als vandaag bijvoorbeeld.
Wat moest je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.
[..]
zelfs ik heb een leven hoor
Op een dag als vandaag bijvoorbeeld.
Mwah, dan 30.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Door aansluitingen die kut zijn en van deur tot deur gemeten. Dan doe jij er ook geen 25 minuten over. Ik parkeer de wagen in affa bij de herenhof en dan met de bus. Bossep-->Alphen-->Leiden-->Schiphol duurt nog langer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las het ja. Je hebt een fiets gekocht 14.
ben bakkie wezen doen bij een maat, heb een fiets gekocht, ben daarna de stad ingeweest, en heb nog even een slot gekoopt.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen dan?
Bedoel je Ter Aar, ik dacht Utrecht.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, dan 30.
maar wel 25 als ik me af laat zetten @ kruisweg.
Ook goedquote:
Nee, vanaf utrecht is het wat langer ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bedoel je Ter Aar, ik dacht Utrecht.
Vanaf de Herenhof is 'ie, buiten de spits om, best rap![]()
ftw, dit keer niet laten stelen hèquote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben bakkie wezen doen bij een maat, heb een fiets gekocht, ben daarna de stad ingeweest, en heb nog even een slot gekoopt.
Nu dus weer goeie fiets + slot
Vanaf je huis wel, vanaf Centraal is het een half uurtje dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vanaf utrecht is het wat langer ja.
Bij een turk @ a'damse straatwegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ftw, dit keer niet laten stelen hè
Waar hejje 'm gekocht?
Zozo, het mag wat kostenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij een turk @ a'damse straatweg
50 piek, nieuwe banden (daar erop laten zetten, die waren wat brakjes), licht, en ding fietst soepeltjes
Doe ik er al gauw 50 minuten over van huis.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vanaf je huis wel, vanaf Centraal is het een half uurtje dacht ik![]()
Mja, eerlijk kan ik het niet noemen daar mijn fiets gejat is, maar goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo, het mag wat kosten
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het overquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe ik er al gauw 50 minuten over van huis.
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, eerlijk kan ik het niet noemen daar mijn fiets gejat is, maar goed.
Ik kan iig weer fatsoenlijk door de stad nu.
Ik niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het over
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
Toastjes met kipsate en cranberriepate ftw
Nee, maar als je er toch bentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga niet bijna 2 uur erover doen om een bakkie te halen.
Wil er best een keer heen though
Dieselquote:
kaasquote:Op donderdag 15 november 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
Jammer genoeg geen kaasje, die was al op
Kaaschquote:
Is het zo goed dan ja?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het over
Een lekker geitenkaasje mag ook altijdquote:
quote:
Ik hoor van veel mensen dat het geen koffie is.quote:
Ja, dat lust ik opeens ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een lekker geitenkaasje mag ook altijd
Altijd lekker gevonden. Ooit begonnen ermee op tenerife. Dat was verse geitenkaasquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat lust ik opeens ook.
Had laatst een brie gevonden in de koelkast, was het geitenbrie.
Was goed te snaaien
Daarna nog een normale geitenkaas geprobeerd, vond dat opeens ook lekker.
Normaal at ik dat niet
Ik ben er ook voor om allebei te proberen voor ik een oordeel geefquote:Op donderdag 15 november 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het geen koffie is.
En dat Illy beter is.
Moet allebei nog een keer proeven trouwens.
Ik denk het wel. Vast net zo universeel als de macdrekquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Pheno het volgende:
Starbucks heeft wel lekkere ijsdrankjes. Zonder koffiesmaak
Tenminste, dat was zo in Japan, ik neem aan dat dat overal dan is
Ik haal dat ook wel eens, ingredienten voor zoeen salade.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd lekker gevonden. Ooit begonnen ermee op tenerife. Dat was verse geitenkaas
Sindsdien er helemaal gek op
We maken hier ook wel eens een geitenkaassalade: warme geitenkaas, pijnboompitten, honing, sla, tomaatjes, etc etc. Even melden aan de vrouw, dat ik er weer zin in heb. En ook in sex.
Mja, ik hoor van veel mensen dat starbucks niet te zuipen is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor om allebei te proberen voor ik een oordeel geef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |