hoezo nu weer wel....quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Mindlight het volgende:
SUUUUUUUUS!!!!
LET OP: DE MASTERS TELLEN GEWOON MEE VOOR DE GAME! HIERNA ZAL Tennis Manager 2007 PAS TEN EINDE ZIJN EN ZULLEN DE WINNAARS BEKEND GEMAAKT WORDEN!
Als jij het weet.....quote:
Precies, ik kreeg daar commentaar opquote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL, hij staat niet in de filter.
tvp
Gonzalez-Davydenko is de eerste partij.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:14 schreef XL het volgende:
Speelt morgen Gonzalez eerst tegen Davydenko of beginnen we met Roddick - Federer.
Met andere woorden, zijn Roddick en Federer allebei al zeker van plaatsing als ze beginnen?
Dat moet nog blijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef Mindlight het volgende:
Juan Zueco vaart er wel bij.
Nou ja, er is een voorwaarde wil dat gelden: Gonzalez wint van Davydenko.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Roger faces Andy Roddick in his final group match, needing a win to be sure of reaching the semi-finals.
bronhttp://www.rogerfederer.com/en/rogers/news/newsdetail.cfm?uNewsID=642
is het gewoon niet up-to-date or what?
Davis Cup nog eind van de maand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nog maar 5 wedstrijden dit seizoen... dan zit het er al weer op.
Vorig jaar had hij wel de jackpot. Klote Gonzalezquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
SINGLES PRIZE MONEY
Alternate - $50,000
Participation Fee - $90,000 *
Round Robin Win – Per Match Won – $120,000
Semifinal Match Winner - $370,000
Final Winner - $700,000
Undefeated Champion - $1,520,000
Dus de verliespartij van Federer kostte hem $820.000?
dan zou ik ook pissed zijn
Oh jah.. Hoe kan ik dat nou vergeten... 10 wedstrijden dus nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davis Cup nog eind van de maand.
Dat blijft toch wel het nadeel van een poulesysteem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Davydenko straks van Gonzalez wint (zie ook http://www.masters-cup.com/1/news/2007/day6_previ.asp). Dan is Federer sowieso door en Roddick was al door. De wedstrijd Federer-Roddick bepaalt dan wie nummer 1 en wie nummer 2 wordt in de rode groep. Maar ik kan me er iets bij voorstellen als Federer verliest van Roddick omdat hij dan niet tegen Nadal hoeft (die 2e is van de gouden groep en tegen wie zijn head-to-head 5-8 is) maar tegen Ferrer (tegen wie zijn head-to-head 7-0 is). Dan kunnen Roddick en Nadal uitvechten wie er in de finale komt en hoeft Federer hooguit in de finale tegen Nadal.
Samenvatting: Als Gonzalez van Davydenko wint is Federer sowieso door. Maar als Federer dan van Roddick wint, moet hij in de halve finale tegen Nadal. Zou het kunnen dat Federer die partij tegen Roddick een beetje weggeeft omdat hij dan in de halve finale tegen Ferrer moet, van wie hij nog nooit heeft verloren?
Ja, maar wat verwacht jij dat Federer doet, mocht hij door Davydenko's overwinning al zeker zijn van een halvefinaleplaats?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel het nadeel van een poulesysteem.
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk niet dat Federer bang is om tegen Nadal te spelen. Misschien is het zelfs beter, want als Nadal de finale haalt zal hij meer punten krijgen. Nu zou Federer hem zelf kunnen stoppen want Roddick zie ik dat niet doen. Maar goed, laat Fedje eerst maar eens de halve finale halen...
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.
Ja, toch hoop ik datquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.
Ik in die zin ook dat ik liever heb dat hij zo doorgaat dan dat hij de halve finale niet haalt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, toch hoop ik dat. Als hij maar door gaat, maakt niet uit hoe.
En dan is Federer volgens mij sowieso door als hij van Roddick wint, of hij dat nu in één of in twee sets doet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.
Hmm ok, ja ik kijk niet echt uit Federer-perspectief. Wat speelt Gonzalez matig zeg tot nu toequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan is Federer volgens mij sowieso door als hij van Roddick wint, of hij dat nu in één of in twee sets doet.
Maar waarom? Zo goed speelt Gonzalez niet, ook eergisteren al niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.
2-0quote:
Maar tegen Federer welquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom? Zo goed speelt Gonzalez niet, ook eergisteren al niet.
Ja, tegen Federer wel. Maar hij is behoorlijk grillig vind ik. Het zal nu wel 2-1 worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar tegen Federer wel
Plus dat Davydenko nou ook nog niet bepaald buitenaards tennis heeft laten zien.
Om nog maar niet te zwijgen over Davydenko's hoge forehandvolley.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien wel de lelijkste slag in het moderne tennis: de backhandvolley van Davydenko.![]()
quote:
4-3 Davydenko nu na 51 minuten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef XL het volgende:
Wat is de stand heren? Hebben we al een set uitgespeeld?
De overwinning van Gonzalez is even belangrijk voor de tennisgame![]()
3-3.... ze zijn 50 minuten bezigquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Mindlight het volgende:
Juist XL, laat Gonzo maar winnen, ondanks dat ik als een van de weinigen geen hekel heb aan Davydenko.
Maar stand is 3-3, adv Davydenko op serve.
Maakt dat veel uit? Federer is toch sowieso door Als Davydenko wint. Of bedoel je voor je tennisgame?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef XL het volgende:
[..]
3-3.... ze zijn 50 minuten bezig![]()
Donkey mag ook wel winnen, maar in 2 sets dan.![]()
tennisgame, vandaar ook de besmuikende kip erachter.... Ik schaam me dood dat ik de tennisgame laat doorwegen in mijn deskundig commentaar in dit topic. In real life mag Davydenko eigenlijk nooit winnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maakt dat veel uit? Federer is toch sowieso door Als Davydenko wint. Of bedoel je voor je tennisgame?
Besmuikende kip.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
tennisgame, vandaar ook de besmuikende kip erachter.... Ik schaam me dood dat ik de tennisgame laat doorwegen in mijn deskundig commentaar in dit topic. In real life mag Davydenko eigenlijk nooit winnen.
Trainer en kampioen met Zenit?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Besmuikende kip.Klinkt als een nieuw advocaatmerk.
Weten jullie wat advocaat is trouwens?
![]()
En nu gaat ze als wereldnieuws nog eens melden dat Gilbert weg is bij Murrayquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker wordt eindelijk gecorrigeerd wb Nalbandian die zogenaamd 9e was in de race en Robredo die als tweede vervanger daar zou zitten.
dit is toch ook zo..quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker wordt eindelijk gecorrigeerd wb Nalbandian die zogenaamd 9e was in de race en Robredo die als tweede vervanger daar zou zitten.
Neequote:
Dat klopt, maar Nalbandian is toch ook 9e in de race?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Nalbandian ligt op het strand. Robredo en Chela zijn de twee reserves.
Break Federer al vroeg.
Nalbandian is officieel de 9e reserve maar hij maakt geen gebruik van die mogelijkheid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Nalbandian ligt op het strand. Robredo en Chela zijn de twee reserves.
Break Federer al vroeg.
Ja, prachtig, in twee rallies al. Vooral die laatste rally was mooi.quote:
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian is officieel de 9e reserve maar hij maakt geen gebruik van die mogelijkheid.
Oh oke. Dat klopt niet nee. Maar ja, fouten maken is haar zeker niet vreemd..quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.
Oké, ze had moeten zeggen dat ze dat officieel zijn maar dat het feitelijk Robredo en Chela zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.
34 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef MarkG het volgende:
federer-fan hoe oud ben je?
Ja, masterlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt goed zeg![]()
Maar ja, hij speelt wel tegen Roddick natuurlijk..![]()
Ik zou Roddick ook uitlachen hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich hoeft Roddick niet ontevreden te zijn, hij kan in de halve finale tegen Ferrer spelen, voor hem denk ik een prettigere speler dan Nadal.
Federer lachend op de baan.
Ik ook niet eigenlijk, waarschijnlijk weer wat interactie met het publiek door Roddick.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zou Roddick ook uitlachen hoor.![]()
Ik zag alleen niet wat er gebeurde?
Ik las op MTF dat een netbal in het nadeel van Roddick was, beetje gelach over Roddick zijn reactie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, waarschijnlijk weer wat interactie met het publiek door Roddick.
Roddick slaat een keer of 5 vol met z'n racket op z'n voet. Dubbele break God.
Ja, eigenlijk wel, maar van mij hoef het allemaal niet zo formeel hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan u tegen je zeggen.![]()
Oké.quote:Ik ben 20.
En wie wint er dan?quote:
Kind zat op de tribune te krijsen, waarop Roddick aangaf dat die beter zou gaan spelen oid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik las op MTF dat een netbal in het nadeel van Roddick was, beetje gelach over Roddick zijn reactie.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:26 schreef APK het volgende:
Aan Mirka te zien doet de McDonalds in Shanghai ook goede zaken.
Dat was een game eerder, het was volgens mij Roddicks reactie na die netbal ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kind zat op de tribune te krijsen, waarop Roddick aangaf dat die beter zou gaan spelen oid.
Roddick is goed, Federer vandaag briljant.
Dat kind.....dat...was toch niet toevallig Jan Silva hè?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kind zat op de tribune te krijsen, waarop Roddick aangaf dat die beter zou gaan spelen oid.
quote:Roddick is goed, Federer vandaag briljant.
Volgens mij nog niet bekend. Hoewel ik helaas die 1e niet zal zien... Hopelijk dus Ferrer - Roddick.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was een game eerder, het was volgens mij Roddicks reactie na die netbal ja.
Het is echt een slachtpartij.
Wat is morgen de eerste halve finale?
Hij laat niks lopen.. Hij heeft gewoon geen kans. Je denk toch niet dat Roddick ALWEER wil worden afgeslacht door Federer..quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef Wopper1 het volgende:
Roddick laat het nu lopen. Je ziet het aan alles. Zit totaal geen druk op deze partij.
Wat jij wil. Waarom nu nog extra energie in een partij steken terwijl je dat morgen kan gaan opbreken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij laat niks lopen.. Hij heeft gewoon geen kans. Je denk toch niet dat Roddick ALWEER wil worden afgeslacht door Federer..
Precies, hij ligt bij wijze van spreken al in z'n bed.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Waarom nu nog extra energie in een partij steken terwijl je dat morgen kan gaan opbreken.
Aan die bal van nunet te zien geeft hij echt alles hoor..quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Waarom nu nog extra energie in een partij steken terwijl je dat morgen kan gaan opbreken.
Ik denk dat er maar heel weinig zijn die bij een set en twee breaks achter nog denken dat ze van Federer kunnen winnen. Zeker niet als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Aan die bal van nunet te zien geeft hij echt alles hoor..
Hier nog een.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wilde voor deze wedstrijd nog zeggen dat dit de kans was voor Roddick om van Federer te winnen. Federer speelde niet zo goed, Roddick best wel sterk. Er stond geen druk op voor hem. Ze waren beide al door, misschien dat Federer hierdoor wat minder geconcentreerd zou zijn enz.. Maar het is compleet het tegenovergestelde.
Dat hij niet meer wint weet hij ook wel, maar hij wil niet helemaal afgaan. Hij probeert toch nog zoveel mogelijk games te sprokkelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig zijn die bij een set en twee breaks achter nog denken dat ze van Federer kunnen winnen. Zeker niet als het niet hoeft.
Wat een machtsvertoon zeg. Ik hoop dat Federer ook de halve finale en - daarna hopelijk ook - de finale zo speelt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
GSM 6-4 6-2.
quote:
Vind het juist leuk dat ie niet een of ander verwaande actrice/fotomodel gold-digger op de tribune heeft zitten, wat min of meer gewoon is bij topsporters met veel prijzengeld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:26 schreef APK het volgende:
Aan Mirka te zien doet de McDonalds in Shanghai ook goede zaken.
Ik hoop dat Federer van Nadal wint en Roddick van Ferrer. En dat Federer dan opnieuw helemaal over Roddick heenloopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef TheGeneral het volgende:
Ja Fed, je hoopt wel dat je Andy weer in de finales ziet he![]()
Nadal is hoger dan Ferrer omdat hij tegen Federer moet, tot vanmorgen stonden ze ongeveer gelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Interessant om de backodds voor toernooiwinst te zien op Betfair:
Federer: 1.54
Nadal: 8.8
Ferrer: 5.3
Roddick: 15
Ik vind het opvallend dat Ferrer lagere backodds heeft dan Nadal. En de backodds van Roddick zijn erg hoor vind ik.
Nou, sorry, maar dan liever een of andere verwaande actrice/fotomodel gold-digger.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Vind het juist leuk dat ie niet een of ander verwaande actrice/fotomodel gold-digger op de tribune heeft zitten, wat min of meer gewoon is bij topsporters met veel prijzengeld.
Oké, zit wat in. Wat verwachten jullie van Federer-Nadal? Vorig jaar was het 6-4 7-5 voor Federer tegen Nadal in de halve finale en ik hoop dat het ook morgen zoiets wordt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal is hoger dan Ferrer omdat hij tegen Federer moet, tot vanmorgen stonden ze ongeveer gelijk.
Hey, niet f*cken met Mirkaquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar dan liever een of andere verwaande actrice/fotomodel gold-digger.![]()
Ik vind het volkomen logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Interessant om de backodds voor toernooiwinst te zien op Betfair:
Federer: 1.54
Nadal: 8.8
Ferrer: 5.3
Roddick: 15
Ik vind het opvallend dat Ferrer lagere backodds heeft dan Nadal. En de backodds van Roddick zijn erg hoor vind ik.
100% mee eens, en die wedstrijd hebben we nog niet gehad. Al leverde een tweede editie Federer-Nalbandian twee jaar geleden een waar spektakel op.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Mindlight het volgende:
Voor wat betreft de finale hoop ik op Federer en Ferrer, zijn toch de smaakmakers van deze editie.
Van mij mag er wel een herhaling Federer-Roddick komen, met weer zo'n demonstratie van geweldig tennis als vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Mindlight het volgende:
Voor wat betreft de finale hoop ik op Federer en Ferrer, zijn toch de smaakmakers van deze editie.
Wat Ferrer dit toernooi heeft laten zien is vele malen beter dan Roddick. Maar dat zal er in de halve finale wel uitkomen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag er wel een herhaling Federer-Roddick komen, met weer zo'n demonstratie van geweldig tennis als vandaag.![]()
Ik vind de returns van Roddick zeker niet verkeerd deze week. Zit er snel en kort op, daar zou die wat winst kunnen pakken op Ferrer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wat Ferrer dit toernooi heeft laten zien is vele malen beter dan Roddick. Maar dat zal er in de halve finale wel uitkomen.
Je kijkt iets teveel naar de laatste wedstrijd van Roddick, want z'n eerste twee waren toch wel erg sterk vond ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wat Ferrer dit toernooi heeft laten zien is vele malen beter dan Roddick. Maar dat zal er in de halve finale wel uitkomen.
En wat verwachten jullie van Federer-Nadal?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik vind de returns van Roddick zeker niet verkeerd deze week. Zit er snel en kort op, daar zou die wat winst kunnen pakken op Ferrer.
Nee, tegen Davydenko was het ook niet super. Tegen Gonzalez was het wel aardig inderdaad. Toch blijft voor mij Ferrer zwaar favoriet in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt iets teveel naar de laatste wedstrijd van Roddick, want z'n eerste twee waren toch wel erg sterk vond ik.
Ja. Zondag de finale om 09.00.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer gewoon 10u & 12:30?
Yep. 10.00 uur Roddick-Ferrer en 12.30 uur Federer-Nadal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer gewoon 10u & 12:30?
Minder. Maar je kunt hem wel opnemen ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yep. 10.00 uur Roddick-Ferrer en 12.30 uur Federer-Nadal.![]()
Ja dat zal ik wel doen ja. Hoewel, als Federer de finale niet haalt kan het me eingenlijk niet zo veel boeien.. Als Nadal maar verliest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Minder. Maar je kunt hem wel opnemen ofzo?
Sport 1..zoals elk Masters toernooi..nee niet op openbare kanalen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:45 schreef N.i.c.k het volgende:
Wordt de finale ergens uitgezonden op tv ?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan ik Federer - Nadal zien.
Geen idee, maar er zijn (goede) streams genoeg het hele toernooi alquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:45 schreef N.i.c.k het volgende:
Wordt de finale ergens uitgezonden op tv ?
Zo is het.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat zal ik wel doen ja. Hoewel, als Federer de finale niet haalt kan het me eingenlijk niet zo veel boeien.. Als Nadal maar verliest.![]()
Sport1 is trouwens wel geweldig hoor. Er zijn weinig vaste lasten die ik me zoveel plezier betaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1..zoals elk Masters toernooi..nee niet op openbare kanalen.
Als je echt een tennisliefhebber bent dan is het absoluut aan te raden. Geen vervelende reclames, alle masters + GS (wimbledon zelfs op 7 banen live!).quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef LaTiNo het volgende:
Ik denk dat ik toch maar ga overwegen om Sport 1 te nemen.....damn....
Zeker en wat te denken vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als je echt een tennisliefhebber bent dan is het absoluut aan te raden. Geen vervelende reclames, alle masters + GS (wimbledon zelfs op 7 banen live!).
1 ton per winstpartij. Derde of vierde in de groep scheelt ook nog de nodige euro's.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef suus21 het volgende:
krijgen de spelers geld als ze maar 1 wedstrijd winnen en dus niet de halve finale halen of krijgen ze voor de groepswedstrijden allemaal hetzelfde bedrag...?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als je echt een tennisliefhebber bent dan is het absoluut aan te raden. Geen vervelende reclames, alle masters + GS (wimbledon zelfs op 7 banen live!).
Wow. Hoe kom je aan dat gegeven?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Federer staat nu 40-0 tegen Ameirkanen sinds zijn verlies tegen Roddick...![]()
![]()
![]()
Nee, da's waar, zeker met een Djokovic die geen set won.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:05 schreef XL het volgende:
Fellel kan niet velhullen dat het niveau in poule 2 veel lagel was.
Heb je die stadionspeaker net geen Andy Loddick horen roepen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, da's waar, zeker met een Djokovic die geen set won.
Doe je 'r' het niet?![]()
Nee, alleen "David Féllel", met de nadruk op de verkeerde lettergreep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:08 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die stadionspeaker net geen Andy Loddick horen roepen?
Wat verwacht jij van Federer-Nadal?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:08 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die stadionspeaker net geen Andy Loddick horen roepen?
Alles of niets spelen is wat jou betreft de juiste keus voor Roddick omdat hij Ferrer in de rally's niet aankan? Vind ik wel erg zwart-wit. Roddick kan toch gewoon aanvalklend spelen en proberen in te komen? Onder 'alles of niets spelen' versta ik hoe Gonzalez soms speelt. Die slaat een bal dan zo hard mogelijk en als hij het geluk heeft dat hij in is, wint hij het punt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:16 schreef Wopper1 het volgende:
Prima return van Andy.
Gewoon alles of niets spelen, rally's gaan 9 van de 10 keer naar Ferrer.
Zo speelt Roddick ook veel hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alles of niets spelen is wat jou betreft de juiste keus voor Roddick omdat hij Ferrer in de rally's niet aankan? Vind ik wel erg zwart-wit. Roddick kan toch gewoon aanvalklend spelen en proberen in te komen? Onder 'alles of niets spelen' versta ik hoe Gonzalez soms speelt. Die slaat een bal dan zo hard mogelijk en als hij het geluk heeft dat hij in is, wint hij het punt.
Oké, mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:22 schreef Wopper1 het volgende:
Noem het dan aanvallend/agressief.
Iig gaan voor die winner.
Ja, ik hoop ook dat hij er niet te veel last van heeft. Zou het heel erg zonde vinden als hij moest opgeven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
"Trainer for Roddick please", zou erg jammer zijn.
*4-1 Ferrer.
Hij heeft een blessure.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:40 schreef Mindlight het volgende:
Geheel logisch dit, Roddick kan het niveau gewoon niet aan
En Ferrer is simpelweg beter. Onbegrijpelijk dat hij zo onderschat blijft worden.quote:
Absoluut, al is Roddick wel heel slordig en zwak vandaag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En Ferrer is simpelweg beter. Onbegrijpelijk dat hij zo onderschat blijft worden.
Dan maakt hij mar tijd, Rafa mailde mij dit voorjaar ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een keer een mailtje van Ferrer gekregen.Er stond op een gegeven moment een keer op www.atptennis.com dat hij al zijn mail beantwoordde en bij mij deed hij dat dus ook. Nu zal dat zal niet meer doenlijk zijn, want hij wordt almaar bekender.
Echt waar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan maakt hij mar tijd, Rafa mailde mij dit voorjaar ook.
Ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon best of 3 nog?
Nouja, ik hem eerst he, hij dacht niet "wat is die BVO tof over mij op FOK!, laat ik hem eens mailen"quote:
Ja, en de finale is best-of-five.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon best of 3 nog?
Oké, leuk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, ik hem eerst he, hij dacht niet "wat is die BVO tof over mij op FOK!, laat ik hem eens mailen".
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?quote:Ik vrees trouwens voor straks.
Hij is Nadal-fan, hij denkt dus dat Nadal NIET wint..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?
Oké, ik wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is Nadal-fan, hij denkt dus dat Nadal NIET wint..
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?
Maar toen won Nadal de eerste set wel met 6-2.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, wat ik gisteren van Federer zag én het feit dat Nadal de laatste weken toch niet meer top is, vrees ik een beetje een Hamburg-scenario.
Dat siert hem dan welquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer 6-1 6-3.
Roddick: "You play too good today"
Ikke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:10 schreef Tim86 het volgende:
en wie heeft zich weer eens verslapennnnn
En Tim86.quote:
Vorig jaar was het 6-4 7-5 voor Federer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
7-5 6-4 Godmaar ik ben geen kenner
Ik heb wel geluid. Zijn al je stekkers wel goed aangesloten?quote:
Ik heb echt geen idee. Ik zou mijn ged op Federer ztten, maar goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:34 schreef Nalbandian het volgende:
Wat verwachten de kenners van deze wedstrijd ?
Go God by the way![]()
Mocht je moe worden van Kristie dan kan je switchen naar Amerikaans commentaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Handig, geen geluid bij Sport 1.
edit: ok, toch wel.
Hoequote:Op zaterdag 17 november 2007 12:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Mocht je moe worden van Kristie dan kan je switchen naar Amerikaans commentaar.
Onder het knopje ''ALT'' van je afstandsbediening. Zie je het kopje soundtrack (Auto, Ned, Ina).quote:
Top, ander knopje maar gevondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Onder het knopje ''ALT'' van je afstandsbediening. Zie je het kopje soundtrack (Auto, Ned, Ina).
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Federer serveert, 0-30, God staat op:
ACE
ACE
ACE
ACE
Game Federer.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.![]()
Niet hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.![]()
Oké.quote:
Alleen nog volgend jaar. Vanaf 2009 wordt het Londen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef suus21 het volgende:
hoe lang worden de masters nog in shanghai gehouden?
Over 2 jaar is 't in Madrid begreep ik vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef suus21 het volgende:
hoe lang worden de masters nog in shanghai gehouden?
Bij mij 3quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:16 schreef Federer-fan het volgende:
2 setpoints Federer.
Ja, maar het eerste had hij al verspeeld.quote:
quote:
Zeker, af en toe als God, maar ook wat veel foutjes nog wel (11 UE).quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
Staat hij een beetje okay te ballen?
ben te brak om te kijken.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:17 schreef suus21 het volgende:
knap loopwerk van Fed net..
Nadal was iets gevaarlijker tot 4-4, daarna kwam de echte klasse weer naar vorenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
ben te brak om te kijken.
Ja, hij speelde goed wanneer het moest. Op eigen service speelde hij geweldig. Een eersteservicepercentage van 84% en op een gegeven moment vier aces achter elkar vanaf 0-30.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
Wat een negatieve uitleg. Hij speelt alle games op niveau van anderen, en een paar games speelt ie als God. Dat is mijn (positieve) uitlegquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:26 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat Fed altijd maar 2 of 3 games heel erg goed speelt en daarmee dus alle wedstrijden wint terwijl ie over de hele partij gezien niet heel goed speelt..en waarom speelt niemand korte crossballen vooral nadal zou dat goed kunnen, daarmee zet je fed pas mee in een hoek..
Yep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
Fed is nu in the zone....
Ach, bij Roland Garros was het de verdienste van Nadal dat Federer zo slecht speelde, dus nu is het de verdienste van Federerquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat nadal ook heel veel domme fouten maakt met vooral zijn forehand..
Nadal is een beetje op geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat nadal ook heel veel domme fouten maakt met vooral zijn forehand..
90% door het spel van Federer imo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:32 schreef suus21 het volgende:
Nadal is echt van slag..
quote:
ja door wie of wat anders..quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
90% door het spel van Federer imo.
Dat was op 4-0quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
16-2 in punten 2e set.
Ik word pas kalm als het voorbij is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], doe niet zo zenuwachtig op 5-0 joh
.
Voor Federer standaarden is het niet een bijster uitzonderlijke wedstrijd anders. Hoezo de opmerking? Omdat het Nadal is waar hij tegen speelt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef suus21 het volgende:
dit moet 1 van de beste wedstrijden ooit zijn voor fed
11 onnodige fouten in de eerste set anders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:39 schreef suus21 het volgende:
omdat ie foutloos speelt en alleen maar winners slaat, dat doet ie niet elke wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |