hoezo nu weer wel....quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Mindlight het volgende:
SUUUUUUUUS!!!!
LET OP: DE MASTERS TELLEN GEWOON MEE VOOR DE GAME! HIERNA ZAL Tennis Manager 2007 PAS TEN EINDE ZIJN EN ZULLEN DE WINNAARS BEKEND GEMAAKT WORDEN!
Als jij het weet.....quote:
Precies, ik kreeg daar commentaar opquote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL, hij staat niet in de filter.
tvp
Gonzalez-Davydenko is de eerste partij.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:14 schreef XL het volgende:
Speelt morgen Gonzalez eerst tegen Davydenko of beginnen we met Roddick - Federer.
Met andere woorden, zijn Roddick en Federer allebei al zeker van plaatsing als ze beginnen?
Dat moet nog blijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef Mindlight het volgende:
Juan Zueco vaart er wel bij.
Nou ja, er is een voorwaarde wil dat gelden: Gonzalez wint van Davydenko.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Roger faces Andy Roddick in his final group match, needing a win to be sure of reaching the semi-finals.
bronhttp://www.rogerfederer.com/en/rogers/news/newsdetail.cfm?uNewsID=642
is het gewoon niet up-to-date or what?
Davis Cup nog eind van de maand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nog maar 5 wedstrijden dit seizoen... dan zit het er al weer op.
Vorig jaar had hij wel de jackpot. Klote Gonzalezquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
SINGLES PRIZE MONEY
Alternate - $50,000
Participation Fee - $90,000 *
Round Robin Win – Per Match Won – $120,000
Semifinal Match Winner - $370,000
Final Winner - $700,000
Undefeated Champion - $1,520,000
Dus de verliespartij van Federer kostte hem $820.000?
dan zou ik ook pissed zijn
Oh jah.. Hoe kan ik dat nou vergeten... 10 wedstrijden dus nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davis Cup nog eind van de maand.
Dat blijft toch wel het nadeel van een poulesysteem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Davydenko straks van Gonzalez wint (zie ook http://www.masters-cup.com/1/news/2007/day6_previ.asp). Dan is Federer sowieso door en Roddick was al door. De wedstrijd Federer-Roddick bepaalt dan wie nummer 1 en wie nummer 2 wordt in de rode groep. Maar ik kan me er iets bij voorstellen als Federer verliest van Roddick omdat hij dan niet tegen Nadal hoeft (die 2e is van de gouden groep en tegen wie zijn head-to-head 5-8 is) maar tegen Ferrer (tegen wie zijn head-to-head 7-0 is). Dan kunnen Roddick en Nadal uitvechten wie er in de finale komt en hoeft Federer hooguit in de finale tegen Nadal.
Samenvatting: Als Gonzalez van Davydenko wint is Federer sowieso door. Maar als Federer dan van Roddick wint, moet hij in de halve finale tegen Nadal. Zou het kunnen dat Federer die partij tegen Roddick een beetje weggeeft omdat hij dan in de halve finale tegen Ferrer moet, van wie hij nog nooit heeft verloren?
Ja, maar wat verwacht jij dat Federer doet, mocht hij door Davydenko's overwinning al zeker zijn van een halvefinaleplaats?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel het nadeel van een poulesysteem.
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk niet dat Federer bang is om tegen Nadal te spelen. Misschien is het zelfs beter, want als Nadal de finale haalt zal hij meer punten krijgen. Nu zou Federer hem zelf kunnen stoppen want Roddick zie ik dat niet doen. Maar goed, laat Fedje eerst maar eens de halve finale halen...
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.
Ja, toch hoop ik datquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij moet eerst nog in de halve finale komen inderdaad. Maar hoop jij dat Davydenko wint zodat Federer sowieso door is? Dat haalt de spanning natuurlijk wel van de partij van straks af.
Ik in die zin ook dat ik liever heb dat hij zo doorgaat dan dat hij de halve finale niet haalt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, toch hoop ik dat. Als hij maar door gaat, maakt niet uit hoe.
En dan is Federer volgens mij sowieso door als hij van Roddick wint, of hij dat nu in één of in twee sets doet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.
Hmm ok, ja ik kijk niet echt uit Federer-perspectief. Wat speelt Gonzalez matig zeg tot nu toequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan is Federer volgens mij sowieso door als hij van Roddick wint, of hij dat nu in één of in twee sets doet.
Maar waarom? Zo goed speelt Gonzalez niet, ook eergisteren al niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Gonzalez gewoon in 2 wint.
2-0quote:
Maar tegen Federer welquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom? Zo goed speelt Gonzalez niet, ook eergisteren al niet.
Ja, tegen Federer wel. Maar hij is behoorlijk grillig vind ik. Het zal nu wel 2-1 worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar tegen Federer wel
Plus dat Davydenko nou ook nog niet bepaald buitenaards tennis heeft laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |