Om nog maar niet te zwijgen over Davydenko's hoge forehandvolley.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien wel de lelijkste slag in het moderne tennis: de backhandvolley van Davydenko.![]()
quote:
4-3 Davydenko nu na 51 minuten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef XL het volgende:
Wat is de stand heren? Hebben we al een set uitgespeeld?
De overwinning van Gonzalez is even belangrijk voor de tennisgame![]()
3-3.... ze zijn 50 minuten bezigquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Mindlight het volgende:
Juist XL, laat Gonzo maar winnen, ondanks dat ik als een van de weinigen geen hekel heb aan Davydenko.
Maar stand is 3-3, adv Davydenko op serve.
Maakt dat veel uit? Federer is toch sowieso door Als Davydenko wint. Of bedoel je voor je tennisgame?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef XL het volgende:
[..]
3-3.... ze zijn 50 minuten bezig![]()
Donkey mag ook wel winnen, maar in 2 sets dan.![]()
tennisgame, vandaar ook de besmuikende kip erachter.... Ik schaam me dood dat ik de tennisgame laat doorwegen in mijn deskundig commentaar in dit topic. In real life mag Davydenko eigenlijk nooit winnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maakt dat veel uit? Federer is toch sowieso door Als Davydenko wint. Of bedoel je voor je tennisgame?
Besmuikende kip.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
tennisgame, vandaar ook de besmuikende kip erachter.... Ik schaam me dood dat ik de tennisgame laat doorwegen in mijn deskundig commentaar in dit topic. In real life mag Davydenko eigenlijk nooit winnen.
Trainer en kampioen met Zenit?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Besmuikende kip.Klinkt als een nieuw advocaatmerk.
Weten jullie wat advocaat is trouwens?
![]()
En nu gaat ze als wereldnieuws nog eens melden dat Gilbert weg is bij Murrayquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker wordt eindelijk gecorrigeerd wb Nalbandian die zogenaamd 9e was in de race en Robredo die als tweede vervanger daar zou zitten.
dit is toch ook zo..quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker wordt eindelijk gecorrigeerd wb Nalbandian die zogenaamd 9e was in de race en Robredo die als tweede vervanger daar zou zitten.
Neequote:
Dat klopt, maar Nalbandian is toch ook 9e in de race?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Nalbandian ligt op het strand. Robredo en Chela zijn de twee reserves.
Break Federer al vroeg.
Nalbandian is officieel de 9e reserve maar hij maakt geen gebruik van die mogelijkheid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Nalbandian ligt op het strand. Robredo en Chela zijn de twee reserves.
Break Federer al vroeg.
Ja, prachtig, in twee rallies al. Vooral die laatste rally was mooi.quote:
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nalbandian is officieel de 9e reserve maar hij maakt geen gebruik van die mogelijkheid.
Oh oke. Dat klopt niet nee. Maar ja, fouten maken is haar zeker niet vreemd..quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.
Oké, ze had moeten zeggen dat ze dat officieel zijn maar dat het feitelijk Robredo en Chela zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Mesker zei dat Nalbandian en Robredo de twee reserves zijn deze week.
34 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef MarkG het volgende:
federer-fan hoe oud ben je?
Ja, masterlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt goed zeg![]()
Maar ja, hij speelt wel tegen Roddick natuurlijk..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |