En Ferrer is simpelweg beter. Onbegrijpelijk dat hij zo onderschat blijft worden.quote:
Absoluut, al is Roddick wel heel slordig en zwak vandaag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En Ferrer is simpelweg beter. Onbegrijpelijk dat hij zo onderschat blijft worden.
Dan maakt hij mar tijd, Rafa mailde mij dit voorjaar ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een keer een mailtje van Ferrer gekregen.Er stond op een gegeven moment een keer op www.atptennis.com dat hij al zijn mail beantwoordde en bij mij deed hij dat dus ook. Nu zal dat zal niet meer doenlijk zijn, want hij wordt almaar bekender.
Echt waar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan maakt hij mar tijd, Rafa mailde mij dit voorjaar ook.
Ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon best of 3 nog?
Nouja, ik hem eerst he, hij dacht niet "wat is die BVO tof over mij op FOK!, laat ik hem eens mailen"quote:
Ja, en de finale is best-of-five.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon best of 3 nog?
Oké, leuk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, ik hem eerst he, hij dacht niet "wat is die BVO tof over mij op FOK!, laat ik hem eens mailen".
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?quote:Ik vrees trouwens voor straks.
Hij is Nadal-fan, hij denkt dus dat Nadal NIET wint..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?
Oké, ik wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is Nadal-fan, hij denkt dus dat Nadal NIET wint..
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat dan? Denk je dat Nadal wint?
Maar toen won Nadal de eerste set wel met 6-2.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, wat ik gisteren van Federer zag én het feit dat Nadal de laatste weken toch niet meer top is, vrees ik een beetje een Hamburg-scenario.
Dat siert hem dan welquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer 6-1 6-3.
Roddick: "You play too good today"
Ikke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:10 schreef Tim86 het volgende:
en wie heeft zich weer eens verslapennnnn
En Tim86.quote:
Vorig jaar was het 6-4 7-5 voor Federer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
7-5 6-4 Godmaar ik ben geen kenner
Ik heb wel geluid. Zijn al je stekkers wel goed aangesloten?quote:
Ik heb echt geen idee. Ik zou mijn ged op Federer ztten, maar goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:34 schreef Nalbandian het volgende:
Wat verwachten de kenners van deze wedstrijd ?
Go God by the way![]()
Mocht je moe worden van Kristie dan kan je switchen naar Amerikaans commentaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Handig, geen geluid bij Sport 1.
edit: ok, toch wel.
Hoequote:Op zaterdag 17 november 2007 12:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Mocht je moe worden van Kristie dan kan je switchen naar Amerikaans commentaar.
Onder het knopje ''ALT'' van je afstandsbediening. Zie je het kopje soundtrack (Auto, Ned, Ina).quote:
Top, ander knopje maar gevondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Onder het knopje ''ALT'' van je afstandsbediening. Zie je het kopje soundtrack (Auto, Ned, Ina).
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Federer serveert, 0-30, God staat op:
ACE
ACE
ACE
ACE
Game Federer.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.![]()
Niet hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet bederven, maar die laatste was een servicewinner, want Nadal kreeg z'n racket ertegenaan.![]()
Oké.quote:
Alleen nog volgend jaar. Vanaf 2009 wordt het Londen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef suus21 het volgende:
hoe lang worden de masters nog in shanghai gehouden?
Over 2 jaar is 't in Madrid begreep ik vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef suus21 het volgende:
hoe lang worden de masters nog in shanghai gehouden?
Bij mij 3quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:16 schreef Federer-fan het volgende:
2 setpoints Federer.
Ja, maar het eerste had hij al verspeeld.quote:
quote:
Zeker, af en toe als God, maar ook wat veel foutjes nog wel (11 UE).quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
Staat hij een beetje okay te ballen?
ben te brak om te kijken.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:17 schreef suus21 het volgende:
knap loopwerk van Fed net..
Nadal was iets gevaarlijker tot 4-4, daarna kwam de echte klasse weer naar vorenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
ben te brak om te kijken.
Ja, hij speelde goed wanneer het moest. Op eigen service speelde hij geweldig. Een eersteservicepercentage van 84% en op een gegeven moment vier aces achter elkar vanaf 0-30.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef APK het volgende:
Set Federer.
Wat een negatieve uitleg. Hij speelt alle games op niveau van anderen, en een paar games speelt ie als God. Dat is mijn (positieve) uitlegquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:26 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat Fed altijd maar 2 of 3 games heel erg goed speelt en daarmee dus alle wedstrijden wint terwijl ie over de hele partij gezien niet heel goed speelt..en waarom speelt niemand korte crossballen vooral nadal zou dat goed kunnen, daarmee zet je fed pas mee in een hoek..
Yep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
Fed is nu in the zone....
Ach, bij Roland Garros was het de verdienste van Nadal dat Federer zo slecht speelde, dus nu is het de verdienste van Federerquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat nadal ook heel veel domme fouten maakt met vooral zijn forehand..
Nadal is een beetje op geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat nadal ook heel veel domme fouten maakt met vooral zijn forehand..
90% door het spel van Federer imo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:32 schreef suus21 het volgende:
Nadal is echt van slag..
quote:
ja door wie of wat anders..quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
90% door het spel van Federer imo.
Dat was op 4-0quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
16-2 in punten 2e set.
Ik word pas kalm als het voorbij is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], doe niet zo zenuwachtig op 5-0 joh
.
Voor Federer standaarden is het niet een bijster uitzonderlijke wedstrijd anders. Hoezo de opmerking? Omdat het Nadal is waar hij tegen speelt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef suus21 het volgende:
dit moet 1 van de beste wedstrijden ooit zijn voor fed
11 onnodige fouten in de eerste set anders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:39 schreef suus21 het volgende:
omdat ie foutloos speelt en alleen maar winners slaat, dat doet ie niet elke wedstrijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |