abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54602973
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54603006
Of bestond het vervolg al?
pi_54603100
Kebab.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:53:00 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54603161
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef Apropos het volgende:
Of bestond het vervolg al?
Nee. Dat heb je goed gedaan
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:54:21 #5
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54603206
Ja, OUD is best erg. Vraag maar aan floripas.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54603297
Maar wat ik dus wilde zeggen: ik heb m'n haar laten knippen en de mat is er af. Ik keek thuis in de spiegel en ik barste bijna in tranen uit bij de gedachte aan die kapper die, luid meeneuriënd met de radio, m'n haarlokken in een luikje in de grond veegde.

Dus ik loop de woonkamer in en niemand die ook maar enige notie van deze passage neemt. Ik bedoel: soms voel je je heel erg alleen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 15:58:49 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54603339
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar wat ik dus wilde zeggen: ik heb m'n haar laten knippen en de mat is er af. Ik keek thuis in de spiegel en ik barste bijna in tranen uit bij de gedachte aan die kapper die, luid meeneuriënd met de radio, m'n haarlokken in een luikje in de grond voog.

Dus ik loop de woonkamer in en niemand die ook maar enige notie van deze passage neemt. Ik bedoel: soms voel je je heel erg alleen.
Wijf.
Carpe Libertatem
pi_54603380
Muhahahaha, het machismo is terug.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:06:59 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54603495
succes er mee
  woensdag 14 november 2007 @ 16:08:12 #10
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54603523
quote:
Ben je ongesteld ofzo?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:11:01 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54603595
weetje:

Een vrouw uit Pennsylvania (USA) moest van de rechter 46 200 dollar
schadevergoeding aan haar ex-vriendje betalen. Waarom? Omdat ze,
terwijl hij lekker lag te slapen, zijn achterwerk met superglue had
dichtgelijmd.
pi_54604072
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef gronk het volgende:

[..]

Ben je ongesteld ofzo?
Lach maar, ventje. Ironie is een groot goed.
pi_54604234
Je huilt omdat je matje eraf is?
pi_54604329
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:54 schreef gronk het volgende:
Ja, OUD is best erg. Vraag maar aan floripas.
Hier is het tenminste nog virtueel, laatst nog een "feestje" met leeftijdsgenoten waarvan iedereen al minimaal 2 kinderen heeft, ik was de enige uitzondering. Na 1,5 uur trok ik die verhalen over hun koters echt niet meer en ben naar de kroeg gegaan.
pi_54604420
.
pi_54604754

Soennieten (groen) vs. shi'ieten (blauw) in de wereld. Leuk kaartje, wel.

Als ik dus even snel een conclusie mag trekken: Pakistan heeft aan macht verloren door de inname van Irak en Iran aan macht gewonnen. Waarom zouden de Pakistanen wakker liggen van een invasie in Iran?
  woensdag 14 november 2007 @ 16:54:43 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54604825
Waar is de andere dimensie voor?
pi_54604882
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar is de andere dimensie voor?
Ik geloof dat de scheiding tussen de stromingen niet helemaal 100% is, maar eerder een glijdende schaal. Anders zou ik het ook niet kunnen verklaren.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:58:41 #19
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54604936
Dat zijn niet-soenieten en niet-shi'ieten.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:59:02 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54604944
Als ik het nu zo zie denk ik dat het gaat over de hoeveelheid islamieten als percentage van de bevolking?
pi_54604982
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als ik het nu zo zie denk ik dat het gaat over de hoeveelheid islamieten als percentage van de bevolking?
Zo interpreteer ik het plaatje ook.

Goedemiddag allemaal trouwens
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_54604990

Jammer dat deze niet wat groter is. Geeft wel een genuanceerder beeld over het Midden-Oosten.
pi_54604999
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik dus even snel een conclusie mag trekken: Pakistan heeft aan macht verloren door de inname van Irak en Iran aan macht gewonnen. Waarom zouden de Pakistanen wakker liggen van een invasie in Iran?
Sji'ieten en soennieten kunnen gerust met elkaar samenleven, alleen zijn er nogal wat extremisten, met name in Irak en Pakistan, waar sji'ieten tien procent van de bevolking uitmaken, die dat verneuken. Er is geen natuurlijke vijandschap tussen doodgewone sji'ieten en doodgewone soennieten en daarom is een aanval op Iran mogelijk voor elke moslim een daad van agressie, ook voor de soennieten in Egypte, bijvoorbeeld. Nu steunde Iran in de jaren negentig natuurlijk wel het verzet in Afghanistan en Pakistan de Taliban, dus koek en ei zal het wel niet zijn. Maar waarom zou Pakistan macht verloren hebben na de bezetting van Irak?
pi_54605007
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja.
pi_54605218
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sji'ieten en soennieten kunnen gerust met elkaar samenleven, alleen zijn er nogal wat extremisten, met name in Irak en Pakistan, waar sji'ieten tien procent van de bevolking uitmaken, die dat verneuken. Er is geen natuurlijke vijandschap tussen doodgewone sji'ieten en doodgewone soennieten en daarom is een aanval op Iran mogelijk voor elke moslim een daad van agressie, ook voor de soennieten in Egypte, bijvoorbeeld. Nu steunde Iran in de jaren negentig natuurlijk wel het verzet in Afghanistan en Pakistan de Taliban, dus koek en ei zal het wel niet zijn. Maar waarom zou Pakistan macht verloren hebben na de bezetting van Irak?
Nou, kijk, als ik het heel zwart-wit bekijk: In Iran is nu een sjiitische regering aan de macht waar Saddam Hoessein een soenniet was. Nu nuanceer je zelf de tegenstellingen tussen die groepen, en dat geloof ik allemaal wel, maar, bijvoorbeeld, de plannen voor pijpleidingen naar Pakistan en India die door Hoessein werden opgesteld spraken van "een etnische verbintenis". Ik geloof niet dat Pakistan daar op vooruit is gegaan door de machtswisseling.
pi_54605299
Onder Hoessein was Iran de aartsvijand en nu juist het tegenovergestelde, zodat Pakistan geen vanzelfsprekende bondgenoot meer is, dus ja, zo bekeken zal het voor Pakistan nadelig hebben gewerkt.
pi_54605313
O, en ook in Pakistan zal de VS uit zijn op een machtswisseling, gezien de kritiek die Musharraf nu over zich heen krijgt en de terugkeer van Buttho (die weer gevolgd werd door een aanslag, maar dat terzijde).
pi_54605484
Och, ik denk dat dat nog wel meevalt. In Washington zijn er genoeg die denken dat Musharraf degene is om de oorlog tegen de Taliban te voeren. Waarom zouden ze dit erg vinden? Ja, het is een grote, dikke middelvinger van Musharraf, maar dat hele democratiegebeuren is toch meer iets voor slechts Buitenlandse Zaken. Die kritiek is vrijwel niet te horen.
pi_54605975
Rock heeft het topic gesloten dus hier maar even verder
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Etalage (trek) pop.
Zo'n beetje de enige journalist die niet links is. Alleen daarom al is Jort een held.
pi_54606025
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

waarom zijn sommige landen en gebieden zwart gemarkeerd, zoals Armenie en Frans-Guyana?
pi_54606071
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

waarom zijn sommige landen en gebieden zwart gemarkeerd, zoals Armenie en Frans-Guyana?
Vermoedelijk zijn die Christelijk.
pi_54606092
quote:
Zoooo herkenbaar. .
pi_54606114
quote:
Wees blij. Als gozers het wel zien dan heeft het al weken dramatisch gezeten.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:58:47 #34
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54606171
pi_54606187
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:49 schreef Fastmatti het volgende:
Rock heeft het topic gesloten dus hier maar even verder
[..]

Zo'n beetje de enige journalist die niet links is. Alleen daarom al is Jort een held.
Ja, nou, Jort is natuurlijk geen journalist.
pi_54606195
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:59 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, nou, Jort is natuurlijk geen journalist.
Wat is het dan?
pi_54606200
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vermoedelijk zijn die Christelijk.
of ze hebben geen CNN op de kabel
pi_54606243
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:59 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wat is het dan?
Etalage (trek) pop. .
pi_54606359
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer dat deze niet wat groter is. Geeft wel een genuanceerder beeld over het Midden-Oosten.
Waar heb je dit plaatje vandaan?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54606510
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Etalage (trek) pop. .
Eerder een clown. Er komt veel onzin uit, maar hij heeft ook vaak een punt.

En als (ex-)hoofdredacteur ben je gewoon journalist.
pi_54606538
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar heb je dit plaatje vandaan?
Ingescand.
pi_54606664
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Daar zijn geen gegevens van. Althans, dat neem ik aan nu ook Taiwan en Noord-Korea zwart gemarkeerd zijn.
pi_54606787
tvp
pi_54606937
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef DaHansWorst het volgende:
Ik was 13 bij mijn eerste kus, maar ik had het niet zo slim aangepakt... ben gelijk aangeklaagd wegens verkrachting ze was niet zo gediend van mijn tong in haar mond is gelukkig allemaal goed gekomen met wat excuses en een verpakking merci Inmiddels ben ik iets wijzer geworden en voel ik wel aan wat meiden wél en niet willen
Nou, teiltje erbij hoor.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:33:41 #45
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54606978
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nou, teiltje erbij hoor.
Er is altijd hoop: Vrijwilligers voor seks met gehandicapten
pi_54606998
In Nederland zit dat toch in het ziekenfonds? Gratiesh hoertjes.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:39:37 #47
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54607105
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef Autodidact het volgende:
In Nederland zit dat toch in het ziekenfonds? Gratiesh hoertjes.
Volgens Sunnyboy wel, hij opende na zijn interview met Baaj gelijk een topic op de frontpage. Jet Bussemaker heeft gezegd... dat de AWBZ voor hoertjes wordt misbruikt en jazzconcerten voor ouderen enzo
pi_54607134
Een breezer is goedkoper.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:44:20 #49
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54607220
zozo
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  woensdag 14 november 2007 @ 18:48:18 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54607308
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nou, teiltje erbij hoor.
Als mijn computer kon kwijlen, stond het hier nu blank.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 14 november 2007 @ 18:51:29 #51
Stranger than fiction
pi_54607387
quote:
Willem II gechanteerd om 'onnatuurlijke lusten'

In 1819 noteert de minister van Justitie dat de prins wordt afgeperst. De transcriptie is van het Koninklijk Huisarchief.

„Ten half twee uren ben ik aan ’t paleis geweest, en een half kwartier daarna bij Zijne Maj. geroepen;- welke mij met de grootste aandoening kennis heeft gegeven van ouvertures hem door ZKH den prins van Oranje gedaan, aangaande zeer hooggaande bedreigingen ter bekoming of afpersing eener som van f.63.000 - hier op in substantie nederkomende: zoo mijn geheugen mij getrouw is – dat aan den Prins, eenige dagen geleden, met de post was toegekomen een brief, geteekend A.Vermeulen – mij door Z.M. ter lecture overgegeven – strekkende tot kennisgeving, dat de schrijver bij toeval ontdekt hadt, dat een of meer personen van voornemen waren, om aan de natie openbaar te maken zekere schandelijke en onnatuurlijke lusten van ZKH waarvan zij de bewijzen hadden, ten einde alzoo ZKH van den troon te verwijderen en dien over te brengen op Prins Frederik [...].”
pi_54607422
poehpoeh
pi_54607535
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ingescand.
Dan ben ik benieuwd uit welk boek je dat hebt
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 14 november 2007 @ 18:58:52 #54
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54607586

Ze willen wilders echt de wind uit de zeilen nemen, de laatste tijd.
pi_54607876
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
[ afbeelding ]

Liberale partij hoor die VVD .
pi_54607919
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Liberale partij hoor die VVD .
We hebben geen liberale partij in Nederland.
pi_54608099
De VVD hoort rechts-conservatief te zijn.
pi_54608139
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
[ afbeelding ]

Kamp was toch weer beter
  woensdag 14 november 2007 @ 19:23:12 #60
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54608183
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kamp was toch weer beter
't is duidelijk te merken welke richting hij inslaat.
pi_54608240
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Laat ze dan overal de term liberaal die rond die partij zweeft wegsodemieteren en gewoon voor de 5-10% van de stemmen die bij niet confessioneel rechtsconservatief horen gaan/
pi_54608324
Even de soep van het vuur halen.
pi_54608363
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Even de soep van het vuur halen.
Soep, thee, verdwaasd en ontredderd in huis rondlopen.

Welke diagnose zou je zelf stellen?
  woensdag 14 november 2007 @ 19:31:06 #64
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54608401
Nerdhumor alert.

http://calculatedrisk.blo(...)reclosure-cases.html

(een stukje achtergrond: Deutsche Bank heeft een berg waardeloze amerikaanse hypotheken gekocht, die niet worden afgelost, en DB wil nu executieverkopen beginnen. Bij dat proces heeft DB wat foutjes gemaakt. Zoals dat ze niet de juiste papieren aanleverden waarmee ze bewezen dat zij daadwerkelijk eigenaar waren van de verstrekte leningen. Dat is uiteindelijk voorgekomen, en DB woof 't feit dat ze niet de juiste papieren op tijd bijelkaar hadden gekregen weg met de opmerking ' “Judge, you just don’t understand how things work,' . Oh. Boy. )

Hoogtepunt:
quote:
The Court will illustrate in simple terms its decision:

“Fluidity of the market” --- “X” dollars,
“contractual arrangements between institutions and counsel” --- “X” dollars,
“purchasing mortgages in bulk and securitizing” --- “X” dollars,
“rush to file, slow to record after judgment” --- “X” dollars,

“the jurisdictional integrity of United States District Court” ---“Priceless.”
pi_54608410
Filosoof...rook je wel sigaren, Zwaardvisch?
pi_54608414
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja de armen armer en dommer maken en de rijken lekker rijk laten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54608477
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Soep, thee, verdwaasd en ontredderd in huis rondlopen.

Welke diagnose zou je zelf stellen?
Relatie is stukgelopen.
pi_54608502
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Autodidact het volgende:
Filosoof...rook je wel sigaren, Zwaardvisch?
Ja, en ik draag kraagjes.
pi_54608522
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Relatie is stukgelopen.
Ah dat is altijd klote.
pi_54608573
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja de armen armer en dommer maken en de rijken lekker rijk laten.
En hier ga ik geeneens meer op in.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:37:36 #71
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54608580
quote:

[..]

Relatie is stukgelopen.
Eindelijk een goed excuus om jezelf helemaal laveloos te zuipen.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:37:39 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54608585
quote:
Relatie is stukgelopen.
Meer vrouwen als kerktorens.
pi_54608679
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hier is het tenminste nog virtueel, laatst nog een "feestje" met leeftijdsgenoten waarvan iedereen al minimaal 2 kinderen heeft, ik was de enige uitzondering. Na 1,5 uur trok ik die verhalen over hun koters echt niet meer en ben naar de kroeg gegaan.
Wehehe. Leeftijdsgenoten .
Gelukkig ben ik op tijd van vriendenkring gewisseld, ik heb nog altijd verrassend weinig koterende kennissen. Helemaal te vermijden is het natuurlijk niet, en mijn zusje heeft er drie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54608761
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Meer vrouwen als kerktorens.
DAN! Paap!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54608846
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

DAN! Paap!
Nou en. Als mag ook. Die malle regel hebben we enkel aan Balthasar Huydecoper en Alva te danken.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:48:30 #76
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54608851
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Wehehe. Leeftijdsgenoten .
Gelukkig ben ik op tijd van vriendenkring gewisseld, ik heb nog altijd verrassend weinig koterende kennissen. Helemaal te vermijden is het natuurlijk niet, en mijn zusje heeft er drie.
Wat ik begrijp is 't iets onvermijdelijks. Zelfs mensen die zich verzetten tegen dat kindergedreutel, houden het maximaal een-anderhalf jaar vol als ze eenmaal kinderen krijgen. Daarna geven ze 't op, een illusie armer.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:52:23 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54608949
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
DAN! Paap!
Het is dan ook een uitdrukking uit het Limburgse Land.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:53:32 #78
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54608985
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef gronk het volgende:
Wat ik begrijp is 't iets onvermijdelijks. Zelfs mensen die zich verzetten tegen dat kindergedreutel, houden het maximaal een-anderhalf jaar vol als ze eenmaal kinderen krijgen. Daarna geven ze 't op, een illusie armer.
Nooit kinderen! Nooit! I will never surrender!
pi_54608986
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Nee hoor. Een van mijn vrienden die gezwicht is, vindt het nog altijd niks. Hij is dan ook gestraft met een tweeling .
pi_54609030
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is dan ook een uitdrukking uit het Limburgse Land.
Ha!, dan was mijn kwalificatie extra gepast .
  woensdag 14 november 2007 @ 19:55:40 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54609050
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
Nee hoor. Een van mijn vrienden die gezwicht is, vindt het nog altijd niks. Hij is dan ook gestraft met een tweeling .
Toch geen IVF?
pi_54609125
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Oei dat hakt er dan ook direct flink in !
pi_54609131
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Toch geen IVF?
Nee hoor, gewoon neuken.
pi_54609160
quote:
Nederlandse gemeenten geven tientallen miljoenen euro's gemeenschapsgeld uit om 'criminele en overlastgevende panden' op te kopen. Dat daarbij mogelijk crimineel geld wordt witgewassen, nemen ze op de koop toe. Dat blijkt uit een onderzoek door persbureau GPD, waar het Nederlands Dagblad bij is aangesloten. Niet alleen Amsterdam en Rotterdam, die recent grote deals sloten, maar ook Enschede, Arnhem, Roosendaal en Venlo kopen panden op van dubieuze eigenaars. Tilburg begint ermee, Zaanstad en Nijmegen houden de mogelijkheid open.

De Venlose burgemeester Hubert Bruls erkent dat hiermee overheidsgeld waarschijnlijk 'in foute handen' komt. ,,Maar veiligheid heeft bij ons hoogste prioriteit'', aldus Bruls.

De betrokkenen zeggen geen andere weg te zien dan aankopen, omdat een juridische strijd met de eigenaren van overlastpanden tijdrovend zou zijn, terwijl intussen de overlast door zou gaan.
Veiligheid vóór alles
  woensdag 14 november 2007 @ 19:59:12 #85
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54609170
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, gewoon neuken.
Tja,
  woensdag 14 november 2007 @ 19:59:26 #86
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54609181
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon neuken.
Ja, dat moet je ook niet doen he.
pi_54609373
Tsja, z'n vriendin wou wel graag, hij dacht dat het wel mee zou vallen, en bovendien hoopte hij op het oudereffect: als het je eigen vlees & bloed is hou je er wel van. Valt vies tegen, en je kan ze niet terugbrengen.

Bovendien was hij de eerste anderhalf jaar werkloos en zij aan het promoveren. Nu is zij werkloos en hij fulltime aan het werk, sindsdien vindt hij het beter te doen .
  woensdag 14 november 2007 @ 20:09:23 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54609434
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
Tsja, z'n vriendin wou wel graag, hij dacht dat het wel mee zou vallen, en bovendien hoopte hij op het oudereffect: als het je eigen vlees & bloed is hou je er wel van. Valt vies tegen, en je kan ze niet terugbrengen.

Bovendien was hij de eerste anderhalf jaar werkloos en zij aan het promoveren. Nu is zij werkloos en hij fulltime aan het werk, sindsdien vindt hij het beter te doen .
Kortom, hij is liever vaak van huis en mogelijk op zoek naar een kinderloze scharrel.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:10:05 #89
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54609457
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
tsja, 't blijft een mindfuck, en sommige mensen kunnen daardoorheenprikken.
quote:
Ziedaar de traditionele rolverdeling
pi_54609516
Ik ken ook veel vaders die dolblij zijn met de koters. Maar ik ben blij dat ik een man heb zonder drang tot een stamhouder.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:13:47 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54609575
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef sigme het volgende:
Ik ken ook veel vaders die dolblij zijn met de koters. Maar ik ben blij dat ik een man heb zonder drang tot een stamhouder.
Het was toch altijd m'n ex die op vervelende momenten op d'r horloge begon te tikken.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:15:06 #92
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54609617
pi_54609618
Neem er dan ook een die echt geen kinderen wil, als je die zelf niet wil.
pi_54609701
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
Och ik ben er nog steeds niet echt over uit of ik kinderen wil maar ik vind me nu nog veel te jong. Eerst maar eens goed voor mezelf leren zorgen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2007 20:18:01 ]
pi_54609787
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Och ik ben er nog steeds niet echt over uit of ik kinderen wil maar ik vind me nu nog veel te jong. Eerst maar eens goed voor mezelf leren zorgen
En anders kan je altijd nog een hond nemen.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:21:53 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54609850
quote:
Pffrt. Ik heb een keer een collega thuisgehad, die op 't werk d'r mond vol had van 'aan mijn lijf geen polonaise'. Bij mij thuis begon ze opeens over kinderen, en hoe tof dat wel niet was. Waarop mijn antwoord iets was als 'sommige vrouwen zonder kinderwens zijn net wandelende tijdbommen: op een dag worden ze wakker en dan willen ze opeens wel kinderen. En die zullen ze krijgen ook.'

woensdag 14 november 2007 @ 20:22:33 #97
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54609866
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:

En anders kan je altijd nog een hond nemen.
Daarom nemen vrouwen een poes.
pi_54609869
Hadden ze daar in Amersfoort toch nog iets aan de raamambtenaren.
pi_54609912
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Te jong, te jong, je bent net zo oud als je leeftijdsgenoten .
Ik ken er die kregen al een kind toen ze in de tweede klas middelbare school zaten. Vraag me wel eens af wat daarvan geworden is. Inèz met het rooie haar..

Hoe is het met jou dan? Bevalt de carriere wat?
pi_54609961
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Pffrt. Ik heb een keer een collega thuisgehad, die op 't werk d'r mond vol had van 'aan mijn lijf geen polonaise'. Bij mij thuis begon ze opeens over kinderen, en hoe tof dat wel niet was. Waarop mijn antwoord iets was als 'sommige vrouwen zonder kinderwens zijn net wandelende tijdbommen: op een dag worden ze wakker en dan willen ze opeens wel kinderen. En die zullen ze krijgen ook.'

Mhuh. Volgens mij "overkomt" dat alleen mensen die ook in horoscopen geloven. Oh, en geen reet begrijpen van statistiek. Ok, ok, dat is dan ruim 95% .
pi_54610102
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Te jong, te jong, je bent net zo oud als je leeftijdsgenoten .
Dat is niet mijn probleem
quote:
Ik ken er die kregen al een kind toen ze in de tweede klas middelbare school zaten. Vraag me wel eens af wat daarvan geworden is. Inèz met het rooie haar..
Zie jij nog mensen van de middelbare school?

Ik ken er ook wel een paar maar die komen nu ook op vrijdag weer in de kroeg.
quote:
Hoe is het met jou dan? Bevalt de carriere wat?
Ja gaat lekker, nu wel elke week in hotels maar dat is niet zo erg, mijn appartementje in de stad is toch pas over ruim een jaar klaar.

En met jou?
pi_54610316
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is niet mijn probleem
Zeker niet. Vroeger was deze leeftijd al 'middelbaar' .
quote:
[..]

Zie jij nog mensen van de middelbare school?
Van de SG Zuid zie ik er een al een jaar of 15 met enige regelmaat, die zit in mijn wijk achter de kassa bij de supermarkt, zat in de brugklas. En laatst kwam ik er eentje tegen uit de 3e / 4e, die herkende mij in een oogopslag en ik weet nog niet wie zij was. Maar ik ben dan ook belachelijk slecht in het onthouden van gezichten .

Ik ben met niemand van toen bevriend gebleven, maar destijds was ik dat eigenlijk ook met niemand.

Jij wel dus?
quote:
Ik ken er ook wel een paar maar die komen nu ook op vrijdag weer in de kroeg.
[..]

Ja gaat lekker, nu wel elke week in hotels maar dat is niet zo erg, mijn appartementje in de stad is toch pas over ruim een jaar klaar.

En met jou?
Vandaag gesprek gehad met mijn manager. Mijn klus bevalt me uitstekend; leuk werk, leuke collega's. Maar als ik hier een jaar zit (over 4 mnd) wil ik wel wat anders, dichterbij met name.
En ik denk nog steeds binnen een jaar echt te stoppen met werk, dan wil ik alleen nog maar beperkte perioden werken. Zeg een driemaandenklus. Eéntje per jaar is zat.

Zit jij nu wel in NL, of zwerf je weer de hele griebus af?
  woensdag 14 november 2007 @ 20:40:55 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54610363
quote:
Ik heb een andere oplossing gevonden.
pi_54610424
Adoptie blijft een optie.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:44:17 #105
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54610459
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
Adoptie blijft een optie.
Ah, maar dat vergt bureaucratie. En het over die boeg verkloten, kan ik als geen ander.
pi_54610676
Wat rijmden we eerder?
Orgie of deceptie, en de enige optie is deceptie.

Hoe dan ook: succes met het afhouden van de kotertjes. De meesten zwichten uiteindelijk, zeker het manvolk .
  woensdag 14 november 2007 @ 20:54:47 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54610797
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
Wat rijmden we eerder?
Orgie of deceptie, en de enige optie is deceptie.

Hoe dan ook: succes met het afhouden van de kotertjes. De meesten zwichten uiteindelijk, zeker het manvolk .
Ik ben al 28 jaar op de goede weg. Na de koters komen de Opels, de vinexkubussen en de golden retrievers.
pi_54610910
Oh ja - daar belanden dan ook de meesten. Ik ga ontsnappen - ik ben te alternatief .
pi_54610997
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Jij wel dus?
Nee van het Zernike zie ik ook niemand meer, wel van lagere school
[..]
quote:
Zit jij nu wel in NL, of zwerf je weer de hele griebus af?
Voorlopig nog NL, A'foort en Woerden en mischien later naar Brussel en Luxemburg
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:01:54 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54610999
Ik wacht nu al dagen op een koffie in dit café!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54611041
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wacht nu al dagen op een koffie in dit café!
Als je het nog één keer over koffie hebt sta ik vannacht met iets scherps naast je bed.
pi_54611050
Vrienden maken lukt nog niet echt?
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:04:58 #113
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54611059
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Als je het nog één keer over koffie hebt sta ik vannacht met iets scherps naast je bed.
Zei je dat vannacht ook tegen je vrouw?
  woensdag 14 november 2007 @ 21:05:13 #114
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54611065
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hrm, misschien moet je iets minder koffie drinken. Je komt een beetje geirriteerd over.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:07:42 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54611125
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zei je dat vannacht ook tegen je vrouw?
Verkeerde timing, Aaah!
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:17:55 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54611409
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Verkeerde timing, Aaah!
Want?
  woensdag 14 november 2007 @ 21:18:57 #117
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54611447
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Want?
Hij zit nog voor de rebound-fase.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:22:04 #118
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54611542
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij zit nog voor de rebound-fase.
Oh zo.
pi_54611590
Nou, ik kan wel de hele avond jankend naar André Hazes gaan luisteren, maar daar heeft niemand wat aan.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:24:24 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54611625
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nou, ik kan wel de hele avond jankend naar André Hazes gaan luisteren, maar daar heeft niemand wat aan.
Gewoon in de Toko een nieuwe scharrel ophalen.
pi_54611699
Ze was Marokkaans, knap, intelligent en ze kon goed lullen. Waar vind je zoiets? Niet bij de AVSV hoor.

Goed, ik verman me.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:28:14 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54611761
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ze was Marokkaans, knap, intelligent en ze kon goed lullen. Waar vind je zoiets? Niet bij de AVSV hoor.

Goed, ik verman me.
Nee, dat kan ik wel beamen.

Is Jihad van Halal niet een optie? Heel veel om sensueel uit te kleden...
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:28:28 #123
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54611771
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:

Goed, ik verman me.
Kon ik weten dat jij in de rebound fase zat. Maar ehm, zo te lezen is het maar beter dat je er weer vanaf bent....
  woensdag 14 november 2007 @ 21:30:16 #124
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54611839
quote:
Doe het dan voor ons
pi_54612076
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik wel beamen.

Is Jihad van Halal niet een optie? Heel veel om sensueel uit te kleden...
Je moeder.

Ik hou erover op, ik scherm nu al met een ongecompliceerd blondje.
pi_54612433
quote:
"We need a European defence, a European army, not just on paper but a force genuinely capable of operating in the field, including beyond the European borders (...) The philosophy behind all these proposals - economic, political, military - is always the same. I believe that the citiizens' doubts and uncertainty, as for example reflected in the two referendums, actually constitute a plea for more Europe, a strong Europe, and not for less Europe. And I am also quite clear that I am advocating a more powerful Europe, also a more closely integrated Europe (..) In short I am advocating a United States of Europe."
Wat een achterlijke idioot is die Verhofstadt toch ook.
quote:
Frankrijk wil daadkrachtig Europees leger

Frankrijk wil dat de leden van de Europese Unie veel nauwer gaan samenwerken op het gebied van defensie. 'Hoe kan Europa onafhankelijk zijn als het niet in staat is om zijn eigen territorium te verdedigen?,' stelt de Franse president Nicolas Sarkozy. In Groot-Brittannië vallen de plannen erg slecht.

Sarkozy wil dat de EU veel nauwer gaat samenwerken op het gebied van defensie
Sarkozy deed zijn uitspraken tijdens de plenaire vergadering van het Europees Parlement in Straatsburg.

Territorium
Frankrijk is in de tweede helft van volgend jaar voorzitter van de EU. Sarkozy beloofde vandaag alvast specifieke aandacht voor Europese defensie-afspraken.

‘Want hoe kan Europa onafhankelijk zijn, hoe kan het politieke invloed hebben in de wereld, een factor voor vrede en evenwicht zijn als het niet in staat is het eigen territorium te verdedigen?,’ zei Sarkozy, die wil dat de EU zich assertiever opstelt als het gaat om oorlog. Eerder noemde hij Frankrijk ook al de leider van Europa.

EU-verdrag
De Fransen denken aan een gezamenlijke EU-planningsstaf in Brussel en aan het harmoniseren van militaire opleidingen in de EU-landen. Ook moet de EU komen tot een gezamenlijke veiligheidsstrategie voor meerdere jaren.

Volgens de Britse krant Financial Times worden de plannen van Frankrijk slecht ontvangen in Groot-Brittannië. Premier Gordon Brown zou, totdat het nieuwe EU-verdrag is aangenomen, absoluut geen grote verandering binnen de EU willen goedkeuren.

De Britten zien bovendien niets in zo’n Europese samenwerking op het gebied van defensie. Zij laten gevechtsoperaties liever over aan de NAVO en willen dat EU-landen zich meer met vredesmissies bezighouden.

NAVO
Sarkozy pleitte dan ook voor een vernieuwing van het transatlantische bondgenootschap. Frankrijk is sinds 1966 geen onderdeel meer van het militaire hoofdkwartier van de NAVO, maar overweegt sinds het aantreden van Sarkozy zich daar toch weer bij te voegen.

Maar Sarkozy wil alleen terug in de NAVO als de EU als tegenwicht wereldwijd een grotere militaire rol krijgt. Tegen het Amerikaanse congres zei hij vorige week: ‘De NAVO kan niet overal zijn, de EU moet in staat zijn te handelen.'
Maar Sarkozy wil het ook. De smerige verrader, de Eurocraat, de Realpolitiker, de...
  woensdag 14 november 2007 @ 21:55:40 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54612645
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je moeder.

Ik hou erover op, ik scherm nu al met een ongecompliceerd blondje.

1989. Man, da's net legaal.
pi_54612789
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Er staat voor jou nog een vraag open in dat fotoboek.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:07:15 #129
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54612973
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

Er staat voor jou nog een vraag open in dat fotoboek.
Vragen staat vrij.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:18:38 #130
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54613342
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef gronk het volgende:

[..]

1991.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:21:31 #131
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54613447
quote:
Als het even kan..
pi_54613736
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als het even kan..
Zeg maar niets meer.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:32:41 #133
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54613803
Hey Zwaardvisch, volgens mij komen personen meestal niet met een lek luchtbed op de volle zee.
pi_54613854
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Gabry het volgende:
Hey Zwaardvisch, volgens mij komen personen meestal niet met een lek luchtbed op de volle zee.
Jawel, maar dat merken ze pas op volle zee, nep-Italiaan.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:36:51 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54613939
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Fop-Italiaan klinkt beter.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:37:28 #136
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54613954
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Gabry het volgende:
Hij is nu zwak, pak 'm
  woensdag 14 november 2007 @ 22:38:03 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54613973
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom weet jij dat?
pi_54614022
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hij is nu zwak, pak 'm
quote:
Maar dit is de laatste keer, ik weet jij kijkt nu op me neer, maar als het straks beter gaat, hoop ik dat je voor me staat. En dan zie ik jou niet staan
pi_54614056
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef gronk het volgende:

[..]

Waarom weet jij dat?
Je zult me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven, ouwe.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:43:01 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54614118
  woensdag 14 november 2007 @ 22:43:13 #141
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54614124
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[..]

Wil je dat niet meer doen?

Beetje ervoor zorgen dat andere mensen andre hazes-herinneringen krijgen. Tuig.
pi_54614140
Kut!
  woensdag 14 november 2007 @ 22:44:09 #143
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54614158
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je zult me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven, ouwe.
Waren de mannen van de kustwacht die je oppikten nog een beetje aardig voor je?
pi_54614303
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Wil je dat niet meer doen?

Beetje ervoor zorgen dat andere mensen andre hazes-herinneringen krijgen. Tuig.
QED.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zwaardvisch op 14-11-2007 23:47:52 ]
pi_54614404
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[..]

[/url]
Die laatste concerten van hem waren geniaal. Hij nam plaats op een krukje op het podium, kreeg af en toe een half zinnetje uit z'n strot en voor de rest zat er een peperduur concert te spelen en moest het publiek zelf maar zingen.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:56:07 #146
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54614538
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die laatste concerten van hem waren geniaal. Hij nam plaats op een krukje op het podium, kreeg af en toe een half zinnetje uit z'n strot en voor de rest zat er een peperduur concert te spelen en moest het publiek zelf maar zingen.
10 jaar geleden liepen mensen gewoon weg omdat hij te bezopen was om te zingen. Toen nam hij ook gigs aan als bedrijfsfeestjes enzo. Hij heeft een mooi leven gehad
pi_54614692
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

10 jaar geleden liepen mensen gewoon weg omdat hij te bezopen was om te zingen. Toen nam hij ook gigs aan als bedrijfsfeestjes enzo. Hij heeft een mooi leven gehad
Ik geloof dat de ouders van m'n vader destijds nogal geschokt waren toen hij met een Portugees meisje aankwam dat naar cassettebandjes van André Hazes luisterde. M'n moeder heeft nog steeds een hekel aan haar schoonmoeder.

Het is wel tekenend dat m'n opa van vaderskant in zijn laatste jaren nog naar een concert van Hazes is geweest.

Ik vind het ook zo achterlijk hypocriet dat hij in z'n laatste jaren ineens cultureel acceptabel werd gemaakt. Hij is echt niet ineens 'de blues' gaan zingen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwaardvisch op 14-11-2007 23:07:15 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 23:08:26 #148
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54614860
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik geloof dat de ouders van m'n vader destijds nogal geschokt waren toen hij met een Portugees meisje aankwam dat naar cassettebandjes van André Hazes luisterde. M'n moeder heeft nog steeds een hekel aan haar schoonmoeder.

Het is wel tekenend dat m'n opa van vaderskant in zijn laatste jaren nog naar een concert van Hazes is geweest.

Ik vind het ook zo achterlijk hypocriet dat hij in z'n laatste jaren ineens cultureel acceptabel werd gemaakt. Hij is echt niet ineens 'de blues' gaan zingen.
Vroeger leerde je dat Hazes verkeerd was ofzo, het werd niet uitgelegd, maar intuitief werd er van je verwacht dat je het beter niet te lang kon waarderen. Nu is hij postuum volksheld nr #1
  woensdag 14 november 2007 @ 23:10:15 #149
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54614915
@Canvas
In love with Adolf Hitler

22:55 - 00:15 Documentaire

Documentaire van Isabelle Clarke en Daniel Costelle over Hitler's maîtresse Eva Braun. Een portret van een vrouw die in de schaduw stond van de führer, maar hem kende als geen ander.
pi_54615061
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
@Canvas

22:55 - 00:15 Documentaire

Documentaire van Isabelle Clarke en Daniel Costelle over Hitler's maîtresse Eva Braun. Een portret van een vrouw die in de schaduw stond van de führer, maar hem kende als geen ander.
Zetten we dat maar op. P&W is hopeloos.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:16:36 #151
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54615117
Wat is het Engelse woord voor sjansen?
pi_54615137
flirting?
  woensdag 14 november 2007 @ 23:18:34 #153
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54615175
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zetten we dat maar op. P&W is hopeloos.
Eva ist ein richtiger drekkiger Daisy, maar de kleurenbeelden zijn wel mooi. Alhoewel ze geen kont had
  woensdag 14 november 2007 @ 23:21:36 #154
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54615254
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef du_ke het volgende:
flirting?
mMmm, ja. Het moet maar voldoen.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:24:49 #155
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54615307
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

mMmm, ja. Het moet maar voldoen.
Anders probeer je het met 'swinging'
  woensdag 14 november 2007 @ 23:29:55 #156
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54615451
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Anders probeer je het met 'swinging'
We hebben sjans. = We are swingers.

Top!
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 23:38:30 #157
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54615706
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef Gabry het volgende:
Wat is het Engelse woord voor sjansen?
Fancy him or her?
  woensdag 14 november 2007 @ 23:39:36 #158
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54615735
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Fancy him or her?
Juist, dat zocht ik.
  donderdag 15 november 2007 @ 05:05:10 #159
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_54617825
Flirten is zooooo 1970...

Tegenwoordig ga je toch gewoon even met zo'n chickie schuren?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 09:15:15 #160
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54618990
Ik kreeg net op het station een actie a4tje in mijn klauwen gestopt over de plannen van Donner. Wat blijkt nou. Als de plannen van Donner door gaan kom je op straat te staan als je zomaar een dagje ziek bent of zwanger wordt. Binnen 4 weken met een heel klein beetje geld. Dus demonstroreren want dan hoef je niet hard te werken en kan je nooit ontslagen worden.

(dat was een beetje de strekking)

Carpe Libertatem
  donderdag 15 november 2007 @ 09:19:57 #161
Stranger than fiction
pi_54619045
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Vroeger leerde je dat Hazes verkeerd was ofzo, het werd niet uitgelegd, maar intuitief werd er van je verwacht dat je het beter niet te lang kon waarderen. Nu is hij postuum volksheld nr #1
Andre Hazes was een domme rukker die ontzettend slechte muziek maakte.
pi_54619110
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kreeg net op het station een actie a4tje in mijn klauwen gestopt over de plannen van Donner. Wat blijkt nou. Als de plannen van Donner door gaan kom je op straat te staan als je zomaar een dagje ziek bent of zwanger wordt. Binnen 4 weken met een heel klein beetje geld. Dus demonstroreren want dan hoef je niet hard te werken en kan je nooit ontslagen worden.

Tof. Als Donner er niet was was iedereen rijk!
  donderdag 15 november 2007 @ 09:27:20 #163
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54619162
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Andre Hazes was een domme rukker die ontzettend slechte muziek maakte.
...maar daar wel redelijk van kon leven. Dus in dat opzicht benijdenswaardig voor tokkies.

(hoewel ik wel eens opnames heb gezien van CD-opnames, en dan zie je dat dat ook gewoon werk is. Als in, zwoegen om iets tien keer te laten zingen in de hoop dat het een keer goed opgenomen is.)
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 09:27:53 #164
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54619174
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:24 schreef Autodidact het volgende:
Tof. Als Donner er niet was was iedereen rijk!
Ja, zonder Donner zouden alle werkgever met plezier alle mensen omarmen en riante banen geven waar je niet eens voor hoeft te werken.
Carpe Libertatem
pi_54619330
.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:41:13 #166
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54619424
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, zonder Donner zouden alle werkgever met plezier alle mensen omarmen en riante banen geven waar je niet eens voor hoeft te werken.
Je bedoelt, een beetje zoals de intermediair de arbeidsmarkt beschrijft?

Overigens wel amusant hoor. Als je dat blaadje moet geloven, dan zijn de interessantste en meestverdienende banen die voor dertigers. Terwijl in zo'n beetje iedere bedrijfstak je pas op de top van je salaris zit na je 40e.

donderdag 15 november 2007 @ 09:42:56 #167
Stranger than fiction
pi_54619454
quote:

[..]

Het leven zou zo mooi kunnen zijn.
pi_54620140
quote:

[..]

Dan krijg je geld voor het aanslaan van willekeurige toetsen achter de computer....

Nu wil ik niet zeggen dat alle arbeidsrecht overbodig is, maar je krijgt toch de kramp van de volgevreten babyboomers die tekeer gaan als blijkt dat ze ook wel eens ontslagen kunnen worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Autodidact op 15-11-2007 10:39:51 ]
  donderdag 15 november 2007 @ 10:20:55 #169
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54620156
Hallo.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 10:22:56 #170
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54620187
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:20 schreef Autodidact het volgende:
Dan krijg je geld voor het aanslaan van willekeurige toetsen achter de computer....
http://en.wikipedia.org/wiki/Infinite_monkey_theorem
Carpe Libertatem
pi_54620205
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ook wel Fokken onder werktijd genoemd
  donderdag 15 november 2007 @ 10:29:14 #172
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54620302
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik dacht dat soort functies eerder bekend stonden als 'helpdeskmedewerker bij UPC, UWV-intake-manager, polisbeheerder...'
pi_54620663
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach ja...en sommigen roken een sjekkie.
pi_54620706
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ach ja...en sommigen roken een sjekkie.
En anderen weer beide, tot straks
  donderdag 15 november 2007 @ 10:52:57 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54620758
Dat sjekkie kun je straks vergeten. Gemotiveerd personeel is schaars..

Dom plan van Donner, juist die volgevroten gezinsmannetjes (de middenklassers) met hypotheekjes en leaseautootjes moet je niet nog banger maken dan dat ze al zijn.
pi_54620803
Ik lees dat het het conflict in het kabinet vergroot, scheuring, PvdA PWND. Maar zo erg is het toch niet?
  donderdag 15 november 2007 @ 10:59:38 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54620881
De peilingen zeggen dat er een absolute rechtse meerderheid zou komen als er nu verkiezingen zouden zijn, M. De politiek vaart al een tijdje op dagkoersen, want dat is tenminste te begrijpen.
pi_54620945
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:59 schreef Aoristus het volgende:
De peilingen zeggen dat er een absolute rechtse meerderheid zou komen als er nu verkiezingen zouden zijn, M. De politiek vaart al een tijdje op dagkoersen, want dat is tenminste te begrijpen.
Dat zal best maar ik zie rechts niet zo snel een coalitie vormen.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:05:40 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54620991
Niet met zo'n malloot als Wilders.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:18:01 #181
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54621281
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dito verdonk. Gezien haar opstelling in het verleden (jaja, resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst) kan ik me niet voorstellen dat ze zichzelf constructief opstelt in een coalitie. Die wil gewoon premier worden, en vanuit haar 26 of weet-ik-hoeveel-zetels dan gaan regeren alsof ze een absolute meerderheid heeft.
pi_54621506
quote:
Hillary's Musharraf

He was the other man in Hillary’s life. But it’s over now. Or is it?

You’ve seen all those creepy photos of George Bush rubbing up against Pakistan’s President Pervez Musharraf, the two of them grinning and giggling like they’re going to the senior prom. So it’s hard to remember that it was Hillary and Bill who brought Pervez to the dance in the first place.

How that happened, I’ll tell you in a moment.

But first, let’s get our facts straight about the man in the moustache. Musharraf, according to George Bush, The New York Times, NPR and the rest of press puppies is, “our ally in the War on Terror.” That’s like calling Carmine Gambino, “Our ally in the War on Crime.”

Musharraf’s the guy who helped the Taliban take power in Afghanistan in 1996. And, through his ISI, Pakistan’s own KGB, he is still giving the Taliban secret protection. And this is the same Musharraf who let Khalid Sheik Muhammed, Osama’s operations chief for the September 11 attack, hang out in Quetta, Pakistan, in the open, until Khalid embarrassed his host by giving a boastful interview to Al Jazeera television from his Pakistan hang-out.

And this is the same Musharraf who permitted his nation’s own Dr. Strangelove, A.Q. Khan, to sell nuclear do-it-yourself bomb kits to Libya and North Korea. When the story of the flea-market in fissionable materials was exposed, Musharraf (and Bush) both proclaimed their shock - shock! - over the bomb sales. Musharraf didn’t know? Sure. Those tons of lethal hardware must have been shipped by flying pig.

But, unlike Saddam and Osama, creations of Ronald Reagan’s and George Bush Sr.’s Frankenstein factories, Musharraf was a Clinton special.

And it all began with an unpaid electricity bill. In 1998, Pakistan wouldn’t pay up millions, and they owed billions, to British and American electricity companies. And for good reason: the contracts called for paying insanely high prices. It smelled of payola - and ultimately, the government of Pakistan filed charges against power combine executives and canceled the contracts. That’s the rule under international law: companies can’t collect on contracts they obtained by pay-offs.

But these weren’t just any companies. One was a Tony Blair favorite, Britain’s National Power. The other was Entergy International, a sudden big-time player in the international power market based out of, oddly, Little Rock, Arkansas. Despite the Clinton Administration’s claim to fight foreign corruption, this was an exception. Clinton and Blair voted to cut off Pakistan’s funding from the IMF. Pay-up the power pirates, they told Pakistan, or starve.

Why was President Clinton so determined to crush Pakistan because of an unpaid bill to some Little Rock company. This was not just any company. But that wasn’t much. More important, Entergy and its partners, the Riady Family of Indonesia had just paid about half a million dollars to Hillary’s old Rose Law Firm partner Webster Hubbell. Odd that, hiring Hubbell. Why would Entergy pay big bucks to Hubbell as a “consultant” when he was on his way to jail for a felony. Hubbell was doing time because he refused to testify against Ms. Rodham.

Did President Clinton know about the payment to Hubbell? Clinton denied it to the press, but under oath, to the FBI, Bill said he, “wouldn’t be surprised” if the Riadys told him about the payoff to Hubbell in one of Bill’s several private meetings with them in the Oval Office.

Was there a connection between Entergy’s kindness to Hillary and her law partner and the power company’s extraordinary sway with the Administration? From inside information on energy policies to favor requested of Tony Blair’s office by Hillary’s office, Entergy could do no wrong. Certainly, their consortium’s executives wouldn’t have to stand trial in Pakistan.

And Entergy got its money. On December 22, 1998, Pakistan’s military, at the direction of General Pervez Musharraf, sent thirty thousand troops into the nation’s power stations. At the time, Entergy’s partners told me, “A lot changed since the army moved in. Now we have a situation where we can be paid. They’ve found a way to collect from the man in the street.” Yes: at gunpoint, according to Abdul Latif Nizamani, a labor union leader who spoke with me after Musharraf’s gang had arrested him.

With Pakistan’s army in control of the nation’s infrastructure, and acting as guarantor of payment to the US and UK power giants, General Musharraf’s final takeover of the entire government nine months later - a “surprise” coup to the Western press - was, a forgone conclusion. And the Clintons, complicit, like Bush today, could say little.

Just months before he left office President Clinton paid a sudden visit to Musharraf. Congressional Democrats were stunned. Musharraf had quickly shown himself to be a Taliban-loving, unbalanced dictator who violated US treaty terms by exploding a nuke and threatening to incinerate our ally India. Notably, the Ambassador with Clinton made payments to the electric companies a top item on his agenda.

Favors done; favors repaid. Nothing new under the sun, but it’s a dangerous game, Senator Clinton.

All right, maybe you can say that President Clinton’s blessing of the radioactive dictator can’t be blamed on Hillary despite the smelly money chain going from Arkansas to Karachi. But, be honest, the lady sure as heck ain’t running on her record as a Senator; her whole pitch is, “Re-elect Clinton.”
And I’d rather tell you this story before you hear it from President Giuliani.

Nevertheless, let’s not lose sight of the current danger. While the Clinton’s may have handed us the Lunatic of Lahore, it’s George Bush who leaves mints on his pillow. I have no information that Clinton knew of the sales to North Korea. The Bush Administration did and, we discovered at BBC, blocked the CIA investigation that could have exposed it in 2001. And that, Mr. Bush, is a very, very dangerous game. The problem of creating Frankensteins, whether an Osama or a Saddam or a Musharraf, is that these creatures are often known to rise and turn on their creators.

But I’m sure we’ll correct the error. Four years ago, as Bush was proclaiming victory over the Butcher of Baghdad, I wrote, “Given our experiences with Saddam and Osama, our monsters tend to get out of control after about 11 years. Therefore, we can expect, in the year 2013, that President Jeb Bush will have to order the 82d Airborne into Pakistan to remove Musharraf, the Killer of Karachi.”

Unfortunately, we may not have that long.
http://www.gregpalast.com(...)e-killer-of-karachi/
pi_54621645
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Inderdaad "rechts" heeft z'n eigen glazen finaal ingegooid voor de komende jaren.
pi_54621687
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inderdaad "rechts" heeft z'n eigen glazen finaal ingegooid voor de komende jaren.
En aangezien links dat ook gedaan heeft, worden de volgende coalitiebesprekingen wel lachen.
pi_54621740
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

En aangezien links dat ook gedaan heeft, worden de volgende coalitiebesprekingen wel lachen.
Ik denk dat SP, GL en PvdA als het echt nodig is nog wel met elkaar door 1 deur kunnen. Eerder dan VVD en Wilders of Verdonk.
pi_54621792
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat SP, GL en PvdA als het echt nodig is nog wel met elkaar door 1 deur kunnen. Eerder dan VVD en Wilders of Verdonk.
Waar basseer je dat op? Er is al meerdere malen geprobeert een lijstverbinding aan te gaan en ik zie de PvdA altijd nog eerder richting de VVD schuiven dan naar de SP. GL zal nooit wat worden.
pi_54621795
Ik vrees dat het CDA daar nogal van gaat profiteren. Dus we blijven driepartijencoalities houden met beleid waar niemand het echt mee eens is.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:45:52 #189
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54622059
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vrees dat het CDA daar nogal van gaat profiteren. Dus we blijven driepartijencoalities houden met beleid waar niemand het echt mee eens is.
Wa's dat nou voor geauwehoer? Als ik zie wat er in de sociale zekerheid allemaal is gebeurd, dan heeft 'rechts' absoluut niet te klagen. Tenzij je de HenriO-insteek hebt.
pi_54622282
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Wa's dat nou voor geauwehoer? Als ik zie wat er in de sociale zekerheid allemaal is gebeurd, dan heeft 'rechts' absoluut niet te klagen. Tenzij je de HenriO-insteek hebt.
Man, denk je dat het CDA dat zelf niet doorheeft? Ze steken deze 4 jaar geen poot uit omdat de CNV-kant dan in opstand zou komen. En zo zal het daar altijd gaan: hervormen, 4 tot 8 jaar niks doen, hervormen, 4 tot 8 jaar niks doen and turning the circle 'round.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:55:39 #192
Stranger than fiction
pi_54622301
pi_54622388
quote:
Dit is zo'n Costa-slet.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:05:11 #194
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54622527
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:54 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Man, denk je dat het CDA dat zelf niet doorheeft? Ze steken deze 4 jaar geen poot uit omdat de CNV-kant dan in opstand zou komen. En zo zal het daar altijd gaan: hervormen, 4 tot 8 jaar niks doen, hervormen, 4 tot 8 jaar niks doen and turning the circle 'round.
Iets wat ik niet al te gek vaak hoor, hier: d'r zit nog een aardige pluk 'babyboomende kiezers' die 't wel goed geregeld wil hebben voor zichzelf. Read my lips: zodra die jongens eenmaal met AOW zijn gegaan, wordt het opeens een stuk makkelijker om in te grijpen in de AOW. Voor nieuwe gevallen, natuurlijk.

donderdag 15 november 2007 @ 12:17:26 #195
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54622773
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:

Communistische propaganda
Pugna Pro Patria
  donderdag 15 november 2007 @ 12:21:41 #196
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54622846
Ach, hier rijden de treinen nog tenminste
pi_54622867
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Voordeel is dan wel dat niemand het er echt mee oneens is.

Zie daar de Nederlandse democratie, het poldermodel in de top .
pi_54622879
quote:
PBerends mag z'n eenden inleveren.
pi_54622907
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar basseer je dat op? Er is al meerdere malen geprobeert een lijstverbinding aan te gaan en ik zie de PvdA altijd nog eerder richting de VVD schuiven dan naar de SP. GL zal nooit wat worden.
Ik bedoel meer dat ik samenwerking op links eerder zie gebeuren dan op rechts.

Maar het CDA is er om te voorkomen dat dit echt nodig is .
pi_54623338
quote:
Jongeren willen strenge regels over alcohol
Uitgegeven: 15 november 2007 12:11
Laatst gewijzigd: 15 november 2007 12:12

UTRECHT - De helft van de scholieren vindt dat de overheid strenge leeftijdscontroles naar alcoholgebruik bij cafés en disco's moet houden. Zij vindt het effectief boetes te geven aan jongeren onder de 16 jaar die alcohol kopen.

Dit blijkt uit een enquête onder scholieren tussen 12 en 16 jaar van het Trimbos-instituut.

Ook verboden op de verkoop van breezers in de supermarkt en alcoholgebruik op schoolfeesten is een goede manier om alcoholmisbruik tegen te gaan. De helft vindt het goed als ouders alcohol onder de 16 jaar verbieden.

Werkelijkheid

Overigens overschat de onderzochte groep het alcoholgebruik van leeftijdsgenoten. De meeste scholieren denken dat de helft van hun klasgenoten één keer per week alcohol drinkt. In werkelijkheid drinkt de helft van alle jongeren één keer per maand.

Twee derde van de jongeren vindt dat zij in het weekeinde of op een feestje met vrienden alcohol mogen drinken. In dat laatste geval vindt bijna de helft dat je aangeschoten mag raken. Van een derde mogen jongeren zoveel drinken als zij zelf willen. Ook een derde zegt ooit dronken te zijn geweest.
Het zit er al vroeg in. Regels moeten gelden voor de ander, liefst zoveel mogelijk. Terwijl ze niet beseffen dat ook zij onder die nieuwe regelgeving gaan vallen Typisch Nederlands.
pi_54623413
Strenger optreden bij cafés en disco's, maar thuis mogen ze wel drinken. Wat klopt er niet, Fastmatti? Wat zit er al vroeg in, Fastmatti?
pi_54623452
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef Monidique het volgende:
Strenger optreden bij cafés en disco's, maar thuis mogen ze wel drinken. Wat klopt er niet, Fastmatti? Wat zit er al vroeg in, Fastmatti?
Dat iedereen het prima vind als de buurman gecontroleerd wordt. Terwijl ze zelf moord en brand schreeuwen als ze zelf last krijgen van al die nieuwe regels.
pi_54623466
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat iedereen het prima vind als de buurman gecontroleerd wordt. Terwijl ze zelf moord en brand schreeuwen als ze zelf last krijgen van al die nieuwe regels.
Dat staat er toch niet? Ik lees het niet. Kun je het citeren?
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 12:53:59 #204
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54623472
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef Monidique het volgende:
Zijn piemel?
Carpe Libertatem
pi_54623509
Hoogstens dit: "De helft vindt het goed als ouders alcohol onder de 16 jaar verbieden. (...) Twee derde van de jongeren vindt dat zij in het weekeinde of op een feestje met vrienden alcohol mogen drinken." Maar dat betreft ouders.
pi_54623526
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

quote:
Jongeren willen strenge regels over alcohol
Let maar op hoe hard ze gaan schreeuwen als er daadwerkelijk boetes worden uitgedeeld.

Overigens ben ik voor een leeftijdsgrens van 21, verdwijnt al dat kleine grut mooi uit de disctheek
pi_54623558
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef Fastmatti het volgende:
Let maar op hoe hard ze gaan schreeuwen als er daadwerkelijk boetes worden uitgedeeld.
Maar dat staat er niet. En het betreft hoogstens de helft, weet jij wie er gaat schreeuwen. En je kent het onderzoek niet. En ja, het blijven kinderen, dus ze zullen inderdaad gaan schreeuwen.
quote:
Overigens ben ik voor een leeftijdsgrens van 21, verdwijnt al dat kleine grut mooi uit de disctheek
Ik ben tegen, want dat verdwijnt al dat kleine grut uit de discotheek, .
pi_54623578
Ik ga wta nuttigs doen.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:59:53 #209
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54623586
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jezus man, doe dat bord voor je kop eens weg.
quote:
De helft van de scholieren vindt dat de overheid strenge leeftijdscontroles naar alcoholgebruik bij cafés en disco's moet houden. Zij vindt het effectief boetes te geven aan jongeren onder de 16 jaar die alcohol kopen
en
quote:
De helft vindt het goed als ouders alcohol onder de 16 jaar verbieden.
versus
quote:
Twee derde van de jongeren vindt dat zij in het weekeinde of op een feestje met vrienden alcohol mogen drinken.
Dat wil dus zeggen dat minimaal een-zesde van de jongeren nogal hypocriet is.
pi_54623589
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef Monidique het volgende:
[..]

Ik ben tegen, want dat verdwijnt al dat kleine grut uit de discotheek, .
Compromisvoorstel: Vrouwen mogen vanaf 16, mannen vanaf 23
  donderdag 15 november 2007 @ 13:01:13 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54623606
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef Monidique het volgende:

En je kent het onderzoek niet.
Oeh ja, laten we genuanceerd en semi-wetenschappelijk gaan doen.
pi_54623872
Goed topic voor bij de lunch

Bizar: de bomenman kan misschien genezen
pi_54623994
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:14 schreef du_ke het volgende:

donderdag 15 november 2007 @ 13:19:48 #214
Stranger than fiction
pi_54624006
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:14 schreef du_ke het volgende:

Wel als je wilt afvallen.
pi_54624231
quote:
BRUSSEL (ANP) - Wouter Bos is door de Financial Times uitgeroepen tot een van de beste ministers van Financiën van de eurolanden.

Bos staat op de vierde plaats op de ranglijst van twaalf ministers. ,,Hij zet de traditie voort van Nederlandse ministers van Financiën en heeft potentie als een politiek zwaargewicht, maar nog niet echt getest'', schrijft de gezaghebbende krant donderdag.

PvdA-leider Wouter Bos is sinds februari de opvolger van Gerrit Zalm, de langszittende minister van Financiën uit de Nederlandse geschiedenis. Zalm stond vorig jaar nog op de tweede plaats.

De Duitser Peer Steinbrück is de beste minister van Financiën in de eurolanden volgens de Financial Times. De slechtste is de Franse Christine Lagarde: ,,Haar fiscaal beleid blijft de wenkbrouwen fronsen in de rest van Europa'', vindt de krant, die vaststelt dat Lagarrde wordt overvleugeld door president Sarkozy.
Hoe dramatisch is de rest dan
pi_54624263
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:28 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hoe dramatisch is de rest dan
Dit zal komen omdat Bos het dit jaar deed met de begroting van Zalm
  donderdag 15 november 2007 @ 13:43:09 #217
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54624571
Gatver, wat een ranzig persoon. Kunnen ze hem niet daarvoor beboeten?
pi_54624652
  donderdag 15 november 2007 @ 13:46:23 #220
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54624662
pi_54624948
Dag.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:00:32 #222
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54625013
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:58 schreef Apropos het volgende:
Dag.
Daag
Pugna Pro Patria
pi_54625055
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef pberends het volgende:
Oh, hij was al gepost.
In B&H?
pi_54625553
.
pi_54626306
Die Chinese meisjes zijn soms best leuk.

En ik heb baklava gekocht. Een kilo, wel. En Goodfellas, maar ik zie net dat ze de verkeerde dvd in de doos hebben gedaan. Maar ik heb ook Harry Potter en de orde van de Feniks gekocht, dus die ga ik nu bekijken. Ha.
pi_54626489
Goodfellas. Alleen Scarface is slechter.
pi_54626579
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
pi_54626585
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef Apropos het volgende:
Barbaar
  donderdag 15 november 2007 @ 15:06:22 #229
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54626607
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Barbaar
Ik wou net zeggen, da's wel mooi the American dream die je daar bekritiseert, Jehan
pi_54626632
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, da's wel mooi the American dream die je daar bekritiseert, Jehan
De American Dream is afwezigheid van Cubanen, Ieren en Italianen, Harry.
pi_54626721
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef Apropos het volgende:
Ik zou het niet weten, Scarface vond ik inderdaad slecht. Al was het maar om het kapsel van Pacino.

Overigens nog wat aardige kaartjes:

Cultuur.

Bevolking

Olie

Rijkdom
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 15:12:03 #232
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54626766
KPN Klantenservice.

Wat een treurnis.
Carpe Libertatem
  donderdag 15 november 2007 @ 15:18:38 #233
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54626947
quote:

En ik heb baklava gekocht. Een kilo, wel.
Jouw tandarts gaat volgens mij helemaal gelukkig worden van jou.
  donderdag 15 november 2007 @ 15:21:47 #234
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54627030
De KPN verzorgt deze wachttijd
  donderdag 15 november 2007 @ 15:22:11 #235
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54627038
pi_54627087
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef gronk het volgende:

[..]

Jouw tandarts gaat volgens mij helemaal gelukkig worden van jou.
Een keer in de week poetsen met in water opgelost sodapoeder.

En laat die stomme eens weg bij iedere post uit je klauwtjes.
  donderdag 15 november 2007 @ 15:32:22 #237
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54627304
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
KPN Klantenservice.

Wat een treurnis.
Nederlandse gezondheidszorg, nog erger.

2 Maanden wachttijd voor een poliklinische ingreep.
pi_54627332
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef Lithion het volgende:

[..]

Welk ziekenhuis?
  donderdag 15 november 2007 @ 15:37:46 #239
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54627457
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Welk ziekenhuis?
Catharina, E'hv.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 15:42:17 #240
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54627578
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef Lithion het volgende:

Niet zo veeleisend zijn. Gewoon braaf je ziektekosten betalen en verder je bek houden.
Carpe Libertatem
pi_54627724
Als ik rond Eindhoven zou wonen zou ik eerder naar het TweeSteden in Tilburg gaan. Al is dat wel een enorm eind rijden.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 15:53:23 #242
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  donderdag 15 november 2007 @ 15:53:36 #243
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54627963
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef Zwaardvisch het volgende:

En laat die stomme eens weg bij iedere post uit je klauwtjes.
pi_54628030
Fijn om te weten dat er altijd nog iemand aan me zal denken:
quote:
Mocht het einde der tijden toch ooit uitbreken en jij ligt ergens bang in een hoekje, dan zal ik het er nog even een keer in wrijven dat de bijbel toch waarheid blijkt
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54628040
quote:
Ze waren al veels te hoog. Het kostte al 130 euro voor rechts inhalen bijvoorbeeld, vluchtstrook rijden 250 euro, busbaan/fietspad/trottoir pakken 75,- Als daar nog 20% bijkomt

Moet ik de maandelijkse reservering voor boetes weer bijstellen
pi_54628242
Gewoon voor laten komen, die bekeuringen.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:06:54 #247
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54628259
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze waren al veels te hoog. Het kostte al 130 euro voor rechts inhalen bijvoorbeeld, vluchtstrook rijden 250 euro, busbaan/fietspad/trottoir pakken 75,- Als daar nog 20% bijkomt

Dat is dan ook gewoon asociaal weggedrag.
pi_54628381
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Als ik rond Eindhoven zou wonen zou ik eerder naar het TweeSteden in Tilburg gaan. Al is dat wel een enorm eind rijden.
Ik zou een aardappelschilmesje ontsmetten op het gasfornuis en zelf aan de slag gaan. Serieus.
pi_54628452
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gewoon voor laten komen, die bekeuringen.
Nee, gewoon gebruik maken van de Wet Openbaarheid Bestuur. 9 van de 10 keer kom je onder een bekeuring uit, omdat het OM niet weet hoe ze hier mee om moeten gaan
pi_54628570
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zou een aardappelschilmesje ontsmetten op het gasfornuis en zelf aan de slag gaan. Serieus.
Ik heb wel eens met een spateltje eigenhandig een wrat van m'n hand verwijderd. Ik bloedde als een rund, maar het vervulde me wel met trots.
pi_54628607
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:56 schreef Monolith het volgende:
Fijn om te weten dat er altijd nog iemand aan me zal denken:
[..]
Komt die uit mijn topic?
pi_54628696
quote:

En ik heb baklava gekocht. Een kilo, wel. En Goodfellas, maar ik zie net dat ze de verkeerde dvd in de doos hebben gedaan. [ afbeelding ] Maar ik heb ook Harry Potter en de orde van de Feniks gekocht, dus die ga ik nu bekijken. Ha.
O. Ik heb twee kilo klei, snaren en een bakje kibbeling gekocht.
pi_54628827
Nog geen topic over de doodgetaserde Pool in Canada?
pi_54628859
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Komt die uit mijn topic?
Nee, was een PM van de enige echte POL profeet naar aanleiding van Chewie's overbevolkingstopic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54628908
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
Nog geen topic over de doodgetaserde Pool in Canada?
Volgens mij niet. Pakistan is wel bijna een democratie...maar nog steeds eventjes niet.

http://www.nrc.nl/buitenl(...)emt_interim-regering
pi_54628931
Pakistan Ik ga Civven.
pi_54629261
O, ik zie het al. DirectX...

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwaardvisch op 15-11-2007 17:50:13 ]
pi_54629321
Pakistan is de grootste schurkenstaat in het Midden-Oosten. Kernwapens, een idiote dictator, nauwe banden met Al Qaeda en moslimfundamentalisme a gogo.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:49:50 #259
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54629337
---> DIG of tweakurts.net. Maar bereid je maar voor op een pijnlijke behandeling. Die kneusjes moeten namelijk laten zien hoe goed ze zijn, en wat voor een ontzettende domme mongool jij wel niet bent dat je zelf niet in staat bent om zelf je OS te programmeren.

(DIG valt reuze mee, maar tweakers.net..... )
pi_54629467
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:10 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, Scarface vond ik inderdaad slecht. Al was het maar om het kapsel van Pacino.

Overigens nog wat aardige kaartjes:

[ afbeelding ]

Cultuur.

[ afbeelding ]

Bevolking

[ afbeelding ]

Olie

[ afbeelding ]

Rijkdom
De Bosatlas aan het plunderen ?
  donderdag 15 november 2007 @ 16:56:52 #261
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54629501
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hahahaha, een enorm eind rijden?!

Gast. Echt.
pi_54629509
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze zouden gewoon voor iedereen een puntenrijbewijs in moeten voeren. Daarna ook vooral niet te moeilijk doen over het innemen van een punt.
Mensen die nu hun rijbewijs in moeten leveren voor te hard rijden enzo krijgen dat veel te makkelijk terug .
pi_54629535
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

De Bosatlas aan het plunderen ?
Had ik maar zo'n atlas.

En ik ga nu naar Voldemort kijken.
pi_54629547
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Pakistan is de grootste schurkenstaat in het Midden-Oosten. Kernwapens, een idiote dictator, nauwe banden met Al Qaeda en moslimfundamentalisme a gogo.
Daarom is Bush ook dol op die schurkenstaat.
pi_54629563
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:56 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hahahaha, een enorm eind rijden?!

Gast. Echt.
Brabantse afstanden.
pi_54629581
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarom is Bush ook dol op die schurkenstaat.
Dat zeg ik. Zie het stukje dat ik eerder postte.
pi_54629629
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Had ik maar zo'n atlas.

En ik ga nu naar Voldemort kijken.
Ik heb laatst voor een paar euro er een uit 1962 op de kop getikt.

Kaarten . Ben niet helemaal voor niets geograaf natuurlijk
pi_54629671
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze zouden gewoon voor iedereen een puntenrijbewijs in moeten voeren. Daarna ook vooral niet te moeilijk doen over het innemen van een punt.
Mensen die nu hun rijbewijs in moeten leveren voor te hard rijden enzo krijgen dat veel te makkelijk terug .
Makkelijk?
Je hebt geen idee waar je over praat. 4 maanden rijontzegging + meer dan 1000 euro boete is best veel namelijk.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:10:39 #269
66825 Reya
Fier Wallon
  donderdag 15 november 2007 @ 17:11:59 #270
Stranger than fiction
pi_54629809
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nee, gewoon gebruik maken van de Wet Openbaarheid Bestuur. 9 van de 10 keer kom je onder een bekeuring uit, omdat het OM niet weet hoe ze hier mee om moeten gaan
pi_54629884
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:06 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Makkelijk?
Je hebt geen idee waar je over praat. 4 maanden rijontzegging + meer dan 1000 euro boete is best veel namelijk.
Binnen een week en wel een flinke boete als je een beetje huilt dat je hem voor je baan nodig hebt.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:17:22 #272
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54629943
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik vind 'm wel geniaal hoor. Da's een beetje net zoiets als tijdens een vergadering stampij gaan maken over een punt wat heul niet op de agenda staat. Als je dat een beetje handig inkleedt zet je de echte proceduretijgers helemaal op 't verkeerde been.
pi_54630038
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je kunt alle belangrijke stukken opvragen via een WOB-verzoek. Het OM weigert dit vrijwel altijd of is niet volledig. Hier maak je dus bezwaar tegen. Als de OvJ nog steeds geen gehoor geeft dan stap je naar de bestuursrechter. Die heeft nu al een aantal malen een dwangsom van 250,- voor iedere dag dat de stukken niet worden aangeleverd met een maximum van 10.000,-. Er is één geval bekend waar de OvJ helemaal niets heeft aangeleverd, maar het OM weigert de dwangsom te betalen.

Deze procedure loopt geheel parallel aan je bezwaarschrift, maar is dusdanig effectief dat het OM de beschikking vaak intrekt.
pi_54630118
Het maakt trouwens ook pijnlijk duidelijk dat het OM met standaardafwijzingsbrieven werkt. Doe je een WOB-verzoek krijg je een brief terug dat je bezwaar is afgewezen
pi_54630123
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je kunt alle belangrijke stukken opvragen via een WOB-verzoek. Het OM weigert dit vrijwel altijd of is niet volledig. Hier maak je dus bezwaar tegen. Als de OvJ nog steeds geen gehoor geeft dan stap je naar de bestuursrechter. Die heeft nu al een aantal malen een dwangsom van 250,- voor iedere dag dat de stukken niet worden aangeleverd met een maximum van 10.000,-. Er is één geval bekend waar de OvJ helemaal niets heeft aangeleverd, maar het OM weigert de dwangsom te betalen.

Deze procedure loopt geheel parallel aan je bezwaarschrift, maar is dusdanig effectief dat het OM de beschikking vaak intrekt.
Ik hoop dat je de belastingverhoging door dit soort domme grappen zelf dokt .

Ofwel If you can't stand the heat stay out of the kitchen. 's Avonds een vent 's ochtends een vent etc etc.
pi_54630143
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ofwel If you can't stand the heat stay out of the kitchen. 's Avonds een vent 's ochtends een vent etc etc.
Niet zo zeuren. Jouw vriendjes gaan ook tot het uiterste om hun zin te krijgen.
pi_54630149
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef Fastmatti het volgende:
Het maakt trouwens ook pijnlijk duidelijk dat het OM met standaardafwijzingsbrieven werkt. Doe je een WOB-verzoek krijg je een brief terug dat je bezwaar is afgewezen
Die wet heet toch OM-afdoening?

En Voldemort ziet er nog best strak uit met die holle ogen.
pi_54630193
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Niet zo zeuren. Jouw vriendjes gaan ook tot het uiterste om hun zin te krijgen.
Welke vriendjes

Oh en komen die extreem linkse uitspraken van me nog een keer ?
pi_54630215
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is er mis met gebruik maken van de rechten die je hebt?
pi_54630315
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er mis met gebruik maken van de rechten die je hebt?
Bij puur gebruik om de rechtsgang te frustreren vind ik het wat sneu. Dat is alles.

Als je welbewust rechts inhaalt of veel te hard rijdt kan je een boete krijgen. Wees dan ook een vent en dok gewoon.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:36:08 #281
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54630357
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:

Bij puur gebruik om de rechtsgang te frustreren vind ik het wat sneu. Dat is alles.

Eens is.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:37:49 #282
Stranger than fiction
pi_54630382
quote:

[..]

Als je welbewust rechts inhaalt of veel te hard rijdt kan je een boete krijgen. Wees dan ook een vent en dok gewoon.
Ik zie geen verschil met lui die bijvoorbeeld infrastructuur vertragen door meermaals bezwaar aan te tekenen of andere vertragingstechnieken toe te passen.
pi_54630412
quote:

[..]
Ik zou graag willen dat die agent een vent is en me dus gewoon staande houdt en daar een bekeuring uitschrijft. In plaats van me in de rug te steken door op kenteken te bekeuren. Vervolgens is het dus jouw woord tegen een beëdigde agent. Dat verlies per definitie dus dan rest alleen maar het gebruik van hun eigen regels.

Als ik me eraan moet houden dan moeten zij het ook.
pi_54630415
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met lui die bijvoorbeeld infrastructuur vertragen door meermaals bezwaar aan te tekenen of andere vertragingstechnieken toe te passen.
Klopt dat is net zo goed onzinnig.

Maar in beide gevallen moet iedereen zich wel gewoon aan de regels houden natuurlijk.
pi_54630438
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:39 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zou graag willen dat die agent een vent is en me dus gewoon staande houdt en daar een bekeuring uitschrijft. In plaats van me in de rug te steken door op kenteken te bekeuren. Vervolgens is het dus jouw woord tegen een beëdigde agent. Dat verlies per definitie dus dan rest alleen maar het gebruik van hun eigen regels.

Als ik me eraan moet houden dan moeten zij het ook.
Ah dus als jij doorrijdt na een ongeval en ze hebben enkel je kenteken dan moet je maar onder je straf uitkomen? Of als je de politie af weet te schudden na een achtervolging?

maar goed staande houden en direct een punt van dat rijbewijs af is ook prima
pi_54630511
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah dus als jij doorrijdt na een ongeval en ze hebben enkel je kenteken dan moet je maar onder je straf uitkomen? Of als je de politie af weet te schudden na een achtervolging?
Bij de overtredingen waar ik het over heb zijn geen benadeelden. Geen vergelijk dus.
quote:
Daar zou ik mee kunnen leven.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:45:18 #287
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54630531
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:40 schreef du_ke het volgende:
Nu mag repressie wel?
pi_54630548
Rechts inhalen, onnodig over de vluchtstrook rijden en een busbaantje meepikken vind ik allemaal overtredingen die de verkeersveiligheid behoorlijk in gevaar kunnen brengen.
pi_54630578
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nu mag repressie wel?
Overtredingen bestraffen. Wanneer ben ik daar tegen dan?
  donderdag 15 november 2007 @ 17:54:23 #290
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54630743
  donderdag 15 november 2007 @ 17:57:52 #291
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54630807
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:47 schreef du_ke het volgende:
Overtredingen bestraffen. Wanneer ben ik daar tegen dan?
Normaal jank je over "preventie". Dus waar blijft die preventie?
  donderdag 15 november 2007 @ 18:11:42 #292
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54631049
Overigens, zonet op het journaal: ' het geld van de boetes wordt gebruikt om schoolboeken te bekostigen'.

Dan heb je helemaal niet meer te zeuren als hardrijder.
pi_54631226
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:11 schreef gronk het volgende:
Overigens, zonet op het journaal: ' het geld van de boetes wordt gebruikt om schoolboeken te bekostigen'.

Emotionele chantage noemt men dat.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:22:06 #294
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54631272
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:11 schreef gronk het volgende:

Je bedoelt om Reed Elsevier voor veel te veel geld overbodige boeken te laten leveren op kosten van de belastingbetaler?
pi_54631285
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

O. Ik heb twee kilo klei, snaren en een bakje kibbeling gekocht.
de Hondsbossche Zeewering is gered
pi_54631305
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je bedoelt om Reed Elsevier voor veel te veel geld overbodige boeken te laten leveren op kosten van de belastingbetaler?
Of we krijgen boeken die in de derde wereld niet zouden misstaan
pi_54631496
quote:

[..]

Blauwe maffia: "Jongeman, u heeft geen fietsbel zie ik"
Du_ke: "Inderdaad. Hoeveel geld wil u hebben? Ik heb trouwens ook mijn identificatie niet bij me, en gisteren heb ik tegen een boom gepiest"
pi_54631574
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:22 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

de Hondsbossche Zeewering is gered
Straling breekt geen dijken af, nee.
pi_54631591
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:33 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Blauwe maffia: "Jongeman, u heeft geen fietsbel zie ik"
Du_ke: "Inderdaad. Hoeveel geld wil u hebben? Ik heb trouwens ook mijn identificatie niet bij me, en gisteren heb ik tegen een boom gepiest"
Van de week was het wel bij Blik Op De Weg, als ik het mij goed herinner, dat iemand zei, o, maar ik rij vaker te hard.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:41:40 #300
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54631651
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Straling breekt geen dijken af, nee.
Petten is verantwoordelijk voor de opwarming van de Noordzee. Ik las gister in de krant dat je ze niet eens aan kan pakken voor milieuovertredingen, de reaktor in Petten valt namelijk onder de Europese wetgeving, we kunnen ten hoogste wat licensies intrekken
pi_54631755
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Van de week was het wel bij Blik Op De Weg, als ik het mij goed herinner, dat iemand zei, o, maar ik rij vaker te hard.
Twee weken geleden kreeg een vriend van me, die beschut tegen de wind een sjekkie stond te draaien in een hoek, bezoek van dat ongedierte (die blauwe speciës, met pet). Met gierende banden reed men op hem af om hem eens flink aan de tand te voelen, want ze wisten zeker dat hij aan het wildplassen was. Meneer had zijn ID thuis laten liggen, dus: dubbele boete.

De straat is sindsdien weer een stuk veiliger geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')