Dat klopt. Naast af en toe voetbal of Formule 1, kijk ik geen sport.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig sport op de publieke omroep.
Jij noemt juist de ergste.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan.
Nee, ik bedoel echt:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan [afbeelding].
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe best leuk om te kijken, maar ik zit ook niet elke wedstrijd voor de buis hoor.
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.
Geestig.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.
Geen vogel.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Z het volgende:
Druk.
Krijg de kanker man, heb je zitten blowen ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het een beetje een warrig verhaal, pope. Schrijf het nog maar een keertje op.
Trammysterie?
Bemoei je met je eige, Lien.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je nou opgefokt, Pope.
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bemoei je met je eige, Lien.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.
Zou ik niet doen, dan brandt het aan. Maar het kan best een tijdje doorkoken.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Dat jij drie tramlijnen gebruikt, waarvan één om naar je werk te gaan, maar die andere twee blijven merkwaardig.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Gellius het volgende:
Blowen! Dat heb ik al wel twintig jaar niet meer gedaan, pope..
Maar welk trammysterie bedoel je nu? het klinkt zo spannend-op-een-jaren-vijftig-manier.
Hoi.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dag.
"Oh no, I never knew I wore a wig."quote:Op woensdag 14 november 2007 16:20 schreef Frollo het volgende:
Ik kan het woord linzensoep niet horen of lezen zonder aan Neil van de Young Ones te denken.
Die andere gebruik ik als ik naar het Centraal Station ga, popelief.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat jij drie tramlijnen gebruikt, waarvan één om naar je werk te gaan, maar die andere twee blijven merkwaardig.
Ik had hónger!quote:
Ik las in eerste instantie 'prullenbak'quote:Op woensdag 14 november 2007 17:22 schreef Z het volgende:
Hangende de vraag wat ik er van vind antwoord ik al vast: "Een proletenbak."
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die andere gebruik ik als ik naar het Centraal Station ga, popelief.
Jeugdherinneringen.quote:
Heel goed! Het is een warm nest. En vrijdag ga ik de eerste leerlingen ontmoeten!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe baan??
Dat klinkt bijna alsof je een pasontdekte diersoort gaat bekijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Heel goed! Het is een warm nest. En vrijdag ga ik de eerste leerlingen ontmoeten!
Ja, ze komen 'm niet brengen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Gellius het volgende:
De trein halen, natuurlijk.
Jaaah!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef Frollo het volgende:
Weet je wat, ik doe gek, ik doe mee!![]()
![]()
Nou, ikke!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
Nou, vertel het dan maar, hè? Wie is de gelukkige?
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:30 schreef Z het volgende:
[..]
Dat volstaat niet, ik wil de details weten, dat mag ook wel na al die cheer-smilies.
Dat vind ik nou helemaal niet romantisch klinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:39 schreef JAM het volgende:
A HOT MEAT INJECTION. (?)
Maar je hebt dus een romantisch weekend in het vooruitzicht?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik nou helemaal niet romantisch klinken.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een romantisch weekend in het vooruitzicht?
Volgens de bijbel maken we allemaal onderdeel uit van de kudde van onze Lieve Heer... en aangezien jij al over de dam was...quote:Op donderdag 15 november 2007 12:01 schreef Frollo het volgende:
Wat ben je toch ook een schaap DaMart!
Ah ja, leuk topic is dat.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:29 schreef Z het volgende:
Ik heb net in [ONZ] gepost.
Ik wou eerst schrijven:quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Grammatica: wil of wilt??
Die is ook leuk. Het 'onbenul' dat je soms tegen komt. [afbeelding]
Maar ik heb het toch maar afgezwakt.quote:Nee. NEE! NEE!!!
Een bedrijfsnaam is niet vrouwelijk!!![]()
![]()
En het feit dat je 'zoiezo' schrijft maakt ze sowieso volkomen ongeschikt om taaladvies te geven, prutser.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou eerst schrijven:
[..]
Maar ik heb het toch maar afgezwakt.
Something for the weekend.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:53 schreef Frollo het volgende:
Wat ga je maken? En is het voor komend weekend?
Een plant is een enorm onderschat cadeau. Als je namelijk een mooie plant koopt is dat een pracht cadeau wat jaren mee gaat, en planten in huis zijn altijd fijn. Bovendien is het krijgen van planten voor veel mensen de enige manier om aan planten te komen omdat het anders nooit bij ze op zou komen een plant te kopen (wat bij mij en mijn vriendin het geval is). Wij hebben in huis twee planten en die hebben we allebei gehad.quote:
Ja! Een heel lelijk schilderij. Of liever nog een poster van een heel lelijk schilderij.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:46 schreef Frollo het volgende:
Een schilderij. En dan bij elk volgend bezoek controleren of 't er nog hangt.
Ludiek?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Een ludiek douchegordijn.
Of een zelfgemaakt schilderij!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja! Een heel lelijk schilderij. Of liever nog een poster van een heel lelijk schilderij. [afbeelding]
Planten zijn kut. En koop alsjeblieft niet iets waarvan jij denkt dat zij het wel mooi vinden. Geen kunst, geen foto, en zéker niets voor op de schouw.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Z het volgende:
[..]
Een plant is een enorm onderschat cadeau. Als je namelijk een mooie plant koopt is dat een pracht cadeau wat jaren mee gaat, en planten in huis zijn altijd fijn. Bovendien is het krijgen van planten voor veel mensen de enige manier om aan planten te komen omdat het anders nooit bij ze op zou komen een plant te kopen (wat bij mij en mijn vriendin het geval is). Wij hebben in huis twee planten en die hebben we allebei gehad.
Een plant dus.
Het was ook niet serieus bedoeld, Z.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef Z het volgende:
Ludieke cadeau's zijn een no-no. Hetzelfde geldt voor cadeau's uit cadeauwinkels (zoals daar is de expo).
Wij doen ook wel dat soort onderzoeken, het bijhouden van dagboeken door respondenten, maar dat gebeurd nog op papier.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand geniale ideeën voor hoe een internetlogboek in elkaar te zetten?
Ik wil de leerlingen 7 dagen lang via een internetlogboekje bij laten houden wat ze zoal lezen en schrijven. Moeilijk!
Heb je daar niet toevallig een voorbeeldje van? Ik loop tegen heel basale zaken op:quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Z het volgende:
Wij doen ook wel dat soort onderzoeken, het bijhouden van dagboeken door respondenten, maar dat gebeurd nog op papier.
Weggooien.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier nog een kast vol liggen met zeepjes, douchegel, en Max Havelaar thee.
Een vierdeurs kledingkast.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:20 schreef k_man het volgende:
Wat is nou een leuk cadeautje voor iemand die net een nieuw huis heeft?
Ja die van de Geboorte van Venus.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef Frollo het volgende:
Wtf is een Fendi Spybag? En Boticelli is toch een schilder?
Je kunt wel merken dat ik maar een gewone vissersjongen ben hè?
Volgens mij hoef je rode linzen niet voor te weken.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kankerlinzen. Wanneer moet je linzen wél weken en wanneer niet? Heb je "kant-en-klare" linzen bijvoorbeeld? Ligt het aan de linzensoort?.
Nou, ik heb al iets te veel ludiek bedoelde troep gehad. En daar heb ik gewoon geen ruimte voor. Voor boeken trouwens ook niet, maar daar wil ik wel ruimte voor creeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook onzin dat je per sé iets moet hebben aan een cadeau.
Het lijkt me dat je als gever wel rekening houdt met de ontvanger. Ik wil vantevoren geen lijstje geven met gewenste boeken, maar mensen die me een beetje kennen (en ik ontvang zelden cadeaus van mensen die me niet kennen) kunnen wel raden wat ik wel leuk en wat minder. En dat lijkt redelijk op te gaan, want ik heb nog nooit een boek van Kluun, Heleen van Rooijen of Dan Brown ontvangen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Moet de gever de boeken en drank als goed kwalificeren, of de ontvanger?
Nee hoor, daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef LXIV het volgende:
Wat heb je gedaan, K-man? Te hard gereden?
Bhutan is sinds 2004 het eerste en enige land in de wereld waar roken geheel verboden is in het openbare leven. Wie een sigaret rookt of sigaretten verkoopt kan een zware straf verwachten. Rokers mogen echter wel tabak importeren voor gebruik binnenshuis, maar hierover wordt wel een importbelasting van 100% geheven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:34 schreef Gellius het volgende:
In Buthan?
Sterkte iig. Misschien kun je in hongerstaking gaan om te tijd wat te doden met interviews die je dan aan de diverse media moet geven..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:20 schreef k_man het volgende:
In de praktijk valt het met dat rookverbod in Bhutan nogal mee. Via via kun je altijd wel aan sigaretten komen, mocht je dat willen. Maar dan mis je natuurlijk wel de heerlijk zuivere berglucht.
Na zaterdag kan ik vertellen of de cel esthetisch verantwoord was.
Goeiemorgen. Ik mag allang eameljequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Voor Frollo:
Foar de kofje net eamelje.
Meer een spreuk voor morgenochtend, maar mijn morgenochtend gaat zo godsgruwelijk vroeg vallen dat ik hooguit nog wat nachtbrakers tref.
Het zit er al weer op. Ik heb van 08.00 tot ongeveer 13.30 in een cel gezeten. Hoe ik die interviews had moeten geven is me onduidelijk, telefoon moest worden afgegeven en ook op andere manieren was contact met de buitenwereld niet mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Sterkte iig. Misschien kun je in hongerstaking gaan om te tijd wat te doden met interviews die je dan aan de diverse media moet geven..
quote:Op zondag 18 november 2007 13:02 schreef mane het volgende:
Over het Pergamonmuseum in Berlijn zei een leerling deze week: 'ik heb nog nooit zoiets moois gezien'..
[ afbeelding ]
Ik ben er niet geweest, maar Duitsland heeft veel toffe musea. Vooral ook in de grensstreek. Ik vind Insell Hombroich bijvoorbeeld erg leuk. Zo'n eigenwijs museum, heerlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 13:02 schreef mane het volgende:
Over het Pergamonmuseum in Berlijn zei een leerling deze week: 'ik heb nog nooit zoiets moois gezien'..
[ afbeelding ]
Jij wil foto's zien??quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Dat jullie daar nou genoegen mee nemen.
Ik kan het niet vinden in Van Dale.quote:Op maandag 19 november 2007 09:50 schreef Frollo het volgende:
Welnee, een beschrijving is voldoende. Maar dan wel een plastiese!
Alstu:quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden in Van Dale.![]()
quote:het1 (pers.vnw.)
1 als onzijdig subject, 3e pers. enk.
2 als onzijdig object, 3e pers. enk.
het2 (lidw.)
1 als onzijdig lidwoord van bepaaldheid [zonder nadruk]
2 het beste, belangrijkste in zijn soort [met nadruk]
3 in verbinding met een bn. of bw. als overtreffende trap
En nu voor de draad ermee, hup!quote:plastisch
plas·tisch
bijv. naamw.
(1824) Du. <Gr. plastikos
5·(figuurlijk) beeldend
hij stelde de zaak plastisch voor
een plastische voorstelling van iets geven
plastische termen
uitdrukkingen die een begrip zeer of al te duidelijk aanwijzen
Ben je betoeterd.quote:Op maandag 19 november 2007 12:31 schreef Frollo het volgende:
Ja ja, bla bla.
[..]
En nu voor de draad ermee, hup!
Als Lienekien zegt dat ze een lekker weekend heeft gehad, weet ik voldoende.quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Dat jullie daar nou genoegen mee nemen.
Doet 'ie goed.quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef k_man het volgende:
De viskat (of vissende kat):
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:28 schreef thaleia het volgende:
Ik hoop dat ik het allemaal verkeerd interpreteer
Bedankt hè.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Ik krijg tegenwoordig een BaajGuardiangevoel bij het lezen van dit topic, dat vind ik. Maar stoor je niet aan mij, doet BG ook niet.
Ook daar snap ik weer heulemaal niks van.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Ik krijg tegenwoordig een BaajGuardiangevoel bij het lezen van dit topic, dat vind ik. Maar stoor je niet aan mij, doet BG ook niet.
Waar? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb je vandaag niet gezien, Pope. Wel MeneerTim.
Ik bevond me weer op jouw terrein. Vandaag ook weer, trouwens.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waar? Waar heb je het over?
Ik vrees dat ik verder ook niet zoveel toe te voegen heb.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:52 schreef Z het volgende:
Toe maar Lien.
Je hebt ook opeens geen oog meer voor m'n (prachtige) vogeltjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik verder ook niet zoveel toe te voegen heb.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Z het volgende:
[..]
Je hebt ook opeens geen oog meer voor m'n (prachtige) vogeltjes.
Ik had je inderdaad niet gezien. Echter, ik denk dat je mij niet zou herkennen. Ik zou niet weten hoe.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik bevond me weer op jouw terrein. Vandaag ook weer, trouwens.
Ik ben ook niet gegaan wegens geen motivatie en een lichte kater.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had je inderdaad niet gezien. Echter, ik denk dat je mij niet zou herkennen. Ik zou niet weten hoe.
Als je je maar gedraagt.
Occultist.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:23 schreef LXIV het volgende:
Nu Sinterklaas in het land is gekomen wordt er in huize LXIV voor het eerst schoentje gezet. Hoewel het Prul pas anderhalf is heb ik toch geprobeerd haar over de Sint te vertellen. Als ik haar vraag waar Sinterklaas is wijst ze naar boven en roept `paard´. De Sint rijdt dus op zijn paard over het dak en daarmee heeft ze de essentie wel begrepen, denk ik.
Nog veel mysterieuzer is het zetten van de schoen. Een schoorsteen is sowieso al een heel geheimzinnig iets, als papa de klep openzet hoor je de wind waaien. Natuurvolkeren hebben ook altijd hun vuurplaatsen vereerd en daar geofferd, dat is niet zomaar. De schoen wordt gezet met daarin een wortel voor het paard of een sigaar voor de sint, aan mensenoffers doet onze familie al sinds Abraham niet meer. Daarnaast ook nog het aanroepen van de goede Sint met het kleine ritueel van `Sinterklaas Kapoentje´. Hoewel Prulleke nog niet zingen kan begrijpt ze heel goed dat ook dit belangrijk is om de haardgeest tevreden te stellen en maakt daarom spontaan een klein dansje wanneer papa en mama zingen.
De volgende ochtend heeft de woedende God zich van zijn beste kant laten zien en op magische wijze suikergoed in de schoen gestopt. Prullekes reactie toen zij dit de eerste keer zag was het teruggooien van het chocolade Sinterklaasje in de haard. Dat hoeft nu ook weer niet.
Wat ik zo opmerkelijk vind is dat zo´n Prul dat feitelijk van toeten noch blazen weet, wel in de gaten heeft hoe ze een offer bij de vuurplaats moet brengen. Dat hebben wij haar niet geleerd. Net zomin als dat wij haar geleerd hebben te dansen. Hoewel geen (dierlijk) overlevingsinstinct zit dit klaarblijkelijk toch in ´s mensens gedrag geprogrammeerd en komt vanzelf naar boven wanneer de tijd rijp is. Ook primitieve volkeren aanbidden hun Goden wereldwijd op min of meer dezelfde manier, ongeacht de cultuur waaruit ze komen. Wij hebben het offeren van voedsel of dieren vervangen door het onstoffelijke bidden, maar daar zijn dan tientallen eeuwen van theologie aan vooraf gegaan. In wezen is het nog steeds hetzelfde.
Toen ik een jaar of zes oud was logeerde ik iedere zomervakantie bij mijn oom en tante op de boerderij. Met mijn drie jaar oudere neefje zwierven we overdags door de bossen. Op een dag gingen we op pad naar de Heilige Boom. Daar aangekomen was het me meteen duidelijk waarom dit een heilige boom was. Op een ruime, open plek vol varens midden in het dichte naaldbos stond een ontzagwekkende, dode en helemaal wit uitgeslagen boom. In de kale takken hing een soort rag. Onmiddelijk zonk ik op mijn knieen, dat dit gepast was hoefde niemand mij te vertellen. Hier op deze plek heerste deze boom, de macht die hij uitstraalde was onmiskenbaar. Wanneer wij hem misgenoegden zou hij ons zo kunnen doen verdwijnen. De volgende dag wou ik per se terug naar de heilige boom om daar wat koebrokjes bij te leggen. Een offer brengen dus, al had niemand mij ooit daarover verteld.
Rond dezelfde tijd heb ik een nog soortgelijke ervaring gehad. Vlakbij mijn woning stond een oud huis wat me altijd al fascineerde. Op een dag kroop ik onder de dikke heg van dat huis door en stond plots oog in oog met een enorm beeld van Jezus. Hier woonde God dus!! Ook hier voelde ik Zijn aanwezigheid zeer sterk, maar deze was minder beangstigend dan die van de heilige boom. Wekenlang heb ik mijn snoepjes op het sokkel van dit beeld gelegd, totdat de oudere vrouw die het huis bewoonde mijn ouders kwam vertellen dat dit niet nodig was.
Het gevoel wat het Prul ervaart herinner ik me dus nog steeds goed. Zolang ze nog gelooft dat de Sint zelf met zijn paard over het dak rijdt zal het ritueel zelf het meest belangrijk zijn. Daarna rest enkel nog de winst, maar ja.
[ afbeelding ]
De term 'occultisme' heeft niets met hokjesdenken te maken. Ik wil er best een ander woord voor gebruiken. Of misschien begrijp ik je gewoon niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:40 schreef Gellius het volgende:
Leer je dat hokjesdenken op de universiteit, pope?
Dat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat zal ik eens zeggen over de beestjes?
Zo'n weinig flatteuze naam voorspelt niet veel esthetisch genot, dat klopt. Toch vind ik vooral de dikke nek en de korte pootjes gedrochtelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:55 schreef k_man het volgende:
Tja, wat mag je van een 'platkopkat' verwachten hè?
Samen met Semtex.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:00 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het gezien, Sigme! Dat is de tweede keer al.
Het goede van veel Nederlandse films is dan weer dat er veel en plastisch in geneukt wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:32 schreef Gellius het volgende:
Dat is een makke van veel Nederlande films: slecht geluid. Of slecht articulerende acteurs. Waarschijnlijk beide.
Ik heb me destijds laten overhalen om die in de bioscoop te zien. De enige reden waarom ik hem heb afgezien, was dat ik het zo lullig vond om mijn gezelschap na de pauze alleen te laten met die filmquote:Op vrijdag 23 november 2007 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister geprobeerd Phileine zegt sorry te kijken. Zo. Slecht.
Daar heb ik nog geen mening over. Zou hem gisteren gaan bekijken, maar degene die mee zou gaan, was ziekquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Geen goede film inderdaad. Wat vinden jullie van 'Alles is Liefde'? Daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord. Daar word ik altijd wat wantrouwig van.
Die is echt leuk. Ik kan er nog om lachen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Geen goede film inderdaad. Wat vinden jullie van 'Alles is Liefde'? Daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord. Daar word ik altijd wat wantrouwig van.
Het ís te regelen. Mevrouw Z vindt het vast ook leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Ik kom nooit meer in de bioscoop sinds de geboorte van mini_z.
Nou, ik ga er niet heen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ze beginnen pas leuk te worden als ze naar de middelbare school gaan. Dan worden het tenminste echte mensen met vermogen tot reflectie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Soms zijn ze best leuk, die kleine kindjes.
Maar dan worden ze groter en groter, steken een kop boven je uit, spelen WOW, hebben een vriendin en gaan volgend jaar al studeren.
Het 14e kippetje heeft Grunberg geschreven, toch? Er staat in Vrij Nederland trouwens een special over hem; wel aardig om te lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
De enige Nederlandse film die ik leuk vond, was Het 14e kippetje. Ik geloof dat de critici het erover eens waren dat dat nu juist de slechtste Nederlandse film allertijden was. (Maar toen hadden ze Costa natuurlijk nog niet gezien.)
Oh wacht, De ontdekking van de hemel vond ik ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |