Jeugdherinneringen.quote:
Heel goed! Het is een warm nest. En vrijdag ga ik de eerste leerlingen ontmoeten!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe baan??
Dat klinkt bijna alsof je een pasontdekte diersoort gaat bekijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Heel goed! Het is een warm nest. En vrijdag ga ik de eerste leerlingen ontmoeten!
Ja, ze komen 'm niet brengen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Gellius het volgende:
De trein halen, natuurlijk.
Jaaah!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef Frollo het volgende:
Weet je wat, ik doe gek, ik doe mee!![]()
![]()
Nou, ikke!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
Nou, vertel het dan maar, hè? Wie is de gelukkige?
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:30 schreef Z het volgende:
[..]
Dat volstaat niet, ik wil de details weten, dat mag ook wel na al die cheer-smilies.
Dat vind ik nou helemaal niet romantisch klinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:39 schreef JAM het volgende:
A HOT MEAT INJECTION. (?)
Maar je hebt dus een romantisch weekend in het vooruitzicht?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik nou helemaal niet romantisch klinken.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een romantisch weekend in het vooruitzicht?
Volgens de bijbel maken we allemaal onderdeel uit van de kudde van onze Lieve Heer... en aangezien jij al over de dam was...quote:Op donderdag 15 november 2007 12:01 schreef Frollo het volgende:
Wat ben je toch ook een schaap DaMart!
Ah ja, leuk topic is dat.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:29 schreef Z het volgende:
Ik heb net in [ONZ] gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |