Dat klopt. Naast af en toe voetbal of Formule 1, kijk ik geen sport.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig sport op de publieke omroep.
Jij noemt juist de ergste.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan.
Nee, ik bedoel echt:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan [afbeelding].
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe best leuk om te kijken, maar ik zit ook niet elke wedstrijd voor de buis hoor.
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.
Geestig.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.
Geen vogel.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Z het volgende:
Druk.
Krijg de kanker man, heb je zitten blowen ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het een beetje een warrig verhaal, pope. Schrijf het nog maar een keertje op.
Trammysterie?
Bemoei je met je eige, Lien.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je nou opgefokt, Pope.
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bemoei je met je eige, Lien.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.
Zou ik niet doen, dan brandt het aan. Maar het kan best een tijdje doorkoken.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Dat jij drie tramlijnen gebruikt, waarvan één om naar je werk te gaan, maar die andere twee blijven merkwaardig.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Gellius het volgende:
Blowen! Dat heb ik al wel twintig jaar niet meer gedaan, pope..
Maar welk trammysterie bedoel je nu? het klinkt zo spannend-op-een-jaren-vijftig-manier.
Hoi.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dag.
"Oh no, I never knew I wore a wig."quote:Op woensdag 14 november 2007 16:20 schreef Frollo het volgende:
Ik kan het woord linzensoep niet horen of lezen zonder aan Neil van de Young Ones te denken.
Die andere gebruik ik als ik naar het Centraal Station ga, popelief.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat jij drie tramlijnen gebruikt, waarvan één om naar je werk te gaan, maar die andere twee blijven merkwaardig.
Ik had hónger!quote:
Ik las in eerste instantie 'prullenbak'quote:Op woensdag 14 november 2007 17:22 schreef Z het volgende:
Hangende de vraag wat ik er van vind antwoord ik al vast: "Een proletenbak."
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die andere gebruik ik als ik naar het Centraal Station ga, popelief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |