Dat klopt. Naast af en toe voetbal of Formule 1, kijk ik geen sport.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig sport op de publieke omroep.
Jij noemt juist de ergste.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan.
Nee, ik bedoel echt:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Behalve de eerder door mij genoemde sporten dan [afbeelding].
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe best leuk om te kijken, maar ik zit ook niet elke wedstrijd voor de buis hoor.
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nooit leuk. Formule 1 vind ik al erg om langs te zappen.
Geestig.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik weer met schaatsen, tennis of de Tour de Farce.
Geen vogel.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Z het volgende:
Druk.
Krijg de kanker man, heb je zitten blowen ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het een beetje een warrig verhaal, pope. Schrijf het nog maar een keertje op.
Trammysterie?
Bemoei je met je eige, Lien.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je nou opgefokt, Pope.
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bemoei je met je eige, Lien.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal ik toch zeker lekker zelf bepalen.
Zou ik niet doen, dan brandt het aan. Maar het kan best een tijdje doorkoken.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik linzensoep maak, kan ik het vuur dan de hele tijd voluit zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |