Nee hoor, daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef LXIV het volgende:
Wat heb je gedaan, K-man? Te hard gereden?
Bhutan is sinds 2004 het eerste en enige land in de wereld waar roken geheel verboden is in het openbare leven. Wie een sigaret rookt of sigaretten verkoopt kan een zware straf verwachten. Rokers mogen echter wel tabak importeren voor gebruik binnenshuis, maar hierover wordt wel een importbelasting van 100% geheven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:34 schreef Gellius het volgende:
In Buthan?
Sterkte iig. Misschien kun je in hongerstaking gaan om te tijd wat te doden met interviews die je dan aan de diverse media moet geven..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:20 schreef k_man het volgende:
In de praktijk valt het met dat rookverbod in Bhutan nogal mee. Via via kun je altijd wel aan sigaretten komen, mocht je dat willen. Maar dan mis je natuurlijk wel de heerlijk zuivere berglucht.
Na zaterdag kan ik vertellen of de cel esthetisch verantwoord was.
Goeiemorgen. Ik mag allang eameljequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Voor Frollo:
Foar de kofje net eamelje.
Meer een spreuk voor morgenochtend, maar mijn morgenochtend gaat zo godsgruwelijk vroeg vallen dat ik hooguit nog wat nachtbrakers tref.
Het zit er al weer op. Ik heb van 08.00 tot ongeveer 13.30 in een cel gezeten. Hoe ik die interviews had moeten geven is me onduidelijk, telefoon moest worden afgegeven en ook op andere manieren was contact met de buitenwereld niet mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Sterkte iig. Misschien kun je in hongerstaking gaan om te tijd wat te doden met interviews die je dan aan de diverse media moet geven..
quote:Op zondag 18 november 2007 13:02 schreef mane het volgende:
Over het Pergamonmuseum in Berlijn zei een leerling deze week: 'ik heb nog nooit zoiets moois gezien'..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |