Lijkt me idd aannemelijker.quote:
Wat zeiden ze?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
dienenebart, ze lullen over je in DGK.
en hij kan het weten...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Volgens Huub is de eindstemming van BB 1 gehokjet
Huub zei dat Ruud eigenlijk had moeten winnen omdat hij meer fans had dan Bart.quote:
Jij bent dus gewoon een onterechte winnaar! En dat over de rug van Ruud! Probeer dat nog maar eens een keer, maar dan over de rug van Nadia. Gaat je niet lukken!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef dieenebart het volgende:
en hij kan het weten...
![]()
(jajaa, ik lees echt wel mee!)
De techniek staat ook voor niets, hè. Zelfs het rimpelige voorhoofd is net echtquote:
Over de rug van Nada zal best wel moeilijk zijn, kan die het best eerst even oefenen op de mount everestquote:Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een onterechte winnaar! En dat over de rug van Ruud! Probeer dat nog maar eens een keer, maar dan over de rug van Nadia. Gaat je niet lukken!![]()
Heb Mont Blanc als ervaring (19-25 juni 2000), dus gaat misschien wel lukken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de rug van Nada zal best wel moeilijk zijn, kan die het best eerst even oefenen op de mount everest
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Columbo.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat sigaartje ontbrak er nog aan.
![]()
Brian en Amanda, na 20 jaar in een hutje aan het strand van Bonaire te hebben gewoond:quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt puur indo als je haar zo ziet.
Mét zijn leuke hoedjequote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Brian zou eigenlijk gewoon zijn pipopak moeten aantrekken, dat is wel geschikt voor een man van een jaar of 75.
Ze hebben Dennis toch aardig weten te transformeren!quote:
Jup. Ik trapt er niet in, hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
En heel langzaam leiden ze ons af van het onderwerp waar wij ons al dagen aan ergeren en druk om maken :
De exit die Brian niet kreeg en de boete die Naad niet kreeg, slim.![]()
Moeder Theresa zag er beter uit, op haar sterfbed.quote:
Nou, mij krijgen ze niet afgeleid hoor en jou en vele anderen ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
En heel langzaam leiden ze ons af van het onderwerp waar wij ons al dagen aan ergeren en druk om maken :
De exit die Brian niet kreeg en de boete die Naad niet kreeg, slim.![]()
Precies, we blijven er regelmatig op terugkomen, for sure.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, mij krijgen ze niet afgeleid hoor en jou en vele anderen ook niet![]()
Ik hoop dat dat ook "permanent" is...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat ze haar wenkbrauwen grijs maken......jammer dan.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oma krijgt heeft hangtieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Janice prijst Brian weer de hemel in.
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Ik heb het programma Catwalk niet gevolgd, was dat wel een serieus programma?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die jongen heeft trouwens zo'n domme zet gemaakt, met de kooi ingaan. Hoe wil je je daarna nog profileren als serieuze mode-ontwerper?
Ik lig in een deuk, dit geloof je toch niet? Het begint echt lachwekkend te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
Sjeesus, elke keer weer dat uitstellen en afstellen. Hoe is die nietsnut in hemelsnaam ooit door de selectie gekomen en belangrijker: wanneer wordt hij daar door achter eindelijk eens stevig op aangesproken.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
Jawel. Tien beginnende modeontwerpers die in een afvalrace strijden om een modeshow tijdens de Amsterdan Fashionweek en een spread in Elle. Ze moeten dus wel wat kunnen (en vandaar ook dat Jan er zo snel is uitgeknikkerd). De Amerikaanse variant Project Runway is trouwens vele malen beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het programma Catwalk niet gevolgd, was dat wel een serieus programma?
OK, thanks. Dan kan hij het na DGK helemaal shaken idd.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Tien beginnende modeontwerpers die in een afvalrace strijden om een modeshow tijdens de Amsterdan Fashionweek en een spread in Elle. Ze moeten dus wel wat kunnen (en vandaar ook dat Jan er zo snel is uitgeknikkerd). De Amerikaanse variant Project Runway is trouwens vele malen beter.
Lachen als een ouwehoer met kiespijn.quote:
Misschien is dat wel de verhaallijn van dennis: laat de streamers zo veel mogelijk op jou letten door te fluisteren, uit te stellen en voor de rest niets te doen, dan heeft het hokje meer tijd om de verhaallijn van brian in de doofpot te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, elke keer weer dat uitstellen en afstellen. Hoe is die nietsnut in hemelsnaam ooit door de selectie gekomen en belangrijker: wanneer wordt hij daar door achter eindelijk eens stevig op aangesproken.
Kijkcijfer-onderzoekers werken aan een nieuw systeem van meten. Kijken via internet wordt steeds belangrijker, zowel TV als 'uitzending gemist'. En steeds meer worden programma's opgenomen via een HDR's om later te bekijken. Al die cijfers willen ze in de toekomst gaan meetellen. Nu bestaan er nog geen betrouwbare cijfers van.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef mspoez het volgende:
Worden de kijkcijfers van de streams ook gevolgd eigenlijk?
......
Kots kotsquote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Jij bent onbetaalbaarquote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lachen als een ouwehoer met kiespijn.
Thnx.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijkcijfer-onderzoekers werken aan een nieuw systeem van meten. Kijken via internet wordt steeds belangrijker, zowel TV als 'uitzending gemist'. En steeds meer worden programma's opgenomen via een HDR's om later te bekijken. Al die cijfers willen ze in de toekomst gaan meetellen. Nu bestaan er nog geen betrouwbare cijfers van.
Wat een kloothommelquote:Op woensdag 14 november 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jan toch een vals kreng. Hij pakt de stof voor de jurk van Lieke en maakt daar de tafel mee schoon.
May he rot in hell.![]()
Ach, het leven is hard genoeg voor een zero als Janice. Terwijl een andere beginnend ontwerper de pakjes voor het Olympisch team van China mag ontwerpen, zit hij te fröbelen in DGK. Moet toch wel een beetje steken...quote:
Maar dan wèl 100%!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef mazaru het volgende:
Janus zegt tegen Nix dat die vannacht gaat zingen.
Nouhouuu zegt Nix, toch maar morgen.....
What's new?
Jupz, hier doet hij het helemaal niet !quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
nog meer mensen last van een bufferde stream 3?
Stream 3 knalt er bij mij steeds uitquote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda nog niet terug van de buren?![]()
nog meer mensen last van een bufferde stream 3?
Maakt in dit geval niet veel uit, ik heb geen enkele behoefte aan Jan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:50 schreef FSR het volgende:
[..]
Jupz, hier doet hij het helemaal niet !
Ja hoor, Amanda heeft een leg-batterij...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Stream 3 knalt er bij mij steeds uit![]()
Amanda krijgt weer een hele kip in d'r achterste gestoken door de buren, omdat ze zo goed inziet, dat Braai haar alleen maar wilde beschermen![]()
(misschien passen er inmiddels 2 kippen in)
Ah, en Braai krijgt weer extra cp's, omdat hij Manny zo goed beschermt.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt in dit geval niet veel uit, ik heb geen enkele behoefte aan Jan.
Amanda inmiddels terug van de buren, na 3 kwartier, nu Brian weg.
Na het kinderarmpje van Brian moet dat geen probleem zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Dark het volgende:
(misschien passen er inmiddels 2 kippen in)
Maar dat is toch vanzelfsprekend? We weten toch niet anders? Is gewoon een reflex, zowel bij de bewoners als bij de redactie, linksom of rechtsom, de schuld van alles is Huub ( en Lieke) En die psychologe is helemaal ruk, wat een halfzachte zeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na het kinderarmpje van Brian moet dat geen probleem zijn.![]()
Ik begrijp dat Amanda een gesprek heeft gehad met huispsychotica Anita. Wrs naar aanleiding van het douche-gebeuren, vandaar dat Brian nu weg is.
Huub en Lieke zijn de schuldigen, wat ik je brom.![]()
Beledig Ice T eens niet zo! Hoe kan ik nu ooit nog naar het geweld(ad)ige Home Invasion luisteren zonder aan die kwal van een Brian te denken?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef Dlocks het volgende:
Hey, dat is Ice-T
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik terugdenk aan het Anger Managementgedoe van dat stomme wijf kan ik nog kwaad worden. Het was Lieke's eigen schuld, niet te geloven.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar dat is toch vanzelfsprekend? We weten toch niet anders? Is gewoon een reflex, zowel bij de bewoners als bij de redactie, linksom of rechtsom, de schuld van alles is Huub ( en Lieke) En die psychologe is helemaal ruk, wat een halfzachte zeg.
En zij slikt het allemaal voor zoete sperma?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Arm meiske ...... Japio en Huub leggen haar uit dat fellatio een muziekstijl is. Je kunt er ook op dansen. "En Dennix heel goed zingen" volgens Japio, "Hij kan zelfs autofellatio"
Ik moet hier stiekum toch wel een beetje om lachen. De onschuld van dat meiske, heerlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Arm meiske ...... Japio en Huub leggen haar uit dat fellatio een muziekstijl is. Je kunt er ook op dansen. "En Dennix heel goed zingen" volgens Japio, "Hij kan zelfs autofellatio"
Brian heeft er supergoed aan gedaan, dat hij Manny door de douche heeft gebeukt en nog beter, dat hij de extensions van Lieke heeft uitgedundquote:Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na het kinderarmpje van Brian moet dat geen probleem zijn.![]()
Ik begrijp dat Amanda een gesprek heeft gehad met huispsychotica Anita. Wrs naar aanleiding van het douche-gebeuren, vandaar dat Brian nu weg is.
Huub en Lieke zijn de schuldigen, wat ik je brom.![]()
Ik zat eigenlijk te wachten tot ze gingen zeggen dat het een soort paaldans was... inkoppertjequote:Op woensdag 14 november 2007 17:06 schreef chufi het volgende:
Huub vraagt het bezoek of ze weten wat fellatio is ? Meiden hebben geen idee en Huub legt uit dat het een soort dans is , beetje salsa etc en ze geloven het ook nog. Nix heeft het volgens mij ook niet door
Dat meen je niet....quote:Op woensdag 14 november 2007 17:06 schreef chufi het volgende:
Huub vraagt het bezoek of ze weten wat fellatio is ? Meiden hebben geen idee en Huub legt uit dat het een soort dans is , beetje salsa etc en ze geloven het ook nog. Nix heeft het volgens mij ook niet door
Ja, daar doel ik ook op, was daar ook zo kwaad om, zogenaamd onafhankelijk en onpartijdig en objectief zoals een psychologe moet zijn....laat me niet lachenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan het Anger Managementgedoe van dat stomme wijf kan ik nog kwaad worden. Het was Lieke's eigen schuld, niet te geloven.![]()
Moooooooi, niemand laat zich hier dus ondersneeuwen of afleiden door deze stomme fotoshoot, we blijven scherp.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik ook op, was daar ook zo kwaad om, zogenaamd onafhankelijk en onpartijdig en objectief zoals een psychologe moet zijn....laat me niet lachen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft er supergoed aan gedaan, dat hij Manny door de douche heeft gebeukt en nog beter, dat hij de extensions van Lieke heeft uitgedund![]()
Hij is zooooooooo vrouwvriendelijk en..........Anita krijgt meteen een goeie beurt
En inderdaad, Huub en Lieke hadden niet zo moeten bloedzuigen, Brian heeft gelijk dat hij hen de schuld geeft, Anita vindt het gedrag van H en L ook absoluut niet kunnen en terwijl ze Brian berijdt, zingt ze - Brian, wat je doet, doe je goed!
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moooooooi, niemand laat zich hier dus ondersneeuwen of afleiden door deze stomme fotoshoot, we blijven scherp.![]()
Ja hoor, we blijven bij de les, jammer wel voor de FEBO, die zien dat liever anders, nou, dikke vinger!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moooooooi, niemand laat zich hier dus ondersneeuwen of afleiden door deze stomme fotoshoot, we blijven scherp.![]()
Ja, ze ziet eruit als een vermoeide huisvrouw uit de jaren 50 daar, heb met haar te doen, ze komt ook niet aan haar rust, altijd dat gezeik van die twee dellen aan haar hoofd.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Toch heb ik het idee dat Lieke er echt doorheen zit.
[ afbeelding ]
ik vind Huub juist weer leuker wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik begin steeds meer anti huub te worden. momenteel vind ik jaap, lieke en (ja heus..) dennix een stuk leuker.
ik heb het echt helemaal gehad met dat giga ego van hem. dennix vind ik echt een lulletje rozenwater, maar doet tenminste wel normaal tegen nieuwkomers zoals Janince.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind Huub juist weer leuker worden
Ik ook!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Same here, zolang hij uit de buurt blijft van Naad.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Je meent hetquote:Op woensdag 14 november 2007 17:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
ik heb het echt helemaal gehad met dat giga ego van hem. dennix vind ik echt een lulletje rozenwater, maar doet tenminste wel normaal tegen nieuwkomers zoals Janince.
Ze vinden vast dat die pruik niet nodig is omdat haar eigen haar al voldoende is om er bejaard uit te zien..quote:Op woensdag 14 november 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, zolang hij uit de buurt blijft van Naad.
Amanda heeft het dus weer voor elkaar dat ze dat stomme pruikje niet hoeft te dragen.![]()
Op zich wel een goeie tactiek van de ''dames''quote:Op woensdag 14 november 2007 17:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, ze ziet eruit als een vermoeide huisvrouw uit de jaren 50 daar, heb met haar te doen, ze komt ook niet aan haar rust, altijd dat gezeik van die twee dellen aan haar hoofd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten tot ze gingen zeggen dat het een soort paaldans was... inkoppertje
Dàt wel natuurlijk, ik kan het alleen niet aanzien als ze zo eindeloos op haar inpraten, schreeuwen soms..quote:Op woensdag 14 november 2007 17:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie tactiek van de ''dames''
Toch is het iets beschaafder als spuug in iemand zijn gezicht smerenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dàt wel natuurlijk, ik kan het alleen niet aanzien als ze zo eindeloos op haar inpraten, schreeuwen soms..
Nou, ik vind er niets beschaafds aan hoor, die twee meiden en hun manier van Lieke intimideren, ik vond het wel leuk dat Lieke 1keer iets terugdeed met dat paardenspuug bij Amanda, ze had het flink in haar haar moeten smeren, gaat het lekker van glanzenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Toch is het iets beschaafder als spuug in iemand zijn gezicht smeren![]()
Helemaal mee eens, morgen, ja echt waar, dan gaat hij weer zingen, van je rije rije rije in je wagentje, of hopsa janneke stroop in't kanneke, met die mooie lange snikken en uithalen erin. Als dat niet met stip binnenkomt op nummer 1 ga ik accuut emigreren!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:42 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik weet het, het is erg met me gesteld momenteel.ik vond dennix eerst ook vreselijk
(nog steeds
) maar hij is momenteel wel aardig/positiever bezig dan die Huub.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, morgen, ja echt waar, dan gaat hij weer zingen, van je rije rije rije in je wagentje, of hopsa janneke stroop in't kanneke, met die mooie lange snikken en uithalen erin. Als dat niet met stip binnenkomt op nummer 1 ga ik accuut emigreren!![]()
Smaken verschillenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik vind er niets beschaafds aan hoor, die twee meiden en hun manier van Lieke intimideren, ik vond het wel leuk dat Lieke 1keer iets terugdeed met dat paardenspuug bij Amanda, ze had het flink in haar haar moeten smeren, gaat het lekker van glanzen![]()
Een bollige uitvoering van Ted ter Braak, klasse capquote:Op woensdag 14 november 2007 18:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een kop
[ afbeelding ]
Om gastbewoner te worden moet je de 'Tokkie Test' ondergaan ivm de kijkcijfers, je moet immers bij de doelgroep van DGK aansluiten. En denk dat zij te laag scoorde voor de test, dus we moeten het maar met Janice doen...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:16 schreef HellFreez het volgende:
Kan die chick geen gastspeler worden?![]()
Afvoeren naar het Bejaardentehuis voor Criminelen.quote:
Of gewoon de bak..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Afvoeren naar het Bejaardentehuis voor Criminelen.![]()
Kan dat gebash van Dennis nou niet eens ophouden, die jongen heeft het al zo zwaar!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
Even ter opheldering: Dat mooie meisje is Denise en is een van de modellen die zich heeft opgegeven voor de kalendershoot.![]()
Thanxquote:
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
die kop, haren en de rest van amanda zijn nog meer werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
De jurk van Amanda is het meeste werk.
[ afbeelding ]
Dan hebben we nog een blondje die liever een vent was geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.![]()
Ja, die herken je bijna niet met kleren aan natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Janice doet t omdat de meiden het leuk vinden. Hij zoekt geen publiciteit want zijn publiek kijkt waarschijnlijk toch niet naar dgk.
Hij wil zelfs niet beroemd worden.
Nee, dat zeggen die mensen direct en wel een keer of 10.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...![]()
OMG, check de rug van Naad Jan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand wie naast MayDay ook in de jury komt zaterdag om
het meest geschikste dgk- meisje uit te kiezen die in Jan zijn show mag lopen?
Nadia: Beslis jij wie er mag lopen in je show?
Jan: Ik heb een leuke jury , maar wat ik vind, geeft de doorslag.
Lieke is een leuke meid, maar te breed door het trainen.
Mag ik hier ook een kort verslag?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja BQ, heb het net al in de SC geschreven....smerig he?![]()
Zal Netty wel zijn, of een andere anti-Huub en Lieke figuur.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand wie naast MayDay ook in de jury komt zaterdag om
het meest geschikste dgk- meisje uit te kiezen die in Jan zijn show mag lopen?
Nadia: Beslis jij wie er mag lopen in je show?
Jan: Ik heb een leuke jury , maar wat ik vind, geeft de doorslag.
Lieke is een leuke meid, maar te breed door het trainen.
Jaaa drijfjacht mag toch weerquote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Py het volgende:
Hé, daar is Goofy (Dimitri) ook weer![]()
Onee. Tis Ricardo
Joehoe![]()
Janice en Rachelquote:
zwakzinnig zijn zequote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
rachel en janice in gesprek.... tmoet niet gekker worden. een travo en een travo-lover.
De trut wil roze tulequote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
My god, Kan iemand die bek van Amanda dicht tapen? Altijd dat hysterische gegil... "JAH DAT WIL IK!"
Ik was er al naar aan het zoeken toen in Dennis met zijn plaspop zag spelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Hebben Mokum of Ruud nog teiltjes in de aanbieding?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |