Lijkt me idd aannemelijker.quote:
Wat zeiden ze?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
dienenebart, ze lullen over je in DGK.
en hij kan het weten...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Volgens Huub is de eindstemming van BB 1 gehokjet
Huub zei dat Ruud eigenlijk had moeten winnen omdat hij meer fans had dan Bart.quote:
Jij bent dus gewoon een onterechte winnaar! En dat over de rug van Ruud! Probeer dat nog maar eens een keer, maar dan over de rug van Nadia. Gaat je niet lukken!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef dieenebart het volgende:
en hij kan het weten...
![]()
(jajaa, ik lees echt wel mee!)
De techniek staat ook voor niets, hè. Zelfs het rimpelige voorhoofd is net echtquote:
Over de rug van Nada zal best wel moeilijk zijn, kan die het best eerst even oefenen op de mount everestquote:Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een onterechte winnaar! En dat over de rug van Ruud! Probeer dat nog maar eens een keer, maar dan over de rug van Nadia. Gaat je niet lukken!![]()
Heb Mont Blanc als ervaring (19-25 juni 2000), dus gaat misschien wel lukken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de rug van Nada zal best wel moeilijk zijn, kan die het best eerst even oefenen op de mount everest
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Columbo.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat sigaartje ontbrak er nog aan.
![]()
Brian en Amanda, na 20 jaar in een hutje aan het strand van Bonaire te hebben gewoond:quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt puur indo als je haar zo ziet.
Mét zijn leuke hoedjequote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Brian zou eigenlijk gewoon zijn pipopak moeten aantrekken, dat is wel geschikt voor een man van een jaar of 75.
Ze hebben Dennis toch aardig weten te transformeren!quote:
Jup. Ik trapt er niet in, hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
En heel langzaam leiden ze ons af van het onderwerp waar wij ons al dagen aan ergeren en druk om maken :
De exit die Brian niet kreeg en de boete die Naad niet kreeg, slim.![]()
Moeder Theresa zag er beter uit, op haar sterfbed.quote:
Nou, mij krijgen ze niet afgeleid hoor en jou en vele anderen ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
En heel langzaam leiden ze ons af van het onderwerp waar wij ons al dagen aan ergeren en druk om maken :
De exit die Brian niet kreeg en de boete die Naad niet kreeg, slim.![]()
Precies, we blijven er regelmatig op terugkomen, for sure.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, mij krijgen ze niet afgeleid hoor en jou en vele anderen ook niet![]()
Ik hoop dat dat ook "permanent" is...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat ze haar wenkbrauwen grijs maken......jammer dan.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oma krijgt heeft hangtieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Janice prijst Brian weer de hemel in.
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Janice prijst Brian weer de hemel in.
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Ik heb het programma Catwalk niet gevolgd, was dat wel een serieus programma?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die jongen heeft trouwens zo'n domme zet gemaakt, met de kooi ingaan. Hoe wil je je daarna nog profileren als serieuze mode-ontwerper?
Ik lig in een deuk, dit geloof je toch niet? Het begint echt lachwekkend te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
Sjeesus, elke keer weer dat uitstellen en afstellen. Hoe is die nietsnut in hemelsnaam ooit door de selectie gekomen en belangrijker: wanneer wordt hij daar door achter eindelijk eens stevig op aangesproken.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |