Kan dat gebash van Dennis nou niet eens ophouden, die jongen heeft het al zo zwaar!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
Even ter opheldering: Dat mooie meisje is Denise en is een van de modellen die zich heeft opgegeven voor de kalendershoot.![]()
Thanxquote:
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
die kop, haren en de rest van amanda zijn nog meer werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
De jurk van Amanda is het meeste werk.
[ afbeelding ]
Dan hebben we nog een blondje die liever een vent was geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.![]()
Ja, die herken je bijna niet met kleren aan natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Janice doet t omdat de meiden het leuk vinden. Hij zoekt geen publiciteit want zijn publiek kijkt waarschijnlijk toch niet naar dgk.
Hij wil zelfs niet beroemd worden.
Nee, dat zeggen die mensen direct en wel een keer of 10.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |