quote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oma krijgt heeft hangtieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Janice prijst Brian weer de hemel in.
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Janice prijst Brian weer de hemel in.
J tegen A: Ik had nooit verwacht dat Brian zo relaxed is, echt.....te relaxed.![]()
Ik heb het programma Catwalk niet gevolgd, was dat wel een serieus programma?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die jongen heeft trouwens zo'n domme zet gemaakt, met de kooi ingaan. Hoe wil je je daarna nog profileren als serieuze mode-ontwerper?
Ik lig in een deuk, dit geloof je toch niet? Het begint echt lachwekkend te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
Sjeesus, elke keer weer dat uitstellen en afstellen. Hoe is die nietsnut in hemelsnaam ooit door de selectie gekomen en belangrijker: wanneer wordt hij daar door achter eindelijk eens stevig op aangesproken.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice : "Vanavond heeft Dennix z'n eerste internetconcert. Weet je al wat je gaat zingen ?"
Dennix : "Ik zit net te denken. Volgens mij kunnen we beter morgen pas beginnen"
Wat een sukkel toch weer ........ uitstellen, uitstellen, uitstellen en uitstellen. Meer kan hij niet !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |