Smaken verschillenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik vind er niets beschaafds aan hoor, die twee meiden en hun manier van Lieke intimideren, ik vond het wel leuk dat Lieke 1keer iets terugdeed met dat paardenspuug bij Amanda, ze had het flink in haar haar moeten smeren, gaat het lekker van glanzen![]()
Een bollige uitvoering van Ted ter Braak, klasse capquote:Op woensdag 14 november 2007 18:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een kop
[ afbeelding ]
Om gastbewoner te worden moet je de 'Tokkie Test' ondergaan ivm de kijkcijfers, je moet immers bij de doelgroep van DGK aansluiten. En denk dat zij te laag scoorde voor de test, dus we moeten het maar met Janice doen...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:16 schreef HellFreez het volgende:
Kan die chick geen gastspeler worden?![]()
Afvoeren naar het Bejaardentehuis voor Criminelen.quote:
Of gewoon de bak..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Afvoeren naar het Bejaardentehuis voor Criminelen.![]()
Kan dat gebash van Dennis nou niet eens ophouden, die jongen heeft het al zo zwaar!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
Even ter opheldering: Dat mooie meisje is Denise en is een van de modellen die zich heeft opgegeven voor de kalendershoot.![]()
Thanxquote:
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Py het volgende:
*Streams aan
Ik zie een vent die een roze jurk zit te maken.
En een ex-vent die zich op 1 been staat op te maken.
![]()
die kop, haren en de rest van amanda zijn nog meer werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
De jurk van Amanda is het meeste werk.
[ afbeelding ]
Dan hebben we nog een blondje die liever een vent was geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de douche staat een sukkel die geilt op die ex-vent.![]()
Ja, die herken je bijna niet met kleren aan natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oooh, dus dat is nou Amanda ( lees ik op de badjas).
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Janice doet t omdat de meiden het leuk vinden. Hij zoekt geen publiciteit want zijn publiek kijkt waarschijnlijk toch niet naar dgk.
Hij wil zelfs niet beroemd worden.
Nee, dat zeggen die mensen direct en wel een keer of 10.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de meeste mensen die van het ene tv-programma naar het volgende overstappen willen helemaal niet beroemd worden...![]()
OMG, check de rug van Naad Jan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand wie naast MayDay ook in de jury komt zaterdag om
het meest geschikste dgk- meisje uit te kiezen die in Jan zijn show mag lopen?
Nadia: Beslis jij wie er mag lopen in je show?
Jan: Ik heb een leuke jury , maar wat ik vind, geeft de doorslag.
Lieke is een leuke meid, maar te breed door het trainen.
Mag ik hier ook een kort verslag?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja BQ, heb het net al in de SC geschreven....smerig he?![]()
Zal Netty wel zijn, of een andere anti-Huub en Lieke figuur.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand wie naast MayDay ook in de jury komt zaterdag om
het meest geschikste dgk- meisje uit te kiezen die in Jan zijn show mag lopen?
Nadia: Beslis jij wie er mag lopen in je show?
Jan: Ik heb een leuke jury , maar wat ik vind, geeft de doorslag.
Lieke is een leuke meid, maar te breed door het trainen.
Jaaa drijfjacht mag toch weerquote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Py het volgende:
Hé, daar is Goofy (Dimitri) ook weer![]()
Onee. Tis Ricardo
Joehoe![]()
Janice en Rachelquote:
zwakzinnig zijn zequote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
rachel en janice in gesprek.... tmoet niet gekker worden. een travo en een travo-lover.
De trut wil roze tulequote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
My god, Kan iemand die bek van Amanda dicht tapen? Altijd dat hysterische gegil... "JAH DAT WIL IK!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |