quote:
Voor altijd? Ga je weg uit maastricht? Vertel vertel!quote:
Bij NAC heb ik het al vaak genoeg geprobeerd en geen probleem. maar goed, misschien was het nou juist die steward. voor de rest vind ik het Limburgs wel een mooi accent en schijnt het centrum van Venlo mooi te zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef fratsman het volgende:
Als het je niet bevalt blijf de volgende keer dan ook weg. Je kunt hier nog tussen het Venloos Publiek zitten, hoef je bij diverse clubs echt niet te proberen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:02 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er zometeen nog meer kaartjes voor het Boeremoosbal halen?Mén, 5 januari al, dan is de alcohol en de oliebollen van nieuwjaar net verteerd...
quote:Op zondag 16 december 2007 10:58 schreef Ruder het volgende:
Gisteren was het trouwens weer eens gezellig in de stad
Ook erg leuk trouwens dat VVV gelijk gespeeld heeft tegen FC Twente
Loco is inderdaad een kleuterdisco als je het mij vraagt ja.quote:Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
Afgelopen weekend weer eens een keer in Venlo wezen stappen, voor het eerst sinds...euhm.... forever eigenlijk. In de keijzer geweest en nog wezen chillen in de loco, man wat is dat een kinderklub geworden zeg
quote:Op zondag 30 december 2007 19:22 schreef runaway het volgende:
VVV doet het goed idd.
Over het stappen: verschilt weer heel erg per avond; loco is idd meestal wat jonger publiek maar op sommige vrijdagen (puik bv) weer hele andere mensen. Baer de woers kan heel gezellig zijn maar ook heel saai (sowieso alleen op zaterdag druk). Splinter is meestal wel oke. Club 6 vind ik meestal vreselijk maar vrijdag toch weer een topavond gehad.
Lastig altijd
Anyway: *zin in vastelaovend!*
Jups!quote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef fratsman het volgende:
Goed onderbouwd ook.
Anyway, vanavond een mooie rondvaart, en daarna weer de Parade onveilig maken! Ik heb er zin in!
PS, Runnie, heb jij de MP3 van Venlo, mien ald nog? if so, laat even weten, je zou d'r mijn vriendin een groot plezier mee doen.
Jij niet in de mijnequote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef fratsman het volgende:
je staat nog in mijn msn, kom ff online, dan is dat ook weer geregeld.thnx!
whehe mooi zoquote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef fratsman het volgende:@Runaway!
Is er hier ook weer eentje blij!
Volgende week al Boeremoosbal!
van de partie!quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef fratsman het volgende:
Wat nou denkende?!?
Gaon! "Ut werk det is gebeurd, noow zien we oétgekneurd...."
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:33 schreef Ruder het volgende:
Een vriend van mij heeft net iemand die op sterven lag in de flat gevonden![]()
hier het bericht van de Politie:
Politie onderzoekt overlijdensoorzaak van man (extra bericht)
Datum: 6-01-2008
Tijd bericht: 23:19
Plaats: Venlo
Tekst: De politie heeft zondagavond omstreeks 21.15 uur een onderzoek ingesteld naar het overlijden van een 39–jarige man (woonplaats nog onbekend). De man werd buiten bewustzijn door een buurtbewoner in de lift van een flat aan de Kwietheuvel aangetroffen. De buurtbewoner waarschuwde de politie en begon direct met reanimeren. Het ambulancepersoneel dat met de traumahelikopter ter plaatse kwam nam de reanimatie over, maar kon niet voorkomen dat de man overleed.
De politie onderzoekt op dit moment de oorzaak van het overlijden. Een misdrijf wordt niet uitgesloten. Meer informatie is op dit moment niet voorhanden en volgt indien mogelijk later op de avond.
http://www.politielimburgnoord.nl/viewMessage.php?id=11548
Mèn, das zwaar klote zegquote:
Ohquote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef fratsman het volgende:
Oh ja, Runnie, haal de volgende keer je Fuelke voor je oren weg, 2 keer zag en riep ik je, 2 keer rende je stug zonder te kijken door...
Mjaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef runaway het volgende:
Wat een tempo hebben we hier zeg.
Ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef runaway het volgende:
Gaan jullie nog op stap dit weekend????
Ik ben morgen iig bij Dejavu, vanavond venlo of eindhoven.
Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet...
Tentamenwe(e)k(en)
Was vanavond niet ook de jaarlijkse Océ nieuwjaars zuip avond in de stad
Mn vader hangt er ook bij als het goed isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga misschien vanavond, en zeker morgen stappen in Venlo
Hey daar ben ik ook nog geweest! Laatste half uurtje was lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
Gisteravond stiekem toch nog ef zitten tanken in de splinter![]()
Vanavond weet ik nog niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:09 schreef runaway het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook nog geweest! Laatste half uurtje was lachen
Die hele prins mag van mij door de stront zakkenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef fratsman het volgende:
Wie denken jullie dat de nieje prins van Jocus word? Ik zei Vorige week op de Boeremoosbal al "Hé Herm haet de snor aaf!" En gisteren in de Krant zei Funske hetzelfde!
Ik zeg Herm Pollux.
Jij gokt op weer zo'n rel als met het trio van vorig jaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Die hele prins mag van mij door de stront zakken
Rel?? Update me even, zat vorig jaar in Spanje.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij gokt op weer zo'n rel als met het trio van vorig jaar?
De wethouders Peter Frey en Mark Verheijen, aangevuld met Peter Thissen van Thissen installatietechniekquote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Rel?? Update me even, zat vorig jaar in Spanje.
Heb sowieso moeite om de prinsen te onthouden
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
De wethouders Peter Frey en Mark Verheijen, aangevuld met Peter Thissen van Thissen installatietechniek
Met Peter F. als prins
Ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef Mss het volgende:
Wie van jullie is er maandag in Velden te vinden?
Ja tuurlijk. Denk je dat je een hele kroeg vol krijgt met alleen maar Veldense jeugd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:47 schreef runaway het volgende:
Oh ik kan eigenlijk wel.
Is dat ook leuk voor niet-veldense?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Denk je dat je een hele kroeg vol krijgt met alleen maar Veldense jeugd?
Zeelen is de plaats te zijn, je weets, mede-didam-liefhebbert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Het valt te proberen
Lekker loosgaan in de Bascule
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeelen is de plaats te zijn, je weets, mede-didam-liefhebbert.
Prima, al regent het nu, water dat de maas trouw allemaal richting Vlaardingen zal voerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Hoe is het weer in Venlo? Nog eeuwige sneeuw boven de boomgrens?
Aanrader voor een niet-Veldenaar die een feestje en een klep op zijn tijd wel kan waarderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef runaway het volgende:
Gisteren in de Sport geweest.
Wel grappig........... Niet supercoolvet
Mwah, vond het meer incrowd dan verwacht. Zag ook weinig bekenden, terwijl ik toch wel wat veldense mensen ken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Aanrader voor een niet-Veldenaar die een feestje en een klep op zijn tijd wel kan waarderen?
Hmm, das wel jammer. Ik ken ook wel wat veldense mensen, wellicht moet ik die van te voren gewoon vragen waar zij te vinden zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:46 schreef runaway het volgende:
[..]
Mwah, vond het meer incrowd dan verwacht. Zag ook weinig bekenden, terwijl ik toch wel wat veldense mensen ken.
Als ik volgend jaar wel kan, wil ik ook wel eens die kant op jaquote:Maar iedereen raadde me het van tevoren aan, dus wellicht volgend jaar een andere kroeg proberen ofzo..... Hier waren ook wel veel kids.
Nu pas weer bijgekomenquote:
Best feestje danquote:
Als in: overmorgen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef fratsman het volgende:
Ik ga zaterdag bij Benders alvast Veurpreuve.Wie nog meer?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:24 schreef fratsman het volgende:
LVK!!!!!!!!!!!!!!! Venlo 1e en 2e plaats!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joehoeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:01 schreef fratsman het volgende:
VASTELAOVEND! VASTELAOVEND! SJIENGELESJIENGELESJIENGELESJIENGELEBOEM!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed blijven zoeken op de bekende kanalen. Meer kan ik er ook niet over zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:14 schreef CasTele het volgende:
wie ken me vertelle waar ik venlose carnavals liedjes kan downloaden
ik heb er zo'n 80 maar er zijn er veel meeeer. ik weet niet hoe ik er aan kom
oo help me
Ik heb er meer dan 300...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:14 schreef CasTele het volgende:
wie ken me vertelle waar ik venlose carnavals liedjes kan downloaden
ik heb er zo'n 80 maar er zijn er veel meeeer. ik weet niet hoe ik er aan kom
oo help me
'als ut maar kraak'? Wat is datquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:56 schreef runaway het volgende:
ik heb de cd's van 94-08 op mn computer, en 'als ut maar kraak'.
Als je interesse hebt pm je maar
Dat klinkt wel heel interessantquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:07 schreef runaway het volgende:
@MPG: dat is een cd met allemaal oude nummers, vanuit LP op mp3 gezet. Kraakt lekker dus
quote:Het was echt helemaal super![]()
Helaas, ik kan je niet helpen. Ik mis hem ook in mijn collectiequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Nek03 het volgende:
ik zoek het nummer wat dinsdag met mutse aafzetten als laatste is gedraaid,
Kan het nergens vind.
http://uk.youtube.com/watch?v=QxmqEsSCzMk
ook in dit filmpje wordt het gebruikt. (in het begin dan)
http://uk.youtube.com/watch?v=Fa1PtMiB5iw
Jocus Vitae...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Nek03 het volgende:
ik zoek het nummer wat dinsdag met mutse aafzetten als laatste is gedraaid,
Kan het nergens vind.
http://uk.youtube.com/watch?v=QxmqEsSCzMk
ook in dit filmpje wordt het gebruikt. (in het begin dan)
http://uk.youtube.com/watch?v=Fa1PtMiB5iw
Ja. Hoe kan dat toch? Is er zoveel te beleven in Venlo dat niemand tijd heeft om hier te posten?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:36 schreef Ruder het volgende:
Het is weer aardig dood hier!
Verzin eens wat leuks danquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Verzin eens wat leuks dan
"Bijna zomerparkfeest"?
Noujah Zaterdag was weer eem zwak avondje in Venlo. Het was wel gezellig, maar echt totaal geen drukte en slechte muziek (maar dat is standaard bij de Locomotief volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan dat toch? Is er zoveel te beleven in Venlo dat niemand tijd heeft om hier te posten?
Of heeft iedereen zich lamgezopen om te vieren dat we over een paar jaar de Hertog Jan brouwerij in de gemeente hebben?
dat is voor mij een paar weken geleden alweer begonnen, en vanavond gaat 't echt van start samen met volgende week vrijdag.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Verzin eens wat leuks dan
"Bijna zomerparkfeest"?
Maar vastelaovend was wél heel tofquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef MPG het volgende:
Tijd dat we deze volposten.
Vastelaovend is allang geweest. Tijd voor FreeFunk, ZOKS en Parkfeesten
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik mag je volgend jaar weer meeslepen![]()
?
dan doe ik het: hahahaha!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:00 schreef fratsman het volgende:
Damn, inderdaad! Dit topic was er ook nog!
En ik zeg niks over VVV....
quote:
quote:[..]
dan doe ik het: hahahaha!
Dat vond ik ook wel bizar jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:21 schreef ganzenherder het volgende:
TVP
Wat hebben we trouwens toch klote uitgaansgelegenheden in Venlo, uniek![]()
Oja en dat er nog steeds geen fatsoenlijke bios is mogen we ook wel trots op zijn
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:09 schreef Muck het volgende:
Na een maand schop je dit topic maar weer eens
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind Venlo overigen wel erg leuk
Na een maand of 8 versta ik jullie een beetje en ik begin zelfs NOL te waarderen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef fratsman het volgende:
Een goeie vriend van me komt oorspronkelijk uit Groningen en die spreekt ABN met Venlose woorden erdoor!![]()
Venlo valt ook nog wel mee hoe verder je naar het zuiden gaat, hoe onverstaanbaarder het wordtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind Venlo overigen wel erg leuk
Na een maand of 8 versta ik jullie een beetje en ik begin zelfs NOL te waarderen
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Venlo valt ook nog wel mee hoe verder je naar het zuiden gaat, hoe onverstaanbaarder het wordt
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoor
Ja, ik hoor dat regelmatig, dan ga je eraan wennen hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goed
Jij was al aan Venlo gewend hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoor
Mijn Duits zuigtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goed
Ja, maar Venloos stelt niks voor. In Maastricht denkt iedereen dat ik uit Brabant komquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij was al aan Venlo gewend he
Ik als Utregse hou het hier voorlopig even bij hoor
[..]
Mijn Duits zuigt
Mijn vriendin zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef zwahiel het volgende:
ZPF, jaja 't begint weer
Weer genoeg werk aan gehad de afgelopen tijd.
Muck, wat doe jij in Venlo dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef Klonk het volgende:
ik had vanmiddag bijna een mof in de auto, die mongolen kunnen echt geen rotondes rijden (laat staan dat ding voor het station), was trouwens iets aan de hand op de klagenfurtlaan, ding was dicht....
Ach, je went eraan. Ooit. Ik rij minstens 2 maal daags over dat ding, en altijd hetzelfde met Karl, Heinz, Adolf, Uwe en noem maar opquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef Klonk het volgende:
ik had vanmiddag bijna een mof in de auto, die mongolen kunnen echt geen rotondes rijden (laat staan dat ding voor het station), was trouwens iets aan de hand op de klagenfurtlaan, ding was dicht....
ik heb er een paar jaar lang tien keer per dag over heen gecrost met een vrachwagen en jammer genoeg nooit iets geraaktquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je went eraan. Ooit. Ik rij minstens 2 maal daags over dat ding, en altijd hetzelfde met Karl, Heinz, Adolf, Uwe en noem maar op.
Duidelijkquote:
Is dat dit weekend???quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:55 schreef fratsman het volgende:
Maar natuurlijk eerst deAltijd feestelijke
Paradefeesten.
Jeejquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Duidelijk
Sinds gisteren ligt het programma boekje overal en nergensDus check dat programma (en ik heb 't op de website ook overal bijgewerkt)
Exact, ik ga sowieso, voor de sfeer en het bier, maar ik vind t wel leuk om even door zo'n boekje te bladeren wat er allemaal te zien isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef fratsman het volgende:
Ik pak zo'n boekje wel op de donderdag. Ik laat me altijd verrassen. Ik heb zo'n hekel aan mensen die dan roepen 'néh, weej gaon neet naor ut park, d'r komme dit jaor gaar gen bekinde artieste!"![]()
![]()
Sfeer en bier! Daar gaat het om!
Groëte kansquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:19 schreef Mss het volgende:
Zien der nog minse die Veldese Stierefuif aan goan doon dit joar?
Hebs se trouwens nog get tips veur mig wie ik op ein oeteraard illegale manier aan de mezeek van Zoemaar kin komme?quote:
Als dich oet velde kums dan wetze det weej gen 'get' gebroeke.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebs se trouwens nog get tips veur mig wie ik op ein oeteraard illegale manier aan de mezeek van Zoemaar kin komme?
Limewire vind niks
Det kumt umdaat ik nog duk in Mestreech zit, dan kriegs se daatquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dich oet velde kums dan wetze det weej gen 'get' gebroeke.
Maar verder geen idee...
Hielemoal mei ens. Doa woene allein maar sjengen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef zwahiel het volgende:
Mestreech daor heb ik zoë mien eige theorie euver, iets met ein bom, vergeate en get met oorlog.
Gruwelike heakel aan det dorp aan de Maas..
Heb d'r twië jaor gestudeerd en det waas erg genog.
Blergh, nea dan maar Venlo
Bij het beginquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Waar moet ik beginnen (vanuit Tegelen momenteel)
Lekker laat. Maar ik werk idd mee jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef fratsman het volgende:
Het blijft volgens mij droog, maar de temperatuur schommelt rond de 20-22 graden. Nou ja. Vest mee en dan merk je er ook niks meer van. Zin an!
@Zwahiel:
Werk je ook mee aan de parkcast?
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef fratsman het volgende:
Man man man... Pagina 5 pas... De TT word ook van toepassing op Vastelaovend 2009 als het zo door gaat.
Ik heb er al helemaal zin inquote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef MPG het volgende:
En deze TT is sinds dinsdag weer actueel
Ik heb hetzelfde idee. Ik kom eigenlijk ook alleen nog af en toe in de splinter, of vroeger op de avond in Central voor een kop koffie.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef runaway het volgende:
ja idd.
Om maar even weer een discussie op te starten: is de stad (uitgaan) echt megasuf of ben ik zelf veranderd? Kan mn draai, buiten de motown, niet meer vinden........
Subconclusie: MPG is een ouwe gekquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee. Ik kom eigenlijk ook alleen nog af en toe in de splinter, of vroeger op de avond in Central voor een kop koffie.
Maar waar het nou aan ligt?
Ik denk een beetje van beiden. Het aanbod aan kroegen lijkt erg te verschralen en eenzijdig te worden. Daarnaast worden we natuurlijk allemaal een jaartje ouder, en daarmee veranderen onze wensen aan de uitgaansgelegenheden. Conclusie, we vinden niet wat we zoeken en trekken massaal naar elders, en als we daar wel vinden wat we zoeken, wat dat dan ook moge zijn, dan wordt de kijk op Venlo weer negatiever.
Same here... Al kom ik eigenlijk "van Steyl", maar dat is vandaag de dag allemaal een pot nat...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef vlug het volgende:
hmmm zie dit topic nu pas.....
Venlonaar meld zich
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:49 schreef fratsman het volgende:
Tapperie is ondanks nieuw management weer flink druk op vrijdag en zaterdag. maar toch heb ik niet meer zoiets van: het moet superdruk zijn, om het gezellig te hebben. Een avond aan de bar hangen, bieren, en een goed gesprek vind ik op sommige momenten toffer dan een hele avond hossen en hijsen. Dat komt dadelijk met de Vastelaovend wel weer.
Waar ik me op dit moment meer aan erger zijn zuilen en doodshoofden voor en aan het stadhuis.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef vlug het volgende:
[..]
Vanavond weer biertjes weg tikken in de tapperie
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]Oh, jij bent het.
Vanavond weer?
Ik wou een uurtje of twee gaan slapen en daarna lekker op stap gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 17:47 schreef runaway het volgende:
[..]
Joehoeeeeeee![]()
Waar was je zaterdag?
Ahahaha!quote:Op maandag 17 november 2008 18:24 schreef vlug het volgende:
[..]
Ik wou een uurtje of twee gaan slapen en daarna lekker op stap gaan.
Maar die twee uurtjes werden 8 uurtjes![]()
Ben toen nog maar even door gaan slapen en ben om 7 uur nuchter en fit mijn ontbijt gaan maken![]()
Volgende keer dat dutje maar achterwege laten.
Maar het was gezellig?
Jaja volgend weekend dubbel feesten!!!quote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef runaway het volgende:
Ja!!!
Was een ouderwetse topavond!
Komend weekend inhalen daar maar?
Idd ik heb in lange tijd niet meer zo'n productieve dag gehad als zondagquote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ahahaha!Tap was iig weer gezellig. Maar denk dat jij een productievere zondag hebt gehad dan ik.
Volgens mij ga ik gelijk krijgen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef fratsman het volgende:
Man man man... Pagina 5 pas... De TT word ook van toepassing op Vastelaovend 2009 als het zo door gaat.
Ik vrees het wel jaquote:Op maandag 29 december 2008 18:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik gelijk krijgen...
Alweer geen Vastelaovend voor jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef runaway het volgende:
Oeh!
Ik ben alleen nog maar het weekend van de 17e in venlo, dan weer half jaar pleitos
*spamt topic vol*
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alweer geen Vastelaovend voor jou?
Ja, maar niet in de Tap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Quriuz.com het volgende:
Zo, nieuwe zwarte schoenen gehaald en de frakjas maar alvast ten luchte gehangen. Nog even een nieuwe broek halen en dan mag het wat mij betreft beginnen?
Fratsman, ga je ook "boeremoos" eten
ik heb maandag vrij. Hoelaat trekt de optocht door Velden maandag, wellicht dat ik even ga kijken.quote:
3 uur geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ik heb maandag vrij. Hoelaat trekt de optocht door Velden maandag, wellicht dat ik even ga kijken.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Muck het volgende:
Afhankelijk van de roosters van MPG en mij ben ik er ook weer bij binnenkort
Ligt aan de dag hequote:
gewoon normale kleren, had vanmiddag ook bijna het boerebroelofsgezelschap op de motorkapquote:
Het word nog veel leuker! Ik wacht met smart op de eerste Duitse dag als de rotonde helemaal op de schop is!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
even hier klagen, wat een puinhoop bij het station op de rotonde
moest vanaf het UWV naar de Straelseweg, en dat in het totaal 3 keer, vraag niet waarom maar het moest, na de eerste keer was ik het zo beu dat ik de auto in het arsenaal heb gezet en de rest te voet heb gedaan...
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon normale kleren, had vanmiddag ook bijna het boerebroelofsgezelschap op de motorkap
dan ga ik op een tuinstoeltje langs de kant van de weg zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het word nog veel leuker! Ik wacht met smart op de eerste Duitse dag als de rotonde helemaal op de schop is!
Wat moest jij op de straelseweg?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
even hier klagen, wat een puinhoop bij het station op de rotonde
moest vanaf het UWV naar de Straelseweg, en dat in het totaal 3 keer, vraag niet waarom maar het moest, na de eerste keer was ik het zo beu dat ik de auto in het arsenaal heb gezet en de rest te voet heb gedaan...
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en jequote:Op zondag 25 januari 2009 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik op een tuinstoeltje langs de kant van de weg zitten
ik wou dat ik dat al wistquote:
kom ik ookquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en je.
doe datquote:Op zondag 25 januari 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat al wist.
Morgen ff werk mailen maar.
vergeet de camera nietquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en je.
Die lidl is bij mij om de hoek man!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Klonk het volgende:
vriendin had een gesprek bij het CWI ik ging ff boodschappen doen bij de Lidl aan de straelsewegen ik had dus weer terug gemoeten door die ellende en daarna nog een keer omdat we naar Kaldenkerken wilden. En omrijden via de sloot en sloterbeekstraat is nu ook een puinhoop, ben blij dat ik de weg daar een beetje ken
en die kop koffie, ehmm tja, weet ut niet
quote:
misschien ben ik er dan ook welquote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik kom op carnavalsdinsdag wel even aanbellen
onderschat me niet hequote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef Klonk het volgende:
ik bel heeeeeeeeeeeel vroeg en nuchter aan, twee dingen waar jullie dan niet tegen kunnen
Ik ben heul geen limbo, dat is het misschienquote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
echte limburgers vinden dat niet grappig, toen ik nog pakketjes bezorgde voor TNT waren dat mijn lievelingsdagen, dinsdag en woensdag, keivroeg aanbellen bij zatte en vermoeide limburgers
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
vergeet de camera niet![]()
het is nu al een ramp hoe onze oosterburen die grote rotonde nemen, werd laatst trouwens ook gesneden op die nieuwe turbo rotonde bij de tref, zelfs die grote pijlen op de weg snappen ze niet
Zullen wel weer zatte foto's zijn zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:09 schreef Quriuz.com het volgende:
Misschien is een FOK!-Venlonaeren-Meeting tegen die tijd wat?
@fratsman: welke foto's zijn er van mij dan tijdens het boeremoosbal?
Kan het zijn dat ik jou gemist heb zaterdag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef vlug het volgende:
[..]
Zullen wel weer zatte foto's zijn zoals gewoonlijk
Op dae fiets...quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:27 schreef Quriuz.com het volgende:
Ja, hij was bij het "oétroope van 't dreejspan van 't Tremke"
Ik heb zelfs een hele charmante foto waarin je probeert Rob H. in het gezicht te likken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Quriuz.com het volgende:
Maar... laat ik nou helemaal niet in de gaten hebben gehad dat je mij op de foto gezet hebt!
Idd ik was er niet,vond het de laatste keer al niet leuk meer,vandaar dit keer overgeslagen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gemist heb zaterdag?
Die van mij ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Op mijn koudwater/warmwater douche knop staat ook venlo
ik ookquote:
Dat zei je alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |