quote:
misschien ben ik er dan ook welquote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik kom op carnavalsdinsdag wel even aanbellen
onderschat me niet hequote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef Klonk het volgende:
ik bel heeeeeeeeeeeel vroeg en nuchter aan, twee dingen waar jullie dan niet tegen kunnen
Ik ben heul geen limbo, dat is het misschienquote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
echte limburgers vinden dat niet grappig, toen ik nog pakketjes bezorgde voor TNT waren dat mijn lievelingsdagen, dinsdag en woensdag, keivroeg aanbellen bij zatte en vermoeide limburgers
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
vergeet de camera niet![]()
het is nu al een ramp hoe onze oosterburen die grote rotonde nemen, werd laatst trouwens ook gesneden op die nieuwe turbo rotonde bij de tref, zelfs die grote pijlen op de weg snappen ze niet
Zullen wel weer zatte foto's zijn zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:09 schreef Quriuz.com het volgende:
Misschien is een FOK!-Venlonaeren-Meeting tegen die tijd wat?
@fratsman: welke foto's zijn er van mij dan tijdens het boeremoosbal?
Kan het zijn dat ik jou gemist heb zaterdag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef vlug het volgende:
[..]
Zullen wel weer zatte foto's zijn zoals gewoonlijk
Op dae fiets...quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:27 schreef Quriuz.com het volgende:
Ja, hij was bij het "oétroope van 't dreejspan van 't Tremke"
Ik heb zelfs een hele charmante foto waarin je probeert Rob H. in het gezicht te likken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Quriuz.com het volgende:
Maar... laat ik nou helemaal niet in de gaten hebben gehad dat je mij op de foto gezet hebt!
Idd ik was er niet,vond het de laatste keer al niet leuk meer,vandaar dit keer overgeslagen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gemist heb zaterdag?
Die van mij ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Op mijn koudwater/warmwater douche knop staat ook venlo
ik ookquote:
Dat zei je alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |