Ja, maar niet in de Tap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Quriuz.com het volgende:
Zo, nieuwe zwarte schoenen gehaald en de frakjas maar alvast ten luchte gehangen. Nog even een nieuwe broek halen en dan mag het wat mij betreft beginnen?
Fratsman, ga je ook "boeremoos" eten
ik heb maandag vrij. Hoelaat trekt de optocht door Velden maandag, wellicht dat ik even ga kijken.quote:
3 uur geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ik heb maandag vrij. Hoelaat trekt de optocht door Velden maandag, wellicht dat ik even ga kijken.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Muck het volgende:
Afhankelijk van de roosters van MPG en mij ben ik er ook weer bij binnenkort
Ligt aan de dag hequote:
gewoon normale kleren, had vanmiddag ook bijna het boerebroelofsgezelschap op de motorkapquote:
Het word nog veel leuker! Ik wacht met smart op de eerste Duitse dag als de rotonde helemaal op de schop is!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
even hier klagen, wat een puinhoop bij het station op de rotonde
moest vanaf het UWV naar de Straelseweg, en dat in het totaal 3 keer, vraag niet waarom maar het moest, na de eerste keer was ik het zo beu dat ik de auto in het arsenaal heb gezet en de rest te voet heb gedaan...
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon normale kleren, had vanmiddag ook bijna het boerebroelofsgezelschap op de motorkap
dan ga ik op een tuinstoeltje langs de kant van de weg zittenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het word nog veel leuker! Ik wacht met smart op de eerste Duitse dag als de rotonde helemaal op de schop is!
Wat moest jij op de straelseweg?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:27 schreef Klonk het volgende:
even hier klagen, wat een puinhoop bij het station op de rotonde
moest vanaf het UWV naar de Straelseweg, en dat in het totaal 3 keer, vraag niet waarom maar het moest, na de eerste keer was ik het zo beu dat ik de auto in het arsenaal heb gezet en de rest te voet heb gedaan...
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en jequote:Op zondag 25 januari 2009 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga ik op een tuinstoeltje langs de kant van de weg zitten
ik wou dat ik dat al wistquote:
kom ik ookquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en je.
doe datquote:Op zondag 25 januari 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat al wist.
Morgen ff werk mailen maar.
vergeet de camera nietquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik doe mee, thermoskan koffie mee en je.
Die lidl is bij mij om de hoek man!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Klonk het volgende:
vriendin had een gesprek bij het CWI ik ging ff boodschappen doen bij de Lidl aan de straelsewegen ik had dus weer terug gemoeten door die ellende en daarna nog een keer omdat we naar Kaldenkerken wilden. En omrijden via de sloot en sloterbeekstraat is nu ook een puinhoop, ben blij dat ik de weg daar een beetje ken
en die kop koffie, ehmm tja, weet ut niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |