Lekker laat. Maar ik werk idd mee jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef fratsman het volgende:
Het blijft volgens mij droog, maar de temperatuur schommelt rond de 20-22 graden. Nou ja. Vest mee en dan merk je er ook niks meer van. Zin an!
@Zwahiel:
Werk je ook mee aan de parkcast?
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef fratsman het volgende:
Man man man... Pagina 5 pas... De TT word ook van toepassing op Vastelaovend 2009 als het zo door gaat.
Ik heb er al helemaal zin inquote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef MPG het volgende:
En deze TT is sinds dinsdag weer actueel
Ik heb hetzelfde idee. Ik kom eigenlijk ook alleen nog af en toe in de splinter, of vroeger op de avond in Central voor een kop koffie.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef runaway het volgende:
ja idd.
Om maar even weer een discussie op te starten: is de stad (uitgaan) echt megasuf of ben ik zelf veranderd? Kan mn draai, buiten de motown, niet meer vinden........
Subconclusie: MPG is een ouwe gekquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee. Ik kom eigenlijk ook alleen nog af en toe in de splinter, of vroeger op de avond in Central voor een kop koffie.
Maar waar het nou aan ligt?
Ik denk een beetje van beiden. Het aanbod aan kroegen lijkt erg te verschralen en eenzijdig te worden. Daarnaast worden we natuurlijk allemaal een jaartje ouder, en daarmee veranderen onze wensen aan de uitgaansgelegenheden. Conclusie, we vinden niet wat we zoeken en trekken massaal naar elders, en als we daar wel vinden wat we zoeken, wat dat dan ook moge zijn, dan wordt de kijk op Venlo weer negatiever.
Same here... Al kom ik eigenlijk "van Steyl", maar dat is vandaag de dag allemaal een pot nat...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef vlug het volgende:
hmmm zie dit topic nu pas.....
Venlonaar meld zich
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:49 schreef fratsman het volgende:
Tapperie is ondanks nieuw management weer flink druk op vrijdag en zaterdag. maar toch heb ik niet meer zoiets van: het moet superdruk zijn, om het gezellig te hebben. Een avond aan de bar hangen, bieren, en een goed gesprek vind ik op sommige momenten toffer dan een hele avond hossen en hijsen. Dat komt dadelijk met de Vastelaovend wel weer.
Waar ik me op dit moment meer aan erger zijn zuilen en doodshoofden voor en aan het stadhuis.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:14 schreef vlug het volgende:
[..]
Vanavond weer biertjes weg tikken in de tapperie
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]Oh, jij bent het.
Vanavond weer?
Ik wou een uurtje of twee gaan slapen en daarna lekker op stap gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 17:47 schreef runaway het volgende:
[..]
Joehoeeeeeee![]()
Waar was je zaterdag?
Ahahaha!quote:Op maandag 17 november 2008 18:24 schreef vlug het volgende:
[..]
Ik wou een uurtje of twee gaan slapen en daarna lekker op stap gaan.
Maar die twee uurtjes werden 8 uurtjes![]()
Ben toen nog maar even door gaan slapen en ben om 7 uur nuchter en fit mijn ontbijt gaan maken![]()
Volgende keer dat dutje maar achterwege laten.
Maar het was gezellig?
Jaja volgend weekend dubbel feesten!!!quote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef runaway het volgende:
Ja!!!
Was een ouderwetse topavond!
Komend weekend inhalen daar maar?
Idd ik heb in lange tijd niet meer zo'n productieve dag gehad als zondagquote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ahahaha!Tap was iig weer gezellig. Maar denk dat jij een productievere zondag hebt gehad dan ik.
Volgens mij ga ik gelijk krijgen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef fratsman het volgende:
Man man man... Pagina 5 pas... De TT word ook van toepassing op Vastelaovend 2009 als het zo door gaat.
Ik vrees het wel jaquote:Op maandag 29 december 2008 18:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik gelijk krijgen...
Alweer geen Vastelaovend voor jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef runaway het volgende:
Oeh!
Ik ben alleen nog maar het weekend van de 17e in venlo, dan weer half jaar pleitos
*spamt topic vol*
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alweer geen Vastelaovend voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |