quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind Venlo overigen wel erg leuk
Na een maand of 8 versta ik jullie een beetje en ik begin zelfs NOL te waarderen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef fratsman het volgende:
Een goeie vriend van me komt oorspronkelijk uit Groningen en die spreekt ABN met Venlose woorden erdoor!![]()
Venlo valt ook nog wel mee hoe verder je naar het zuiden gaat, hoe onverstaanbaarder het wordtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind Venlo overigen wel erg leuk
Na een maand of 8 versta ik jullie een beetje en ik begin zelfs NOL te waarderen
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Venlo valt ook nog wel mee hoe verder je naar het zuiden gaat, hoe onverstaanbaarder het wordt
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoor
Ja, ik hoor dat regelmatig, dan ga je eraan wennen hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goed
Jij was al aan Venlo gewend hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Ik kan het toch echt allemaal zonder enige moeite verstaan hoor
Mijn Duits zuigtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in het zuiden heb ik er soms toch wel moeite mee, vooral Kerkrade. Maar ja mijn Duits is ook niet zo heel goed
Ja, maar Venloos stelt niks voor. In Maastricht denkt iedereen dat ik uit Brabant komquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij was al aan Venlo gewend he
Ik als Utregse hou het hier voorlopig even bij hoor
[..]
Mijn Duits zuigt
Mijn vriendin zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef zwahiel het volgende:
ZPF, jaja 't begint weer
Weer genoeg werk aan gehad de afgelopen tijd.
Muck, wat doe jij in Venlo dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef Klonk het volgende:
ik had vanmiddag bijna een mof in de auto, die mongolen kunnen echt geen rotondes rijden (laat staan dat ding voor het station), was trouwens iets aan de hand op de klagenfurtlaan, ding was dicht....
Ach, je went eraan. Ooit. Ik rij minstens 2 maal daags over dat ding, en altijd hetzelfde met Karl, Heinz, Adolf, Uwe en noem maar opquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef Klonk het volgende:
ik had vanmiddag bijna een mof in de auto, die mongolen kunnen echt geen rotondes rijden (laat staan dat ding voor het station), was trouwens iets aan de hand op de klagenfurtlaan, ding was dicht....
ik heb er een paar jaar lang tien keer per dag over heen gecrost met een vrachwagen en jammer genoeg nooit iets geraaktquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je went eraan. Ooit. Ik rij minstens 2 maal daags over dat ding, en altijd hetzelfde met Karl, Heinz, Adolf, Uwe en noem maar op.
Duidelijkquote:
Is dat dit weekend???quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:55 schreef fratsman het volgende:
Maar natuurlijk eerst deAltijd feestelijke
Paradefeesten.
Jeejquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Duidelijk
Sinds gisteren ligt het programma boekje overal en nergensDus check dat programma (en ik heb 't op de website ook overal bijgewerkt)
Exact, ik ga sowieso, voor de sfeer en het bier, maar ik vind t wel leuk om even door zo'n boekje te bladeren wat er allemaal te zien isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef fratsman het volgende:
Ik pak zo'n boekje wel op de donderdag. Ik laat me altijd verrassen. Ik heb zo'n hekel aan mensen die dan roepen 'néh, weej gaon neet naor ut park, d'r komme dit jaor gaar gen bekinde artieste!"![]()
![]()
Sfeer en bier! Daar gaat het om!
Groëte kansquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:19 schreef Mss het volgende:
Zien der nog minse die Veldese Stierefuif aan goan doon dit joar?
Hebs se trouwens nog get tips veur mig wie ik op ein oeteraard illegale manier aan de mezeek van Zoemaar kin komme?quote:
Als dich oet velde kums dan wetze det weej gen 'get' gebroeke.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebs se trouwens nog get tips veur mig wie ik op ein oeteraard illegale manier aan de mezeek van Zoemaar kin komme?
Limewire vind niks
Det kumt umdaat ik nog duk in Mestreech zit, dan kriegs se daatquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dich oet velde kums dan wetze det weej gen 'get' gebroeke.
Maar verder geen idee...
Hielemoal mei ens. Doa woene allein maar sjengen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef zwahiel het volgende:
Mestreech daor heb ik zoë mien eige theorie euver, iets met ein bom, vergeate en get met oorlog.
Gruwelike heakel aan det dorp aan de Maas..
Heb d'r twië jaor gestudeerd en det waas erg genog.
Blergh, nea dan maar Venlo
Bij het beginquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef zwahiel het volgende:
Waar moet ik beginnen (vanuit Tegelen momenteel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |