Mjaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef runaway het volgende:
Wat een tempo hebben we hier zeg.
Ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef runaway het volgende:
Gaan jullie nog op stap dit weekend????
Ik ben morgen iig bij Dejavu, vanavond venlo of eindhoven.
Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet...
Tentamenwe(e)k(en)
Was vanavond niet ook de jaarlijkse Océ nieuwjaars zuip avond in de stad
Mn vader hangt er ook bij als het goed isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga misschien vanavond, en zeker morgen stappen in Venlo
Hey daar ben ik ook nog geweest! Laatste half uurtje was lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
Gisteravond stiekem toch nog ef zitten tanken in de splinter![]()
Vanavond weet ik nog niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:09 schreef runaway het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook nog geweest! Laatste half uurtje was lachen
Die hele prins mag van mij door de stront zakkenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef fratsman het volgende:
Wie denken jullie dat de nieje prins van Jocus word? Ik zei Vorige week op de Boeremoosbal al "Hé Herm haet de snor aaf!" En gisteren in de Krant zei Funske hetzelfde!
Ik zeg Herm Pollux.
Jij gokt op weer zo'n rel als met het trio van vorig jaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Die hele prins mag van mij door de stront zakken
Rel?? Update me even, zat vorig jaar in Spanje.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij gokt op weer zo'n rel als met het trio van vorig jaar?
De wethouders Peter Frey en Mark Verheijen, aangevuld met Peter Thissen van Thissen installatietechniekquote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Rel?? Update me even, zat vorig jaar in Spanje.
Heb sowieso moeite om de prinsen te onthouden
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
De wethouders Peter Frey en Mark Verheijen, aangevuld met Peter Thissen van Thissen installatietechniek
Met Peter F. als prins
Ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef Mss het volgende:
Wie van jullie is er maandag in Velden te vinden?
Ja tuurlijk. Denk je dat je een hele kroeg vol krijgt met alleen maar Veldense jeugd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:47 schreef runaway het volgende:
Oh ik kan eigenlijk wel.
Is dat ook leuk voor niet-veldense?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Denk je dat je een hele kroeg vol krijgt met alleen maar Veldense jeugd?
Zeelen is de plaats te zijn, je weets, mede-didam-liefhebbert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Het valt te proberen
Lekker loosgaan in de Bascule
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeelen is de plaats te zijn, je weets, mede-didam-liefhebbert.
Prima, al regent het nu, water dat de maas trouw allemaal richting Vlaardingen zal voerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Hoe is het weer in Venlo? Nog eeuwige sneeuw boven de boomgrens?
Aanrader voor een niet-Veldenaar die een feestje en een klep op zijn tijd wel kan waarderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:33 schreef runaway het volgende:
Gisteren in de Sport geweest.
Wel grappig........... Niet supercoolvet
Mwah, vond het meer incrowd dan verwacht. Zag ook weinig bekenden, terwijl ik toch wel wat veldense mensen ken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Aanrader voor een niet-Veldenaar die een feestje en een klep op zijn tijd wel kan waarderen?
Hmm, das wel jammer. Ik ken ook wel wat veldense mensen, wellicht moet ik die van te voren gewoon vragen waar zij te vinden zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:46 schreef runaway het volgende:
[..]
Mwah, vond het meer incrowd dan verwacht. Zag ook weinig bekenden, terwijl ik toch wel wat veldense mensen ken.
Als ik volgend jaar wel kan, wil ik ook wel eens die kant op jaquote:Maar iedereen raadde me het van tevoren aan, dus wellicht volgend jaar een andere kroeg proberen ofzo..... Hier waren ook wel veel kids.
Nu pas weer bijgekomenquote:
Best feestje danquote:
Als in: overmorgen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef fratsman het volgende:
Ik ga zaterdag bij Benders alvast Veurpreuve.Wie nog meer?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:24 schreef fratsman het volgende:
LVK!!!!!!!!!!!!!!! Venlo 1e en 2e plaats!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |