zeker doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef D.Licious het volgende:
Heb het tot nu toe steeds gemist (jammer genoeg, uit jullie reacties op te maken), dus zal eens een avondje uitzendinggemist.nl leegmelken
is ook BS.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook niet .
Kunnen heel wat broden kopen voor 500 euro.
Was zij het model van django?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef Prosac het volgende:
Josh is de naam. Nou ja, "artiesten"naam.
Jose haar echte naam. 21 jaartjes oud, ouders die niet echt blij zijn met haar relatie met ex-bajesklant Regilio. Ze noemt zichzelf Personal Fashion Assistent. Model (ook al bij Project Catwalk)
niet ingehuurd dus, maar gewoon uit "liefde" met Regilio op de scootert.
sounds exactly like herquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:01 schreef Smash-it het volgende:
Net teruggekeken op uitzendinggemist. Leuke aflevering weer haha.
Hoop 'Josh en Regiel' (ik zat ook bij Jose op school. Aardig meisje, zit volgens mij precies op haar plek daar achterop de scooter. Gingen we ooit met school op wintersport, stond er 'Ashram College goes Axamer Lizum' op de shirts. Haar commentaar 'we komen toch helemaal niet uit Goes?)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn god, die nicht met die laarzen die met papa en mama aan het shoppen was
was jij de grasaanstamper of die polo jongen met paardentrailer en 7 ponies?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:33 schreef tho_Omas het volgende:
Daar was mijn kuthoofd toch even groot in beeld bij het stuk over de Amsterdam Polo Trophy.
Nee ik genoot van een glas champagne. Had nieteens door dat zij er waren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
was jij de grasaanstamper of die polo jongen met paardentrailer en 7 ponies?
hoe is het mogelijk hequote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Adelante het volgende:
Nina Brink en Pieter Storms
en die bimbo's die voor een goed gesprek naar de mijonairfair gaan, maar dan geen bh aantrekken
en kan die mickey hogendijk een pandje van 2 miljoen kopen? neh![]()
Daar moet ik binnenkort nog eens een keer met Pieter het over hebben.quote:
Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws dat die een zakenpartner had die eigenlijk verliefd op haar was ofzo en haar vanalles beloofde en een dure auto (range rover) van de zaak enz. En toen het eigenlijk niks werd met die zaak bleek dat hij eigenlijk verliefd op haar was ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Adelante het volgende:
Nina Brink en Pieter Storms
en die bimbo's die voor een goed gesprek naar de mijonairfair gaan, maar dan geen bh aantrekken
en kan die mickey hogendijk een pandje van 2 miljoen kopen? neh![]()
De combinatie geld en hoer is voor veel mannen kennelijk aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
Ik snap niet waarom hij z'n leuke vrouw en kinderen in de steek laat voor die geld-hoer. {
maar dat in combi met 60+quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De combinatie geld en hoer is voor veel mannen kennelijk aantrekkelijk.
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:48 schreef Xrenity het volgende:
"Als iemand rijk is en hij praat daarover is dat echt een afknapper"
En dan op de miljonairsfair rondlopen op zoek naar zo'n rijke gozer
" Wendy heeft er één van 65!!!' riep ze er ook nog bij...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:01 schreef tequi3 het volgende:
De vrouwen op de Miljonairsfair zijn werkelijk te kansloos voor woorden. Ordinair, sletterig.. en dan had je je nog een wat donkere vrouw met een enorm lelijk piepstemmetje die niet kon wachten om wat voor de camera te zeggen. Helaas voor haar kon haar vriendin harder schreuwen en kreeg die meer zendtijd. Vervolgens haalden ze een andere vriendin erbij die een 65-jarige aan de haak had geslagen. Werkelijk te kansloos.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef MahirBurekovic het volgende:
kutprogramma.
Die is beter ja!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:04 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar ik had het ook al via exploder geprobeerd. Werkt ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Die is beter ja!![]()
@Roellio, zit je via Firefox te kijken?
http://bijonsindepc.kro.nlquote:Elke donderdag van 15 november t/m 20 december 2007 om 22.25 uur op Nederland 1.
HHquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:29 schreef arneaux het volgende:
Zijn het nou nieuwe eps of hh?
ja leuk hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
HH
dus je kunt beter TWE-HER kijken
ohjah, Jort zat donderdag in DWDD en kondigde aan bezig te willen gaan met een internationale uitvoering van BOIDPC, dus dat ie langs rijkeluisstraatjes gaat in Milaan, NY en Parijs.
Die nicht blijft geniaal,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen weer een herhaling op 3...
Kak heeft nog een beetje klasse. Dit zijn proleten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef sander89 het volgende:
Ja ik vind ze ook super kak, maar zo erg dat juist wel grappig vind om naar te kijken ofzo![]()
Bronquote:Jort Kelder maakt internationale versie ‘Bij ons in de PC’
Jort Kelder gaat voor de KRO een mondiale versie van zijn goed bekeken programma Bij ons in de PC maken. Op zondagavond 2 november is het programma terug op Nederland 1. Dat schrijft Jort Kelder op zijn weblog. Ook dure winkelstraten buiten Amsterdam worden in de nieuwe serie bezocht. “De PC goes global, van Bondstreet tot de via Montenapoleone en van Dubai tot Moskou“, aldus Jort. “Maar we blijven natuurlijk ook gewoon thuis in de straat van Regilio & Estelleke.”
Op 2 november is Bij ons in de PC terug op tv. “Ja, dat duurt even. Gelukkig maar, want we gaan maar liefst twee series van 8 programma’s maken. Sinds ik weg ben bij Quote en programma’s maak, vragen mensen weleens: ‘Leuk, die tv, maar wat voor werk doe je eigenlijk?’ Geloof mij dat zo’n programmaatje uren vreet, zeker als je onze verwende rijken elders in de wereld gaat opzoeken.“
Zondag weerquote:Jort Kelder bezoekt het mondaine buitenland
Jort Kelder trekt er in het tweede seizoen van 'Bij ons in de PC' op uit om de wereld van de verwende rijken ook buiten Amsterdam-Zuid in kaart te brengen. Amsterdam-Zuid en omstreken blijft echter het start- en eindpunt van het programma, en daartussen bezoekt Kelder buitenlandse tegenhangers van onze PC Hooftstraat.
Kijk op acht achtereenvolgende zondagen vanaf 2 november rond 22.25 uur op Nederland 1!
Het programma vertelt bijzondere verhalen over mensen die het gemaakt hebben – althans, financieel. Jort Kelder gluurt vrolijk, verwonderd en soms een tikje gemeen achter de façades van deze rijken. Van de gesoigneerde Milanese via Montenapoleone tot de bekakte Britse tuinfeesten, en van de chique ralleys en regatta’s van het oude geld tot hilarische uitspattingen van de nieuwe rijke Russen. En altijd is daar die knipoog.
Naast entertainment biedt het programma een journalistieke insteek in het belichten van de andere kant van de PC. Zo zie je reportages over de exploderende huizenprijzen en mysterieuze Oosteuropeanen. Het matig verdienende winkelmeisje, de verbaasde vuilnisman, soapsterren en groentenjuweliers, ze komen allemaal aan bod.
Ook is er ruimte voor enige melancholie: waarom verdween de middenstand ten gunste van de kaste der suv-bestuurders? Kelder is zelfs een dagje vuilnisman in een poging de zelfkant van Zuid te leren kennen.
bronquote:Jort Kelder terug met succesvol ‘Bij Ons In De PC’
Geplaatst op zondag 02 november 2008 om 12:26
Jort Kelder trekt er in de nieuwe serie van Bij Ons In De PC op uit om de wereld van de rijken ook buiten Amsterdam-Zuid in kaart te brengen. Amsterdam-Zuid blijft iedere week het start- en eindpunt van het programma, maar daarnaast bezoekt Kelder ook buitenlandse pendanten van onze PC. Vanavond om 22.25 uur is de eerste episode op Nederland 1. Jort Kelder: “Typisch KRO? Het is in elk geval iets dat bij de publieke omroep hoort, bij de commerciëlen zou dit zo niet op de televisiebuis kunnen.”
Jort Kelder gluurt in de programmaserie achter de façades van de rijken. “Van de gesoigneerde Milanese via Montenapoleone tot de bekakte Britse tuinfeesten, en van de chique ralleys en regatta’s van het oude geld tot hilarische uitspattingen van de nieuwe rijke Russen“, aldus een woordvoerder van de omroep.
Bij Ons In De PC is volgens de persvoorlichter van de KRO meer dan entertainment. “Het heeft ook journalistieke aspiraties en belicht de ‘andere kant van de PC’“, zegt hij. “Kelder maakt reportages over de exploderende huizenprijzen en mysterieuze Oosteuropeanen. Over het matig verdienende winkelmeisjes, de verbaasde vuilnisman, soapsterren en groentenjuweliers. Het programma vertelt bijzondere verhalen over mensen die het gemaakt hebben – althans, financieel.”
Jort Kelder wordt in De Telegraaf gevraagd of Bij Ons In De PC typisch KRO is. In ieder geval wel typisch Publieke Omroep, zegt hij. “Het gaat verder dan ’wat heb jij gekocht, mag ik even in je tasje kijken?’ Typisch KRO… Dat zou je eigenlijk aan de KRO moeten vragen. Ik vind de PC met een beetje fantasie wel een katholieke straat. Mensen leiden een redelijk zorgeloos bestaan en iets voor zichzelf kopen zou een moderne vorm van aflaat kunnen zijn. De straat is in elk geval niet gereformeerd en hoort echt niet bij de NCRV. Ook niet bij de AVRO, want dat is toch een beetje een truttenomroep. En de PC is zeker niet islamitisch, want ik heb er nog nooit iemand met zijn kont naar Mekka zien zitten.”
Preciesquote:Op zondag 2 november 2008 18:58 schreef sander89 het volgende:
Mooie tijd, kan ik na de uitzending van Top Gear kijken
Huismerk-cola en chips past niet echt hèquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schenk even een wijntje in. Lijkt me wel passend.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Huismerk-cola en chips past niet echt hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |