Ik had het nummer wel goed, maar was te laat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Deel 3.... stom...
Televisiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef Rutger88 het volgende:
Waar volgen jullie de wedstrijden op?
Ja, mijn reactie is zo omdat Sport 1 pas heel het jaar de Masters toernooien uitzendt en dit ongeveer op iedere pagina van een topic voorkomt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef Rutger88 het volgende:
Bedankt kan ik altijd wat mee zulke handige mensen... dacht dat alleen sport 1 de rechten had klopt dit?
Ik kijk via bwin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef Rutger88 het volgende:
Bedankt kan ik altijd wat mee zulke handige mensen... dacht dat alleen sport 1 de rechten had klopt dit?
Echt waar?quote:
Oh, ik maakte een grapje.quote:
Z'n....onderrug?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar contact met de Fysio van Federer. Hij zei iets van last in zijn rug daarnet..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik sprak net even de coach van Nadal en...ach laat ook maar.![]()
Ja, cool. Ben heel benieuwd. Nog 18,5 uur.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Geweldige wedstrijd zeg. Morgen eerst Federer - Davydenko.
Kan ook een thriller worden.
Ja, inderdaad. Maar het leuke is dat dit het enige ATP-toernooi is dat je in zijn volledigheid kunt zien. Ik bedoel, bij andere toernooien is dat door de grote hoeveelheid wedstrijden niet te doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer dat er maar 2 wedstrijden per dag zijn.![]()
Denk dat Federer dit wel makkelijk wint, twee keer 6-3 of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Geweldige wedstrijd zeg. Morgen eerst Federer - Davydenko.
Kan ook een thriller worden.
Als ze dan toch bezig zijn, maak er nummertje #3 vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:48 schreef XL het volgende:
Mag deze naar het tennisfilter
Ik heb er een zooitje van gemaakt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze dan toch bezig zijn, maak er nummertje #3 van.
Ook al geen Posticonquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van gemaakt..![]()
Maar kan de TT dan niet worden aangepast, met #3 i.p.v. #2?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van gemaakt..![]()
Dat kan alleen modje, dus als die een keertje langs fietst komt 't voor voor de bakker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan de TT dan niet worden aangepast, met #3 i.p.v. #2?
Ik denk Nadal. Hij is degene de de ballen terugslaat waarvan ik echt denk dat ze onhaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef suus21 het volgende:
wie is er sneller ferrer of nadal?
Waarom maar 5 euro?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Skeffie het volgende:
Nadal Ferrer was een leuke pot... I love China, kon buiten een kaartje bemachtigen voor 5 euro (ipv van 75 euro)![]()
Ferrer kwam sterk terug na de 1e set! Het leek er ook op alsof Nadal het al halverwege de 2e set al opgegeven had.
Nou, ik neig naar Ferrer. Nadal krijgt wel vaker de bal terug, meer controle over de bal heeft hij dan. Maar kwa snelheid denk ik Ferrer. Hoewel het weinig zal schelen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk Nadal. Hij is degene de de ballen terugslaat waarvan ik echt denk dat ze onhaalbaar zijn.
Zou kunnen hoor. Ferrer vind ik net zo'n Speedy Gonzalez. Hij is natuurlijk ook een stuk kleiner (1.75 m tegen 1.85 m) en lichter (72 kg tegen 85 kg) dan Nadal en dat maakt hem wendbaarder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, ik neig naar Ferrer. Nadal krijgt wel vaker de bal terug, meer controle over de bal heeft hij dan. Maar kwa snelheid denk ik Ferrer. Hoewel het weinig zal schelen.
Zal Zijn toorn dan ook Davydenko en Roddick treffen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als God boos is is ie op z'n best.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef mitt het volgende:
In de filter.
Goed gezegd. Nadal heeft heel veel power als hij van die passeerslagen slaat waar hij op volle snelheid naartoe rent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef suus21 het volgende:
ik denk ook dat Ferrer sneller is maar Nadal kan nog erg goed de bal controleren als ie rent, Ferre duwt hem meer terug..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat Nikolai morgen afgeslacht wordt
Als ie ooit kans heeft is het morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat Nikolai morgen afgeslacht wordt
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.![]()
Davydenko verdient het niet. Het zou niet eerlijk zijn. Het zou een schande zijn voor alle tennisvolgers...... maar als het ooit kan, dan is het morgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.![]()
Nee, dat is ook zo. En ik schreef zelf ook "quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, hij heeft een fantastisch seizoen gehad. Dat wordt niet meer gebroken als hij hier alles verliest.
Amen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef XL het volgende:
Dat Davydenko maar van de trap van het stadion af mag flikkeren voor de wedstrijd.
Maar wat is je voorspelling? Denk je dat Federer wel wint?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef XL het volgende:
[..]
Davydenko verdient het niet. Het zou niet eerlijk zijn. Het zou een schande zijn voor alle tennisvolgers...... maar als het ooit kan, dan is het morgen.
Hoop is het woord deze masters. Voorspellen is er niet meer bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is je voorspelling? Denk je dat Federer wel wint?
True.... maar dat WTA-verhaal van jequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef Norrage het volgende:
Het tennis is nu wel echt geweldig hoor...Fed speelt nog steeds wel behoorlijk goed, maar de rest heeft hun niveau echt geupped...Ik heb echt het laatste half jaar ontzettend genoten van het tennis, wat ik daarvoor 2 of 3 jaar lang niet echt deed (daarom vond ik vorig jaar de WTAtour ook leuker)...
En dat is buiten het feit dat het nu ook gewoon allemaal superspannend is!!! En niet alleen omdat Fed af en toe verliest.
Daar schaam ik me dan ook stiekem voor....Maar dan had ik het niet zozeer over het tennisniveau hoor! meer over de spanning destijds....Vooral Wimbledonquote:
Mee eens. Maar we hoeven maar één maand te wachten en dat begint het nieuwe seizoen alweer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:22 schreef Mindlight het volgende:
Het is een prachtig jaar geweest inderdaad, die de verdiende bekroning lijkt te krijgen in de Masters Cup. Jammer dat het er nu echt bijna opzit voor dit jaar.
Vind ik niet zo'n heel gek idee in een poulesysteem hoor. Zou geen probleem moeten zijn, want je hebt niet per se een winnaar nodig. Je hebt sets en eventueel games nodig om te bepalen wie de groepswinnaar is en wie de tweede in de groep is.quote:Dit is geloof ik ook voor het eerst dat ik het jammer vind dat tennis niet in een gelijkspel kan eindigen. Als je dan toch met die poules werkt zou dat nog wel een aardige optie zijn wmb (schiet maar raak nu)
Nee, vind ik ook. Maar goed, het is en blijft uiteindelijk maar een toernooi.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef Wopper1 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit is dat we de echte Gonzalez eigenlijk alleen tijdens de Australian Open hebben gezien. Zo herinner ik me die wedstrijd tegen Gabashvili nog (drama), tegen Stepanek (drama) en noem maar op dit seizoen.
Federer staat een heel jaar lang te beuken en te spelen voor wat die waard is en dan zou die nu na 3 potjes al naar huis kunnen. Je moet er toch niet aan denken dat Gonzalez of een met alle respect Ferrer hier er met de winst vandoor gaat.
Ja, precies. Je hoort vrijwel nooit iemand praten over de Masters als ze het over de grootsheid van een speler hebben, alleen over de grandslamtoernooien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef suus21 het volgende:
het gaat uiteindelijk om de Grand Slams..
Nee, Gonzalez was de vervanger van Agassi.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:13 schreef suus21 het volgende:
was nalbandian in 2005 de vervanger van Agassi tijdens de masters?
Volgens mij krijg je voor elke overwinning in de poule ook punten, dus ja, dan zou hij nu minder punten moeten krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Je hoort vrijwel nooit iemand praten over de Masters als ze het over de grootsheid van een speler hebben, alleen over de grandslamtoernooien.
Federer had de afgelopen drie jaar hetzelfde doel: nummer 1 van de wereld blijven en Wimbledon winnen.
Wat ik me nog afvroeg: stel dat Federer dit toernooi toch nog wint, krijgt hij dan minder punten dan vorig jaar omdat hij een poulewedstrijd heeft verloren?
Davy is verdachtquote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi eerste punt!
Wat ik niet snap: op Betfair kan ik niet wedden op Federer-Davydenko. Federer-Roddick staat er al wel bij maar Federer-Davydenko niet.![]()
Die met Engels commentaar is gewoon prima toch.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk ook stream, eerste punt is afgelopen.
Ik heb wel onwijs vaag geluid, beetje starwars achtig
.
Ik zal straks weer mijn bekende en gewaardeerde punt-voor-puntverslag van de wedstrijd geven, waarbij ik elk punt van de wedstrijd van deskundig commentaar voorzie.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iemand zeggen wat hij/zij op sport1 ziet zodat ik weet hoeveel die achterloopt.
Sinds Sopot bieden ze wedstrijden van Davydenko niet meer aan, tenzij het een finale oid is.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik niet snap: op Betfair kan ik niet wedden op Federer-Davydenko. Federer-Roddick staat er al wel bij maar Federer-Davydenko niet.![]()
Ja, dat is natuurlijk zo. Had ik helemaal niet aan gedacht. Op wie moet Eduard Davydenko nu wedden dan?quote:
De boel een keertje opnieuw opgestart, nu is 't idd primaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die met Engels commentaar is gewoon prima toch.
Stom dat ik daar zelf niet aan dacht zeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds Sopot bieden ze wedstrijden van Davydenko niet meer aan, tenzij het een finale oid is.
Nietquote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef suus21 het volgende:
ik ben op het werk waar kan ik, zonder vanalles te moeten downloaden, de wedstrijd kijken?
Hij heeft ook nog niks. Pas blij zijn als hij het ook kan uitserveren.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Federer breakt maar lijkt helemaal niet blij.
Ja, Marcella Mesker zei dat Federer niet vaak challenged maar dat hij meestal gelijk heeft als hij het doet.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef leroytje het volgende:
weer een challenge verpest door Federer
Normaal is dat ook zo, maar hij lijkt zichzelf helemaal niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Marcella Mesker zei dat Federer niet vaak challenged maar dat hij meestal gelijk heeft als hij het doet.![]()
Ja, vind ik ook. En Federer maakte laatst zelf en opmerking tegen de umpire toen hij op setpoint een smash ruim in het veld sloeg die Karlovic challengede.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Federer is tegen het hele challengesysteem omdat hij vindt dat scheidsrechters daardoor hun plicht te overrulen ontlopen. Net overrulede de umpire een call en toen challengde Fed de overrulede call. Best triest als je zag hoever de bal uit wasen hoe ongelijk Fed dus had.
Die zag ik nu pasquote:Op woensdag 14 november 2007 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
De bekende dubbele fout van Davydenko.
Setpunt Federer.
Hij vindt dat het het menselijke element eruithaalt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef suus21 het volgende:
ik snap niet dat Fed zo tegen dat hawk eye is, is toch ook in zijn voordeel dat hij calls kan aanvechten..
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef suus21 het volgende:
davydenko choked altijd als het spannend wordt vooral tegen toppers, kortom davy is een looser..
Ja, hij slaat hem expres in het net..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een slappe bal van Federer zegt. Warom laat hij Davydenko op dat breakpoint niet op z'n minst een volley slaan.
Nee, maar hij hoeft die bal niet zo strak over het net te slaan. Hij kan hem ook wat meer hoogte geven. Ik snap wel dat hij fouten maakt, maar hij slaat er wel erg veel tegen de netband aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, hij slaat hem expres in het net..![]()
Nee dat moet juist wel. Als hij zo'n hoog balletje geeft, gaat de bal een stuk langzamer. Dus makkelijker voor Davydenko om er bij te komen, en omdat hij zo hoog is, een stuk makkelijker weg te leggen met de volley.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar hij hoeft die bal niet zo strak over het net te slaan. Hij kan hem ook wat meer hoogte geven. Ik snap wel dat hij fouten maakt, maar hij slaat er wel erg veel tegen de netband aan.
Nu niet nee, maar vind jij Federer als beste ter wereld opereren dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als je Davydenko ziet, heb je toch niet het idee dat je naar de op drie na beste tennisser van de wereld aan het kijken bent.![]()
Je zag die volley die Davydenko net sloeg. Een geweldige volleerder is hij niet. Ik snap het voordeel van de bal lag houden, maar Federer heeft toch al aardig wat unforced errors gemaakt, waarvan de meeste ballen tegen de netband zijn volgens mij. Maar goed. We should not question the Almighty.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat moet juist wel. Als hij zo'n hoog balletje geeft, gaat de bal een stuk langzamer. Dus makkelijker voor Davydenko om er bij te komen, en omdat hij zo hoog is, een stuk makkelijker weg te leggen met de volley.
Nee, zeker niet. Maar bij Federer heb ik het vaak wel en bij Davydenko zelden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar vind jij Federer als beste ter wereld opereren dan?
Niveau van de wedstrijd is gewoon erg wisselend.
Ach, mijn geluid loopt niet synchroon met de beelden. Ik hoor toch liever een kindquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat kind op de tribune ongelooflijk irritant zeg.Kinderne worden vaak al erg irritant als ze doorhebben dat ze grappig gevonden worden, maar dit afschuwlijke kind is daar wel de overtreffende trap van.
![]()
Dat is hij ook ruimschoots niet. Zelfs in vorm heeft hij gewoon teveel spelers waar hij niet van kan winnen omdat hij gewoon tekort schiet. Dat kan hij echter compenseren met veel spelen, waardoor zijn ranking wel heel hoog is.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als je Davydenko ziet, heb je toch niet het idee dat je naar de op drie na beste tennisser van de wereld aan het kijken bent.![]()
Beiden halen vandaag hun gebruikelijke niveau niet. Davydenko staat natuurlijk ook niet voor niets 4e ter wereldquote:Op woensdag 14 november 2007 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar bij Federer heb ik het vaak wel en bij Davydenko zelden.
Dat kind staat te proberen grappig te zijn met zijn quasi vechtmoves.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef suus21 het volgende:
wat doet dat kind dan....en Fed zou gewoon davydenko een volley moeten laten slaan, maar goed is makkelijker gezegd dan gedaan..
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Mindlight het volgende:
Ik vind dat kind wel leuk hoor op de tribune
Ik vind andere dingen irritant. Het is niet tijdens de punten, dus wat is het probleemquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat kind op de tribune ongelooflijk irritant zeg.Kinderne worden vaak al erg irritant als ze doorhebben dat ze grappig gevonden worden, maar dit afschuwlijke kind is daar wel de overtreffende trap van.
![]()
Nee, dat klopt, maar het komt, zoals XL, in de zin van Extra Lars, aangeeft, doordat Davydenko zoveel toernooien speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Beiden halen vandaag hun gebruikelijke niveau niet. Davydenko staat natuurlijk ook niet voor niets 4e ter wereld
Ja, geweldig.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt ineens erg goed zeg![]()
Een losertoernooi.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef suus21 het volgende:
dat vind ik ook, meestal wint ie een loser toernooi en doet ie het goed op RG..
Ja, nu wel. Maar had jij verwacht dat Gonzalez van Federer zou winnen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
Toch eigenlijk een matige wedstrijd, je kent de afloop al.
Ik heb het ook alleen over deze wedstrijd..logisch lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar had jij verwacht dat Gonzalez van Federer zou winnen?
En we weten natuurlijk ook niet hoe Federer-Roddick afloopt.
Uhh ja iedereen buiten laten we zeggen top 20 speelt zoveel toernooien. Davydenko doet het dan dus wel beter dan de rest.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar het komt, zoals XL, in de zin van Extra Lars, aangeeft, doordat Davydenko zoveel toernooien speelt.
Op zichzelf is dat wel goed, maar van een nummwer vier van de wereld zou je toch wat meer mogen verwachten. Vroeger stonden in de toptien vooral spelers die een of meer grandslamtoernooien hadden gewonnen. Tegenwoordig staan er best wel een aantal in die dat niet hebben gedaan: Ferrer, Nalbandian, Gonzalez, Nalbandian, Djokovic, Gasquet en Robredo (zeven dus). Een willekeurige vergelijking met het verleden: op de wereldranglijst van 11 juni 1990 stonden er maar drie spelers in de toptien die nooit een grandslamtoernooi hadden gewonnen: Krickstein, Gilbert en Emilio Sanchez (tenzij die ooit RG had gewonnen maar dat dacht ik niet).quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh ja iedereen buiten laten we zeggen top 20 speelt zoveel toernooien. Davydenko doet het dan dus wel beter dan de rest.
2x halve finale op grand slams, 1x kwart. Dat is gewoon goed.
Dit jaar speelt hij minder belachelijk vaak. Vorig jaar speelde hij 32 toernooien ofzo.... een hand meer dan Tommy Robredo en alle niet top-20ers.... Komt door zijn blessures natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh ja iedereen buiten laten we zeggen top 20 speelt zoveel toernooien. Davydenko doet het dan dus wel beter dan de rest.
2x halve finale op grand slams, 1x kwart. Dat is gewoon goed.
Maar tegelijkertijd heeft een speler als Davydenko die wedstrijden in Sopot wel nodig.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef XL het volgende:
[..]
Dit jaar speelt hij minder belachelijk vaak. Vorig jaar speelde hij 32 toernooien ofzo.... een hand meer dan Tommy Robredo en alle niet top-20ers.... Komt door zijn blessures natuurlijk.
Het blijft echter een matige veelspeler met Sopotpunten enzo. Een echte top10 speler schaamt zich terecht voor punten die hij in Sopot moet verdedigen.
Kan Federer tweede in de groep worden als Gonzalez met 2-0 van Roddick verliest?quote:
12:30 uurquote:Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef suus21 het volgende:
hoe laat begint roddick?
Dat lijkt me wel, maar durf 't niet met zekerheid te stellenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef Wopper1 het volgende:
Mocht Roddick met 2-0 in sets winnen van Gonzalez, is die dan verzekerd van een plek bij de laatste 4?
Stand dan:quote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef Wopper1 het volgende:
Mocht Roddick met 2-0 in sets winnen van Gonzalez, is die dan verzekerd van een plek bij de laatste 4?
Thanksquote:Op woensdag 14 november 2007 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stand dan:
Roddick 4-1
Federer 3-2
Gonzalez 2-3
Met Roddick natuurlijk 1 winst meer, stel hij verliest met 2-0 van Federer en Davydenko met 2-0 van Gonzalez, gaat het om gamestanden. Dan is Roddick zeker in het voordeel, dus ja.
Nou ja, niet 100% natuurlijk, omdat Roddick met 0-6 0-6 kan verliezen en Gonzalez met 6-0 6-0 kan winnen, dat scheelt 24 games.quote:
Hij is Federer? Nee dus, als ze met 3-en op 2 winstpartijen staan gaan de setstanden een rol spelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als Federer wint van Roddick is hij zeker door toch?
nee dan komen ze allemaal gelijk...Gonzalez, Roddick en Fed....eerst setstanden en als die gelijk zijn dan gamestanden.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als Federer wint van Roddick is hij zeker door toch?
quote:
Klopt, bij 2-1 Federer is Roddick denk ik ook zeker, vooral als 'ie wat lange sets kan spelen tegen Federer.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:22 schreef wimderon het volgende:
Gonzalez slicet alle 'moeilijke' ballen nu onderin het net, terwijl dat tegen Federer op het laatst onmogelijke winners opleverde![]()
Als Roddick nu 2-0 wint en Federer 2-0 wint van Roddick is Federer sowieso door![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
toch knap dat roddick zo sterk speelt in shanghai, hij heeft weken niet gespeeld..
Hij heeft zich wel te pleuris getraind in de VS, omdat hij per se de DC wil winnen, terwijl een paar anderen tot het laatste moment vol moest om zich uberhaupt te plaatsen...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
toch knap dat roddick zo sterk speelt in shanghai, hij heeft weken niet gespeeld..
Nee, gewoon hardcourt (indoor) in de VS, in Portlandquote:Op woensdag 14 november 2007 13:32 schreef suus21 het volgende:
wordt de DC op gras gespeeld?
En Federer heeft genoeg aan een 2-1 overwinning om door te gaan. Hij komt dan op 5-3 in sets, Gonzalez kan maximaal op 4-3 komen als hij 2-0 wint van Davy.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, veel sterker dan Gonzo.
De situatie nu in de poule:
Roddick stond voor vandaag op +5 games, komt vandaag bij, maakt +12.
Federer stond precies op 0, na vandaag op +5.
Gonzalez dus ook op 0, na vandaag op -7.
Zelfs bij 6-0 6-0 Federer moet Gonzalez nog minimaal met 6-2 6-2 van Davydenko winnen, dus je mag wel stellen dat Roddick door is. Andersom kun je zeggen dat Roddick door is als 'ie 4 games wint.
Ja, nu hij niet meer op zijn eigen wedstrijden kan wedden moet hij toch wat.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef Wopper1 het volgende:
Gezien de history van Gonzalez - Davydenko (0-3 in het voordeel van Davydenko) denk ik dat Federer en Roddick doorgaan naar de halve finale.
Davydenko zal hopelijk wel wat gas willen geven voor $ 100.000,00.
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als Davydenko van Gonzalez wint, is Federer dan sowieso door?
quote:
Tel alle gewonnen games op, haal daar het aantal verloren games af en je hebt het 'gamesaldo'.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef suus21 het volgende:
ik snap niks van die telling leg es uit die +5 tellingen met games enzo
Het lijkt je vreemd als Federer de halve niet haalt ook al verliest hij van Roddick?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef suus21 het volgende:
lijkt me vrij onwaarschijnlijk als Fed ook verliest van Roddick dat hij niet naar de halve finale gaat..
-wint Davydenko van Gonzalez dan zijn Roddick en Federer door (tenzij Davy heel dik wint en Federer heel dik verliest);quote:Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef suus21 het volgende:
lijkt me vrij onwaarschijnlijk als Fed ook verliest van Roddick dat hij niet naar de halve finale gaat..
Nee, logisch, want dan heeft hij twee verliespartijen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:13 schreef suus21 het volgende:
yep...vreemd he
Federer wint van Roddick, Roddick wint 4 games en iedereen is tevredenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:26 schreef suus21 het volgende:
ja dus er is maar 1 scenario denkbaar waardoor fed niet door zal gaan..daarom het lijkt me onwaarschijnlijk..
Wrom dan? Door al dat gereken?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef Mindlight het volgende:
Wat een kutsysteem is het toch ook met dat Round Robin
Ligt eraan, denk dat Roddick toch liever tegen Ferrer/Gasquet speelt, dan tegen Nadal, hoe goed met name Ferrer speelt tot nu toe. Als hij daarvoor eerste moet eindigen denk ik dat Roddick niet tevreden is met dit scenarioquote:Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Federer wint van Roddick, Roddick wint 4 games en iedereen is tevreden.
Op dit moment zijn de verschillen tussen Gasquet, Ferrer en Nadal miniem. Dus echt veel voor- of nadeel zal die er toch niet van hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ligt eraan, denk dat Roddick toch liever tegen Ferrer/Gasquet speelt, dan tegen Nadal, hoe goed met name Ferrer speelt tot nu toe. Als hij daarvoor eerste moet eindigen denk ik dat Roddick niet tevreden is met dit scenario![]()
Nee omdat nu de situatie dreigt van 3 mannen die 2 partijen hebben gewonnen. Oneerlijk dat er 1 van moet gaan afvallen, terwijl die wel 1 van de mannen die doorgaan verslagen heeft.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wrom dan? Door al dat gereken?
Oké, kan ik me iets bij voorstellen. Het is inderdaad wel een beetje een gekunsteld gedoe, als ze games gaan tellen om te betalen wie er doorgaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee omdat nu de situatie dreigt van 3 mannen die 2 partijen hebben gewonnen. Oneerlijk dat er 1 van moet gaan afvallen, terwijl die wel 1 van de mannen die doorgaan verslagen heeft.
Gonzalez had gewoon tegen Federer zijn krachten moeten sparen. Tegen Donkey en Roddick was winst zinniger geweest. Nu dwong hij Fed om hem alsnog uit te schakelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, kan ik me iets bij voorstellen. Het is inderdaad wel een beetje een gekunsteld gedoe, als ze games gaan tellen om te betalen wie er doorgaat.
Vind ik wel wat ver gaan. Ook denk ik dat Roddick een fittere Gonzalez ook verslagen zou hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Gonzalez had gewoon tegen Federer zijn krachten moeten sparen. Tegen Donkey en Roddick was winst zinniger geweest. Nu dwong hij Fed om hem alsnog uit te schakelen.
Zie jij Roddick van Federer winnen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Gonzalez had gewoon tegen Federer zijn krachten moeten sparen. Tegen Donkey en Roddick was winst zinniger geweest. Nu dwong hij Fed om hem alsnog uit te schakelen.
Het was wat cynisch. Roddick tikt op Fed en Nadal na iedereen eraf deze masters.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Vind ik wel wat ver gaan. Ook denk ik dat Roddick een fittere Gonzalez ook verslagen zou hebben.
Ze staan klaar voor de toss! De spanning is nu al te snijden!! Wat geweldig allemaal!!! Jammer dat je dit moet missen zegquote:Op donderdag 15 november 2007 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier allen![]()
Geen tijd om ook maar iets te zien vandaag, ik lees jullie verslagen wel
.
Ook van mij veel plezier allemaal.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze staan klaar voor de toss! De spanning is nu al te snijden!! Wat geweldig allemaal!!! Jammer dat je dit moet missen zeg![]()
Ik had de Beer net effe aan de telefoon...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef XL het volgende:
Het was wat cynisch. Roddick tikt op Fed en Nadal na iedereen eraf deze masters.
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had de Beer net effe aan de telefoon...
Murray moet nu zelf gaan betalen, en kan/wil het forse salaris van Brad blijkbaar niet opbrengen.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef suus21 het volgende:
dat vind ik heel raar dat Murray en Gilbert niet meer samen werken. Murray deed het alleen maar beter sinds ie met Gilbert was..
Laat die jongen ff.quote:
Ik begreep dat Murray het salaris van zijn coach zelf *wilde* betalen maar wat jij zegt, is logischer.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Murray moet nu zelf gaan betalen, en kan/wil het forse salaris van Brad blijkbaar niet opbrengen.
Ja, dit is wel echt tennis.quote:
Hoezo? Dat was pas sinds de zomer. Sindsdien is hij vooral geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef suus21 het volgende:
dat vind ik heel raar dat Murray en Gilbert niet meer samen werken. Murray deed het alleen maar beter sinds ie met Gilbert was..
Nee, niet als Gasquet in drie set van Ferrer wint begreep ik, dan hebben Ferrer, Nadal en Gasquet blijkbaar evenveel sets. En dan moeten ze dus games gaan tellen.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:49 schreef Wopper1 het volgende:
Met een 2-0 overwinning is Nadal zeker van de halve finales?
@ XL, Murray gaat nu met een heel team om zich heen werken. Ik zou zeggen, kwaliteit boven kwantiteit maar goed.
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:49 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Murray juist aangegeven zelf een coach te willen aanstellen in het kader van eigen keuzes maken.
De zelfbenoemde toekomstige nummer 1 van de wereld die geen set wint op de Masters.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef TheGeneral het volgende:
6-4 6-4 Nog een matige score gezien hoe belabberd Djokovic was..
Dit zei ik over Djokovic nadat hij zijn eerste groepswedstrijd had verloren.quote:Op zondag 11 november 2007 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en ik zie hem ook verder geen groepswedstrijd winnen.
Kan een modje deze post hieboven verwijderen? Anders krijgen we dat natuurlijk elke keer te horenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit zei ik over Djokovic nadat hij zijn eerste groepswedstrijd had verloren.Ik heb zelden gelijk dus wilde ik dat wel even melden.
![]()
Maak je geen zorgen. Ik zit er meestal naast.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Anders krijgen we dat natuurlijk elke keer te horen![]()
Dat deed die hufter tegen Murray ook in Parijs.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef Mindlight het volgende:
Wat een pandoering in die eerste set. Toch zie ik Gasquet het nog wel beter gaan doen, die liet het redelijk lopen tegen het eind van de 1e set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |