Ik had het nummer wel goed, maar was te laat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Deel 3.... stom...
Televisiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef Rutger88 het volgende:
Waar volgen jullie de wedstrijden op?
Ja, mijn reactie is zo omdat Sport 1 pas heel het jaar de Masters toernooien uitzendt en dit ongeveer op iedere pagina van een topic voorkomt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef Rutger88 het volgende:
Bedankt kan ik altijd wat mee zulke handige mensen... dacht dat alleen sport 1 de rechten had klopt dit?
Ik kijk via bwin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef Rutger88 het volgende:
Bedankt kan ik altijd wat mee zulke handige mensen... dacht dat alleen sport 1 de rechten had klopt dit?
Echt waar?quote:
Oh, ik maakte een grapje.quote:
Z'n....onderrug?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar contact met de Fysio van Federer. Hij zei iets van last in zijn rug daarnet..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik sprak net even de coach van Nadal en...ach laat ook maar.![]()
Ja, cool. Ben heel benieuwd. Nog 18,5 uur.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Geweldige wedstrijd zeg. Morgen eerst Federer - Davydenko.
Kan ook een thriller worden.
Ja, inderdaad. Maar het leuke is dat dit het enige ATP-toernooi is dat je in zijn volledigheid kunt zien. Ik bedoel, bij andere toernooien is dat door de grote hoeveelheid wedstrijden niet te doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer dat er maar 2 wedstrijden per dag zijn.![]()
Denk dat Federer dit wel makkelijk wint, twee keer 6-3 of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Geweldige wedstrijd zeg. Morgen eerst Federer - Davydenko.
Kan ook een thriller worden.
Als ze dan toch bezig zijn, maak er nummertje #3 vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:48 schreef XL het volgende:
Mag deze naar het tennisfilter
Ik heb er een zooitje van gemaakt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze dan toch bezig zijn, maak er nummertje #3 van.
Ook al geen Posticonquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van gemaakt..![]()
Maar kan de TT dan niet worden aangepast, met #3 i.p.v. #2?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van gemaakt..![]()
Dat kan alleen modje, dus als die een keertje langs fietst komt 't voor voor de bakker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan de TT dan niet worden aangepast, met #3 i.p.v. #2?
Ik denk Nadal. Hij is degene de de ballen terugslaat waarvan ik echt denk dat ze onhaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef suus21 het volgende:
wie is er sneller ferrer of nadal?
Waarom maar 5 euro?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Skeffie het volgende:
Nadal Ferrer was een leuke pot... I love China, kon buiten een kaartje bemachtigen voor 5 euro (ipv van 75 euro)![]()
Ferrer kwam sterk terug na de 1e set! Het leek er ook op alsof Nadal het al halverwege de 2e set al opgegeven had.
Nou, ik neig naar Ferrer. Nadal krijgt wel vaker de bal terug, meer controle over de bal heeft hij dan. Maar kwa snelheid denk ik Ferrer. Hoewel het weinig zal schelen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk Nadal. Hij is degene de de ballen terugslaat waarvan ik echt denk dat ze onhaalbaar zijn.
Zou kunnen hoor. Ferrer vind ik net zo'n Speedy Gonzalez. Hij is natuurlijk ook een stuk kleiner (1.75 m tegen 1.85 m) en lichter (72 kg tegen 85 kg) dan Nadal en dat maakt hem wendbaarder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, ik neig naar Ferrer. Nadal krijgt wel vaker de bal terug, meer controle over de bal heeft hij dan. Maar kwa snelheid denk ik Ferrer. Hoewel het weinig zal schelen.
Zal Zijn toorn dan ook Davydenko en Roddick treffen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als God boos is is ie op z'n best.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef mitt het volgende:
In de filter.
Goed gezegd. Nadal heeft heel veel power als hij van die passeerslagen slaat waar hij op volle snelheid naartoe rent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef suus21 het volgende:
ik denk ook dat Ferrer sneller is maar Nadal kan nog erg goed de bal controleren als ie rent, Ferre duwt hem meer terug..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat Nikolai morgen afgeslacht wordt
Als ie ooit kans heeft is het morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat Nikolai morgen afgeslacht wordt
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.![]()
Davydenko verdient het niet. Het zou niet eerlijk zijn. Het zou een schande zijn voor alle tennisvolgers...... maar als het ooit kan, dan is het morgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga huilen als Federer morgen verliest.![]()
Nee, dat is ook zo. En ik schreef zelf ook "quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, hij heeft een fantastisch seizoen gehad. Dat wordt niet meer gebroken als hij hier alles verliest.
Amen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef XL het volgende:
Dat Davydenko maar van de trap van het stadion af mag flikkeren voor de wedstrijd.
Maar wat is je voorspelling? Denk je dat Federer wel wint?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef XL het volgende:
[..]
Davydenko verdient het niet. Het zou niet eerlijk zijn. Het zou een schande zijn voor alle tennisvolgers...... maar als het ooit kan, dan is het morgen.
Hoop is het woord deze masters. Voorspellen is er niet meer bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat is je voorspelling? Denk je dat Federer wel wint?
True.... maar dat WTA-verhaal van jequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef Norrage het volgende:
Het tennis is nu wel echt geweldig hoor...Fed speelt nog steeds wel behoorlijk goed, maar de rest heeft hun niveau echt geupped...Ik heb echt het laatste half jaar ontzettend genoten van het tennis, wat ik daarvoor 2 of 3 jaar lang niet echt deed (daarom vond ik vorig jaar de WTAtour ook leuker)...
En dat is buiten het feit dat het nu ook gewoon allemaal superspannend is!!! En niet alleen omdat Fed af en toe verliest.
Daar schaam ik me dan ook stiekem voor....Maar dan had ik het niet zozeer over het tennisniveau hoor! meer over de spanning destijds....Vooral Wimbledonquote:
Mee eens. Maar we hoeven maar één maand te wachten en dat begint het nieuwe seizoen alweer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:22 schreef Mindlight het volgende:
Het is een prachtig jaar geweest inderdaad, die de verdiende bekroning lijkt te krijgen in de Masters Cup. Jammer dat het er nu echt bijna opzit voor dit jaar.
Vind ik niet zo'n heel gek idee in een poulesysteem hoor. Zou geen probleem moeten zijn, want je hebt niet per se een winnaar nodig. Je hebt sets en eventueel games nodig om te bepalen wie de groepswinnaar is en wie de tweede in de groep is.quote:Dit is geloof ik ook voor het eerst dat ik het jammer vind dat tennis niet in een gelijkspel kan eindigen. Als je dan toch met die poules werkt zou dat nog wel een aardige optie zijn wmb (schiet maar raak nu)
Nee, vind ik ook. Maar goed, het is en blijft uiteindelijk maar een toernooi.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef Wopper1 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit is dat we de echte Gonzalez eigenlijk alleen tijdens de Australian Open hebben gezien. Zo herinner ik me die wedstrijd tegen Gabashvili nog (drama), tegen Stepanek (drama) en noem maar op dit seizoen.
Federer staat een heel jaar lang te beuken en te spelen voor wat die waard is en dan zou die nu na 3 potjes al naar huis kunnen. Je moet er toch niet aan denken dat Gonzalez of een met alle respect Ferrer hier er met de winst vandoor gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |