Ja, precies. Je hoort vrijwel nooit iemand praten over de Masters als ze het over de grootsheid van een speler hebben, alleen over de grandslamtoernooien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef suus21 het volgende:
het gaat uiteindelijk om de Grand Slams..
Nee, Gonzalez was de vervanger van Agassi.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:13 schreef suus21 het volgende:
was nalbandian in 2005 de vervanger van Agassi tijdens de masters?
Volgens mij krijg je voor elke overwinning in de poule ook punten, dus ja, dan zou hij nu minder punten moeten krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Je hoort vrijwel nooit iemand praten over de Masters als ze het over de grootsheid van een speler hebben, alleen over de grandslamtoernooien.
Federer had de afgelopen drie jaar hetzelfde doel: nummer 1 van de wereld blijven en Wimbledon winnen.
Wat ik me nog afvroeg: stel dat Federer dit toernooi toch nog wint, krijgt hij dan minder punten dan vorig jaar omdat hij een poulewedstrijd heeft verloren?
Davy is verdachtquote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi eerste punt!
Wat ik niet snap: op Betfair kan ik niet wedden op Federer-Davydenko. Federer-Roddick staat er al wel bij maar Federer-Davydenko niet.![]()
Die met Engels commentaar is gewoon prima toch.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk ook stream, eerste punt is afgelopen.
Ik heb wel onwijs vaag geluid, beetje starwars achtig
.
Ik zal straks weer mijn bekende en gewaardeerde punt-voor-puntverslag van de wedstrijd geven, waarbij ik elk punt van de wedstrijd van deskundig commentaar voorzie.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iemand zeggen wat hij/zij op sport1 ziet zodat ik weet hoeveel die achterloopt.
Sinds Sopot bieden ze wedstrijden van Davydenko niet meer aan, tenzij het een finale oid is.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik niet snap: op Betfair kan ik niet wedden op Federer-Davydenko. Federer-Roddick staat er al wel bij maar Federer-Davydenko niet.![]()
Ja, dat is natuurlijk zo. Had ik helemaal niet aan gedacht. Op wie moet Eduard Davydenko nu wedden dan?quote:
De boel een keertje opnieuw opgestart, nu is 't idd primaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die met Engels commentaar is gewoon prima toch.
Stom dat ik daar zelf niet aan dacht zeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds Sopot bieden ze wedstrijden van Davydenko niet meer aan, tenzij het een finale oid is.
Nietquote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef suus21 het volgende:
ik ben op het werk waar kan ik, zonder vanalles te moeten downloaden, de wedstrijd kijken?
Hij heeft ook nog niks. Pas blij zijn als hij het ook kan uitserveren.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Federer breakt maar lijkt helemaal niet blij.
Ja, Marcella Mesker zei dat Federer niet vaak challenged maar dat hij meestal gelijk heeft als hij het doet.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef leroytje het volgende:
weer een challenge verpest door Federer
Normaal is dat ook zo, maar hij lijkt zichzelf helemaal niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Marcella Mesker zei dat Federer niet vaak challenged maar dat hij meestal gelijk heeft als hij het doet.![]()
Ja, vind ik ook. En Federer maakte laatst zelf en opmerking tegen de umpire toen hij op setpoint een smash ruim in het veld sloeg die Karlovic challengede.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Federer is tegen het hele challengesysteem omdat hij vindt dat scheidsrechters daardoor hun plicht te overrulen ontlopen. Net overrulede de umpire een call en toen challengde Fed de overrulede call. Best triest als je zag hoever de bal uit wasen hoe ongelijk Fed dus had.
Die zag ik nu pasquote:Op woensdag 14 november 2007 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
De bekende dubbele fout van Davydenko.
Setpunt Federer.
Hij vindt dat het het menselijke element eruithaalt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef suus21 het volgende:
ik snap niet dat Fed zo tegen dat hawk eye is, is toch ook in zijn voordeel dat hij calls kan aanvechten..
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef suus21 het volgende:
davydenko choked altijd als het spannend wordt vooral tegen toppers, kortom davy is een looser..
Ja, hij slaat hem expres in het net..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een slappe bal van Federer zegt. Warom laat hij Davydenko op dat breakpoint niet op z'n minst een volley slaan.
Nee, maar hij hoeft die bal niet zo strak over het net te slaan. Hij kan hem ook wat meer hoogte geven. Ik snap wel dat hij fouten maakt, maar hij slaat er wel erg veel tegen de netband aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, hij slaat hem expres in het net..![]()
Nee dat moet juist wel. Als hij zo'n hoog balletje geeft, gaat de bal een stuk langzamer. Dus makkelijker voor Davydenko om er bij te komen, en omdat hij zo hoog is, een stuk makkelijker weg te leggen met de volley.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar hij hoeft die bal niet zo strak over het net te slaan. Hij kan hem ook wat meer hoogte geven. Ik snap wel dat hij fouten maakt, maar hij slaat er wel erg veel tegen de netband aan.
Nu niet nee, maar vind jij Federer als beste ter wereld opereren dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als je Davydenko ziet, heb je toch niet het idee dat je naar de op drie na beste tennisser van de wereld aan het kijken bent.![]()
Je zag die volley die Davydenko net sloeg. Een geweldige volleerder is hij niet. Ik snap het voordeel van de bal lag houden, maar Federer heeft toch al aardig wat unforced errors gemaakt, waarvan de meeste ballen tegen de netband zijn volgens mij. Maar goed. We should not question the Almighty.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat moet juist wel. Als hij zo'n hoog balletje geeft, gaat de bal een stuk langzamer. Dus makkelijker voor Davydenko om er bij te komen, en omdat hij zo hoog is, een stuk makkelijker weg te leggen met de volley.
Nee, zeker niet. Maar bij Federer heb ik het vaak wel en bij Davydenko zelden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar vind jij Federer als beste ter wereld opereren dan?
Niveau van de wedstrijd is gewoon erg wisselend.
Ach, mijn geluid loopt niet synchroon met de beelden. Ik hoor toch liever een kindquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat kind op de tribune ongelooflijk irritant zeg.Kinderne worden vaak al erg irritant als ze doorhebben dat ze grappig gevonden worden, maar dit afschuwlijke kind is daar wel de overtreffende trap van.
![]()
Dat is hij ook ruimschoots niet. Zelfs in vorm heeft hij gewoon teveel spelers waar hij niet van kan winnen omdat hij gewoon tekort schiet. Dat kan hij echter compenseren met veel spelen, waardoor zijn ranking wel heel hoog is.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als je Davydenko ziet, heb je toch niet het idee dat je naar de op drie na beste tennisser van de wereld aan het kijken bent.![]()
Beiden halen vandaag hun gebruikelijke niveau niet. Davydenko staat natuurlijk ook niet voor niets 4e ter wereldquote:Op woensdag 14 november 2007 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar bij Federer heb ik het vaak wel en bij Davydenko zelden.
Dat kind staat te proberen grappig te zijn met zijn quasi vechtmoves.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef suus21 het volgende:
wat doet dat kind dan....en Fed zou gewoon davydenko een volley moeten laten slaan, maar goed is makkelijker gezegd dan gedaan..
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Mindlight het volgende:
Ik vind dat kind wel leuk hoor op de tribune
Ik vind andere dingen irritant. Het is niet tijdens de punten, dus wat is het probleemquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat kind op de tribune ongelooflijk irritant zeg.Kinderne worden vaak al erg irritant als ze doorhebben dat ze grappig gevonden worden, maar dit afschuwlijke kind is daar wel de overtreffende trap van.
![]()
Nee, dat klopt, maar het komt, zoals XL, in de zin van Extra Lars, aangeeft, doordat Davydenko zoveel toernooien speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Beiden halen vandaag hun gebruikelijke niveau niet. Davydenko staat natuurlijk ook niet voor niets 4e ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |