Ja, dat is inderdaad wel grappig. Zeker omdat beide series nu op tv zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
En grappig he, om Grace uit The Nanny als zo'n knappe volwassen dame ineens te zien!
Nu je het zegt! Damn!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
En grappig he, om Grace uit The Nanny als zo'n knappe volwassen dame ineens te zien!
Ze heeft o.a. in Ronin gespeeld. (Ierse Deirdre). oh en in 1 van mijn alltime favorites, The Truman Show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef k_man het volgende:
Die ex-vriendin van 'm kwam me op de een of andere manier erg bekend voor.
Mij ook, volgens mij speelde ze ook in ER als maatschappelijke werkster paar seizoenen terugquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef k_man het volgende:
Die ex-vriendin van 'm kwam me op de een of andere manier erg bekend voor.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb samen met Meneer Greys echt haast gehuild van het lachen om dat stukje van "I can always hide under your clit, he'll never find me there!"![]()
Voor iedereen die het gemist heeft: Californication wordt herhaald op donderdag (23:35), vrijdag (00:35) en zondag (23:10).quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef OA het volgende:
Damn, ik wilde ook kijken....![]()
Mja, was te lui om CS op te zoeken...![]()
Volgende week beter én de eerste aflevering even zoeken.
Dat is veel voor comedy central begrippenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Greys het volgende:
114000 kijkers maar gisteren....
Het bedrijf dat eigenaar is van Comedy Central (Viacom) was tot voor kort ook eigenaar van Showtime. Het zou me dus idd niks verbazen als CC een contract heeft met Showtime waardoor zij de voorkeur krijgen als ze 1 van hun series hier willen uitzenden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Greys het volgende:
Echt? Oh!![]()
Ik snap nog steeds niet dat Net5 dit niet heeft aangekocht. Echt heel veel potentie. Dit vinden veel mannen ook leuk (misschien nog wel meer dan vrouwen) i.t.t. bijvoorbeeld Greys Anatomy, Sex & The City, Men in Trees e.d. Of werkt het niet zo, 'gewoon' even iets aankopen? Dat Comedy Central dit heeft en niet een van de gangbaardere netten bedoel ik.
Op zich is het natuurlijk dé serie waar Comedy Central zich mee moet gaan profileren, en dat doen ze dus ook duidelijk, je kan geen tv aanzetten zonder een Californication/Comedy Central-ad te zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of er veel mensen naar kijken en toch verbazend te noemen dat een zender als Comedy Central deze potentiële hitserie uitzendt en niet bv Net 5
Damn, is zij dat? Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
Daar droomde ik 10 jaar geleden al van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ook wel grappig om haar dan meteen naakt te zien.
Wordt niet uitgezonden op een zender die voor iedereen toegankelijk is, vandaar dat ze verder kunnen gaan dan andere ´grote´ series uit Amerika.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:26 schreef Frenkel het volgende:
Coole serie, maar hoe laat komt deze serie in Amerika wel niet op TV met al dat bloot en fuck you!?
Beetje onrealistisch dat ze 16 isquote:
Beetje lastig om een echt 16 jarig meisje een vrij scene te laten spelen in amerika....quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Eastman het volgende:
[..]
Beetje lastig om een echt 16 jarig meisje een vrij scene te laten spelen in amerika....
De serie is wel leuk, zoals al aangegeven... eerste aflevering is absoluut geen maatstaaf voor de rest van de serie.
Ik het alle twaalf afleveringen ook in 1 keer gekekentijdens online pokeren
Einde was niet echt verrassend maar wel leuk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 9 was het idd beetje voorspelbaar...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Eastman het volgende:
[..]
Beetje lastig om een echt 16 jarig meisje een vrij scene te laten spelen in amerika....
De serie is wel leuk, zoals al aangegeven... eerste aflevering is absoluut geen maatstaaf voor de rest van de serie.
Ik het alle twaalf afleveringen ook in 1 keer gekekentijdens online pokeren
Einde was niet echt verrassend maar wel leuk..
dat is voor CC begrippen een record aantal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Greys het volgende:
114000 kijkers maar gisteren....
Dat was nabij de 50.000, scrubs scoorde het hoogst tot nu toe met 55.000.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:15 schreef arneaux het volgende:
Hoeveel mensen keken er gemiddeld naar the Office op CC? En wat is het gemiddelde van alle programmas op CC? Daar ben ik dan wel benieuwd na als het een record is.
Scrubs is ook een geweldige !! serie, ga zo even de nieuwste aflevering van seizoen 7 kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat was nabij de 50.000, scrubs scoorde het hoogst tot nu toe met 55.000.
Volgens mij hartstikke echt hoor, want ze was wel heel erg duidelijk met blote boobies in beeld, met gezicht en al tegelijk enzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:50 schreef Repeat het volgende:
Gister voor het eerst gezien, vind het wel goed. Ook humor dat die chick dat kleine meisje uit de nanny blijkt te zijnbody double voor de blote tieten of echt?
homoquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:47 schreef doppelgänger het volgende:
Een geile blonde non in een kerk, neuken met de dochter van de baas, neuken en dan over een schilderij heen kotsen..echt, hilarisch.. not
Aparte shots als je net The Nanny hebt gekekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef doppelgänger het volgende:
het enige leuke dat ik in de eerste 3 afleveringen heb gezien was een naakte Madeline Zima..
http://dontlinkthis.net/movies/hires/madeline_zima_capped.jpg
Ik denk het idd ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij hartstikke echt hoor, want ze was wel heel erg duidelijk met blote boobies in beeld, met gezicht en al tegelijk enzo [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef doppelgänger het volgende:
het enige leuke dat ik in de eerste 3 afleveringen heb gezien was een naakte Madeline Zima..
http://dontlinkthis.net/movies/hires/madeline_zima_capped.jpg
Omdat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 05:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Jammer dat dat dochtertje niet een paar jaartjes ouder is.
Tja, zo'n rel was te verwachten, al had ik toch wel gedacht dat de makers de titel wel zouden overleggen met de RHCP.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
http://www.nu.nl/news/132(...)Californication.html .
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
http://www.nu.nl/news/132(...)Californication.html .
quote:De band eist een verbod op het gebruik van de titel Californication, een schadevergoeding en teruggave van de winst die het bedrijf al heeft overgehouden aan de succesvolle komedie.
Ik weet niet of het zo is hoor, maar het zou wel geestig zijn als Gilligan Anderson een gastrollertje zou krijgen. Ook al zou hij maar heel klein zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:22 schreef Profesor het volgende:
Bij elke bed scene verwacht ik dat agent Dana Scully met getrokken revolver komt binnen stormen en dat de dame in bed verandert in een buitenaards monster. (en zijn pik eraf bijt.)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:22 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
![]()
'Californication' was/is een bestaand begrip in Amerika. Omdat de RHCP dat een keer als titel hebben gebruikt hebben zij nu ineens het alleenrecht op die term? Dan kan zender ABC net zo makkelijk Michael Bublé aan gaan klagen omdat zijn nieuwe single 'Lost' heet![]()
Amerikaanse aanklaag-cultuur
Zolang Californication een doodnormale term is en Dani een naam is en California een staat is het gewoon publiek domein.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het vooral heel slordig dat het niet van tevoren afgedicht is. Ik bedoel, zo'n serie-titel *en* iemand Dani California noemen, dat check je toch ff vantevoren?
Slayer lijkt me niet zo aanklaag-geil.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Migue het volgende:
[..]
Zolang Californication een doodnormale term is en Dani een naam is en California een staat is het gewoon publiek domein.
God Hates Us All en Seasons In The Abyss wordt al snel een ander verhaal.
Cat Stevens..quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Xurk het volgende:
Weer leuk! Ik moet me echt gaan inhouden om niet vooruit te gaan kijken, een week wachten steeds op maar 28 minuten is best moeilijk
Ik vond alle scènes tussen die impresario en zijn assistente briljant, evenals de scène waarin Hank inbreekt in dat huis voor het hondje
Hardheid ten top is datquote:Op dinsdag 27 november 2007 06:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat Henry Rollins trouwens in de serie voorkomt
Wat helemaal niet zo is.quote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef Houniet het volgende:
die reclame van Californication ook in de krant
"Hij heeft ze het liefste kaal van onderen"
Ja, maar het klopt nietquote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef taart het volgende:
Maar het zou daarentegen ook zo stom staan in de krant:
"Hij heeft er liever wat haar op zodat ze wat van hun vrouwelijkheid overhouden"
ohh hahaquote:
Of Twin peaks (opgenomen voor de X-files), waar hij een travestiet speelt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef k_man het volgende:
De mensen die zich verbazen over de rol van Duchovny hebben zeker nooit de film Kalifornia gezien?
Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:16 schreef zquing het volgende:
Ik kan echt niet wachten op een seizoen2
quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:12 schreef arneaux het volgende:
Eh, welke ep zitten we? Had net de verkeerde, dat ze op die cocktailparty waren.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:22 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
De vierde volgens mij. Dat is iig met een party, iets benefiet-achtigs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?
Ik probeer het te kijken, maar vergeet het altijd. Morgen dus de herhaling van maandag checken!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Ik kijk ook. Laatst kwamen er drie of vier achter elkaar voorbij en toen was ik verkocht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Bedoel je Bill?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:19 schreef Xurk het volgende:
Hopelijk is Bob dan definitief eens uit de picture, want hij is stom
je leeft echt meequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt Hank af en toe overdreven vulgair overkomen. Maar het is wel een top serie.
Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
Inderdaad, zonder problemen zou zo'n serie juist een stuk minder zijn dus maar goed ook dat die erin zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.
Moest ik ook aan denken, ik vond 't wel lachen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:11 schreef Xurk het volgende:
Wow, wazig einde met ontzettende The Graduate ontknoping / twist...
Dan zouden de eerste afleveringen toch te downloaden moeten zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:57 schreef Vandaag... het volgende:
Season 2 is to begin filming in April, 2008
http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series)
Nog even wachten dus
sorry manquote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef nietzman het volgende:
Je gaat dit topic toch niet kicken zonder nieuws over seizoen 2 doofus.
Our hopes, what doe you?
Lekker he. Ik heb seizoen 1 ook in twee dagen gekeken, echt geweldigquote:Op maandag 7 juli 2008 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Same here, heb gisteravond de eerste 7 afleveringen gekeken. Heerlijk om op een zondagavond te kijken met een alcoholische versnapering naast jedeze week de rest ff kijken.
en seizoen 2 start in oktober dit jaar. (staat bij bovenstaande linkquote:
Goh ook verslaagd boyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
en seizoen 2 start in oktober dit jaar. (staat bij bovenstaande link)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
So did I met Mr PFquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb samen met Meneer Greys echt haast gehuild van het lachen om dat stukje van "I can always hide under your clit, he'll never find me there!"![]()
na even googelen snap ik het grapjequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Cat Stevens..![]()
En die hond luistert dan naar Yussuf Islam.![]()
If you see her say helloquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
So did I met Mr PF
Hoe heet dat lied van Bob Dylan aan het einde van aflevering 5?
Ik kan niet wachten op seizoen 2, het eerste seizoen was echt geweldig.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef CrustyClown het volgende:
http://community.tvguide.(...)n-Season-2/700018253
Kwam dit tegen op tv.comSoort van previeuw van S2
In dat geval plaats ik hier alvast een tvp voor als het zover is.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:07 schreef vivelafete het volgende:
Op de site Tvrage.com staat dat seizoen 2 begint op 15 september! Hopen maar dat het klopt, maar ik heb het nog niet ergens anders terug kunnen vinden.
http://www.tvrage.com/Californication/episode_list
Ja dat had ik ook. Mijn vriendin had ze gedownload en kijk kijk op tvshows.com, maar daar stond ook écht de 28e bij.quote:Op zondag 7 september 2008 23:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik zag dat volgens imdb vanaaf een aflevering van calif. uitgezonden wordt, ik denk echter een oude want als ik naar de episodesindex ga dan staat de eerst pas op de 28e gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:Nee, ook niet in seizoen 2 hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Mijn vriendin had ze gedownload en kijk kijk op tvshows.com, maar daar stond ook écht de 28e bij.Sterker nog, in de previeuw word ook de 28e genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]gebeurd dus wel
![]()
Dan heb ik dus écht wel de eerste 2 afleveringen gezien van seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat, vond de vertaalslag al lastig, kwam maar niet op het juiste woord
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Woohoo!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef jaap1068 het volgende:
aanstaande maandag om 22.30 seizoen 2!
4quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:06 schreef Xurk het volgende:
Ja, echt vet! En dat terwijl er in Amerika pas drie afleveringen van seizoen twee zijn uitgezonden
Ik vind Becca die de satanci bible opdreunt ook prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Xurk het volgende:
Drie, vier, whatever
Het is weer vet tot nu toe! Priceless die shot waar de makelaar binnenwandelt met potentiële kopers en hoe Hank er dan bij ligt
Mia is wel nog meer een skank geworden zeg en Becca is half emo / gothic? Hoe ze haar tekst nu uitspreekt komt erg emotieloos over dus dat zou er wel bij passen. Geinige cameo van Pete Wentz, wtf is die dude klein eigenlijk!
quote:
Dit dus. Niet op vooruit gegaan. Zijn ze van schrijvers veranderd ofzo? Tweede aflevering gun ik nog een kans, maar anders is er weer een leuke serie verkloot en hadden ze het gewoon bij 1 seizoen moeten houden (wat ik al vreesde).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
zaterdag 22.15
Het is er trouwens niet op vooruitgegaan. Het gaat nu echt alleen maar over sex. Weinig verhaal te ontdekken. Hoop dat dit gewoon een welkom terug aflevering was en dat er nieuwe dingen gebeuren komende tijd. En Hank en Karen moeten weer uit elkaar.
ligt gewoon bij de FRS...quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is de dvd te koop? op bol.com kan ik hem niet vinden
Heb hem daar nog niet gezien hoor, zou vanaf september al te koop moeten zijn. Op wehkamp.nl staat ie vanaf november te koop voor 22 euries (3-discs)quote:
Volledig eensch. Misschien is de nieuwigheid eraf, maar erg inventief is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Laatste aflevering was weer vermakelijk maar toch mis ik iets. Niveau haalt seizoen een absoluut niet naar mijn mening. Ook Charlie en Marcy voegen weinig meer toe. Fuck me like Al-Qaida! was wel geniaal trouwens
Ik heb vorige week seizoen 1 nog eens herkeken en dat was ook al wel vrij veel van hetzelfde. Misschien is de cast gewoon wat te beperkt of zo. Alsof de schrijvers niet zo goed weten wat ze met de karakters aan moeten. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te blijven kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volledig eensch. Misschien is de nieuwigheid eraf, maar erg inventief is het allemaal niet.
-edit-quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week seizoen 1 nog eens herkeken en dat was ook al wel vrij veel van hetzelfde. Misschien is de cast gewoon wat te beperkt of zo. Alsof de schrijvers niet zo goed weten wat ze met de karakters aan moeten. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te blijven kijken.
Op IMDb zie ik dat er in Amerika na deze aflevering nog een aantal zijn uitgezonden al, dus het seizoen is in ieder geval voor ons nog niet ten einde. Ik neem ook aan dat Comedy Central het volgende week maandag "gewoon" weer uitzendt. Of zag jij ergens staan dat ze dat niet doen?quote:
Ik vroeg het omdat ze meestal alvast wat beelden van de volgende aflevering laten zien en dat gebeurde nu niet. Maar er zijn dus nog een paar afleveringen. Merci.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Xurk het volgende:
Op IMDb zie ik dat er in Amerika na deze aflevering nog een aantal zijn uitgezonden al, dus het seizoen is in ieder geval voor ons nog niet ten einde. Ik neem ook aan dat Comedy Central het volgende week maandag "gewoon" weer uitzendt. Of zag jij ergens staan dat ze dat niet doen?
te vet iddquote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef sjarreltje het volgende:
Waarschijnlijk dood? Hij zag er gister al behoorlijk helemaal dood uit. Vanavond weer een nieuwe.. die reactie van Hank als het kindje donker blijkt te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |