abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 10:17:22 #101
122997 zquing
Drama Junk
pi_55008619
Dacht door de reclames dat de serie niet zo heel geweldig was, maar toch maar even geprobeerd en die serie is fkin geweldig
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 3 december 2007 @ 14:00:51 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55012550
die reclame van Californication ook in de krant

"Hij heeft ze het liefste kaal van onderen"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 3 december 2007 @ 17:06:07 #103
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55016063
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef Houniet het volgende:
die reclame van Californication ook in de krant

"Hij heeft ze het liefste kaal van onderen"
Wat helemaal niet zo is.

Ik de serie schijft die een blog waarin hij schrijft: 'Ik heb er liever wat haar op, zo houden ze iets van hun vrouwelijkheid'

Maarja, vanavond weer
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55016109
Maar het zou daarentegen ook zo stom staan in de krant:

"Hij heeft er liever wat haar op zodat ze wat van hun vrouwelijkheid overhouden"
  maandag 3 december 2007 @ 17:12:41 #105
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55016190
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef taart het volgende:
Maar het zou daarentegen ook zo stom staan in de krant:

"Hij heeft er liever wat haar op zodat ze wat van hun vrouwelijkheid overhouden"
Ja, maar het klopt niet

Zet er dan neer: 'Hij verdrinkt in een zee van kale poesjes.'
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55017282
Schitterende serie, al dacht ik dat niet na de honderden reclames voor de serie. Heb vanavond geen tijd, maar wordt gelukkig vaak genoeg herhaald. 'So you're fuckin a married guy and called your dog Cat Stevens, but I'm crazy?' Zoiets, schitterend
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 3 december 2007 @ 21:49:31 #107
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55021653
Vanavond weer!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55023539
Geen sex vanavond.

  maandag 3 december 2007 @ 23:10:35 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55023580
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
Geen sex vanavond.

ohh haha
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55028606
Welke tijden wordt het herhaald?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55029008
Lastig hè, zo'n topic ff doorlezen?
pi_55044768
Wat een fucking goede serie!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:09:25 #113
122997 zquing
Drama Junk
pi_55091590
jammer dat ik er alweer doorheen zit, maar echt een toffe serie dit
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:48:57 #114
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_55092106
dad... daughter....*)
#FreeHat
pi_55121860
Goede serie wel hehe
  maandag 10 december 2007 @ 23:16:07 #116
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_55181132
Weer een geweldige aflevering vandaag.

En toch eens die soundtrack downloaden, want die lijkt me ook fantastisch.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 10 december 2007 @ 23:33:09 #117
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55181563
De drang om alle eps te downloaden word steeds groter, zeker met de aankomende kerstvakantie.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 11 december 2007 @ 00:45:35 #118
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55183087
Ik heb precies hetzelfde... maar vooralsnog houd ik braaf vol

Lekkere psych-out deze keer met Hank die dacht dat Bill over zijn seks met Mia kwam praten
pi_55193881
Was weer erg vermakelijk
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55214100
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef k_man het volgende:
De mensen die zich verbazen over de rol van Duchovny hebben zeker nooit de film Kalifornia gezien?
Of Twin peaks (opgenomen voor de X-files), waar hij een travestiet speelt.

ot: erg leuke serie. Ik kan niet wachten op seizoen 2
  vrijdag 14 december 2007 @ 05:50:49 #121
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55260968
Staat alvast in de download

[ Bericht 94% gewijzigd door Grulez op 14-12-2007 13:26:19 ]
  dinsdag 18 december 2007 @ 00:17:01 #122
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55350989
Zo, ik had niet verwacht dat Hank al met Karen zou zoenen Ik geloofde ook echt dat ze bij hem in bed kwam, niet dus

Toch weer een vette aflevering en het grappige van deze serie is, dat er eigenlijk geen fuck gebeurt, maar dat het wél interessant is! En de preview voor volgende week is ook interessant, vooral dat met Charlie + Dani + zijn vrouw en Mia die K.O. haar one-night-stand met Hank verklapt...
  dinsdag 18 december 2007 @ 01:28:23 #123
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55352195
Kut vergeten. Ff downloaden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 18 december 2007 @ 03:12:43 #124
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55353053
Eh, welke ep zitten we? Had net de verkeerde, dat ze op die cocktailparty waren.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55353064
Ik kan echt niet wachten op een seizoen2
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_55353073
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 03:16 schreef zquing het volgende:
Ik kan echt niet wachten op een seizoen2
Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_55353078
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 03:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 18 december 2007 @ 03:23:32 #128
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55353081
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 03:12 schreef arneaux het volgende:
Eh, welke ep zitten we? Had net de verkeerde, dat ze op die cocktailparty waren.
Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_55353105
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 03:22 schreef zquing het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_55523136
Helemaal vergeten, kijk het donderdag ofzo dan wel.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55523441
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?
De vierde volgens mij. Dat is iig met een party, iets benefiet-achtigs.
Screw them.
We're going home.
pi_55525303
Wel weer een leuke. Ik hoop wel dat dat van Mia nou eens echt bekend wordt
pi_55909980
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55910040
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Ik probeer het te kijken, maar vergeet het altijd. Morgen dus de herhaling van maandag checken!
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:47:30 #135
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55910885
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Ik kijk ook. Laatst kwamen er drie of vier achter elkaar voorbij en toen was ik verkocht.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:59:45 #136
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55911259
Wanneer is t eik weer op teevee?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:19:58 #137
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55911971
Ik volg het ook nog steeds! Maar ik had het in de Kerstvakantie twee keer gemist - dacht ik, maar volgens mij is er één van die weken niets uitgezonden, want ik had de [toen] volgende twee afleveringen gedownload en gekeken, kwam die tweede afgelopen maandag op televisie, maar die kende ik dus al...

Een mindere ontwikkeling vond ik Becca zo negatief was tegen Hank aan het einde van de vorige aflevering, maar daar tegenover staat natuurlijk dat Karen en Hank eindelijk de lakens met elkaar hebben gedeeld Hopelijk is Bob dan definitief eens uit de picture, want hij is stom

Het verhaallijn van Charlie blijft ook onverminderd boeien, geweldig die vrouw van hem en hoe alles zo loopt met die secretaresse steeds
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:23:01 #138
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55912080
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:19 schreef Xurk het volgende:
Hopelijk is Bob dan definitief eens uit de picture, want hij is stom
Bedoel je Bill?
Maandag weer, arneaux.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:44:20 #139
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55912764
Bill bedoel ik ja
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:57:29 #140
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55918111
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:55:48 #141
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_56062517
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:05:04 #142
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_56072767
Ik vindt Hank af en toe overdreven vulgair overkomen. Maar het is wel een top serie.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:12:48 #143
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_56076205
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
je leeft echt mee
#FreeHat
pi_56076331
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt Hank af en toe overdreven vulgair overkomen. Maar het is wel een top serie.


Was toch wel weer erg vermakelijk.
Hank had trouwens een Golden Globe gewonnen voor deze serie (David Duchovny zelf dus)
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:05:00 #145
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_56079078
Ik weet niet of ik hem de beste acteur van het afgelopen jaar vind [wat TV-series betreft], maar hij heeft het zeker wel verdiend, zijn prestatie in de serie vind ik erg goed!

Ik leef inderdaad echt mee, maar dat is juist sterk van een serie, als het je zover krijgt, vind ik dan Als je niets voelt bij een film / TV-serie, dan zijn de makers toch wel een beetje gefaald in hun werk.
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:46:59 #146
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56088526
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_56102982
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.
Inderdaad, zonder problemen zou zo'n serie juist een stuk minder zijn dus maar goed ook dat die erin zitten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56106678
Ben nog steeds aan het wachten op seizoen 2
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_56109064
Dat gaat echt een jarenplan worden, ben ik bang
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:16:10 #150
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_56231504
Pff, wat is ieder aflevering toch weer goed van deze serie

Een perfecte balans tussen het grappige [Hank die lens wordt gemept + alles wat er bij hem thuis gebeurde tussen die drie] en het frustrerende [de vrouwen die nét op het verkeerde moment binnen komen stormen + Mia die doet alsof het boek van haar is en de opmerkingen die ze erbij maakt [stoephoer ]]!
Erg jammer dat er nog maar twee afleveringen te gaan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')