Wat helemaal niet zo is.quote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef Houniet het volgende:
die reclame van Californication ook in de krant
"Hij heeft ze het liefste kaal van onderen"
Ja, maar het klopt nietquote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef taart het volgende:
Maar het zou daarentegen ook zo stom staan in de krant:
"Hij heeft er liever wat haar op zodat ze wat van hun vrouwelijkheid overhouden"
ohh hahaquote:
Of Twin peaks (opgenomen voor de X-files), waar hij een travestiet speelt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef k_man het volgende:
De mensen die zich verbazen over de rol van Duchovny hebben zeker nooit de film Kalifornia gezien?
Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:16 schreef zquing het volgende:
Ik kan echt niet wachten op een seizoen2
quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eens! Al moet ik zeggen dat de eerste aflevering van seizoen 2 voor mij alles bepalend wordt of ik em verder ga kijken. Vond het einde van de laatste afl. een beetje waardeloos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:12 schreef arneaux het volgende:
Eh, welke ep zitten we? Had net de verkeerde, dat ze op die cocktailparty waren.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:22 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
De vierde volgens mij. Dat is iig met een party, iets benefiet-achtigs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welke ep de cocktailparty is?
Ik probeer het te kijken, maar vergeet het altijd. Morgen dus de herhaling van maandag checken!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Ik kijk ook. Laatst kwamen er drie of vier achter elkaar voorbij en toen was ik verkocht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt meer, ben ik de enige die nog kijkt?
Bedoel je Bill?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:19 schreef Xurk het volgende:
Hopelijk is Bob dan definitief eens uit de picture, want hij is stom
je leeft echt meequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt Hank af en toe overdreven vulgair overkomen. Maar het is wel een top serie.
Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat een kut-aflevering... en dan niet kut als in slecht, maar als in dat je je er kut van gaat voelen. Wél weer een teken dat het kwalitatief goed in orde was.
Het is gewoon erg shit om zoveel optimisme de kop in te zien worden gedrukt; Hank die denkt een kans te maken met Karen, eindelijk iets geschreven heeft en gewoon weer blij is, waarna Karen hem afwijst en zijn werk niet leest, en zijn manuscript gejat samen met zijn auto gejat wordt [maar gelukkig blijkt het niet de enige kopie te zijn!]... maar het ergste vind ik nog dat die vrouw van Charlie hem ineens niet meer wil en met een ander neukt, terwijl hij juist nieuwe hoop in hun relatie had gevonden. Dat soort shit suckt gewoon zwaar
Inderdaad, zonder problemen zou zo'n serie juist een stuk minder zijn dus maar goed ook dat die erin zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo serieus kan ik het dus echt niet nemen. Ik vind het gewoon zwaar lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |