abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54944954
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:38 schreef Blawh het volgende:
Succes vanavond
Thanx! Dit is zeker de enige wedstrijd dat Heracles-fans op Utrecht als winnaar hopen?
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:28:32 #77
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54946079
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef FU80 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er Boukhari-spreekkoren komen zonder of met aanleiding.
Absoluut.

Tot de 4e minuut wordt gezongen voor de FC
4e minuut hoor je "David Di Tomassoooooo"
Na de 5e minuut is Boukhari aan de beurt

Dat is ongeveer de volgorde die ik verwacht
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54946408
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef FU80 het volgende:

[..]

Thanx! Dit is zeker de enige wedstrijd dat Heracles-fans op Utrecht als winnaar hopen?
Nee hoor, ik heb wel sympathie voor clubs als NAC, Utrecht, Groningen, Heerenveen en De Graafschap.
Twente, AZ, Roda, Vitesse, NEC, PSV en Excelsior ... dat zijn clubs die ik liever zie verliezen (behalve tegen onze directe concurrenten). Met de overige clubs heb ik helemaal niets, maar ik heb er ook niks tegen.
Wel vind ik dat Sparta tegenwoordig een tikkie overschat (en dan praat ik niet over de spelers, maar over de club). Veel mensen vinden Sparta een mooie club vanwege de historie, het kasteel, etc. Tegenwoordig is het echter maar een matige club, van het oorspronkelijke kasteel is bijna niets meer over en de sfeer bij wedstrijden daar in Rotterdam is meestal slecht tot matig te noemen. Omdat Sparta momenteel een directe concurrent is hoop ik natuurlijk wel een beetje extra dat jullie winnen.

Zo duidelijk genoeg? Wat zouden wij bij Heracles tegen Utrecht moeten hebben?
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:44:16 #79
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54946525
Maar ze hebben wel Jules Deelder daar!
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:23:36 #80
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54959155
*gna gna*

SP.....AR....TA....SPARTA

Je zou fan zijn van die club, tering. Wat een hoop vulles bij elkaar. Heel Sparta balde net zo goed als Schut bij ons (SCHUUT WAT SPEEL JE KUUUT).

Lekker overwinning, goed het weekend in
pi_54959210
Wat een feest

pi_54959276
Fraaie overwinning hoor. Gefeliciteerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54959719

Keurig.
pi_54969929
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef thaduck het volgende:

[..]

Absoluut.

Tot de 4e minuut wordt gezongen voor de FC
4e minuut hoor je "David Di Tomassoooooo"
Na de 5e minuut is Boukhari aan de beurt

Dat is ongeveer de volgorde die ik verwacht
Hehe fout gedacht! Hij is wel aanpakt maar van zeer korte duur! Overigens wat mij al 2 1/2 wedstrijd opvald is dat iedereen pro fc zingt!! Nog nooit zo erg mee gemaakt
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 december 2007 @ 17:13:51 #85
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54970510
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 2 december 2007 @ 13:45:17 #86
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54988749
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:47 schreef Druppel het volgende:

[..]

Hehe fout gedacht! Hij is wel aanpakt maar van zeer korte duur! Overigens wat mij al 2 1/2 wedstrijd opvald is dat iedereen pro fc zingt!! Nog nooit zo erg mee gemaakt
Het viel mij ook tegen het worden watjes op de punnikside
pi_54990144
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef thaduck het volgende:

[..]

Het viel mij ook tegen
Ja want stel je voor als je achter je club gaat staan
pi_54993288
Geweldig toen Sparta scoorde de hele Galgenwaard aan het juichen was
  maandag 3 december 2007 @ 14:36:22 #89
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_55013166
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:15 schreef thaduck het volgende:
Is je SV opgeheven dan?

Ik kon zo binnenglippen in het kindervak met mijn juniortigerpetje en mijn Dora the Explorer-tas

maar wat een wedstrijd zeg

het mooiste was nog in de 89e minuut: Alles of niets! Alles of niets!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_55033431
quote:
Leroy George; snelle leerling

Datum: 04-12-2007

Ondanks het peloton aan duurbetaalde scouts, dat stad en land afreist om talent te ontdekken, blijkt het vandaag de dag nog altijd mogelijk om op een achternamiddag een ongeslepen diamant te vinden die door iedereen over het hoofd is gezien. Het levende bewijs daarvan is FC Utrecht-aanvaller Leroy George (20), die nog maar twee jaar geleden anoniem zijn wedstrijdjes speelde in de A1 van de Amsterdamse hoofdklasser DWS. Afgelopen vrijdag kende George een voorlopig hoogtepunt in dit seizoen, toen hij met FC Utrecht een 7-1 overwinning boekte op Sparta. Een optreden waarvoor hij evenals ploeggenoot Loïc Loval in het klassement Voetballer van het Jaar werd beloond met een 8.

George is dit seizoen basisspeler geweest bij alle dertien tot nu toe gespeelde wedstrijden. „Dat had ik van tevoren niet verwacht. Ik vond het al geweldig om deel uit te maken van de selectie en hoopte via invalbeurten aan mijn speelminuten te komen. Maar mede door de blessures van Cedric van der Gun en Loval is het sneller gegaan met mij.” Inmiddels is George enkele keren opgeroepen voor Jong Oranje en is samen met zijn begeleiders Joes Blakborn en Richenel Bryson met FC Utrecht in gesprek over het openbreken en tot medio 2012 verlengen van zijn contract.

Aan Sparta had George al goede herinneringen, want vorig seizoen maakte hij tegen de Kasteelclub zijn profdebuut en tekende hij als invaller voor de gelijkmaker. Aan de confrontatie met Sparta van afgelopen vrijdag hield George ook een pijnlijke herinnering over, omdat Olaf Lindenbergh een nietsontziende overtreding op hem maakte. „Ik heb daar een schaafwond op mijn bovenbeen aan overgehouden. Het was wel even schrikken, maar Lindenbergh heeft meteen zijn excuses aangeboden.”

Gek genoeg was George eerst een doelman. Op zijn veertiende ging hij zijn ervaring als pleintjesvoetballer ook op het veld in praktijk brengen. Buitenspelers als George zijn dun gezaaid in het huidige voetbal, maar toch was de pingelaar bijna een profcarrière misgelopen. „Het was altijd mijn droom om profvoetballer te worden, maar tot mijn achttiende heb ik nooit enig contact gehad met een profclub”, aldus George, die al die jaren om de hoek voetbalde bij clubs als Ajax, AZ, FC Omniworld, FC Haarlem, Stormvogels Telstar en FC Volendam. „Op een gegeven moment wilde ik stoppen met voetbal en me helemaal op mijn school richten. Ik zat op de detailhandelschool en dacht aan een toekomst in de handel. Maar Richenel Bryson heeft geregeld dat ik een oefenwedstrijd met de A1 van FC Utrecht kon meespelen en toen mocht ik direct blijven en een jaar later verdiende ik een jeugdcontract bij de club.”

De komst van Willem van Hanegem als trainer bracht zijn carrière in een stroomversnelling. George is een echte flankenspeler en past daarom prima in het aanvallende voetbal dat Van Hanegem met FC Utrecht wil spelen. „Mijn taak is om zoveel mogelijk de achterlijn te halen en de voorzet te geven. Door het systeem dat we nu spelen, hebben we altijd afspeelmogelijkheden voor het doel, zodat we veel kansen creëren. De trainer is vaak met me bezig om me te leren het goede moment te kiezen om een actie te maken of juist positiespel te blijven spelen.”

Zijn snelheid is een groot wapen voor George. „Aan het begin van het seizoen hadden we testen en was alleen Ingmar Maayen van het tweede sneller dan ik. Dus je mag zeggen dat ik de snelste van dit elftal ben”, vertelt hij met een knipoog. „Ik heb het er wel eens over met Lucian Sanmartean, omdat hij zo gemakkelijk een man passeert. Van hem kan ik veel leren. Hij heeft me tips gegeven om mijn snelheid nog wat slimmer te gebruiken.”
Eilanden had het toch goed gezien, George is aan een prima seizoen bezig, en dat had ik zeker niet verwacht.

Hopelijk snel contract-verlenging.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_55033631
We zitten zowaar met een luxe-probleem.

Loval, George, Sanmartean, van der Gun en ook Kopteff zijn echte flankspelers.
Hopen dat de Fin verkocht kan worden met de winterstop.

Tim Cornelisse heeft nog altijd de intentie om zijn contract bij FC Utrecht te verlengen. De verdediger van de Domstedelingen was weken geleden ook al in gesprek over een nieuw contract, maar die besprekingen liepen op niets uit.

In Sportweek verklaart Cornelisse dat de gesprekken op korte termijn hervat zullen worden. "We gaan binnenkort weer praten. De eerdere gesprekken hebben niet opgeleverd wat ik ervan verwachtte", zo legt de 29-jarige speler uit.

"Destijds hebben ze me tegengehouden toen ik naar Twente kon, dus daar mag nu dan wel wat tegenover staan. Mijn intentie om te blijven is duidelijk, want anders ga ik niet met ze om tafel", aldus Cornelisse, die sinds 2004 in het shirt van FC Utrecht speelt.

Eerder was de verdediger in Nederland al actief bij Top Oss, Vitesse en RKC Waalwijk.

Goed nieuws . Is een prima rechtsback voor ons. Misschien wel de beste van de Nederlandse competie.

[ Bericht 73% gewijzigd door Wopper1 op 04-12-2007 14:53:22 ]
pi_55035935
Ik zie Cornelisse graag blijven, maar niet voor teveel salaris, en het lijkt erop alsof ie daar toch voor gaat.

Maar goed, ik zie Robin Nelisse wel vertrekken aan 't eind van het seizoen, en dat scheelt alvast 4 ton.
pi_55263986
quote:
Cornelisse tekent bij in Utrecht
Tim Cornelisse ondertekende woensdag een nieuw contract bij FC Utrecht. De achterhoedespeler ligt nu tot medio 2011 vast in de Domstad.

Het zag er een tijdje niet naar uit dat Cornelisse bij zou tekenen. De 29-jarige rechtsachter kwam er niet uit met de Utrecht-leiding en interesse van FC Twente sluimerde op de achtergrond, weet De Telegraaf.

Toch verlengde hij woensdag zijn aflopende verbintenis met drie seizoenen, met een optie voor nog een extra jaar.
telegraaf.nl
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:05:59 #94
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55264621
Echt een deceptie geweest AZ uit, meer dan 10 dagen stil hier
pi_55265783
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef thaduck het volgende:
Echt een deceptie geweest AZ uit, meer dan 10 dagen stil hier
2e Helft heb ik best genoten van een zwalkende Barry Opdam versus Leroy/Loïc . En Grandel stond erg goed te keepen .

Zondag Heracles. Als de jongens nu maar niet naast hun schoenen gaan lopen dan komt het wel goed.
  zondag 16 december 2007 @ 23:05:15 #96
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55324342
Lekkere overwinning.

Maar die Pino is ook een kut op poten, ze shirt vergeten.. Sjees, blijf dan in België ofzo!
pi_55324585
Hij wil een cultheld worden, daar horen dit soort dingen gewoon bij.
That's all folks!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 december 2007 @ 23:18:48 #98
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55324659
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wil een cultheld worden, daar horen dit soort dingen gewoon bij.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55329688
Van Dijk maakt dit seizoen iig zijn naam waar, zoals ie nu speelt is het echt een aanwinst.
  maandag 17 december 2007 @ 11:22:31 #100
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55331987
van Dijk speelt steeds beter. Zoals op TV al gezegd is, het aso gedeelte is eraf. Net als JP, wel fel maar niet echt over de scheef, ofwel: prima!

Maar ik vond Kruys zelfs aardig spelen gister, en dat ben ik al tijden niet meer van hem gewend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')