abonnement Unibet Coolblue
pi_54533159
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: Randy Orton


Intercontinental Champion: Jeff Hardy


Women\'s Champion: Beth Phoenix


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Batista


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Vacated

WWE Tag Team Champions: Matt Hardy & MVP



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: CM Punk


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 11-11-2007 19:36:04 ]
pi_54533182
fipo
pi_54533463
kiekeboe
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54533520
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef BigFire het volgende:
kiekeboe
Heb je die avatar trouwens niet in het groot toevallig? Vindt dat een erg vette promo
pi_54533967
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Heb je die avatar trouwens niet in het groot toevallig? Vindt dat een erg vette promo
nope, heb het speciaal voor Fok gemaakt en de desbetreffende aflevering verwijderd
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54533971
TeeveePee
  Redactie Games zondag 11 november 2007 @ 19:55:53 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54533999
tvp
.....Kennedy
pi_54534213
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef BigFire het volgende:

[..]

nope, heb het speciaal voor Fok gemaakt en de desbetreffende aflevering verwijderd
Jammer, heb de promo maar 1 keer gezien eigenlijk. Was het niet op Cyber Sunday? Want die heb ik nog. Even kijken.
  zondag 11 november 2007 @ 20:07:39 #9
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54534266
Ik ben tegen worstelen. Het is gewelddadig, wekt agressie op en is bovenal zeer zinloos tijdverdrijf.
Laat die kansarme bacolichamen maar meehelpen op de vuilniswagen, leveren ze in ieder geval nog een bijdrage aan de maatschappij.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 11 november 2007 @ 20:07:46 #10
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54534268
tvp
  Redactie Games zondag 11 november 2007 @ 20:09:35 #11
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54534311
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben tegen worstelen. Het is gewelddadig, wekt agressie op en is bovenal zeer zinloos tijdverdrijf.
Laat die kansarme bacolichamen maar meehelpen op de vuilniswagen, leveren ze in ieder geval nog een bijdrage aan de maatschappij.
ok
.....Kennedy
pi_54534327
Was dus op Cyber Sunday die promo. Best wel kort eigenlijk, en niet eens zo heel veel Edge erin op dat stukje na
pi_54534346
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben tegen worstelen. Het is gewelddadig, wekt agressie op en is bovenal zeer zinloos tijdverdrijf.
Laat die kansarme bacolichamen maar meehelpen op de vuilniswagen, leveren ze in ieder geval nog een bijdrage aan de maatschappij.
Ieder zijn eigen hobby he
  zondag 11 november 2007 @ 20:16:43 #14
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54534523
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Was dus op Cyber Sunday die promo. Best wel kort eigenlijk, en niet eens zo heel veel Edge erin op dat stukje na
ja was verder niet spectaculair
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54534593
Break the code - Break the walls down

moest ik opeens aan denken. Misschien al eerder gezegd, maar kwam er opeens op
pi_54535532
Hoo-Rah!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 11 november 2007 @ 20:57:36 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54535675
bitches
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 11 november 2007 @ 20:58:05 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_54535685
Ik ben ook weer terug van vakantie en heb alles weer even gekeken

Had eigenlijk al verwacht dat Jericho terug zou zijn, maar toch nog even wachten

World Wrestling Entertainment
pi_54536049
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben ook weer terug van vakantie en heb alles weer even gekeken

Had eigenlijk al verwacht dat Jericho terug zou zijn, maar toch nog even wachten

Nog even

Hij komt ons wel redden! Hij moet
pi_54536488
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben ook weer terug van vakantie en heb alles weer even gekeken

Had eigenlijk al verwacht dat Jericho terug zou zijn, maar toch nog even wachten

jericho heeft schijt hij blijft weg
pi_54539124
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 11 november 2007 @ 23:00:49 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54539255
tvp dan maar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54542608
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben tegen worstelen. Het is gewelddadig, wekt agressie op en is bovenal zeer zinloos tijdverdrijf.
Laat die kansarme bacolichamen maar meehelpen op de vuilniswagen, leveren ze in ieder geval nog een bijdrage aan de maatschappij.
Ja echt wel, al die amerikanen gaan elkaar RKO'en en DDT'en voor niets, ik zag bush laatst een moon sault doen...
  maandag 12 november 2007 @ 08:00:30 #24
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54542928
quote:
Op maandag 12 november 2007 07:13 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ja echt wel, al die amerikanen gaan elkaar RKO'en en DDT'en voor niets, ik zag bush laatst een moon sault doen...
Daar moest ik dus echt even om lachen.
pi_54546015
hahaha tell 'em wc-eend! straks na colleges maar even naar Genesis kijken, althans als ik dan niet ben opgepakt, omdat ik tijdens mn hoorcollege iemand clothesline inderdaad..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54548018
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef roepdeman het volgende:
hahaha tell 'em wc-eend! straks na colleges maar even naar Genesis kijken, althans als ik dan niet ben opgepakt, omdat ik tijdens mn hoorcollege iemand clothesline inderdaad..
Clothes line from hell *proest*
pi_54551644
Net CD1 alvast gekeken van Genesis. Als me zusje straks thuis komt CD2 kijken, begon iig al erg goed
  Redactie Games maandag 12 november 2007 @ 15:48:29 #28
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54553022
Genius match voor RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  maandag 12 november 2007 @ 16:11:28 #29
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54553569
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 12 november 2007 @ 16:17:46 #30
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54553725
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:11 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  maandag 12 november 2007 @ 16:18:57 #31
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54553757
Die match is voor Smackdown trouwens, vandaag is die andere big match.
pi_54554383
Yeah Trips die weer eens zal laten zien hoe geweldig die wel niet is en dit keer is Kennedy het slachtoffer. Of nee wacht, er zijn lumberjacks, zullen, zou het echt kunnen dat de heels, de schoften, de gemenerikken dat het zijn zullen interferen, waarna de faces in de ring komen waarna er 1 grote brawl is?
pi_54556316
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 12 november 2007 @ 19:45:19 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54556744
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Brownietje het volgende:
Yeah Trips die weer eens zal laten zien hoe geweldig die wel niet is en dit keer is Kennedy het slachtoffer. Of nee wacht, er zijn lumberjacks, zullen, zou het echt kunnen dat de heels, de schoften, de gemenerikken dat het zijn zullen interferen, waarna de faces in de ring komen waarna er 1 grote brawl is?
Dat zou echt een verrassing zijn
.....Kennedy
pi_54559076
Umaga has overruled Mr. Kennedy and inserted himself as captain of his Survivor Series team. Also, the Samoan Bulldozer will take Kennedy's place in the Lumberjack Match against Triple H tonight on Raw



Ach, misschien redt dat Kennedy van weer een job beurt.
pi_54560681
Als het maar niet zo erg is als vorig jaar survivor series.
  Redactie Games maandag 12 november 2007 @ 22:08:24 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54560930
Wat was er toen dan?
.....Kennedy
pi_54561186
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Wat was er toen dan?
Team van DX versloeg team van Rated-RKO met 5-0
pi_54561211
Team van DX, Punk, Hardyz clean sweepen RatedRKO, Helms, Nitro en die gozer die eerst wat met Kelly had.
pi_54562466
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Brownietje het volgende:
Team van DX, Punk, Hardyz clean sweepen RatedRKO, Helms, Nitro en die gozer die eerst wat met Kelly had.
Dat zeg ik ja. En hij heet Mike Knox
  maandag 12 november 2007 @ 22:54:41 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54562606
TNA

Ik vond sommige dingen een beetje jammer, als ze die wat beter uitgewerkt hadden of beter hadden laten overkomen was de PPV nog beter geweest maar overall was het een prima PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54563031
Trouwens ook nog bij Genesis:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 november 2007 @ 23:15:11 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54563306
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens ook nog bij Genesis:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WWE done with Carlito?
quote:
WWE has put nearly all of Carlito's merchandise available on WWEShop.com on clearance. They rarely do this to nearly all of a wrestler's merchandise unless he is no longer affiliated with the company. Carlito made two special appearances on the Smackdown/ECW tour in Puerto Rico because that is his home country and obviously the market where he means the most. Carlito jobbed to Matt Hardy & Rey Mysterio on two shows on the tour. Fans where shocked by the result of his match with Matt Hardy considering that San Juan is his hometown. He was also on the losing end of a six-man tag match on Friday, but did not take the pinfall. As noted last week, Carlito is said to be unhappy with the direction WWE has been pushing him in as of late. It it is being said that he requested to be released from the company last week. WWE has not granted him a release yet but may do so this week. It wouldn't shock me at all and I truly believe his release is forthcoming.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 12 november 2007 @ 23:26:30 #44
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54563743
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Team van DX versloeg team van Rated-RKO met 5-0

Nee, team Mr. Kemvp moet toch echt winnen.
.....Kennedy
  maandag 12 november 2007 @ 23:40:16 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54564216
Woohoo! Dus Umaga is nu de captain en gaat tegen Triple H ipv Mr Kennetnie? Im down with that!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54564718
Raar, je zou denken dat iemand met mic skills (OEoeoeoSANOA daargelaten) de kapitein van het team zou mogen zijn! TNA was weer goed te pruimen trouwens.
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:19:54 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54565244
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef Cubeforc3 het volgende:
Raar, je zou denken dat iemand met mic skills (OEoeoeoSANOA daargelaten) de kapitein van het team zou mogen zijn! TNA was weer goed te pruimen trouwens.
Over TNA gesproken (impact! tapings)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:18:04 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54573729

Cover voor WWE Magazine voor over een maand of 2 maanden

Real or fake?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:27:07 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54573969
Nieuwe Save_Us video.. tis nu wel heel duidelijk lijkt me zo.. maja WWE kennende
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:32:00 #50
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_54575497
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe Save_Us video.. tis nu wel heel duidelijk lijkt me zo.. maja WWE kennende
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad duidelijk, maar wel cool
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:54:45 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54579102
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef kidkash19 het volgende:

Real or fake?
Eigenlijk geen noodzaak meer om het in een spoiler te zetten..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54580215
hype
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:54:00 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54580549
GO JERICHO GO!
GO JERICHO GO!
GO JERICHO GO!

ARMBAR! (beste promo ooit van hem trouwens )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:26:33 #54
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54581249
The man of 1004 holds. Heerlijke promo inderdaad.
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:37:17 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54581547
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:26 schreef Wes_FR het volgende:
The man of 1004 holds. Heerlijke promo inderdaad.
hahaha schitterend ja, Malenko had er 1000 maar hij moest er zo nodig meer hebben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:45:26 #56
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54581765
Waarvan er 8 ongeveer ARMBAR! waren en hij gewoon tijdens de commercial doorging
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:11:28 #57
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54582450
Heb hem even opgezocht; http://youtube.com/watch?v=omC3qMZFLBo.

The moss covered, three-handled family gredunzel.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:18:58 #58
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54582692
Hey hey hey....die bestaat!!! dat was Saturn zn finisher in de WWE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:21:26 #59
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54582767
Haha, ik dacht dat ie altijd een Death Valley driver deed joh. Maar wat een naam voor een move.

Omg, hoor net van een gozert die ik via een game ken dat hij naar volgende Raw gaat (zonder van Y2J's komst te weten). Damn I'm jealous.
pi_54584568
RAW = Jericho

maar dat is geen spoiler dat is een vermoeden....na het zien van het plaatje op de vorige pagina
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:38:31 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54584822
Nu we het toch over RAW hebben

was vrij matig deze week, niet? pffff.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54585058
Heerlijk ook die Nitro gozerts die altijd gewoon lekker door promo's heen lulden.

Hold numer 712 ARMBARR!!!

MEER
EN MEER
pi_54586432
gadverdamme wat is die Big Daddy V toch smerig om te zien. Blij dat ik geen ECW kijk
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_54586828
Trouwens nog even Genesis, Kaz vs Cage was super eveneens als MMG vs 3D is de moeite waard om die te bekijken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:18:10 #65
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54587601
Ladder match tussen Kaz en Christian was echt top ja, vol met zieke spots.

Who do you think will win the Hornswoggle vs. Great Khali match at Survivor Series this Sunday?
Hornswoggle 88.65 % 369331 Votes
The Great Khali 11.34 % 47252 Votes

pi_54587909
Einde van Genesis vond ik ook erg interessant. Maar die matches waren enorm vet ja
pi_54587975
Ik lig elke keer dubbel als Ray wordt aangepakt en dan begint te gillen als een speenvarken
Kijk die match nog eens en luister goed naar zn oprmerkingen tijdens de match Ge-Wel-Dig!

Z'n timing is gewoon ongekend
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54597672
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu we het toch over RAW hebben

was vrij matig deze week, niet? pffff.
RAW? dacht dat ik monday night smackdown zat te kijken
pi_54608630
Zo dan *lichte spoilers*

Breaking News: Big Fight At The SmackDown! Tapings
Story posted by Ryan Clark on November 14, 2007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:44:31 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54608768
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo dan *lichte spoilers*

Breaking News: Big Fight At The SmackDown! Tapings
Story posted by Ryan Clark on November 14, 2007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over twee dagen op wwe.com
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 14 november 2007 @ 20:15:40 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54609633
pffffffffffff storm in een glas water man....beetje onenigheid tussen een veteraan en 2 beginnende worstelaars. Morrison is een persoonlijkheid die dus gewoon zegt wat hij denkt en niet over hem heen laat lopen.....dit loopt wel los hoor
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 15 november 2007 @ 08:57:03 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54618736
Source: WrestlingObserver.com

- For those that have asked, the Chris Jericho WWE Magazine cover shot is legitimate. The magazine features an in depth article of Jericho putting over the idea of working with John Cena, Triple H, Shawn Michaels, Undertaker, Ken Kennedy, and even MVP. Jericho said that he went to Lance Storm’s wrestling school to brush off some ring rust and is returning to WWE with a new finishing move and will debut some new moves. Jericho also notes that there will be no more long hair either.

- There is an interesting piece by Eric Gargiulo on PhillyBurbs.com regarding TNA Wrestling signing Booker T. Basically the article says that TNA picking up Booker shows a WWE star that failed a drug test and was willing to give up money, fame, and security, calling TNA a safe haven for those that refuse to comply with WWE’s Wellness Policy.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 15 november 2007 @ 13:32:56 #73
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54624315
Ben benieuwd naar die nieuwe moves van Jericho, desondanks wel jammer dat hij geen lang haar meer neemt.
pi_54647206


[ Bericht 100% gewijzigd door L_auteur op 16-11-2007 12:07:47 ]
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:49:07 #75
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54649693
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:01 schreef L_auteur het volgende:
Juist..
pi_54663678
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:45:59 #77
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54666012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zaterdag 17 november 2007 @ 01:02:07 #78
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54666377
Krijgen we Edge nog terug dan op SS?
.....Kennedy
pi_54666695
Heb niks over Edge gemerkt. Edge weet het zelf ook niet volgens een interview met hem

Hij zei iets van: Ik geloof dat ik op de poster sta, dus misschien ben ik er wel op 1 of andere manier.

Of hij liegt, of hij weet echt nog niks
pi_54672743
Hell in a Cell -> Kettingzaag.

Of misschien geeft die Shawn wel een rotschop. Al verwacht ik daar dat Randy wint in een sharpshooter, nadat Shawn natuurlijk er eerst eentje probeerde
  Redactie Games zaterdag 17 november 2007 @ 14:05:24 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54672767
Ja Edge komt even de deur open zagen waarnaar hij Batista een kopje kleiner zaagt.
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 17 november 2007 @ 14:19:01 #82
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54672985
Survivor Series



Randy Orton (c) vs Shawn Micheals voor de WWE Championship
Randy mag Micheals niet DQ-en, Shawn mag zijn SCM niet uitvoeren, wie wint ?


Batista (c) vs The Undertaker voor de WHC in een Hell in a Cell match
The deadmen's playground


Team HHH vs Team Youmanga in een traditional SS match
Hopelijk dit jaar geen 5-0, maar gewoon MVP en Kennedy die ze alle 5 oprollen.


CM Punk (c) vs John Morisson vs The Miz voor de ECW Championship in een Triple Threat match
Nu ze alle 3 champ zijn, lijkt het mij logisch wie er wint.


Cade and Murdoch (c) vs Cody Rhodes en Hardcore Holly voor de WWE Tag team championship
O, bestaat deze title ook nog


Hornswoggle vs The Great Khali
Sad


10 Divas Tag Team Match
.....Kennedy
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:59:13 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54673668
zowel Impact als SD! waren erg goed deze week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54676339
Impact ook net gekeken, had het te druk met Wii spelen (Smackdown vs Raw 2008 en sinds gister Mario Galaxy)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54676758
Brahma:

Hoe doet Kurt Angle het eigenlijk bij TNA?

Ik volg het namelijk niet, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hem is
World Wrestling Entertainment
pi_54677027
Kurt ziet er imo een stuk gezonder uit nu, en qua wrestling is hij nog steeds in van de besten. Moet zeggen dat zijn heel character nu echt héél goed is, ik vond z'n laatste WWE gimmick nogal sufjes (Wrestling Machine).
pi_54678066
Ja, qua uiterlijk is hij een stuk normaler dan voorheen. Z'n wedstrijden zijn niet saai en hebben meestal een vlot tempo. Het is gewoon een feit dat hij elke week een main even match aankan die altijd topnotch is (mits goed geschreven natuurlijk)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54680576
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma:

Hoe doet Kurt Angle het eigenlijk bij TNA?

Ik volg het namelijk niet, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hem is
Zoals hierboven al gezegd, hij is echt enorm goed bezig afgelopen Impact weer een erg sterke titlematch opgezet zeg. Was echt enorm spannend. Dat soort matches zie je niet op Raw. En de backstage dingen die hij doet zijn ook fantastisch zeg vooral een paar weken terug toen hij voor het eerst met ze vrouw kwam.

Moet nog steeds lachen als ik aan de zonnebank scene denk, en met Doctor Nash enzo
pi_54690600
Wat een verschrikkelijke smackdown.

ze zijn allemaal getript ofzo :S
Vooral dat matt hardy en MVP gebeuren
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 12:09:57 #90
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54690747
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:59 schreef Hanstin het volgende:
Wat een verschrikkelijke smackdown.

ze zijn allemaal getript ofzo :S
Vooral dat matt hardy en MVP gebeuren
.....Kennedy
pi_54691203
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hij blijft fijn heh

Heb zin in Survivor Series ga hem weer op DVD branden en beneden op de grote TV kijken met surround sound

Helaas duurt het converten+branden wel even, maar is het meestal wel waard
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 12:47:05 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54691447
Komen er ooit PPV's uit dan met Surround sound? Want dat heb ik hier ook op staan, maar elke keer als er een SD RAW ECW of PPV aan gaat schakelt die over op Stereo x2, oftewel, de voorste 2 boxen en e achterste 2

Zou wel tof zijn als ze 5.1 gebruikte.
.....Kennedy
  zondag 18 november 2007 @ 13:26:31 #93
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54692111
Even wat leukse dingetjes voor het weekend

Spirit Squad aint got shit on this entrance
http://www.youtube.com/watch?v=EaGpPEKvNLE

Delirious (i Him) vs El Generico
http://www.dailymotion.co(...)vs-el-generico_sport
(OW WRESTLING WITH DA HEADLOCK!)

Jericho Promo met Delirious
http://youtube.com/watch?v=DcAjxbstJpo


Er zou trouwens wat interesse zijn vanuit de WWE voor Delirious maar goed dat zien we dan wel weer

[ Bericht 32% gewijzigd door kidkash19 op 18-11-2007 14:53:52 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 18 november 2007 @ 14:52:10 #94
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54693849
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ondanks dat ik SD! prima vond, valt de VIP Lounge elke week tegen.. loopt voor geen meter, is saai dus publiek zit er ook totaal niet in.. kunnen ze wat mij betreft beter afschaffen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 15:00:10 #95
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54694052
Waar hij waarschijnlijk op doelt is dat MVP Hardy aanvalt, want dat heeft die al eerder verkondigt dat zulke dingen niet mogen gebeuren
.....Kennedy
  zondag 18 november 2007 @ 15:29:20 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54694649
Hardy-MVP was de beste angle van het afgelopen jaar. MVP gaf niks om de tag titles het was alleen maar een schild om de US title veilig te houden, daarom wilde MVP ook meteen die rematch hebben omdat hij anders weer kwetsbaar zou zijn. Toen ze alsnog verloren viel MVP Hardy aan om hem zo te blesseren dat Hardy MVP niet meer kon uitdagen voor de US title.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54694823
Trouwens moet dat smackdown tag team championship niet veranderd worden? qua namen en plaatjes?
  zondag 18 november 2007 @ 19:07:49 #98
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54699914
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Hanstin het volgende:
Trouwens moet dat smackdown tag team championship niet veranderd worden? qua namen en plaatjes?
OP wordt altijd pas aangepast wanneer er een nieuw topic geopend word.
pi_54701379
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ondanks dat ik SD! prima vond, valt de VIP Lounge elke week tegen.. loopt voor geen meter, is saai dus publiek zit er ook totaal niet in.. kunnen ze wat mij betreft beter afschaffen!
van mij mogen ze heel mvp afschaffen
  zondag 18 november 2007 @ 20:05:18 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54701450
WAT??...MVP is zon beetje het beste (zo ie zo in de top 5) van wat de WWE heeft.
Hij heeft de look, mic skills en is in de ring erg goed en hij heeft ongeveer het beste personage van heel de WWE
MVP is a future World Champion
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 18 november 2007 @ 20:13:26 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54701703
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:07 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

OP wordt altijd pas aangepast wanneer er een nieuw topic geopend word.
Gaat ook niet meer, na een dag of 5 kan de OP niet meer aangepast worden!

Natuurlijk moeten ze MVP niet afschaffen.. MVP gaat het helemaal worden binnen de WWE denk ik!!
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand de VIP Lounge leuk/grappig vind om te zien.. ontzettend slecht geschreven, elke keer weer!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54702030
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Hanstin het volgende:
Trouwens moet dat smackdown tag team championship niet veranderd worden? qua namen en plaatjes?
Zoals al gezegd, na een paar uur kan je hem niet meer veranderen. Komt dus pas bij het volgende topic. Zal dan ook wel tegen die tijd kijken of ik wat nieuwe plaatjes kan maken en het wat compacter kan maken
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 20:31:41 #103
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54702223
Veel plezier hé allemaal, bij SS en RAW is Jerico!
.....Kennedy
pi_54702990
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Wessiej het volgende:
Veel plezier hé allemaal, bij SS en RAW is Jerico!
Ga je weg dan?

Ik heb er iig veel zin in
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 20:59:47 #105
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54703070
Bij een PPV kijk ik altijd niet bij in dit topic en aangezien ik de PPV meestal pas dinsdag af heb, en dus dinsdag/woensdag RAW kijk, zeg ik het alvast
.....Kennedy
  zondag 18 november 2007 @ 21:14:24 #106
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_54703354
Ik heb zin in morgen en dinsdag
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games zondag 18 november 2007 @ 21:16:35 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54703402
Orton
Undertaker
Team Umaga
Cade and murdoch
CM Punk
Bad girl team
Hornswoggle

Denk ik.
.....Kennedy
  zondag 18 november 2007 @ 21:41:40 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54703999
Orton
Batista (dankzij Edge)
Team HHH
John Morisson
Cade/Murdoch (ze hebben hem niet meer lang denk ik)
Vraag me niet waarom maar ik denk dat Hornswoggle gaat winnen
'Bad girl team'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54704206
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Orton
Batista (dankzij Edge)
Team HHH
John Morisson
Cade/Murdoch (ze hebben hem niet meer lang denk ik)
Vraag me niet waarom maar ik denk dat Hornswoggle gaat winnen
'Bad girl team'
Hornswoggle krijgt hoogswaarschijnlijk hulp van een paar worstelaars
pi_54704379
Mijn god, Het wordt nog eens wat op SD! EDGE en MVP twee gruwelijke Heels! Wat een Dreamteam kan dat worden voor de WWE...Als ze een babyface willen pushen geef ze een programma met die twee en gejuich is gegarandeerd!!

én Hornswoggle krijgt hulp van the DX rejects!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54708445
go Orton
pi_54708630
Staan grote spoilers op de nieuws sites. Spannend
  maandag 19 november 2007 @ 09:40:39 #113
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54710869
Moment vd Avond?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54714004
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:40 schreef kidkash19 het volgende:
Moment vd Avond?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 november 2007 @ 12:56:00 #115
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54714662
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54721943
mooie entrance van melina
pi_54723085
WE WANT SHAQ
  Redactie Games maandag 19 november 2007 @ 20:40:43 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54724155
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_54724620
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54726525
Zo idd zeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54729496
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:13:50 #122
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54729813
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:55:15 #123
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54732098
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:10:42 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54732314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:12:53 #125
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54732348
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:10 schreef kidkash19 het volgende:

en dan nog Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:22:19 #126
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54732470
do you smell-el-el-el-el this TVP!


damn, ik lig nog een maandje achter gisteren SD van 19-10 gekeken, maar moet zeggen dat het al een paar maanden vrij matig is allemaal, maar ik begin een beetje bij te raken.

Raw. Is. Jericho.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games dinsdag 20 november 2007 @ 16:59:28 #127
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54741301
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_54742537
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:01:34 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54742617
Umaga destroying Rey Mysterio met zn Uranage Slam ..... replay replay replay

Khali-Shane misschien?

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 20-11-2007 18:17:09 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:41:10 #130
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_54743559
Kippenvel
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:25:13 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54746006
quote:
After the match between DX vs. Umaga and Kennedy in a dark match on RAW, Triple H started to flirt with some ladies, one of them lifted her shirt and flashed the audience. While this took place, HBK was in the corner praying and covering his eyes.
Iemand een linkje naar watt fotos???
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54747007
Hmm crowd reactie was matig en z'n stem vond ik ook minder. What's up met de danspasjes overigens?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_54748182
op wrestlenewz.com staat een foto.
Vrouwen met BH's

RAW = GAY
nee hoor was tof
pi_54752762
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 november 2007 @ 08:33:03 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54753607
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 21 november 2007 @ 11:48:47 #136
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54756977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:47:37 #137
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54758403
Matt Hardy out voor 1-3 maanden.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:52:09 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54758511
ECW was nogus een keer vrij redelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54763525
Redelijke ECW. Einde was nogal matig alleen. Dat verhaal hebben we nu wel gezien vindt ik
pi_54778752
Was dat serieus alles van jericho´s return?

Beetje krijzen? :S
  Redactie Games donderdag 22 november 2007 @ 13:31:09 #141
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54781471

Je ondertitel klopt wel ja.
.....Kennedy
  donderdag 22 november 2007 @ 14:11:49 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54782296
Tsja wat had je dan verwacht? Jericho die met een groot vliegtuig binnen komt vliegen, niks zegt, Orton pint en de Champ is?

Nee dit was de goede manier om het te doen en het leek heel erg op zn 1e debuut in 99
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 22 november 2007 @ 14:22:28 #143
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54782480
Klopt, zelfde pakje, ook wat praten, alleen toen was het The Rock die er stond. Die zei ook wat meer terug
.....Kennedy
pi_54813272
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:51:27 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54818454
Ik vond TNA deze week juist een beetje flauw qua humor.. kon er niet echt mee lachen op het begin.
Gelukkig werden het dinner alswel het wrestling op het einde een stuk beter
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:52:58 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54818460
Linda Hogan filed for divorce
quote:
TMZ is reporting that Linda Bollea filed for divorce from Terry Bollea on Tuesday, November 20, 2007. Two days before Thanksgiving... OUCH! They also have a link to the court document they are taking the news from. No reason has been ascertained yet.
quote:
Maybe Hulk Hogan doesn't know best – after 24 years of marriage, his wife, Linda Marie Bollea, has filed for divorce.

Bollea, 46, filed divorce papers Tuesday in Pinellas County, records show. She has been married to Terry Gene Bollea, 53, more famously known as Hulk Hogan, since 1983 and the couple has two children, Brooke, 19, and Nick, 17.

Recently, the couple's son has made headlines. The teen faces a felony charge that he was driving recklessly in August when his Toyota Supra went out of control and slammed into a tree. His friend and passenger, John Graziano, suffered a brain injury.

Since 1992, the Bolleas have lived in a 17,000-square foot home in Bellaire. The family's lives have been taped for the pro wrestler's VH1 reality show Hogan Knows Best.

Word of the split was first reported by WTVT, the Fox affiliate in Tampa.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54822333

The Y2J Plan

Ook nog eens Ric Flair op Raw, Kennedy vs HBK gaat verder hoop ik en Jeff & Triple H vs Snitsky & Umaga.

Kan een mooie Raw worden lijkt mij zo.
pi_54823957
die smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54826598
quote:
AN OPEN LETTER FROM "THE PHENOMENAL" AJ STYLES TO "THE INSTANT CLASSIC" CHRISTIAN CAGE

Late Friday night, "The Phenomenal" AJ Styles contacted TNAwrestling.com with a statement regarding his former mentor, "The Instant Classic" Christian Cage.

According to Styles, he has attempted to contact Cage since Thursday's "IMPACT!" broadcast. However, "The Instant Classic" is apparently ignoring AJ's calls. As a result, Styles has asked us to post this statement in the hopes that Cage will read it before Thursday's broadcast:


Dear Boss,

I'm pretty sure you're upset with me. I tried to get in touch with you all day on Friday, but you won't return my calls or text messages. You blocked me on AOL Instant Messenger and won't reply to my Facebook pokes. Heck, I even tried sending you a game invite when I saw you playing Halo 3 online, but you ignored that too. I would have let you frag me with sticky grenades as much as you wanted if it made you feel better. You know, just like old times!

Now, I can understand why you're mad at me after what happened on "iMPACT!" (you know, me accidentally winning the match when you had Jay Lethal beat). But hey, I paid for it in the end, right? I was the one who had to put on that ridiculous turkey outfit. Plus, I'm not sure if you're mad at me for not inviting you to Kurt's Thanksgiving dinner, but I made him promise me that he sent you an invitation. I'm not sure if it got lost or not, but I guess I should have just invited you in person.

I'm also really starting to get the feeling that you're mad at me for supposedly turning my back on you and joining Kurt Angle. But please believe me when I tell you it's all been a huge misunderstanding. When you made me the Captain of the Coalition, I knew I had to do all I could to help our team. That's why I talked to Karen Angle and figured out a way that BOTH sides could work together as an unstoppable unit. Can you imagine me, Tomko, you and Kurt as a team? Who could beat us? Tomko seems to think there's some heat between you and Kurt, but I'm not buying it. I even asked Kurt about it and he just rolled his eyes and walked away, so I know it can't be true!

Christian - I still consider you my close friend. My teacher. My mentor. I would never try to ruin that for anything. So this Thursday night on "iMPACT!", I have a plan that will put all these hard feelings behind us. I've requested interview time on Thursday to explain my idea - all I ask if that you hear me out and give it a chance. I think after Thursday, we'll all be one big happy family again!

I didn't want to post this on the internet for everyone to read, but it's the only way I knew to get my message to you.

See you on Thursday night, Boss. I'll have my cell phone close by in case you want to talk.

Your friend
AJ

PS - Please accept my Halo 3 invite next time you're online. I miss having you on my team and Tomko sucks at it...he keeps killing me with friendly fire - most of the time I think he's doing it on purpose.
  zondag 25 november 2007 @ 17:49:20 #150
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54829400
hahahahaha fucking briljant!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54829563
Kennedy gaat nu zijn push krijgen tegen Micheals
pi_54830178
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Kennedy gaat nu zijn push krijgen tegen Micheals
Zou je denken ?
pi_54830338
Hahahahah die open brief!!! Mijn god dat had ik echt even nodig gewoon iets kleins om een reden te hebben om volgende week weer naar TNA te kijken.

Kong die die bout uit de lucht pakte hahahaha ow ow ow te geweldig die hele show!! Comedy kon een stuk korter. Hadden jullie ook die zin van Chris Harris gehoord: "I guess I might as well stay. The only way to get some tv time here is seems to be around Kurt"
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 25 november 2007 @ 18:41:24 #154
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54830705
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:27 schreef roepdeman het volgende:
Hahahahah die open brief!!! Mijn god dat had ik echt even nodig gewoon iets kleins om een reden te hebben om volgende week weer naar TNA te kijken.

Kong die die bout uit de lucht pakte hahahaha ow ow ow te geweldig die hele show!! Comedy kon een stuk korter. Hadden jullie ook die zin van Chris Harris gehoord: "I guess I might as well stay. The only way to get some tv time here is seems to be around Kurt"
Volgens mij is dat van Chris Harris een storyline geworden.. geruchten dat ie weg wilde op internet zullen dus wel niet waar zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat ze zowat erin laten als hij echt weg zou willen of ontevreden zou zijn.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 25 november 2007 @ 19:36:18 #155
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54832042
WWE houdt van mij

Eerst Kennedy vs Jeff Hardy en nu Kennedy vs HBK

.....Kennedy
pi_54835713
Jericho die traint bij Lance Storm:



The Storm Wrestling AcademyTM class of September 2007 was an extremely lucky one. Before Chris Jericho made his "second coming" return to RAW, he made his "second coming" return to wrestling camp, and visited SWA to prepare for his return.
The last week of September Chris stopped by Storm Wrestling AcademyTM to log some ring time and get back in shape for his return to the WWE. Chris attended several classes with my students, taking part and feeding in like one of the boys on every drill and bump I put them through.
I think the guys were in awe at first, marking out for getting to wrestle with Chris Jericho, but by the end I think they learned a lot from working with him, and were grateful for their time in the ring together. Chris also help out on promo day giving the guys a chance to learn from one of the best talkers in the business.
In addition to taking part in classes Chris and I also logged some extra time in the ring, having a couple matches with each other, as well as working out his new finisher. It was a great week and I can't thank Chris enough for stopping by and training with my students, I know they learned a lot from the experience. Below is a picture of Chris and I with the Sept. class he trained with.

pi_54838576
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zou je denken ?
Of hij krijgt zwaar klappen en gaat dan weer tegen mindere tegenstanders vechten
En dat Michaels weer een shot krijgt
pi_54838827
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Of hij krijgt zwaar klappen en gaat dan weer tegen mindere tegenstanders vechten
En dat Michaels weer een shot krijgt
Orton gaat nu toch verder met Jericho. Hij heeft ze kans wel gehad. Staan ook wat stukken op wwe.com over Kennedy en HBK, zullen gewoon samen verder gaan denk ik hoor
  maandag 26 november 2007 @ 00:01:45 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54838993
quote:
The Big Show was backstage at the Survivor Series in Miami visiting friends. He is said to be in far better shape than he'd ever been in WWE, and the best shape since his early days in WCW. He was telling people that his weight is down to 420 pounds.

As of late, he's been training to be a pro boxer, but he hasn't had his first fight yet and it is unknown if he ever will.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 november 2007 @ 00:04:47 #160
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54839021
Leuk om te horen dat het goed met hem gaat.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 00:25:06 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54839278


Dat kán toch niet meer worstelen
.....Kennedy
pi_54839342
De enige Giant van de afgelopen jaren die echt wel wat kon, maar werd verpest omdat WWE hem zo zwaar mogelijk wilde hebben.

AFA JUNIOR OP HEAT
quote:
-- The Elimination Chamber is being brought back for the No Way Out pay-per-view in February. The storyline heading into WrestleMania is that the winner of the Royal Rumble will get to decide the champion he wants to face at WrestleMania. Then, the unselected champion will have its brand's top wrestlers go into an the Elimination Chamber. The winner of that match will get the other title shot at WrestleMania.
EC: Kennedy vs. HBK vs. HHH. vs Umaga vs. Jericho vs. Jeff


Het kan misschien niet meer worstelen, maar hij mag van mij nog wel een geweldig afscheid krijgen, met de IC Belt oid
pi_54840049
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:30 schreef Brownietje het volgende:Het kan misschien niet meer worstelen, maar hij mag van mij nog wel een geweldig afscheid krijgen, met de IC Belt oid
Vindt ik ook ja. Misschien zelfs een maand lange world title run. Verdient hij iig wel. Of misschien hem de titel laten winnen op Wrestlemania en dat gelijk zijn laatste match maken. Net zoals met Trish. Dat zou wel erg mooi zijn denk ik
pi_54840807
"look at me when im talking to you rookie"

ge-wel-dig
  maandag 26 november 2007 @ 07:35:06 #165
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54840846
Flair is een legende, die mag van mij zeker afscheid nemen door de World Title op Mania te winnen.
  maandag 26 november 2007 @ 09:11:46 #166
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54841525
Vergane glorie. Had allang moeten stoppen. Maar heb wel respect voor hem gekregen na zijn feud met Mick Foley.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54842522
Flair mag idd een groots afscheid krijgen, waarin hij gewoon schittert..

Net smackdown gekeken.. was wel aardig, zeker het einde.. Die rey mysterio heeft trouwens een kut finisher vind ik.. zo overduidelijk nep.. Alleen bij hem blijven die worstelaars dood op het 2e touw liggen.. Geef hem dan 2 finishers, eentje voor de match en die 619 die speciaal blijft..
  maandag 26 november 2007 @ 10:16:54 #168
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54842575
Mysterio is een belachelijk fenomeen. M'n neefje van 8 slaat hem bij wijzen van spreken nog in elkaar.
Die 619 en die crossbody ofzo die stellen ook niet veel voor :s
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54844375
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Reddiablo het volgende:
Mysterio is een belachelijk fenomeen. M'n neefje van 8 slaat hem bij wijzen van spreken nog in elkaar.
Die 619 en die crossbody ofzo die stellen ook niet veel voor :s
pi_54844423
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Reddiablo het volgende:
Mysterio is een belachelijk fenomeen. M'n neefje van 8 slaat hem bij wijzen van spreken nog in elkaar.
Die 619 en die crossbody ofzo die stellen ook niet veel voor :s
mvp is zeker je favoriet?
  maandag 26 november 2007 @ 11:58:42 #171
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54844484
echt belachelijk, die push die hij ook heeft gekregen naar z'n World title toe.
een farce van Hornswoggle-esque proporties!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 26 november 2007 @ 12:00:27 #172
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54844509
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef Hanstin het volgende:

[..]

mvp is zeker je favoriet?

Nope, maar kan MVP wel waarderen. Zijn gimmick is natuurlijk irritant, maar hij heeft wel mic-skills en is erg credible.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54844637
Je weet dat worstelen nep is heh Reddiablo ? Rey is een show worstelaar. Ze gaan de 619 echt niet weghalen omdat jij hem niet realistisch vindt, terwijl er 10 duizenden mensen in het publiek 619 chanten.

En jou neefje van 8 slaat Rey echt niet in elkaar hoor, heb jij zijn bovenlichaam wel eens goed bekeken?
  maandag 26 november 2007 @ 12:15:04 #174
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54844758
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je weet dat worstelen nep is heh Reddiablo ? Rey is een show worstelaar. Ze gaan de 619 echt niet weghalen omdat jij hem niet realistisch vindt, terwijl er 10 duizenden mensen in het publiek 619 chanten.

En jou neefje van 8 slaat Rey echt niet in elkaar hoor, heb jij zijn bovenlichaam wel eens goed bekeken?

Treat me with a little respect, Sherlock...


en Rey Mysterio zuigt gewoon. Te overhyped. Tuurlijk slaat mijn neefje hem niet in elkaar. Ik mogelijk ook niet... maar zijn matches zijn 9 vd 10x ronduit belachelijk, en dan heb ik het met name over de 619 set-up. Belachelijk. Maar ach, 3-jarigen vinden hem stoer. Cena publiek...


anyway.... een aantal van mijn 'favorieten' in willekeurige volgorde

Undertaker
Jericho
Edge
Kennedy
Mickie James
Elijah Burke
Chuck Palombo
Dan toch MVP

.... Kennedy
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 13:17:01 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54845940
Bingo, compleet eens met Reddiablo
Al zijn mijn favorieten natuurlijk Kennedy en MVP
.....Kennedy
pi_54846696
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Treat me with a little respect, Sherlock...


en Rey Mysterio zuigt gewoon. Te overhyped. Tuurlijk slaat mijn neefje hem niet in elkaar. Ik mogelijk ook niet... maar zijn matches zijn 9 vd 10x ronduit belachelijk, en dan heb ik het met name over de 619 set-up. Belachelijk. Maar ach, 3-jarigen vinden hem stoer. Cena publiek...


anyway.... een aantal van mijn 'favorieten' in willekeurige volgorde

Undertaker
Jericho
Edge
Kennedy
Mickie James
Elijah Burke
Chuck Palombo
Dan toch MVP

.... Kennedy
Dat zijn ook mijn favorieten

Maar ik vindt Rey ook altijd leuk om naar te kijken. Zijn high flying moves zijn erg vermakelijk. En de 619 setup is niet realistisch nee, maar wat wel in de WWE? Bijna niks dus. En in tegenstelling tot Cena kan Rey wel goed worstelen. Al draagt Rey wel veel van dezelfde fans ja. En ook vooral kleine kinderen zoals je altijd ziet. En dat is ook precies waar de WWE zich op richt met Rey. Brengt veel geld op, slim toch?
  maandag 26 november 2007 @ 14:07:01 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54846930
quote:
Maar ik vindt Rey ook altijd leuk om naar te kijken. Zijn high flying moves zijn erg vermakelijk. En de 619 setup is niet realistisch nee, maar wat wel in de WWE? Bijna niks dus. En in tegenstelling tot Cena kan Rey wel goed worstelen. Al draagt Rey wel veel van dezelfde fans ja. En ook vooral kleine kinderen zoals je altijd ziet. En dat is ook precies waar de WWE zich op richt met Rey. Brengt veel geld op, slim toch?
*zucht* krijgen we dat weer.........Dus het flippy floppy zooi van Rey is WEL worstelen en het brawlen van Cena niet? Rey-MVP van vrijdag werd trouwens volledig gedragen door MVP maar goed dat ik geen fan van Rey ben is in de loop der tijd wel duidelijk geworden al kan ik zeker zien waarom mensen hem WEL leuk vinden....... Ze richten zich met Rey inderdaad op kinderen.....wat ze ook doen met Cena. Cena zn merchandise gaat vooral naar kinderen (en jonge vrouwen) terwijl de volwassen mannen hem uitjouwen.
Dus in principe heb je gewoon 2 worstelaars die qua promotie eigenlijk dezelfde doelgroep hebben maar 1 wordt bijna op handen gedragen terwijl de ander uitgekotst word....leuke situatie vind ik wel , had het nooit zo bekeken

Ow ja wie ik wel leuk vind (willekeurig) :

Cena
Jericho
Edge
Lashley
Londrick
Batista
Punk
Burke
Morrison
Orton
Santino
MVP
Thorn

Verder "haat" ik eigenlijk niemand behalve Rey en Kennedy

[ Bericht 5% gewijzigd door kidkash19 op 26-11-2007 14:13:26 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 14:15:29 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54847103
Maar Cena niet kunnen worstelen? Ik dacht er even de laatste tijd aan, en ik vind Cena op zich wel ok, niet om weer die discussie op te laten bloeien, maar ik vind hem wel goed.

Want iedereen heeft maar een bepaald aantal moves, dus dat is gewoon duidelijk, Cena heeft tenminste nog gewéldige mic skills, in tegenstelling tot Rey's mexicaanse gebrabbel.

En voor de mensen die echt Cena haten:
http://nl.youtube.com/watch?v=BIUnTMASFLg
.....Kennedy
pi_54847150
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

*zucht* krijgen we dat weer.........Dus het flippy floppy zooi van Rey is WEL worstelen en het brawlen van Cena niet? Rey-MVP van vrijdag werd trouwens volledig gedragen door MVP maar goed dat ik geen fan van Rey ben is in de loop der tijd wel duidelijk geworden al kan ik zeker zien waarom mensen hem WEL leuk vinden....... Ze richten zich met Rey inderdaad op kinderen.....wat ze ook doen met Cena. Cena zn merchandise gaat vooral naar kinderen (en jonge vrouwen) terwijl de volwassen mannen hem uitjouwen.
Dus in principe heb je gewoon 2 worstelaars die qua promotie eigenlijk dezelfde doelgroep hebben maar 1 wordt bijna op handen gedragen terwijl de ander uitgekotst word....leuke situatie vind ik wel , had het nooit zo bekeken

Ow ja wie ik wel leuk vind :

Cena
Jericho
Edge
Lashley
Londrick
Batista
Punk
Burke
Morrison
Orton
Santino
MVP

Verder "haat" ik eigenlijk niemand behalve Rey en Kennedy
Die flippy floppy zooi van Rey is moeilijker om te doen dan die dingen die Cena doet. Cena doet alleen maar basis moves. En voor Rey is het natuurlijk makkelijker door zijn formaat. Maar het is nog steeds erg knap. MVP vs Rey werd niet gedragen door MVP maar door allebei in mijn mening. Dat jij Rey haat is duidelijk maar hij zet wel mooie (cruiserweight) matches neer. En brengt ook veel geld in het laadje.
  maandag 26 november 2007 @ 14:22:15 #180
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54847233
Raw
Jeff Hardy
John Cena
Mr. Kennedy
HHH
Jericho

Smackdown
Batista
Edge
JBL
MVP
Undertaker

ECW
Elijah Burke
John Morrison

TNA
AJ Styles
Hernandez
Christian Cage
Kurt Angle
Samoa Joe

Diva's
Melina
Mickie James

Tag teams
London & Kendrick
Deuce & Domino
Team 3D (TNA)

Ik haat
CM Punk
Chavo Guerrero
Mark Henry
Kip & BG James (TNA)
Elix Skipper (TNA)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 26-11-2007 14:34:19 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 november 2007 @ 14:23:22 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847251
En zelfs die dingen kan Rey af en toe niet en moet zn tegenstander hem er af en toe uit redden. Er zit totaal geen logica achter de sprongen die hij doet, geen psychologie niks, hij springt alleen maar om het springen, ow ja en om "zn tegenstander te slim af te zijn".
Het is echt appels met peren vergelijken...Rey neemt namelijk niet Mark Henry of Big Show op zn schouders en dat kan Cena wel en DAT vind ik heel erg knap.
Cruiswerweights brengen geen geld in het laatje, al rey zn maskers en merch die verkocht wordt daarintegen wel, ik zeg ook dat ik wel snap waarom mensen hem leuk vinden, het is alleen niet mijn stijl.
Vond zijn World Title run ook echt rampzalig (toen is mn Rey haat eigenlijk geboren)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54847479
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
En zelfs die dingen kan Rey af en toe niet en moet zn tegenstander hem er af en toe uit redden. Er zit totaal geen logica achter de sprongen die hij doet, geen psychologie niks, hij springt alleen maar om het springen, ow ja en om "zn tegenstander te slim af te zijn".
Het is echt appels met peren vergelijken...Rey neemt namelijk niet Mark Henry of Big Show op zn schouders en dat kan Cena wel en DAT vind ik heel erg knap.
Cruiswerweights brengen geen geld in het laatje, al rey zn maskers en merch die verkocht wordt daarintegen wel, ik zeg ook dat ik wel snap waarom mensen hem leuk vinden, het is alleen niet mijn stijl.
Vond zijn World Title run ook echt rampzalig (toen is mn Rey haat eigenlijk geboren)
Tuurlijk is Big Show en Mark Henry op je schouders nemen knap. Maar dat kan Undertaker bijvoorbeeld ook. En dat hij sterk is is niet zo bijzonder meer. Dat is gewoon puur getrainde kracht. Verdiend ook respect hoor.

En ik snap niet dat als Rey vliegt het slecht is, maar als de X-Division het in TNA doet het geweldig is. Rey doet precies hetzelfde. De haat is denk ik dus meer gericht op zijn gimmick dan om wat hij doet.

Ik haat Cena zijn gimmick ook namelijk. Hij geeft geweldige promo's, maar ik haat zijn gimmick gewoon enorm.
  maandag 26 november 2007 @ 14:47:33 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847543
ik vind de X-Division of TNA in het geheel al helemaal niks aan, dat moet denk ik ook geen geheim zijn. De X-Division is wel HET toppunt van flippy floppy zonder reden doen. Vroeger was de X-Division een stuk sterker (in de Nashville/PPV per week tijd) en vind het dom dat ze hun bedrijf daar niet omheen hebben gebouwd maar goed dat is TNA en dat is af en toe net slapstick
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54847641
X-Division is idd niet meer wat het geweest was helaas. Ze bouwen het nu om de WWE rejects en fosielen zoals Scott Hall en Kevin Nash. Erg jammer, terwijl er zoveel potentie zit in TNA
  maandag 26 november 2007 @ 14:56:33 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54847698
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
X-Division is idd niet meer wat het geweest was helaas. Ze bouwen het nu om de WWE rejects en fosielen zoals Scott Hall en Kevin Nash. Erg jammer, terwijl er zoveel potentie zit in TNA
Pfff wat een gezeik steeds over die WWE mensen.. hoe is de WWE aan hun mensen gekomen?
Min of meer door ze weg te halen bij WCW.. dus wat is het verschil en wat is het probleem dat Angle, Cage en Bookter nu bij TNA zitten?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54847792
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:56 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Pfff wat een gezeik steeds over die WWE mensen.. hoe is de WWE aan hun mensen gekomen?
Min of meer door ze weg te halen bij WCW.. dus wat is het verschil en wat is het probleem dat Angle, Cage en Bookter nu bij TNA zitten?
Dat gezeik komt omdat ze eerst begonnen zijn met hun eigen sterren opbouwen, en toen opeens begonnen ze iedereen binnen te halen die de WWE niet meer wou hebben. Daarom dus.

En dan gaat het nieteens zo om Angle, Cage en Booker want dat zijn gewoon de grote namen die iedereen wilt hebben. Probleem is meer dat je opeens weer figuren zoals VKM en Rikishi die ze alleen maar binnenhalen omdat ze een verleden bij de WWE hebben. En dan vervolgens blijken ze niet goed genoeg en dumpen ze die ook, zie Test en dergelijke

Het valt op dit moment gelukkig wel mee als ik zo naar het roster kijk. Hoop dat ze hiermee doorgaan en gewooon lekker hun eigen mensen beter gaan pushen, zoals Kaz bijvoorbeeld die heeft toch wel laten zien in zijn laatste 2 matches wat hij allemaal kan. Ladder match tegen Christian en title match tegen Kurt. Dat is toch wel ver weg van serotonin
  maandag 26 november 2007 @ 15:13:35 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847955
Zoveel heeft de WWE niet weggehaald uit WCW qua namen die vergelijkbaar zijn met de namen die TNA nu haalt uit de WWE. Jericho, Benoit, Guerrero, Malenko, Saturn zijn de enige die ik even zo snel kan opnoemen die de WWE heeft gehaald terwijl WCW concurrent was, en dat waren niet eens top sterren maar midcarders.
Austin, HHH kwamen ook uit WCW maar waren daar ook niet veel (vooral HHH).
TNA heeft veel meer talent in hun roster zitten wat ze kunnen gebruiken maar keer op keer vertikken ze het om die gasten wat tijd te geven.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54848106
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef kidkash19 het volgende:
Zoveel heeft de WWE niet weggehaald uit WCW qua namen die vergelijkbaar zijn met de namen die TNA nu haalt uit de WWE. Jericho, Benoit, Guerrero, Malenko, Saturn zijn de enige die ik even zo snel kan opnoemen die de WWE heeft gehaald terwijl WCW concurrent was, en dat waren niet eens top sterren maar midcarders.
Austin, HHH kwamen ook uit WCW maar waren daar ook niet veel (vooral HHH).
TNA heeft veel meer talent in hun roster zitten wat ze kunnen gebruiken maar keer op keer vertikken ze het om die gasten wat tijd te geven.
Austin ook wel hoor, "The Ringmaster" ofzoiets hij was echt nog geen ster daar. Dat kwam natuurlijk pas bij King Of The Ring.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 15:26:31 #189
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54848213
Waarom was er dit jaar geen KoTR dan?
.....Kennedy
  maandag 26 november 2007 @ 15:26:41 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54848216
Ringmaster was al in de WWE, Austin was een TV en US champion geweest en een Tag Champion met Brian Pillman als de Hollywood Blondes. Daarna heeft hij in ECW nogal wat stof op doen waaien dus Austin zie ik als een bekendere naam dan HHH dat was toen die over kwam
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54848502
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:26 schreef kidkash19 het volgende:
Ringmaster was al in de WWE, Austin was een TV en US champion geweest en een Tag Champion met Brian Pillman als de Hollywood Blondes. Daarna heeft hij in ECW nogal wat stof op doen waaien dus Austin zie ik als een bekendere naam dan HHH dat was toen die over kwam
Trouwens die avatar van jou, dat is toch punk met die gast van ROH die zo grappig praat? Ben even zijn naam kwijt. Bij de laatste PPV nam hij wraak met een paar andere gasten tegen een stable dacht ik.

Man Up komt trouwens aanstaande zondag dacht ik.
  maandag 26 november 2007 @ 16:00:14 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54848786
Delirious!! Mn favoriete Indy wrestler!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54848918
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:00 schreef kidkash19 het volgende:
Delirious!! Mn favoriete Indy wrestler!
Ah ja dat was het. Rey Mysterio maar dan met een normale lengte
  maandag 26 november 2007 @ 16:18:01 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54849078
Nee man, Delirious is absoluut niet te vergelijken met Mysterio. Vliegt ook niet zoveel als Mysterio, heeft een behoorlijke technische kennis ook. Vooral zn comedy wedstrijden zijn geweldig.

Als je Delirious met Rey vergelijkt dan heb je hem niet vaak gezien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54849280
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef kidkash19 het volgende:
Nee man, Delirious is absoluut niet te vergelijken met Mysterio. Vliegt ook niet zoveel als Mysterio, heeft een behoorlijke technische kennis ook. Vooral zn comedy wedstrijden zijn geweldig.

Als je Delirious met Rey vergelijkt dan heb je hem niet vaak gezien
Haha daarom stond er ook een smillie achter. Hij vliegt in vergelijking veel minder ja. Maar als ik hem zie moet ik eigenlijk gelijk steeds aan Mysterio denken door dat masker van hem. En is technisch erg goed ja. Echte comedy wedstrijden heb ik van hem nog niet gezien. Heb hem alleen maar 2 keer op PPV gezien. En waarschijnlijk volgende week weer hopelijk. Vindt hem ook erg leuk om naar te kijken
pi_54849337
delirious praat raar :S
pi_54850970
Binnenkort is hij ook geen indy wrestler meer, iedereen toont interesse in hem
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54851932
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef roepdeman het volgende:
Binnenkort is hij ook geen indy wrestler meer, iedereen toont interesse in hem
Hoop dat hij gewoon bij ROH blijft. Zulke types worden alleen maar slechter in de WWE of TNA.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 18:51:26 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54851968
'Oy, waarom was er dit jaar geen King of the Ring dan
.....Kennedy
pi_54852134
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:
'Oy, waarom was er dit jaar geen King of the Ring dan
Geen idee. Vroeg ik me zelf ook eigenlijk af.
  maandag 26 november 2007 @ 19:00:16 #201
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54852169
Ik denk dat ze het vorig jaar gewoon hebben gehouden om Booker zijn "King" gimmick te geven en hem te pushen.
  maandag 26 november 2007 @ 20:37:32 #202
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54854134
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54859035
Ze teasen dus al een vaarwel van Flair op wwe.com:

The end of stylin' and profilin'?
By Bryan Robinson
Written: November 26, 2007

CHARLOTTE, N.C. – After WWE.com talked to several of Ric Flair’s confidantes, closest friends and relatives, speculation is running wild that the 16-time World Champion will announce his retirement tonight before his hometown crowd in Charlotte, N.C.

There have been plenty of legends, icons and champions in sports-entertainment, but Ric Flair is the legend of legends, the Superstar all other Superstars emulate. The “Nature Boy” has battled them all over a career spanning more than 30 years. From luminaries such as Harley Race, Dusty Rhodes and Ricky “The Dragon” Steamboat to Triple H and Shawn Michaels, there isn’t a Superstar Flair hasn’t met in the ring and beaten. His stylin’ and profilin’ inside and outside the ring have entertained generations of fans. The list of Superstars who grew up watching Flair and wanting to be like him (The Game and HBK are just two of the most notable) is too long to list.

Flair could indeed be considered one of the Wonders of the World. He has continued to win championships inside the squared circle long after so-called experts wrote him off as washed up and way past his prime. If Flair is indeed announcing his retirement tonight, how fitting it would be that it’s on Raw in his hometown in front of the legion of fans that have supported him his entire career.

What will happen when Ric Flair comes to Raw and addresses the Charlotte faithful? Tune in to Raw tonight live on USA Network and find out.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:05:08 #204
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54860605
Voor mij juist meer een indicatie dat hij doorgaat, iedereen verwacht dat hij z'n retirement aankondigt maar als verrassing blijkt hij door te gaan.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:49:34 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54864741
quote:
Hoop dat hij gewoon bij ROH blijft. Zulke types worden alleen maar slechter in de WWE of TNA.
Denk dat hij dat aardig met je oneens is. De Indies zijn geen vetpot natuurlijk en iedere worstelaar zn doel is het hoogste te halen wat je kan (WWE dus). Als de WWE interesse toont (goede interesse niet een development contract van 500 per week) dan zeg je daar geen nee tegen, ik bedoel je hebt dan een goedbetaalde baan, tv tijd om jezelf bekender te maken, inkomsten van merchandise (mpcht het zover komen) en je leert vd beste mensen in de busines.
Mocht je dan gereleased worden dan kan je ineens een stuk meer vragen op het Indy circuit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54866289
the dirtiest player in the game!
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:24:23 #207
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54868606
Prachtig zeg. Kippenvel toen hij zelf tranen kreeg.
pi_54870488
Wooooo!
pi_54873939
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:49 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Denk dat hij dat aardig met je oneens is. De Indies zijn geen vetpot natuurlijk en iedere worstelaar zn doel is het hoogste te halen wat je kan (WWE dus). Als de WWE interesse toont (goede interesse niet een development contract van 500 per week) dan zeg je daar geen nee tegen, ik bedoel je hebt dan een goedbetaalde baan, tv tijd om jezelf bekender te maken, inkomsten van merchandise (mpcht het zover komen) en je leert vd beste mensen in de busines.
Mocht je dan gereleased worden dan kan je ineens een stuk meer vragen op het Indy circuit
Ja dat snap ik wel, maar dat bedoel er niet mee

Bedoel dat hij alleen maar slecht gebruikt gaat worden en WWE zal hem toch nooit een main eventer maken, hoogstens een tag team champ ooit. Je weet hoe het gaat. En dan daarna naar TNA of zo Maar ik denk dat hij zelf ook niet wilt trouwens. Hij is nu leider van de ROH training school en ROH had tijdje terug zoveel connecties met TNA dat hij er dan a lang full time was. Hij heeft daar wel een paar matches gehad maar zijn laatste was tegen Joe in 2005 las ik.

Denk dat hij zelf ook niet zo super wilt uiteindelijk. Kan me vergissen natuurlijk

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54875118
Ik vond het publiek niet zo fired up tijdens de promo van jericho.

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54875981
Ligt gewoon aan het publiek, dat had er niet zo heel veel zin in denk ik.
pi_54876735
Trouwens, mag ik even toevoegen dat Kennedy zijn backstage bit erg oldskool bij mij overkwam?

Wat een goede opzet was dat. Hij maakt zijn punt duidelijk zonder daarvoor te hoeven schreeuwen, ik dacht gelijk aan Jake The Snake. Alleen was het minder vloeiend, maar dan nog zo zie je ze niet vaak meer!! Of zijn jullie het totaal oneens met mij?

[ Bericht 0% gewijzigd door roepdeman op 27-11-2007 20:44:00 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:41:14 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54876836
Zal me eigenlijk worst wezen wat het was.. maar dat over die dvd's van HBK liep voor geen meter

voor de rest wel een redelijke RAW,, leuk voor Ric Flair
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:15:05 #214
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54877571
Is dat trouwens ook weer iets nieuws, elkaars DVD's afkraken?
pi_54877828
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef Wes_FR het volgende:
Is dat trouwens ook weer iets nieuws, elkaars DVD's afkraken?
Hoe beter je DVD pluggen door een heel het te laten afkraken?

Vind de Royal Rumble poster dit jaar erg leuk, beetje anders dan alle worstelaars gewoon in het midden op een grote stapel te gooien in geen omgeving zeg maar. Maar nu in 1 of andere metro

[ Bericht 21% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-11-2007 22:16:29 ]
  Redactie Games dinsdag 27 november 2007 @ 23:38:53 #216
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54880725
The Miz op de voorkant is nooit goed
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 07:37:34 #217
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_54884254
Die Finisher van Jericho is niet zo leuk, had liever een andere gezien
World Wrestling Entertainment
  woensdag 28 november 2007 @ 08:00:42 #218
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54884385
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Die Finisher van Jericho is niet zo leuk, had liever een andere gezien
Vind hem wel ok, maar hoop dat hij in de grote matches gewoon de Walls en de Lionsault gebruikt.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:13:20 #219
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54885098
wat gebruikte hij dan? Zolang het maar niet de zoveelste is met een kick/superkick etc.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54886062
soort backstabber zoals carlito die doet alleen dan van voren.

wordt de codebreaker genoemd
  woensdag 28 november 2007 @ 10:18:44 #221
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54886354
hm, de superknee... nieuw fenomeen?

Carlito - backstabber
CM Punk - gts
Elijah Burke - The Elijah Express (wel cool!)
en nu dan de codebreaker

na ja, moet het nog zien, maar het kan misschien een leuke move zijn
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 november 2007 @ 12:52:12 #222
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54890052
Move deed me vooral veel denken aan die van Gregory Helms..
  woensdag 28 november 2007 @ 14:51:16 #223
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54893478
zo ik ben het zat!

KellyKelly heeft een ontzettend lelijke smoel en kan de simpelste move nieteens goed uitvoeren!!
Wat een debacle als dat wijf in ring moet preformen!!

Ontsla die meid a.u.b.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 14:58:26 #224
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54893709
Lelijke smoel, heiligschennis
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 15:11:15 #225
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54894083
vind d'r ook niet knap. Niet lelijk ofzo, maar echt niets bijzonders. Voegt niks toe.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 november 2007 @ 15:12:04 #226
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54894111
je moet of mooi zijn (Melina)
of mooi zijn en kunnen worstelen (Mickie James, Candice Michelle)
of kunnen worstelen (Victoria, Beth Phoenix)

hoewel... Beth Phoenix en kunnen worstelen...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 november 2007 @ 15:25:25 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54894479
Beth Phoenix kan ZEKER wel worstelen, hoe ze in de WWE is is heel anders dan hoe ze in OVW was...even je feiten nakijken.

En trouwens....Victoria en Beth vallen ook redelijk onder de noemer Mooi en kunnen worstelen...en gooi Candice maar naar waar Beth staat....al is ze wel sterk verbeterd de laatste maanden voor dr blessure
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 28 november 2007 @ 15:28:20 #228
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54894571
ik heb Beth niet gezien in de OVW, maar vind het een onbeholpen hork - type Mark Henry

vind haar en Victoria ook niet knap... hoewel Victoria ook wel weer meevalt hoor

Candice is echt met rassen schreden vooruit gegaan!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 november 2007 @ 15:29:22 #229
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54894601
Maria overigens ook, maar dat is ook nog niet echt denderend qua worstelen.... wel qua looks -- mjammie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 15:30:58 #230
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54894659
Bij Victoria twijfel ik altijd of het niet een rus genaamd Victor ooit is geweest
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 15:35:50 #231
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54894788
alleen heet ze Lisa Marie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 28 november 2007 @ 15:35:59 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54894792
Maria is net een twijgje met dat lichaam van dr, dr gezicht is wel mooi maar het lichaam...tsja...mag wat meer vlees aan zullen we maar zeggen.

Vergeet niet dat Victoria al bijna 40 is dus voor dr leeftijd ziet ze er echt nog wel goed uit. Beth is gewoon niet je "typische" WWE Diva en dat is ook dr gimmick en zo word ze ook opgehemeld door JR en King...Strong and Beautiful, en dan niet Chyna beautiful *puke*
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 28 november 2007 @ 15:51:23 #233
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54895220
Chyna met d'r piemel
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54897007
Victoria, Micky en Beth zijn de enigen die op een hoog niveau zitten, vlak daartegenaan zit Melina. Dus laat ik aardig zijn en zeggen dat WWE 4 female topstars heeft waar ik naar zou willen kijken. De rest hoort nog lang niet thuis in de ring, laat hen nog maar even in OVW of FCW bijtrainen.
Heeft iemand de darkmatch van Nattie ergens online toevallig?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54897265
Ashley komt ook bijna terug lijkt mij.

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 17:29:58 #236
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54898015
Die Kelly Kelly match
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 17:49:14 #237
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54898509
Voor de mensen die de Codebreaker nog niet hadden gezien:


[ Bericht 26% gewijzigd door Wessiej op 28-11-2007 18:39:20 ]
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 18:28:02 #238
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54899401
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef roepdeman het volgende:
Victoria, Micky en Beth zijn de enigen die op een hoog niveau zitten, vlak daartegenaan zit Melina. Dus laat ik aardig zijn en zeggen dat WWE 4 female topstars heeft waar ik naar zou willen kijken. De rest hoort nog lang niet thuis in de ring, laat hen nog maar even in OVW of FCW bijtrainen.
Heeft iemand de darkmatch van Nattie ergens online toevallig?
Michelle McCool kan ik ook nog wel aan.... maar dat komt misschien omdat die ook buitengewoon leuk is... ze viel me nooit zo op, maar in Brussel... hotdamn!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54900695
Trouwens, nogmaals complimenten voor Santino hoor. Vindt hem echt iedere week beter worden. Vooral die erg leuke promo's. En in de ring zie je ook verbetering Vindt dat hij de codebreaker ook goed neemt beetje als een stunner.
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 19:28:00 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54900963
''Oh look at me i'm larry Laller''
.....Kennedy
pi_54903304
KYJ

"You can't come in here, like a bum who got past sercurity"

  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 20:46:29 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54903400
Ik weet nog wel dat iedereen hier zat van wat moeten ze nu met Santino nu hij verslagen was door Umaga, nu hebben ze toch een tof karakter ervoor gemaakt, is nog een geniale mic-gast ook
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 20:48:19 #243
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54903464
ff wat anders he.. ik heb een theorie

er vielen tijdens ECW snippers naar beneden.. zijn dat de snippers die Edge gaat gebruiken als hij een championship celebration heeft nadat hij op SD! de title van Batista pakt?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54903531
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Tazmaniac het volgende:
ff wat anders he.. ik heb een theorie

er vielen tijdens ECW snippers naar beneden.. zijn dat de snippers die Edge gaat gebruiken als hij een championship celebration heeft nadat hij op SD! de title van Batista pakt?
Ze vielen pas bij de main event, en als Edge gewonnen had, dan zou dat al lang op ECW vermeld worden en op de site, zoals de laatste 3 keer
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 21:10:50 #245
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54904198
Het zou toch zomaar kunnen, dat 1 uur lang er nog 10 snippers hingen, en die vielen opeens omdat iemand een scheet liet in het publiek.
.....Kennedy
  woensdag 28 november 2007 @ 21:13:21 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54904276
Ik zou mn adem er niet voor in houden zeg maar....

De Armageddon match is in ieder geval al gemaakt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_54904320
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Wessiej het volgende:
Het zou toch zomaar kunnen, dat 1 uur lang er nog 10 snippers hingen, en die vielen opeens omdat iemand een scheet liet in het publiek.
Het kan ja. Maar alsnog zouden ze het op wwe.com zetten en bij ECW vermelden. Kijkcijfers heh. Kan ook voor iets anders gebruikt zijn natuurlijk. Misschien gaat MVP wel feestvieren.
pi_54905851
De vorige keer dat Edge de Titel pakte op SD! kwam WWE gelijk met spoilers bij ECW en met mobile alerts en bla en toen baalden we met zn allen. Misschien hebben ze daarvan geleerd en zijn ze nu subtieler (a) ik heb nog geen spoilers gelezen van SD! even ter duidelijkheid...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 28 november 2007 @ 22:20:33 #249
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54906549
quote:
Dave Meltzer is reporting that WWE is trying to line up some huge surprises for the 15th Anniversary RAW special next month.

WWE has even contacted former WWE Champion The Rock for an appearance. If he did agree it would likely be a video segment and not live. Expect WWE to pull out some big surprises for the show.

The 3-hour special will air Monday night December 12th. The show will start 1 hour earlier, at 8PM eastern.
Ze kunnen natuurlijk veel willen, maar hoe vet zou dat niet zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 28 november 2007 @ 22:36:26 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54907150
quote:
-- WWE is said to be on the upward swing of things with the quality of writing improving and the returns of Triple H, Shawn Michaels, Chris Jericho, Edge, Undertaker, and Ric Flair. They are also negotiating with at least one more individual for a major return.
.....Kennedy
pi_54910156
The Notorious B.I.G Show!
  Redactie Games donderdag 29 november 2007 @ 00:11:59 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54910202
Wordt idd Big Show of Sid Vicious gezegt.
.....Kennedy
pi_54910284
Ik denk eerder Sid dan Show. Maar goed, beiden misstaan niet hoor ga eens na ook al belandt eentje bij de mid card wrestlers dan nog creer je een hele diepe roster.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 29 november 2007 @ 00:17:03 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54910296
Vrij matig als je dat vergelijkt met Jericho.. of andere potentiele come backs
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 07:05:54 #255
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54912107
Iemand als Sycho Sid is gewoon niet zo bekend bij het nieuwe publiek.. Big Show lijkt mij persoonlijk sterk, Sid zou ik op zich wel terug willen zien, maarja of hij nou veel zal toevoegen..

Zou Sid trouwens weleens door de wellness test komen??

[ Bericht 17% gewijzigd door Wes_FR op 29-11-2007 07:11:11 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 08:27:34 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54912487
Ik zit trouwens echt te wachten tot de eerste tegenstander van Jesse en Festus de bel gebruikt midden in de wedstrijd. Vind Festus wel een waanzinnig personage en word ook goed gespeeld door die gozer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 november 2007 @ 08:53:33 #257
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54912753
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zit trouwens echt te wachten tot de eerste tegenstander van Jesse en Festus de bel gebruikt midden in de wedstrijd. Vind Festus wel een waanzinnig personage en word ook goed gespeeld door die gozer
Haha, hoe toevallig kun je het krijgen, daar dacht ik gisteravond nog aan.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:04:04 #258
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54912868
lijkt me nog best moeilijk inderdaad om continu zo'n spast te spelen... hij is eigenlijk ook wel stoer als de metamorfose heeft plaats gevonden -- meteen zo'n evil look
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 29 november 2007 @ 12:14:42 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54916637
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:53 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Haha, hoe toevallig kun je het krijgen, daar dacht ik gisteravond nog aan.
Ik denk dat daar iedereen aan zit te denken.. w8 maar totdat ze een titleshot op een PPV krijgen.
Ik denk dat ze die bel dan wel gaan gebruiken, en mss wel vaker dan één keer.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 13:03:40 #260
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54917774
Nou ja hoe dan ook je kan niet zeggen dat het geen populair team is. Het zuigt alleen als je Jesse bent en je bent in de ring en het enige wat je hoort is "We Want Festus!".
Festus is trouwens wel HUGE, in Brussel kwam hij ff langslopen en ik stond een meter van hem vandaan...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 november 2007 @ 13:05:04 #261
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54917808
inderdaad, geen kleine gozer....

en die Khali... mijn hemel!


ik had nog woorden met Finlay


maar ik vind Jesse wel leuke moves doen af en toe, die mag ook wel wat credit
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 29 november 2007 @ 13:07:52 #262
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54917878
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik denk dat daar iedereen aan zit te denken.. w8 maar totdat ze een titleshot op een PPV krijgen.
Ik denk dat ze die bel dan wel gaan gebruiken, en mss wel vaker dan één keer.
Hoop alleen niet dat het meteen de eerste de beste keer gebeurd.. dan kun je ze nog beter meteen buryen.
  donderdag 29 november 2007 @ 13:17:23 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54918108
nee ik vind ook dat ze het moeten opbouwen tot er iemand "slim" genoeg is om het te doen...bv als ze de titels al langere tijd hebben
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 29 november 2007 @ 13:17:30 #264
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54918115
Krijg je een no-dq match voor de TT championship, ze slaan met de bel, ting, Festus valt uit, Jesse pakt de bel en slaat ermee op Miz zijn kop, Festus gooit Morrisson weer ergens de zaal uit en ze winnen. Easy.
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 29 november 2007 @ 13:21:09 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54918207
Wat vonden jullie de beste PPV van het jaar? Ik denk ik Backlash en One Night Stand (en WM uiteraard)
.....Kennedy
  donderdag 29 november 2007 @ 13:30:29 #266
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54918437
Backlash opzekert voor mij. WM was natuurlijk ook goed en ik genoot ook zeer van de Royal Rumble en de RAW main-event daar.
  donderdag 29 november 2007 @ 13:35:40 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54918578
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef kidkash19 het volgende:
nee ik vind ook dat ze het moeten opbouwen tot er iemand "slim" genoeg is om het te doen...bv als ze de titels al langere tijd hebben
Heb je wel gelijk in maja Morrison en The Miz zeiden het vorige week zelf al dat ze het beste die bel konden gebruiken om te winnen. Dus dat zit er wel aan te komen denk ik..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:13:55 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54919348
quote:
Krijg je een no-dq match voor de TT championship, ze slaan met de bel, ting, Festus valt uit, Jesse pakt de bel en slaat ermee op Miz zijn kop, Festus gooit Morrisson weer ergens de zaal uit en ze winnen. Easy.
of een normale match waarbij de partner die buiten de ring staat stiekem omloopt naar de bel als Festus in de ring is en Jesse het niet ziet en dan de bel rinkelt waardoor Festus niks meer doet.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 november 2007 @ 15:11:50 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54920576
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

of een normale match waarbij de partner die buiten de ring staat stiekem omloopt naar de bel als Festus in de ring is en Jesse het niet ziet en dan de bel rinkelt waardoor Festus niks meer doet.
Als we dan toch aant voorspellen zijn doe ik ook ff mee.. wrestler1 in de ring met Jesse.. Jesse stormt op W1 af maar dW2 trekt de touwen naar beneden waardoor Jesse op de grond pleurt.

Festus is boos en loop de ring in, op atzelfde moment loopt W2 naar de bel en slaat ertegen. De ref is boos op W2 en begint hem uit te schelden. Omdat Festus een retard is doet hij niks meer en kan W1 hem een low blown verko[pen waardoor hij ter aarde stort. W2 maakt de ref erop attent dat W1 een pin maakt en zodoende winnen de tegenstanders van Jesse&Festus
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 15:32:32 #270
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54921053
Moest trouwens ook aan dit denken: als er ooit nog weer een 10-bell salute komt, gaat ie dan kayfabe breken of niet?
  donderdag 29 november 2007 @ 16:28:20 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54922247
quote:
-- If TNA can sign former MMA fighter Bob Sapp, the plan is to have him feud with Kurt Angle first and then Samoa Joe.
Mijn god....No...just....no.....
quote:
-- WWE ran a house show on Sunday at the Bi-Lo Center in Greenville, SC where TNA will hold the Against All Odds 2008 pay-per-view. The WWE event drew less than 1,500 fans overall in the 12,000 seat venue. This can't be a good sign for TNA as they have far less exposure and charge a lot more for PPV tickets than WWE does for a house show.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 november 2007 @ 16:42:05 #272
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54922545
Dat zou echt schandalig zijn, een afgrijzen voor wrestling.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:43:27 #273
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54922571
want?

(ik kem het niet)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 29 november 2007 @ 18:05:00 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54924392
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:43 schreef Reddiablo het volgende:
want?

(ik kem het niet)
Ken je Bob Sapp niet!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 18:32:28 #275
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54924963
nee... ik volg ook geen MMA enzo... hoe doet Brock het daar?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54925085
Bob Sapp is een K-1 vechter geen MMA, das ook niks voor hem vind ik althans. Brock vecht tegen Frank Mir tijdens het SUPERBOWL WEEKEND!!!! Brock heeft 1 match gevochten en overtuigend gewonnen. Frank Mir is een tegenstander waarbij we goed kunnen zien op welk niveau Lesnar zit. Daar kijk ik wel naar uit, maar de SuperBowl gaat voor alles
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 29 november 2007 @ 18:41:51 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54925154
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Reddiablo het volgende:
nee... ik volg ook geen MMA enzo... hoe doet Brock het daar?
Je kent hem vast wel van zien : Bob Sapp

Hij was eerst een NFL player voordat ie aan Pro wrestling, MMA en K-1 ging doen!
Eigenlijk dieptepunt op dieptepunt op dieptepunt met die gast.. dit jaar nog ging hij na 10seconde al neer tegen Peter Aerts in de ArenA.. hij was nauwelijks geraakt!!

Bewuste filmpje: Aerts vs. Sapp
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:47:45 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54950594
Impact! had een paar schitterende matches deze week.. absoluut het kijken waard
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54952063
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 30-11-2007 21:32:29 ]
pi_54956799
waarom in een spoiler BB??
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54957662
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef roepdeman het volgende:
waarom in een spoiler BB??
? Waarom zou dat niet moeten?
pi_54959355
Je spoiled slechts één match de rest is gewoon je mening over de show overall, nu durf ik steeds niet te kijken voordat ik de show zelf heb gezien hahahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54959839
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef roepdeman het volgende:
Je spoiled slechts één match de rest is gewoon je mening over de show overall, nu durf ik steeds niet te kijken voordat ik de show zelf heb gezien hahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:54:15 #284
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54964436
hmm, ja die Sapp vind ik maar een logge lamlul. Tegen Hoost doet 'ie het iets beter, maar ik vind hem niet echt cool ofzo :s
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games zaterdag 1 december 2007 @ 15:22:06 #285
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54968248
JBL waarschijnlijk in Januari weer in de ring, heeft al dark matches gedaan, wist ik niet
.....Kennedy
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:28:50 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54968358
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:22 schreef Wessiej het volgende:
JBL waarschijnlijk in Januari weer in de ring, heeft al dark matches gedaan, wist ik niet [ afbeelding ]
Gaaf!!!

SD! was deze week trouwens heeeel goed het krijgt weer wat weg van de SD! van voor de draft!!
En met JBL erbij kan het alleen maar beter worden!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_54969584
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:22 schreef Wessiej het volgende:
JBL waarschijnlijk in Januari weer in de ring, heeft al dark matches gedaan, wist ik niet [ afbeelding ]
Hopelijk word hij zo weer het ziekenhuis in getrapt
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:35:03 #288
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54969682
waar heb je dat gelezen/gehoord van JBL want ik ben het nog niet tegen gekomen.....en dan nog...laat JBL aub manager zijn als hij geen commentator is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 1 december 2007 @ 16:40:21 #289
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54969775
Ik las het meer als een reactie op een forum dat WWE bezig is met een major return.

Daarom kan ik niks bewijzen, maarja, het schijnt zo te zijn.
.....Kennedy
pi_54972144
Ik heb dat ook nog nergens gelezen. En als hij in een dark match heeft gezeten wisten wij dat alang lijkt mij zo.
  Redactie Games zaterdag 1 december 2007 @ 18:42:33 #291
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54972246
quote:
In related Steve Austin news, WWE is expected to announce Steve Austin’s return to RAW at the three-hour anniversary show, which airs on December 10th. Austin is expected to start promotional work for the show today.

Speaking of the 15th anniversary show, WWE has plans on bringing in big names for the big show. The most noteable names include Steve Austin and The Rock. WWE has, reportedly, reached out to The Rock for a special appearance. His appearance has not been confirmed, but is a possibility.
.....Kennedy
pi_54972409
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Return to Raw, denk niet dat het een worstel return is. En dat van Rock is al oud nieuws. Maar ik hoop wel op een fantastische show. Wat deze shows deliveren meestal wel
  Redactie Games zaterdag 1 december 2007 @ 18:51:52 #293
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54972457
Hij zit al een paar maanden bij RAW, ook als je naar wwe.com gaat staat die daar ook bij het Roster tussen, en samen met het nieuws dat WWE bezig is met een Major Return, zou het zomaar kunnen.
.....Kennedy
pi_54972545
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Hij zit al een paar maanden bij RAW, ook als je naar wwe.com gaat staat die daar ook bij het Roster tussen, en samen met het nieuws dat WWE bezig is met een Major Return, zou het zomaar kunnen.
Hij staat al jaren op het Raw roster hoor

En als Stone Cold terug komt is dat niet een major return maar een massive return vindt ik
pi_54980355
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij staat al jaren op het Raw roster hoor

En als Stone Cold terug komt is dat niet een major return maar een massive return vindt ik
Dan moet stone cold wel wat doen aan zijn bierbuikje
pi_54980413
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:48 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Dan moet stone cold wel wat doen aan zijn bierbuikje
Die is nog best grappig

Je kan trouwens ook stemmen op de beste matches van dit jaar, en die zenden ze dan uit op Smackdown op 28 december.

Ik heb zelf gestemd op Orton vs Cena op Summerslam. Omdat ik echt dat dat er een einde aan Cena's title reign zou komen. En ik was echt enorm hyped voor die match omdat ik echt hoopte dat het doorging. Ging het uiteindelijk niet maar alsnog maakte dat de match wel leuk. Dus nog een beetje credit naar Cena op die manier
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:54:04 #297
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54980481
volgens mij kan er weer een slotje op zo langzaam aan heb je al een nieuwe TT Brahma?

ik vind die show maar lame altijd ga dan ook niet stemmen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 1 december 2007 @ 23:56:07 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54980528
Pff match of the year, dat onthoudt ik écht niet meer.
Het eerste wat mij te binnen schiet is de Open challenge voor de WWE championship, constante acite, maar weet ook zeker dat dat niet de beste was.
.....Kennedy
pi_54980536
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef Tazmaniac het volgende:
volgens mij kan er weer een slotje op zo langzaam aan heb je al een nieuwe TT Brahma?

ik vind die show maar lame altijd ga dan ook niet stemmen!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!

Gaat het worden
pi_54980550
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Pff match of the year, dat onthoudt ik écht niet meer.
Het eerste wat mij te binnen schiet is de Open challenge voor de WWE championship, constante acite, maar weet ook zeker dat dat niet de beste was.
Is ook echt enorm veel keus. Kan er echt niet 1 kiezen zeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')