SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Denk dat hij dat aardig met je oneens is. De Indies zijn geen vetpot natuurlijk en iedere worstelaar zn doel is het hoogste te halen wat je kan (WWE dus). Als de WWE interesse toont (goede interesse niet een development contract van 500 per week) dan zeg je daar geen nee tegen, ik bedoel je hebt dan een goedbetaalde baan, tv tijd om jezelf bekender te maken, inkomsten van merchandise (mpcht het zover komen) en je leert vd beste mensen in de busines.quote:Hoop dat hij gewoon bij ROH blijft. Zulke types worden alleen maar slechter in de WWE of TNA.
Ja dat snap ik wel, maar dat bedoel er niet meequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:49 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Denk dat hij dat aardig met je oneens is. De Indies zijn geen vetpot natuurlijk en iedere worstelaar zn doel is het hoogste te halen wat je kan (WWE dus). Als de WWE interesse toont (goede interesse niet een development contract van 500 per week) dan zeg je daar geen nee tegen, ik bedoel je hebt dan een goedbetaalde baan, tv tijd om jezelf bekender te maken, inkomsten van merchandise (mpcht het zover komen) en je leert vd beste mensen in de busines.
Mocht je dan gereleased worden dan kan je ineens een stuk meer vragen op het Indy circuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Hoe beter je DVD pluggen door een heel het te laten afkraken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef Wes_FR het volgende:
Is dat trouwens ook weer iets nieuws, elkaars DVD's afkraken?
Vind hem wel ok, maar hoop dat hij in de grote matches gewoon de Walls en de Lionsault gebruikt.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Die Finisher van Jericho is niet zo leuk, had liever een andere gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michelle McCool kan ik ook nog wel aan.... maar dat komt misschien omdat die ook buitengewoon leuk is... ze viel me nooit zo op, maar in Brussel... hotdamn!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef roepdeman het volgende:
Victoria, Micky en Beth zijn de enigen die op een hoog niveau zitten, vlak daartegenaan zit Melina. Dus laat ik aardig zijn en zeggen dat WWE 4 female topstars heeft waar ik naar zou willen kijken. De rest hoort nog lang niet thuis in de ring, laat hen nog maar even in OVW of FCW bijtrainen.
Heeft iemand de darkmatch van Nattie ergens online toevallig?
Ze vielen pas bij de main event, en als Edge gewonnen had, dan zou dat al lang op ECW vermeld worden en op de site, zoals de laatste 3 keerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Tazmaniac het volgende:
ff wat anders he.. ik heb een theorie
er vielen tijdens ECW snippers naar beneden.. zijn dat de snippers die Edge gaat gebruiken als hij een championship celebration heeft nadat hij op SD! de title van Batista pakt?
Het kan ja. Maar alsnog zouden ze het op wwe.com zetten en bij ECW vermelden. Kijkcijfers heh. Kan ook voor iets anders gebruikt zijn natuurlijk. Misschien gaat MVP wel feestvieren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Wessiej het volgende:
Het zou toch zomaar kunnen, dat 1 uur lang er nog 10 snippers hingen, en die vielen opeens omdat iemand een scheet liet in het publiek.
Ze kunnen natuurlijk veel willen, maar hoe vet zou dat niet zijnquote:Dave Meltzer is reporting that WWE is trying to line up some huge surprises for the 15th Anniversary RAW special next month.
WWE has even contacted former WWE Champion The Rock for an appearance. If he did agree it would likely be a video segment and not live. Expect WWE to pull out some big surprises for the show.
The 3-hour special will air Monday night December 12th. The show will start 1 hour earlier, at 8PM eastern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |