abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54829563
Kennedy gaat nu zijn push krijgen tegen Micheals
pi_54830178
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Kennedy gaat nu zijn push krijgen tegen Micheals
Zou je denken ?
pi_54830338
Hahahahah die open brief!!! Mijn god dat had ik echt even nodig gewoon iets kleins om een reden te hebben om volgende week weer naar TNA te kijken.

Kong die die bout uit de lucht pakte hahahaha ow ow ow te geweldig die hele show!! Comedy kon een stuk korter. Hadden jullie ook die zin van Chris Harris gehoord: "I guess I might as well stay. The only way to get some tv time here is seems to be around Kurt"
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 25 november 2007 @ 18:41:24 #154
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54830705
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:27 schreef roepdeman het volgende:
Hahahahah die open brief!!! Mijn god dat had ik echt even nodig gewoon iets kleins om een reden te hebben om volgende week weer naar TNA te kijken.

Kong die die bout uit de lucht pakte hahahaha ow ow ow te geweldig die hele show!! Comedy kon een stuk korter. Hadden jullie ook die zin van Chris Harris gehoord: "I guess I might as well stay. The only way to get some tv time here is seems to be around Kurt"
Volgens mij is dat van Chris Harris een storyline geworden.. geruchten dat ie weg wilde op internet zullen dus wel niet waar zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat ze zowat erin laten als hij echt weg zou willen of ontevreden zou zijn.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 25 november 2007 @ 19:36:18 #155
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54832042
WWE houdt van mij

Eerst Kennedy vs Jeff Hardy en nu Kennedy vs HBK

.....Kennedy
pi_54835713
Jericho die traint bij Lance Storm:

The Storm Wrestling AcademyTM class of September 2007 was an extremely lucky one. Before Chris Jericho made his "second coming" return to RAW, he made his "second coming" return to wrestling camp, and visited SWA to prepare for his return.
The last week of September Chris stopped by Storm Wrestling AcademyTM to log some ring time and get back in shape for his return to the WWE. Chris attended several classes with my students, taking part and feeding in like one of the boys on every drill and bump I put them through.
I think the guys were in awe at first, marking out for getting to wrestle with Chris Jericho, but by the end I think they learned a lot from working with him, and were grateful for their time in the ring together. Chris also help out on promo day giving the guys a chance to learn from one of the best talkers in the business.
In addition to taking part in classes Chris and I also logged some extra time in the ring, having a couple matches with each other, as well as working out his new finisher. It was a great week and I can't thank Chris enough for stopping by and training with my students, I know they learned a lot from the experience. Below is a picture of Chris and I with the Sept. class he trained with.

pi_54838576
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zou je denken ?
Of hij krijgt zwaar klappen en gaat dan weer tegen mindere tegenstanders vechten
En dat Michaels weer een shot krijgt
pi_54838827
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Of hij krijgt zwaar klappen en gaat dan weer tegen mindere tegenstanders vechten
En dat Michaels weer een shot krijgt
Orton gaat nu toch verder met Jericho. Hij heeft ze kans wel gehad. Staan ook wat stukken op wwe.com over Kennedy en HBK, zullen gewoon samen verder gaan denk ik hoor
  maandag 26 november 2007 @ 00:01:45 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54838993
quote:
The Big Show was backstage at the Survivor Series in Miami visiting friends. He is said to be in far better shape than he'd ever been in WWE, and the best shape since his early days in WCW. He was telling people that his weight is down to 420 pounds.

As of late, he's been training to be a pro boxer, but he hasn't had his first fight yet and it is unknown if he ever will.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  maandag 26 november 2007 @ 00:04:47 #160
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54839021
Leuk om te horen dat het goed met hem gaat.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 00:25:06 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54839278

Dat kán toch niet meer worstelen
.....Kennedy
pi_54839342
De enige Giant van de afgelopen jaren die echt wel wat kon, maar werd verpest omdat WWE hem zo zwaar mogelijk wilde hebben.

AFA JUNIOR OP HEAT
quote:
-- The Elimination Chamber is being brought back for the No Way Out pay-per-view in February. The storyline heading into WrestleMania is that the winner of the Royal Rumble will get to decide the champion he wants to face at WrestleMania. Then, the unselected champion will have its brand's top wrestlers go into an the Elimination Chamber. The winner of that match will get the other title shot at WrestleMania.
EC: Kennedy vs. HBK vs. HHH. vs Umaga vs. Jericho vs. Jeff

Het kan misschien niet meer worstelen, maar hij mag van mij nog wel een geweldig afscheid krijgen, met de IC Belt oid
pi_54840049
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:30 schreef Brownietje het volgende:Het kan misschien niet meer worstelen, maar hij mag van mij nog wel een geweldig afscheid krijgen, met de IC Belt oid
Vindt ik ook ja. Misschien zelfs een maand lange world title run. Verdient hij iig wel. Of misschien hem de titel laten winnen op Wrestlemania en dat gelijk zijn laatste match maken. Net zoals met Trish. Dat zou wel erg mooi zijn denk ik
pi_54840807
"look at me when im talking to you rookie"

ge-wel-dig
  maandag 26 november 2007 @ 07:35:06 #165
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_54840846
Flair is een legende, die mag van mij zeker afscheid nemen door de World Title op Mania te winnen.
  maandag 26 november 2007 @ 09:11:46 #166
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54841525
Vergane glorie. Had allang moeten stoppen. Maar heb wel respect voor hem gekregen na zijn feud met Mick Foley.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54842522
Flair mag idd een groots afscheid krijgen, waarin hij gewoon schittert..

Net smackdown gekeken.. was wel aardig, zeker het einde.. Die rey mysterio heeft trouwens een kut finisher vind ik.. zo overduidelijk nep.. Alleen bij hem blijven die worstelaars dood op het 2e touw liggen.. Geef hem dan 2 finishers, eentje voor de match en die 619 die speciaal blijft..
  maandag 26 november 2007 @ 10:16:54 #168
25957 Reddiablo
pi_54842575
Mysterio is een belachelijk fenomeen. M'n neefje van 8 slaat hem bij wijzen van spreken nog in elkaar.
Die 619 en die crossbody ofzo die stellen ook niet veel voor :s
www.3voor12denhaag.nl
pi_54844375
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Reddiablo het volgende:
Mysterio is een belachelijk fenomeen. M'n neefje van 8 slaat hem bij wijzen van spreken nog in elkaar.
pi_54844423
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:16 schreef Reddiablo het volgende:
mvp is zeker je favoriet?
  maandag 26 november 2007 @ 11:58:42 #171
25957 Reddiablo
pi_54844484
echt belachelijk, die push die hij ook heeft gekregen naar z'n World title toe.
een farce van Hornswoggle-esque proporties!
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 26 november 2007 @ 12:00:27 #172
25957 Reddiablo
pi_54844509
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef Hanstin het volgende:

[..]

mvp is zeker je favoriet?

Nope, maar kan MVP wel waarderen. Zijn gimmick is natuurlijk irritant, maar hij heeft wel mic-skills en is erg credible.
www.3voor12denhaag.nl
pi_54844637
Je weet dat worstelen nep is heh Reddiablo ? Rey is een show worstelaar. Ze gaan de 619 echt niet weghalen omdat jij hem niet realistisch vindt, terwijl er 10 duizenden mensen in het publiek 619 chanten.

En jou neefje van 8 slaat Rey echt niet in elkaar hoor, heb jij zijn bovenlichaam wel eens goed bekeken?
  maandag 26 november 2007 @ 12:15:04 #174
25957 Reddiablo
pi_54844758
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je weet dat worstelen nep is heh Reddiablo ? Rey is een show worstelaar. Ze gaan de 619 echt niet weghalen omdat jij hem niet realistisch vindt, terwijl er 10 duizenden mensen in het publiek 619 chanten.

En jou neefje van 8 slaat Rey echt niet in elkaar hoor, heb jij zijn bovenlichaam wel eens goed bekeken?

Treat me with a little respect, Sherlock...

en Rey Mysterio zuigt gewoon. Te overhyped. Tuurlijk slaat mijn neefje hem niet in elkaar. Ik mogelijk ook niet... maar zijn matches zijn 9 vd 10x ronduit belachelijk, en dan heb ik het met name over de 619 set-up. Belachelijk. Maar ach, 3-jarigen vinden hem stoer. Cena publiek...

anyway.... een aantal van mijn 'favorieten' in willekeurige volgorde

Undertaker
Jericho
Edge
Kennedy
Mickie James
Elijah Burke
Chuck Palombo
Dan toch MVP

.... Kennedy
www.3voor12denhaag.nl
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 13:17:01 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54845940
Bingo, compleet eens met Reddiablo
Al zijn mijn favorieten natuurlijk Kennedy en MVP
.....Kennedy
pi_54846696
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Treat me with a little respect, Sherlock...

en Rey Mysterio zuigt gewoon. Te overhyped. Tuurlijk slaat mijn neefje hem niet in elkaar. Ik mogelijk ook niet... maar zijn matches zijn 9 vd 10x ronduit belachelijk, en dan heb ik het met name over de 619 set-up. Belachelijk. Maar ach, 3-jarigen vinden hem stoer. Cena publiek...

anyway.... een aantal van mijn 'favorieten' in willekeurige volgorde

Undertaker
Jericho
Edge
Kennedy
Mickie James
Elijah Burke
Chuck Palombo
Dan toch MVP

.... Kennedy
Dat zijn ook mijn favorieten

Maar ik vindt Rey ook altijd leuk om naar te kijken. Zijn high flying moves zijn erg vermakelijk. En de 619 setup is niet realistisch nee, maar wat wel in de WWE? Bijna niks dus. En in tegenstelling tot Cena kan Rey wel goed worstelen. Al draagt Rey wel veel van dezelfde fans ja. En ook vooral kleine kinderen zoals je altijd ziet. En dat is ook precies waar de WWE zich op richt met Rey. Brengt veel geld op, slim toch?
  maandag 26 november 2007 @ 14:07:01 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54846930
quote:
Maar ik vindt Rey ook altijd leuk om naar te kijken. Zijn high flying moves zijn erg vermakelijk. En de 619 setup is niet realistisch nee, maar wat wel in de WWE? Bijna niks dus. En in tegenstelling tot Cena kan Rey wel goed worstelen. Al draagt Rey wel veel van dezelfde fans ja. En ook vooral kleine kinderen zoals je altijd ziet. En dat is ook precies waar de WWE zich op richt met Rey. Brengt veel geld op, slim toch?
*zucht* krijgen we dat weer.........Dus het flippy floppy zooi van Rey is WEL worstelen en het brawlen van Cena niet? Rey-MVP van vrijdag werd trouwens volledig gedragen door MVP maar goed dat ik geen fan van Rey ben is in de loop der tijd wel duidelijk geworden al kan ik zeker zien waarom mensen hem WEL leuk vinden....... Ze richten zich met Rey inderdaad op kinderen.....wat ze ook doen met Cena. Cena zn merchandise gaat vooral naar kinderen (en jonge vrouwen) terwijl de volwassen mannen hem uitjouwen.
Dus in principe heb je gewoon 2 worstelaars die qua promotie eigenlijk dezelfde doelgroep hebben maar 1 wordt bijna op handen gedragen terwijl de ander uitgekotst word....leuke situatie vind ik wel , had het nooit zo bekeken

Ow ja wie ik wel leuk vind (willekeurig) :

Cena
Jericho
Edge
Lashley
Londrick
Batista
Punk
Burke
Morrison
Orton
Santino
MVP
Thorn

Verder "haat" ik eigenlijk niemand behalve Rey en Kennedy

[ Bericht 5% gewijzigd door kidkash19 op 26-11-2007 14:13:26 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 14:15:29 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54847103
Maar Cena niet kunnen worstelen? Ik dacht er even de laatste tijd aan, en ik vind Cena op zich wel ok, niet om weer die discussie op te laten bloeien, maar ik vind hem wel goed.

Want iedereen heeft maar een bepaald aantal moves, dus dat is gewoon duidelijk, Cena heeft tenminste nog gewéldige mic skills, in tegenstelling tot Rey's mexicaanse gebrabbel.

En voor de mensen die echt Cena haten:
http://nl.youtube.com/watch?v=BIUnTMASFLg
.....Kennedy
pi_54847150
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

*zucht* krijgen we dat weer.........Dus het flippy floppy zooi van Rey is WEL worstelen en het brawlen van Cena niet? Rey-MVP van vrijdag werd trouwens volledig gedragen door MVP maar goed dat ik geen fan van Rey ben is in de loop der tijd wel duidelijk geworden al kan ik zeker zien waarom mensen hem WEL leuk vinden....... Ze richten zich met Rey inderdaad op kinderen.....wat ze ook doen met Cena. Cena zn merchandise gaat vooral naar kinderen (en jonge vrouwen) terwijl de volwassen mannen hem uitjouwen.
Dus in principe heb je gewoon 2 worstelaars die qua promotie eigenlijk dezelfde doelgroep hebben maar 1 wordt bijna op handen gedragen terwijl de ander uitgekotst word....leuke situatie vind ik wel , had het nooit zo bekeken

Ow ja wie ik wel leuk vind :

Cena
Jericho
Edge
Lashley
Londrick
Batista
Punk
Burke
Morrison
Orton
Santino
MVP

Verder "haat" ik eigenlijk niemand behalve Rey en Kennedy
Die flippy floppy zooi van Rey is moeilijker om te doen dan die dingen die Cena doet. Cena doet alleen maar basis moves. En voor Rey is het natuurlijk makkelijker door zijn formaat. Maar het is nog steeds erg knap. MVP vs Rey werd niet gedragen door MVP maar door allebei in mijn mening. Dat jij Rey haat is duidelijk maar hij zet wel mooie (cruiserweight) matches neer. En brengt ook veel geld in het laadje.
  maandag 26 november 2007 @ 14:22:15 #180
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54847233
Raw
Jeff Hardy
John Cena
Mr. Kennedy
HHH
Jericho

Smackdown
Batista
Edge
JBL
MVP
Undertaker

ECW
Elijah Burke
John Morrison

TNA
AJ Styles
Hernandez
Christian Cage
Kurt Angle
Samoa Joe

Diva's
Melina
Mickie James

Tag teams
London & Kendrick
Deuce & Domino
Team 3D (TNA)

Ik haat
CM Punk
Chavo Guerrero
Mark Henry
Kip & BG James (TNA)
Elix Skipper (TNA)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 26-11-2007 14:34:19 ]
  maandag 26 november 2007 @ 14:23:22 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847251
En zelfs die dingen kan Rey af en toe niet en moet zn tegenstander hem er af en toe uit redden. Er zit totaal geen logica achter de sprongen die hij doet, geen psychologie niks, hij springt alleen maar om het springen, ow ja en om "zn tegenstander te slim af te zijn".
Het is echt appels met peren vergelijken...Rey neemt namelijk niet Mark Henry of Big Show op zn schouders en dat kan Cena wel en DAT vind ik heel erg knap.
Cruiswerweights brengen geen geld in het laatje, al rey zn maskers en merch die verkocht wordt daarintegen wel, ik zeg ook dat ik wel snap waarom mensen hem leuk vinden, het is alleen niet mijn stijl.
Vond zijn World Title run ook echt rampzalig (toen is mn Rey haat eigenlijk geboren)
Luck is for losers
pi_54847479
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
En zelfs die dingen kan Rey af en toe niet en moet zn tegenstander hem er af en toe uit redden. Er zit totaal geen logica achter de sprongen die hij doet, geen psychologie niks, hij springt alleen maar om het springen, ow ja en om "zn tegenstander te slim af te zijn".
Het is echt appels met peren vergelijken...Rey neemt namelijk niet Mark Henry of Big Show op zn schouders en dat kan Cena wel en DAT vind ik heel erg knap.
Cruiswerweights brengen geen geld in het laatje, al rey zn maskers en merch die verkocht wordt daarintegen wel, ik zeg ook dat ik wel snap waarom mensen hem leuk vinden, het is alleen niet mijn stijl.
Vond zijn World Title run ook echt rampzalig (toen is mn Rey haat eigenlijk geboren)
Tuurlijk is Big Show en Mark Henry op je schouders nemen knap. Maar dat kan Undertaker bijvoorbeeld ook. En dat hij sterk is is niet zo bijzonder meer. Dat is gewoon puur getrainde kracht. Verdiend ook respect hoor.

En ik snap niet dat als Rey vliegt het slecht is, maar als de X-Division het in TNA doet het geweldig is. Rey doet precies hetzelfde. De haat is denk ik dus meer gericht op zijn gimmick dan om wat hij doet.

Ik haat Cena zijn gimmick ook namelijk. Hij geeft geweldige promo's, maar ik haat zijn gimmick gewoon enorm.
  maandag 26 november 2007 @ 14:47:33 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847543
ik vind de X-Division of TNA in het geheel al helemaal niks aan, dat moet denk ik ook geen geheim zijn. De X-Division is wel HET toppunt van flippy floppy zonder reden doen. Vroeger was de X-Division een stuk sterker (in de Nashville/PPV per week tijd) en vind het dom dat ze hun bedrijf daar niet omheen hebben gebouwd maar goed dat is TNA en dat is af en toe net slapstick
Luck is for losers
pi_54847641
X-Division is idd niet meer wat het geweest was helaas. Ze bouwen het nu om de WWE rejects en fosielen zoals Scott Hall en Kevin Nash. Erg jammer, terwijl er zoveel potentie zit in TNA
  maandag 26 november 2007 @ 14:56:33 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54847698
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
X-Division is idd niet meer wat het geweest was helaas. Ze bouwen het nu om de WWE rejects en fosielen zoals Scott Hall en Kevin Nash. Erg jammer, terwijl er zoveel potentie zit in TNA
Pfff wat een gezeik steeds over die WWE mensen.. hoe is de WWE aan hun mensen gekomen?
Min of meer door ze weg te halen bij WCW.. dus wat is het verschil en wat is het probleem dat Angle, Cage en Bookter nu bij TNA zitten?
pi_54847792
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:56 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Pfff wat een gezeik steeds over die WWE mensen.. hoe is de WWE aan hun mensen gekomen?
Min of meer door ze weg te halen bij WCW.. dus wat is het verschil en wat is het probleem dat Angle, Cage en Bookter nu bij TNA zitten?
Dat gezeik komt omdat ze eerst begonnen zijn met hun eigen sterren opbouwen, en toen opeens begonnen ze iedereen binnen te halen die de WWE niet meer wou hebben. Daarom dus.

En dan gaat het nieteens zo om Angle, Cage en Booker want dat zijn gewoon de grote namen die iedereen wilt hebben. Probleem is meer dat je opeens weer figuren zoals VKM en Rikishi die ze alleen maar binnenhalen omdat ze een verleden bij de WWE hebben. En dan vervolgens blijken ze niet goed genoeg en dumpen ze die ook, zie Test en dergelijke

Het valt op dit moment gelukkig wel mee als ik zo naar het roster kijk. Hoop dat ze hiermee doorgaan en gewooon lekker hun eigen mensen beter gaan pushen, zoals Kaz bijvoorbeeld die heeft toch wel laten zien in zijn laatste 2 matches wat hij allemaal kan. Ladder match tegen Christian en title match tegen Kurt. Dat is toch wel ver weg van serotonin
  maandag 26 november 2007 @ 15:13:35 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54847955
Zoveel heeft de WWE niet weggehaald uit WCW qua namen die vergelijkbaar zijn met de namen die TNA nu haalt uit de WWE. Jericho, Benoit, Guerrero, Malenko, Saturn zijn de enige die ik even zo snel kan opnoemen die de WWE heeft gehaald terwijl WCW concurrent was, en dat waren niet eens top sterren maar midcarders.
Austin, HHH kwamen ook uit WCW maar waren daar ook niet veel (vooral HHH).
TNA heeft veel meer talent in hun roster zitten wat ze kunnen gebruiken maar keer op keer vertikken ze het om die gasten wat tijd te geven.
Luck is for losers
pi_54848106
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef kidkash19 het volgende:
Zoveel heeft de WWE niet weggehaald uit WCW qua namen die vergelijkbaar zijn met de namen die TNA nu haalt uit de WWE. Jericho, Benoit, Guerrero, Malenko, Saturn zijn de enige die ik even zo snel kan opnoemen die de WWE heeft gehaald terwijl WCW concurrent was, en dat waren niet eens top sterren maar midcarders.
Austin, HHH kwamen ook uit WCW maar waren daar ook niet veel (vooral HHH).
TNA heeft veel meer talent in hun roster zitten wat ze kunnen gebruiken maar keer op keer vertikken ze het om die gasten wat tijd te geven.
Austin ook wel hoor, "The Ringmaster" ofzoiets hij was echt nog geen ster daar. Dat kwam natuurlijk pas bij King Of The Ring.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 15:26:31 #189
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54848213
Waarom was er dit jaar geen KoTR dan?
.....Kennedy
  maandag 26 november 2007 @ 15:26:41 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54848216
Ringmaster was al in de WWE, Austin was een TV en US champion geweest en een Tag Champion met Brian Pillman als de Hollywood Blondes. Daarna heeft hij in ECW nogal wat stof op doen waaien dus Austin zie ik als een bekendere naam dan HHH dat was toen die over kwam
Luck is for losers
pi_54848502
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:26 schreef kidkash19 het volgende:
Ringmaster was al in de WWE, Austin was een TV en US champion geweest en een Tag Champion met Brian Pillman als de Hollywood Blondes. Daarna heeft hij in ECW nogal wat stof op doen waaien dus Austin zie ik als een bekendere naam dan HHH dat was toen die over kwam
Trouwens die avatar van jou, dat is toch punk met die gast van ROH die zo grappig praat? Ben even zijn naam kwijt. Bij de laatste PPV nam hij wraak met een paar andere gasten tegen een stable dacht ik.

Man Up komt trouwens aanstaande zondag dacht ik.
  maandag 26 november 2007 @ 16:00:14 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54848786
Delirious!! Mn favoriete Indy wrestler!
Luck is for losers
pi_54848918
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:00 schreef kidkash19 het volgende:
Delirious!! Mn favoriete Indy wrestler!
Ah ja dat was het. Rey Mysterio maar dan met een normale lengte
  maandag 26 november 2007 @ 16:18:01 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_54849078
Nee man, Delirious is absoluut niet te vergelijken met Mysterio. Vliegt ook niet zoveel als Mysterio, heeft een behoorlijke technische kennis ook. Vooral zn comedy wedstrijden zijn geweldig.

Als je Delirious met Rey vergelijkt dan heb je hem niet vaak gezien
Luck is for losers
pi_54849280
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef kidkash19 het volgende:
Nee man, Delirious is absoluut niet te vergelijken met Mysterio. Vliegt ook niet zoveel als Mysterio, heeft een behoorlijke technische kennis ook. Vooral zn comedy wedstrijden zijn geweldig.

Als je Delirious met Rey vergelijkt dan heb je hem niet vaak gezien
Haha daarom stond er ook een smillie achter. Hij vliegt in vergelijking veel minder ja. Maar als ik hem zie moet ik eigenlijk gelijk steeds aan Mysterio denken door dat masker van hem. En is technisch erg goed ja. Echte comedy wedstrijden heb ik van hem nog niet gezien. Heb hem alleen maar 2 keer op PPV gezien. En waarschijnlijk volgende week weer hopelijk. Vindt hem ook erg leuk om naar te kijken
pi_54849337
delirious praat raar :S
pi_54850970
Binnenkort is hij ook geen indy wrestler meer, iedereen toont interesse in hem
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_54851932
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef roepdeman het volgende:
Binnenkort is hij ook geen indy wrestler meer, iedereen toont interesse in hem
Hoop dat hij gewoon bij ROH blijft. Zulke types worden alleen maar slechter in de WWE of TNA.
  Redactie Games maandag 26 november 2007 @ 18:51:26 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54851968
'Oy, waarom was er dit jaar geen King of the Ring dan
.....Kennedy
pi_54852134
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:
'Oy, waarom was er dit jaar geen King of the Ring dan
Geen idee. Vroeg ik me zelf ook eigenlijk af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')