SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Zoals hierboven al gezegd, hij is echt enorm goed bezigquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma:
Hoe doet Kurt Angle het eigenlijk bij TNA?
Ik volg het namelijk niet, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hem is![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 11:59 schreef Hanstin het volgende:
Wat een verschrikkelijke smackdown.
ze zijn allemaal getript ofzo :S
Vooral dat matt hardy en MVP gebeuren
Hij blijft fijn hehquote:
Ondanks dat ik SD! prima vond, valt de VIP Lounge elke week tegen.. loopt voor geen meter, is saai dus publiek zit er ook totaal niet in.. kunnen ze wat mij betreft beter afschaffen!quote:
OP wordt altijd pas aangepast wanneer er een nieuw topic geopend word.quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Hanstin het volgende:
Trouwens moet dat smackdown tag team championship niet veranderd worden? qua namen en plaatjes?
van mij mogen ze heel mvp afschaffenquote:Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ondanks dat ik SD! prima vond, valt de VIP Lounge elke week tegen.. loopt voor geen meter, is saai dus publiek zit er ook totaal niet in.. kunnen ze wat mij betreft beter afschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |