Haha, hoe toevallig kun je het krijgen, daar dacht ik gisteravond nog aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zit trouwens echt te wachten tot de eerste tegenstander van Jesse en Festus de bel gebruikt midden in de wedstrijd. Vind Festus wel een waanzinnig personage en word ook goed gespeeld door die gozer

Ik denk dat daar iedereen aan zit te denken.. w8 maar totdat ze een titleshot op een PPV krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:53 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Haha, hoe toevallig kun je het krijgen, daar dacht ik gisteravond nog aan.

Hoop alleen niet dat het meteen de eerste de beste keer gebeurd.. dan kun je ze nog beter meteen buryen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat daar iedereen aan zit te denken.. w8 maar totdat ze een titleshot op een PPV krijgen.
Ik denk dat ze die bel dan wel gaan gebruiken, en mss wel vaker dan één keer.

Heb je wel gelijk in maja Morrison en The Miz zeiden het vorige week zelf al dat ze het beste die bel konden gebruiken om te winnen. Dus dat zit er wel aan te komen denk ik..quote:Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef kidkash19 het volgende:
nee ik vind ook dat ze het moeten opbouwen tot er iemand "slim" genoeg is om het te doen...bv als ze de titels al langere tijd hebben

of een normale match waarbij de partner die buiten de ring staat stiekem omloopt naar de bel als Festus in de ring is en Jesse het niet ziet en dan de bel rinkelt waardoor Festus niks meer doet.quote:Krijg je een no-dq match voor de TT championship, ze slaan met de bel, ting, Festus valt uit, Jesse pakt de bel en slaat ermee op Miz zijn kop, Festus gooit Morrisson weer ergens de zaal uit en ze winnen. Easy.

Als we dan toch aant voorspellen zijn doe ik ook ff mee.. wrestler1 in de ring met Jesse.. Jesse stormt op W1 af maar dW2 trekt de touwen naar beneden waardoor Jesse op de grond pleurt.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
of een normale match waarbij de partner die buiten de ring staat stiekem omloopt naar de bel als Festus in de ring is en Jesse het niet ziet en dan de bel rinkelt waardoor Festus niks meer doet.

Mijn god....No...just....no.....quote:-- If TNA can sign former MMA fighter Bob Sapp, the plan is to have him feud with Kurt Angle first and then Samoa Joe.
quote:-- WWE ran a house show on Sunday at the Bi-Lo Center in Greenville, SC where TNA will hold the Against All Odds 2008 pay-per-view. The WWE event drew less than 1,500 fans overall in the 12,000 seat venue. This can't be a good sign for TNA as they have far less exposure and charge a lot more for PPV tickets than WWE does for a house show.

Ken je Bob Sapp niet!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |