Nou nou nou, dat komt dus niet overal voor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ze vragen ook standaard of je dubbel frietsaus wil, dus ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten.
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In de VS verkopen ze die kankerbakjes () niet in de MAC
Ze hebben daar ook een heel ander aanbod
wel goed te vreten
Net zo gratis als Zwitserland.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
En de refill van je beker ookquote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
Wat voor fles?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Gewoon zelf zo`n fles mee, scheelt je vet veel
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Macquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Kratje bier mee naar de kroeg.quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Misschien wel 50centquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Is idd gewoon gratis, en je krijgt een lege beker die je zelf steeds kunt vullen met je drinken bij een vulstation. Je kan dus net zoveel drinken als je wilt.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Kijk eens in de supermarkt. Daar heb je naast de Mad Saus versie ook gewoon een echte M-verscie van macdonalds zelf.quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Mac![]()
Ik krijg de eerste beker niet eens op...quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Is idd gewoon gratis, en je krijgt een lege beker die je zelf steeds kunt vullen met je drinken bij een vulstation. Je kan dus net zoveel drinken als je wilt.
Ja, jij wel. Sloeber.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
mc Donalds is zowiso niet te vreten; de frietsaus niet, de burgers niet, de hele teringzooi kan wat mij betreft in de fik vliegen.![]()
![]()
Gadverdamme, nooit maar dan ook nooit ga ik daar mijn geld brengen. Ik ga nog liever naar "cafetaria het druiprek" met frikadelle over datum en insecten in de pindasaus..
Gore hond dat je bent, ga maar lekker insecten vreten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
mc Donalds is zowiso niet te vreten; de frietsaus niet, de burgers niet, de hele teringzooi kan wat mij betreft in de fik vliegen.![]()
![]()
Gadverdamme, nooit maar dan ook nooit ga ik daar mijn geld brengen. Ik ga nog liever naar "cafetaria het druiprek" met frikadelle over datum en insecten in de pindasaus..
fles met die mayo, zijn ook gewoon te koopquote:
Wellesquote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Mac![]()
Ik weet niet waar jij dan heen gaat, maar goedquote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Misschien wel 50cent
Vet veel ja.... Als je dagelijks 50 keer naar de Mac gaat.
In veel andere landen ook, kun je gewoon uit een pompje of fles saus in een bakje kwakken bij je menu.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niet eens een Mac liggen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef Robier het volgende:
In America mag je alle (stuk of 5) sauzen gratis tappen zo veel je wilt.
Neem jij serieus een fles mayo mee naar de mac?quote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
fles met die mayo, zijn ook gewoon te koop
Eigenlijk slaat dat nergens op. Het is een franchise en die dienen (dacht ik) allemaal gelijk te zijn toch?quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
In sommige landen verkoopt de Mac ook bier, hier ook niet.
Ik ga altijd door de Drive, in de Mac hier zitten alleen maar stoere jongens, ben ik heel bang voorquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Neem jij serieus een fles mayo mee naar de mac?![]()
Wat betaal jij dan voor een bakje frietsaus van de mac?quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dan heen gaat, maar goed
Nee.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is een franchise en die dienen (dacht ik) allemaal gelijk te zijn toch?
40 centquote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat betaal jij dan voor een bakje frietsaus van de mac?
Klinkt ook logisch natuurlijk. Wat we hier lekker vinden en veel eten, hoeven ze in een anderland niet te vinden natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee.
Binnen een regio wordt wel een beleid uitgestippeld natuurlijk, qua marketing, maar dat hoeft niet per sé de hele wereld te zijn.
Hier heb je de McKroket, die verkopen ze echt niet in Frankrijk.
Heb je ook groene stroom?quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
40 cent
en je hebt zo`n fles voorr 1.50 ofzo, gaan toch zeker wel 10 van die bakjes in, minimaal
neequote:
In de VS kon je gewoon zelf een bakje vullen met een pompje, i.p.v. dat je er extra voor moest betalen......quote:Op zondag 11 november 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af wat het fucking verhaal was achter de "frietsaus" die je bij de McDonalds kan krijgen. Niet zo zeer de rare samenstelling van de gifgeelgroene saus, maar waarom het godverdomme in zo'n klein kankerbakkie zit? Iemand die het weet?
Was het soms de laatste uitvinding van McDonalds, en dachten ze: "Nou, mensen worden wel erg dik van onze producten, laten we ter compensatie zo'n klein kankerbakkie introduceren"
Nou omdat je gewoon kankjer veel kanker kan krijgen van dat kankervoer van die kankermcdonalds, daarom doen zie kankerfrietsaus in zo'n kanker klein kankerbakkie, zodat je kankerveel centjes moet betalen om bij kankermcmenu teringveel kankerbakjes kankerfritessaus moet scoren...quote:Op zondag 11 november 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af wat het fucking verhaal was achter de "frietsaus" die je bij de McDonalds kan krijgen. Niet zo zeer de rare samenstelling van de gifgeelgroene saus, maar waarom het godverdomme in zo'n klein kankerbakkie zit? Iemand die het weet?
Was het soms de laatste uitvinding van McDonalds, en dachten ze: "Nou, mensen worden wel erg dik van onze producten, laten we ter compensatie zo'n klein kankerbakkie introduceren"
Of ga je er zo de tering van bouten dat grotere bakkies voor een gasaanval zou zorgen?
McDonalds staat toch juist bekend om hun oversized producten, met name in Amerika. Zijn die kankerbakkies in de VS ook zo klein?
Normaliter doe ik het equivalent van 1 zo'n kankerbakkie op 1 fucking cancerfrietje. Als ik naar de Mac zou gaan en ik zou friet medium bestellen, zou ik dus iets 100 kankerbakkies nodig hebben om m'n frietsaus-lust te bevredigen. Who the fuck zijn idee is het? Het is vast en zeker het meest winstgevende product van fucking Ronald McDonald.
In Monaco ookquote:Op zondag 11 november 2007 17:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
In de VS kon je gewoon zelf een bakje vullen met een pompje, i.p.v. dat je er extra voor moest betalen......
Je vergeet cancer, hij is namelijk origineel.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nou omdat je gewoon kankjer veel kanker kan krijgen van dat kankervoer van die kankermcdonalds, daarom doen zie kankerfrietsaus in zo'n kanker klein kankerbakkie, zodat je kankerveel centjes moet betalen om bij kankermcmenu teringveel kankerbakjes kankerfritessaus moet scoren...
In welke supermarkt dan? Ik ken alleen de originele ketchup van de mac in de super.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kijk eens in de supermarkt. Daar heb je naast de Mad Saus versie ook gewoon een echte M-verscie van macdonalds zelf.
En meer salaris.quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
In welke supermarkt dan? Ik en alleen de originele ketchup van de mac in de super.
Sowieso is Nederland in veel dingen duurder.Huis kopen, auto rijden en de saus van de mac.![]()
Ik kan me vergissen maar in de VS is het ook behoorlijk "not done" om geld te vragen voor saus. De nederlandse consument word echt genaaid als je het vergelijkt met de gemiddelde amerikaan (de shit is daar niet alleen goedkoper, maar ze hebben ook gratis saus, gratis refills en betere actiesquote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In de VS verkopen ze die kankerbakjes () niet in de MAC
Ze hebben daar ook een heel ander aanbod
wel goed te vreten
En meer obesitasquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar in de VS is het ook behoorlijk "not done" om geld te vragen voor saus. De nederlandse consument word echt genaaid als je het vergelijkt met de gemiddelde amerikaan (de shit is daar niet alleen goedkoper, maar ze hebben ook gratis saus, gratis refills en betere acties)
Met 7 euro zit al aardig vol hoorquote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
als je in nederland naar de Mac gaat kan je voor 25.- pleuro troep halen, en als je dat dan op hebt, heb je nog steeds honger..
In vergelijking met Nederland niet meer. Of het scheelt nog luttele procenten. 1/3 op de basisschool is iig alvast te zwaar.quote:
Je moet er ook niet over na denken, je moet het gewoon opvreten.quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
in belgië heb je pas lekkere mayo, en ook lekkere fritten.
Wist je dat bij de Mac de uienringen en de augurkschijfjes gedroogd worden aangeleverd? Daar gooien ze dan water bij dan wordt het terug zacht.. Brrrrr..![]()
![]()
![]()
Ik weeg 71 kiloos aan 181 cm pikketrekker!quote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met 7 euro zit al aardig vol hoor
Vetzakje
Pakt zijn auto!quote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
In Duitsland krijg je nog de McRib![]()
[ afbeelding ]
Ja of american frietsaus van andere merken, helaas lang niet zo lekker als de echt mcdonalds saus...quote:
Onzinquote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja of american frietsaus van andere merken, helaas lang niet zo lekker als de echt mcdonalds saus...
Was ze gruwelijk nat, die Spaanse?quote:Op zondag 11 november 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
fucking godverdomme kankerbakkie
kankerbakkie
kankerbakkies
kankerbakkie fucking cancerfrietje kankerbakkies . fuck fucking
doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kijk hem er eens een smeerboel van maken, het varken.
[ afbeelding ]
Nu lul je hard uit je nek. De grote uien op de grotere burgers komen vers en de augurken ook. Allebei vers uit een plastic zakje met een houdbaarheidsdatum erop.quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
in belgië heb je pas lekkere mayo, en ook lekkere fritten.
Wist je dat bij de Mac de uienringen en de augurkschijfjes gedroogd worden aangeleverd? Daar gooien ze dan water bij dan wordt het terug zacht.. Brrrrr..![]()
![]()
![]()
thanx voor de bedrijfsinfo houtspeer..quote:Op zondag 11 november 2007 19:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nu lul je hard uit je nek. De grote uien op de grotere burgers komen vers en de augurken ook. Allebei vers uit een plastic zakje met een houdbaarheidsdatum erop.
De uitjes voor de bigmac en de hamburger komen wel gedroogd aan.
En ik weet dat omdat ik daar werk.
Wat een gekanker van een kankerjong.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nou omdat je gewoon kankjer veel kanker kan krijgen van dat kankervoer van die kankermcdonalds, daarom doen zie kankerfrietsaus in zo'n kanker klein kankerbakkie, zodat je kankerveel centjes moet betalen om bij kankermcmenu teringveel kankerbakjes kankerfritessaus moet scoren...
Het vlees van Mc Donalds is zowieso niet halal.quote:McRib komt niet meer, komt door de moslims! Die mogen geen varkensvlees, dus kan het niet op dezelfde grill, dus zou er een bij moeten komen en de verdienste van de McRib waren daar te laag voor
Die frietsaus is trouwens ranzig!
En McChickensquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Het vlees van Mc Donalds is zowieso niet halal.
Moet je es opletten wat moslims eten van de mac.
Alleen maar fishfilet of groenteburger.
rightquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Het vlees van Mc Donalds is zowieso niet halal.
Moet je es opletten wat moslims eten van de mac.
Alleen maar fishfilet of groenteburger.
Maar die eten ze wel veelquote:Op zondag 11 november 2007 20:35 schreef quirina het volgende:
Nee de mc chicken is ook niet halal
Ach, ik reageerde alleen iewat overdreven op het gekanker van TS...quote:Op zondag 11 november 2007 20:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een gekanker van een kankerjong.
`quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef quirina het volgende:
Mc donaldsaus is ubersmerig.
Net of er een neus is leegesnoten in dat bakje
Bah!
white castlequote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef LasTeR het volgende:
In de VS heb je die saus niet eens. Overal staat het aangeprijst als "AMERICAN FRITESAUS". Ik moet het daar nog steeds eens tegenkomen.
En het is wel relaxt dat je gratis ketchup kan pompen en overal free refills hebt maar die 'kankerbakkies' die je kan pakken voor de saus zijn ook zo klein. Maar je mag er wel heeuul veul van.
Doe mij maar White Castle.
Eet je het dan zomaar?quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Ruzbeh het volgende:
De frietsaus is een van de weinige dingen bij de Mac nou serieus echt lekker is.
Met de friet natuurlijk.quote:
1.50 bij snackboer smaakt veel beter, kijk naar de andere prijzen zou ik zeggenquote:Op zondag 11 november 2007 22:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waar krijg je ergens anders een kroket met saus en brood voor 1 euro?
nomineren??? doe even kankernormaal man!quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef Houtspeer het volgende:
Ik nomineer dit topic echt als "Kankertopic: Het vaakst kanker in een topic"
Dat is echt relaxt. 10 van die kleine vierkante hamburgers met union rings voor $3,-. Maar ze zijn niet overal dus moet je meestal eerst de bak in met wiet en dan op een puma gaan rijden om er eindelijk te komen.quote:
Harold and Kumar!!quote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is echt relaxt. 10 van die kleine vierkante hamburgers met union rings voor $3,-. Maar ze zijn niet overal dus moet je meestal eerst de bak in met wiet en dan op een puma gaan rijden om er eindelijk te komen.
Ik eet er meestal niet eens in de pauzes terwijl ik 75% korting krijg. De laatste tijd een zakje potatoes omdat die zo lekker zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
Heej @houtspeer:
Jij werkt bij de Mac, hé; zeg nou es eerlijk, ga je er zelf nog wel eens iets eten ofzo?
En zo ja; wat dan wel en wat niet en waarom?
Ik werkte ooit in mijn studietijd bij de Alberts Corner en heb toen gezworen dat ik daar nooit meer iets zou eten behalve een kop koffie of een frietje ofzo...
quote:Op zondag 11 november 2007 17:25 schreef pberends het volgende:
Of ga je er zo de tering van bouten dat grotere bakkies voor een gasaanval zou zorgen?
McDonalds staat toch juist bekend om hun oversized producten, met name in Amerika. Zijn die kankerbakkies in de VS ook zo klein?
Normaliter doe ik het equivalent van 1 zo'n kankerbakkie op 1 fucking cancerfrietje. Als ik naar de Mac zou gaan en ik zou friet medium bestellen, zou ik dus iets 100 kankerbakkies nodig hebben om m'n frietsaus-lust te bevredigen. Who the fuck zijn idee is het? Het is vast en zeker het meest winstgevende product van fucking Ronald McDonald.
Ik werk ook bij een Mac en ik eet er nog gewoon, en dan gewoon een Quarter Pounder ofzo, nieuwe broodjes probeer ik vaak, maar dan maak ik het meestal zelf, zodat het wel echt vers isquote:Op zondag 11 november 2007 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
Heej @houtspeer:
Jij werkt bij de Mac, hé; zeg nou es eerlijk, ga je er zelf nog wel eens iets eten ofzo?
En zo ja; wat dan wel en wat niet en waarom?
Ik werkte ooit in mijn studietijd bij de Alberts Corner en heb toen gezworen dat ik daar nooit meer iets zou eten behalve een kop koffie of een frietje ofzo...
Ik heb een keer heel stoned die film gezien,ik zweer het ik zou toen een moord plegen voor die hamburgers,zagen zooo lekker uitquote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is echt relaxt. 10 van die kleine vierkante hamburgers met union rings voor $3,-. Maar ze zijn niet overal dus moet je meestal eerst de bak in met wiet en dan op een puma gaan rijden om er eindelijk te komen.
Ten eerste, franse frietjes zijn koning, daarnaast is de mcdonalds saus tien keer lekkerder dan die pauper mad sauce.quote:Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef TeenWolf het volgende:
die bakjes zijn idd kankerklein!
Bovendien is die friet van mac niet te vreten, frietsaus is wel lekker, ik maak mn eigen friet en bij de supermarkt koop ik gewoon Mad Sauce, zelfde smaak , kost ongeveer een eurootje of meer, maar er zit kankerveel in !
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef RickoKun het volgende:
Goede OP
Ik vind bovendienz0rz de MAC sausjes ook ranzig geil, en die MAD sauz vind ik ook wat minder maar toch nog erg lekkah!Ik ga zo mijn moeder een orde geven om wat van dat spul te kopen.
Die mad sauce is bijv. erg lekkah op van die plakken leverworst!
no shit ik heb die film ook een keer stoned gekekenquote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb een keer heel stoned die film gezien,ik zweer het ik zou toen een moord plegen voor die hamburgers,zagen zooo lekker uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ach, ik reageerde alleen iewat overdreven op het gekanker van TS...
Volgens mij zijn dat echt die dingen waarmee winst wordt gemaakt.Net als met scheermesjes.Kutzooi dat wij hier de hoofdprijs voor een beetje saus moeten betalen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef synnath het volgende:
Inkoopprijs van die kanker bakkies zijn ¤18,50 incl btw per 1000
Verkooprijs 40 eurocent
![]()
![]()
Net of een halve liter cola niet genoeg isquote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Is idd gewoon gratis, en je krijgt een lege beker die je zelf steeds kunt vullen met je drinken bij een vulstation. Je kan dus net zoveel drinken als je wilt.
Verdomme, heb net op een twee jaar oude post gereageerd, dikke fail.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |