Nou nou nou, dat komt dus niet overal voor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ze vragen ook standaard of je dubbel frietsaus wil, dus ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten.
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In de VS verkopen ze die kankerbakjes () niet in de MAC
Ze hebben daar ook een heel ander aanbod
wel goed te vreten
Net zo gratis als Zwitserland.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
En de refill van je beker ookquote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
Wat voor fles?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Gewoon zelf zo`n fles mee, scheelt je vet veel
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Macquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Kratje bier mee naar de kroeg.quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Misschien wel 50centquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Is idd gewoon gratis, en je krijgt een lege beker die je zelf steeds kunt vullen met je drinken bij een vulstation. Je kan dus net zoveel drinken als je wilt.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Kijk eens in de supermarkt. Daar heb je naast de Mad Saus versie ook gewoon een echte M-verscie van macdonalds zelf.quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Mac![]()
Ik krijg de eerste beker niet eens op...quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Is idd gewoon gratis, en je krijgt een lege beker die je zelf steeds kunt vullen met je drinken bij een vulstation. Je kan dus net zoveel drinken als je wilt.
Ja, jij wel. Sloeber.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
mc Donalds is zowiso niet te vreten; de frietsaus niet, de burgers niet, de hele teringzooi kan wat mij betreft in de fik vliegen.![]()
![]()
Gadverdamme, nooit maar dan ook nooit ga ik daar mijn geld brengen. Ik ga nog liever naar "cafetaria het druiprek" met frikadelle over datum en insecten in de pindasaus..
Gore hond dat je bent, ga maar lekker insecten vreten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
mc Donalds is zowiso niet te vreten; de frietsaus niet, de burgers niet, de hele teringzooi kan wat mij betreft in de fik vliegen.![]()
![]()
Gadverdamme, nooit maar dan ook nooit ga ik daar mijn geld brengen. Ik ga nog liever naar "cafetaria het druiprek" met frikadelle over datum en insecten in de pindasaus..
fles met die mayo, zijn ook gewoon te koopquote:
Wellesquote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Mac![]()
Ik weet niet waar jij dan heen gaat, maar goedquote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Misschien wel 50cent
Vet veel ja.... Als je dagelijks 50 keer naar de Mac gaat.
In veel andere landen ook, kun je gewoon uit een pompje of fles saus in een bakje kwakken bij je menu.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niet eens een Mac liggen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef Robier het volgende:
In America mag je alle (stuk of 5) sauzen gratis tappen zo veel je wilt.
Neem jij serieus een fles mayo mee naar de mac?quote:Op zondag 11 november 2007 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
fles met die mayo, zijn ook gewoon te koop
Eigenlijk slaat dat nergens op. Het is een franchise en die dienen (dacht ik) allemaal gelijk te zijn toch?quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
In sommige landen verkoopt de Mac ook bier, hier ook niet.
Ik ga altijd door de Drive, in de Mac hier zitten alleen maar stoere jongens, ben ik heel bang voorquote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Neem jij serieus een fles mayo mee naar de mac?![]()
Wat betaal jij dan voor een bakje frietsaus van de mac?quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dan heen gaat, maar goed
Nee.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is een franchise en die dienen (dacht ik) allemaal gelijk te zijn toch?
40 centquote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat betaal jij dan voor een bakje frietsaus van de mac?
Klinkt ook logisch natuurlijk. Wat we hier lekker vinden en veel eten, hoeven ze in een anderland niet te vinden natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee.
Binnen een regio wordt wel een beleid uitgestippeld natuurlijk, qua marketing, maar dat hoeft niet per sé de hele wereld te zijn.
Hier heb je de McKroket, die verkopen ze echt niet in Frankrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |