ja, die verander ik zo welquote:
quote:
Doe eens liefquote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef OA het volgende:
O, en ik was aan het spammen en dan moet jij weer zonodig met de 300e post komen...![]()
doe eens lief ja /madquote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef OA het volgende:
O, en ik was aan het spammen en dan moet jij weer zonodig met de 300e post komen...![]()
Dan is het je vergeven Muck!quote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, die verander ik zo wel
ik zat vrolijk te F5én en had helemaal niet door dat ik een nieuwe moest openen, vandaar dat ik het nu heel snel gedaan heb
quote:
quote:
quote:
Zeikerd, komt straks welquote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Eer-ik & MPG verzaken alweer enige tijd...de OP moet worden bijgewerkt.
![]()
whehequote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef OA het volgende:
O, en ik was aan het spammen en dan moet jij weer zonodig met de 300e post komen... [afbeelding]
Dat wel ja! Immer.quote:
hmm... vooruit... omdat jij het bent..quote:
quote:
uwequote:Op zondag 11 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Eer-ik & MPG verzaken alweer enige tijd...de OP moet worden bijgewerkt.
![]()
quote:
Mja, op zich wel, ware het niet dat deze pas 34x voorbij is gekomen...quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de TT anders briljant.![]()
Kort en krachtig, 100% relevant en ter zake doent!![]()
![]()
Ik ben het eens met BXquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
![]()
En ook met E ben ik het eensquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
PAS OP: TELEFOONFRAUDE (dit keer geen hoax!)
!
goed genoeg inderdaad. Ik ga toch zo slapen en morgen issie wel vol, toch?quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
Ik vind de TT anders briljant. [afbeelding]
Kort en krachtig, 100% relevant en ter zake doent! [afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
ja, ik heb het zitten lezenquote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
PAS OP: TELEFOONFRAUDE (dit keer geen hoax!)
!
Ik ook, maar ik heb gewoon een feit vastgesteld, dus daar kan je het niet eens mee oneens zijn...quote:
Whehe, jaquote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en TS zijn reactie dan ook even later
quote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Je mag er ook gerust zelf iets aan doen hoorquote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb gewoon een feit vastgesteld, dus daar kan je het niet eens mee oneens zijn...![]()
komt ze mee als ik hem net aan het veranderen benquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:bek dicht /madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Heb je Werthers?quote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een snoepje?
oi is dat hequote:
Uiteraard kan ik dat...quote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je mag er ook gerust zelf iets aan doen hoor
En zeg niet dat je niet weet hoe dat moet, er staat genoeg voorbeelden op die pagina zelf
quote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
Goeie TT.
wat voor snoepje?quote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een snoepje?
Ja, en E en ik zijn het er over eens dat jij dat feit niet had hoeven vaststellenquote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb gewoon een feit vastgesteld, dus daar kan je het niet eens mee oneens zijn...![]()
ja lieverd, ik zeg toch net dat ik deze heel snel geopend had en de TT nog zou aanpassen?quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft de TT aangepast? Wel een sport hier he
eetje vaag is het vaak wel ja...quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed ding.
Ik snap er niks van though, soms is ie apesnel, en soms retetraag
quote:Op zondag 11 november 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en E en ik zijn het er over eens dat jij dat feit niet had hoeven vaststellen![]()
zijn lekkerquote:
jaquote:Originele Werthers ftw
gave die niet iedereen bezit...quote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja lieverd, ik zeg toch net dat ik deze heel snel geopend had en de TT nog zou aanpassen?
mah, wel leuk af en toe een echte achterlijke druifquote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja [afbeelding]
Wat een flapdrol, die kerel [afbeelding]
Net Als ik!quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed ding.
Ik snap er niks van though, soms is ie apesnel, en soms retetraag
Altijdquote:
Whehequote:
Had ik volgens mij beter niet kunnen zeggen, want ik mocht meteen weer wat te drinken halen...quote:
wen er maar aan, ze doen niets andersquote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft de TT aangepast? Wel een sport hier he
quote:Op zondag 11 november 2007 15:32 schreef OA het volgende:
Lezen is ook een
[..]
gave die niet iedereen bezit...![]()
Zeikerdquote:Op zondag 11 november 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Begrijpend lezen is ook een
[..]
gave die niet iedereen bezit...![]()
Jij ook al?quote:Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik volgens mij beter niet kunnen zeggen, want ik mocht meteen weer wat te drinken halen...![]()
doe nou eens líéf manquote:
Dubbel...quote:
Ja /madquote:
jahquote:Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
wen er maar aan, ze doen niets anders
Precies. Meteen afstraffen die handel, voor het helemaal uit de klauwen loopt met hem.quote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
doe nou eens líéf man
doe nooit meer een goed woordje voor je /mad
heeft ie weer gezopen?quote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Meteen afstraffen die ahndel, voor het helemaal uit de klauwen loopt met hem.
Hij raaskalt zelfs al... Hij wilde vandaag naar de kapper![]()
ja maar ... ja maar.. ik kan op zondag wel gewoon naar de kapperquote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Meteen afstraffen die ahndel, voor het helemaal uit de klauwen loopt met hem.
Hij raaskalt zelfs al... Hij wilde vandaag naar de kapper [afbeelding]
Dat laatste is dan weer heel goed te begrijpen, vanwege de kapster!quote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
dat heb ik zelf gedaanquote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie heeft de TT nu aangepast?
Ik vind het dus duidelijk niet nodig, ook al wassie niet heel goed misschien. Gewoon laten en een volgende keer beter dan maar.
Dat kun je helemaal nietquote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer heel goed te begrijpen, vanwege de kapster!![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Meteen afstraffen die handel, voor het helemaal uit de klauwen loopt met hem.
quote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer heel goed te begrijpen, vanwege de kapster!![]()
ik drink bijna nooitquote:
nou nou het is toch zoquote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
doe nou eens líéf man
doe nooit meer een goed woordje voor je /mad
Nee...quote:Op zondag 11 november 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet
Hij heeft nog nooit een foto laten zien![]()
teruglezen? Nah, dat doe ik ook nietquote:Op zondag 11 november 2007 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
ik drink bijna nooit [afbeelding]
[..]
nou nou het is toch zo [afbeelding] steeds die TT veranderen is voor sommige vervelend want die kunnen de history niet teruglezen [afbeelding]
beetje tegen kritiek kunnen he [afbeelding]
dat zeggen ze allemaalquote:
maar ik zei gelijk al dat ik hem zou gaan veranderenquote:[..]
nou nou het is toch zosteeds die TT veranderen is voor sommige vervelend want die kunnen de history niet teruglezen
beetje tegen kritiek kunnen he![]()
Whehequote:Op zondag 11 november 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
wat gaan jullie snel, en dat voor de zodagmiddag!
krijg nauwelijks tijd om MOD te spelen![]()
Want?quote:Op zondag 11 november 2007 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Goed he... ik vrees deze week trouwens het ergste voor het tempo![]()
![]()
![]()
..
Precies, toen die laatst op stap ging was ie ook laddertje zat volgens mijquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, toen die laatst op stap ging was ie ook laddertje zat volgens mij![]()
Wat?quote:
Want?quote:Op zondag 11 november 2007 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Goed he... ik vrees deze week trouwens het ergste voor het tempo![]()
![]()
![]()
..
klopt helemaalquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, toen die laatst op stap ging was ie ook laddertje zat volgens mij![]()
Nee, al zou ik dat moeten zijn, vrees ik voor een weekje topstatistiekenquote:
"studieweek"?quote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al zou ik dat moeten zijn, vrees ik voor een weekje topstatistieken![]()
![]()
Maar ALS je zuipt, zuip je je maar meteen klemquote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
klopt helemaal
[..]ja inderdaad. maar zovaak drink ik geen bier
ik geef je wel een weekbanquote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al zou ik dat moeten zijn, vrees ik voor een weekje topstatistieken![]()
![]()
alsof jij nooit bier drinkt gastquote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ALS je zuipt, zuip je je maar meteen klem![]()
succesquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geef je wel een weekban
leren met je donder
Ik drink vaak zat bier. Maar ik zuip me zeer zelden zatquote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
alsof jij nooit bier drinkt gast50ct per biertje, gezellig met wat mensen van de opleiding, weekend vieren etc
dat is voor mij een feestje
Dankjequote:
Ik ga weer een drukke werkweek tegemoet denk ik....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |