Meer druk zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef AirRaid het volgende:
4-3 van Aris gewonnen in de Uefa cup 1e rond ARis kwam amper door mijn defensie maar wist door 3 afstandschoten (wedrom) telkens terug te komen, gelukkig kon Broerse met een weergaloze vrije trap nog de overwinning binnenhalen.
grote probleem is dus dat er teveel tegengoals vallen uit afstandschoten, iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
waarom laat je in godsnaam je MR zelden op doel knallen?quote:Op zondag 11 november 2007 15:10 schreef Zinton het volgende:
Het derde seizoen met Arsenal gaat niet echt zoals het hoort....In de CL gaat het wel redelijk maar verder laat het te wensen over....ik ben blijkbaar niet goed genoeg als manager want na mijn 1e seizoen heb ik niks meer gewonnen, geen grote prijzen.
Ben nu wat meer aan et proberen met de individuele instellingen... Weet iemand waar je goed op moet letten bij de volgende aspecten?
[ afbeelding ]
Voorzetten en afstandschoten lijkt me duidelijk maar de andere zijn wat lastiger...BVD!!
als je die gewoon in het midden heb staan schieten ze sowieso niet vaak, + er vliegt er zo nu en dan wel 1 inquote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef Zinton het volgende:
Omdat dit Hleb is of Walcott en die hebben 12 en 11 voor afstandschoten.....
Zet m eens op engels en post het bericht nog eens.quote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef Zinton het volgende:
Gaat et echt rampzalig, win ik in de CL met 0-6 uit bij CSKA Moskou
Ook niet echt waar denk ik..
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou niet tevreden zijn met een 0-6 overwinning??![]()
![]()
geen last vanquote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef VDL018 het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er veel doelpunten worden afgekeurd omdat mijn aanvallers duwen?
heb jij de betapatch nog niet geinstalleerd?quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef VDL018 het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er veel doelpunten worden afgekeurd omdat mijn aanvallers duwen?
wat denk je, toch maar een wedstrijdje gelijkspelen.. dan kunnen ze niet meer zeggen dat ik cheat?quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Helaas...
[ afbeelding ]
En in de kwartfinale CL uitgeschakeld door Man Utd (4-2 over 2 wedstrijden)
ja manquote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat denk je, toch maar een wedstrijdje gelijkspelen.. dan kunnen ze niet meer zeggen dat ik cheat?
Vitesse en Willem II 2e en 4e?....quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Helaas...
[ afbeelding ]
En in de kwartfinale CL uitgeschakeld door Man Utd (4-2 over 2 wedstrijden)
pressie id maar eens omhooggegooid Heerenveen met 3-0 naar huis gestuurd ze zijn niet eens in de buurt van de goal geweestquote:
Wie heeft er gecheat? En hoe?quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef stefmans het volgende:
Laat die jongen toch cheaten, gewoon geen aandacht geven.
naja ik doe dat niet, maar sommige dus wel, en sommige inderdaad het hele seizoen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef Suijk het volgende:
Maar dat doe je niet de hele competitie neem ik aan?
Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?quote:Op zondag 11 november 2007 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
1. Je denkt van .. hmzl .. ik kan er geen kloot van, kutspel ik verlies maar ik dacht dat ik het wel kon.
2. Hey ik moet volgende wedstrijd tegen ajax en ik zie dat ik ook een manager kan toevoegen.. nog 1.
3. Wordt ook coach van ajax
4. Tijdens de wedstrijd opstelling verneuken van ajax zodat mijn team mooi eem' 3-0 wint.
5. Ajax zijn coach 'vertrekken/resignen'
6. Oh yeh!! PwnZ-0rs! Ik ben de man !! 3-0 van ajax gewonnen!
Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?![]()
eens een cheater altijd een cheater
Ik hoop dat ik nu eindelijk in het 4e seizoen kan promoveren met Hull City.
Heb nu een redelijk teamstaan dat in ieder geval top 3 moet eindigen.
Ja, had ik ook. Dat laatste.quote:Op zondag 11 november 2007 21:56 schreef MCH het volgende:
Hebben andere fokkers ook problemen met het laden van de site van SI voor een update? Donderdag lukte het al niet en nu ik vandaag weer thuis ben nog steeds niet. Tweede vraag gaat over de installatie van de legale versie van FM2008 op Vista. Hebben andere mensen ook dat er nergens snelkoppelingen op bureaublad of onder de startknop te vinden zijn?
Want als je niet savet en opnieuw begint loopt de tijd door?quote:Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
Je zit in t verkeerde topicquote:Op maandag 12 november 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
bier
Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..quote:Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je 100k per week onder je loonbudget zit, en je hebt ook nog 7 miljoen transferbudget over, hoe kun je dan toch steeds meer in het rood komen te staan?
En beter nog, wat kun je eraan doen?
Waar kun je zien hoe hoog die zijn? Het gaat hier namelijk om een paar honderdduizend per maand die ik steeds kwijt raakquote:Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef Sev het volgende:
[..]
Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..
Ik, en ik denk velen met mij wil(len) er niet verder over discussieren... in het eerste seizoen kampioen worden met 0 tegendoelpunten en maar 2 verliespunten is gewoon onmogelijk...quote:Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.
zelf wel eens gehad, heel af en toe hielp het om te spele nvanaf de laatste save, meestal was het onherstelbaarquote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef Zinton het volgende:
Eerst dit![]()
[ afbeelding ]
Daarna dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is na 2,5 seizoen.....Hebben meer mensen hier last van? Wat een kutzooi, ik kan ook gewoon niet meer verder nu...Niet dat het nou zo geweldig ging maar het ging weer beter in het seizoen, CL doorgekomen en betere tactiek gevonden en het had ook resultaat maar dan krijg je zoiets.
Ik weet niet eens meer of ik wel overnieuw wil beginnen, als het na 2,5 jaar toch voorbij is, waar bouw je dan je team voor op?![]()
![]()
Dat kan je met een savegame niet aantonen..quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.
de ene x krijg je dit,quote:Op maandag 12 november 2007 09:06 schreef Zinton het volgende:
Maar daarna heb je het niet meer gehad? Dus als ik het spel gewoon opnieuw installeer en de laatste betapatch eroverheen gooi is het dan weer mogelijk dat ik meer dan 2,5 jaar kan spelen?
is voor iedereen anders, de een speelt liever met een top team, de ander het liefst met een amateurclubjequote:Op maandag 12 november 2007 09:23 schreef Zinton het volgende:
Heb het al 5 keer geprobeerd denk dus ik denk niet dat het gaat lukken
Iemand nog een aanrader voor een leuk team om mee te beginnen?![]()
![]()
Als je het niet weet, gewoon FM een random team laten kiezen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:23 schreef Zinton het volgende:
Heb het al 5 keer geprobeerd denk dus ik denk niet dat het gaat lukken
Iemand nog een aanrader voor een leuk team om mee te beginnen?![]()
![]()
gaat het zo goed dan?quote:Op maandag 12 november 2007 01:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoe hoog die zijn? Het gaat hier namelijk om een paar honderdduizend per maand die ik steeds kwijt raak
Het is niet onmogelijk, het is een kwestie van veel tijd in je tactiek besteden en de juiste tactiek tegenover de opstellingen van de tegenpartij zetten. Vergis je niet maar in FM en vooral deze versie gebeuren helemaal niet zo veel onverwachte dingen als je denkt, geloof me nou maar dat ik niet meer dan 1 wedstrijd valsgespeeld heb, maar goed, ik hou er nu over op, het kan me ook niet zo veel schelen of jullie me nou geloven of niet.quote:Op maandag 12 november 2007 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan je met een savegame niet aantonen..
Echt, dit is echt onmogelijk. Dat je dat niet wil zien maakt je wel erg, ehm, naief.
quote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef Zinton het volgende:
Eerst dit![]()
[ afbeelding ]
Daarna dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is na 2,5 seizoen.....Hebben meer mensen hier last van? Wat een kutzooi, ik kan ook gewoon niet meer verder nu...Niet dat het nou zo geweldig ging maar het ging weer beter in het seizoen, CL doorgekomen en betere tactiek gevonden en het had ook resultaat maar dan krijg je zoiets.
Ik weet niet eens meer of ik wel overnieuw wil beginnen, als het na 2,5 jaar toch voorbij is, waar bouw je dan je team voor op?![]()
![]()
en dan zit je sterspeler op de bank?quote:Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik ben met Feyenoord nu in het tweede seizoen bezig en het gaat wel aardig. In het eerste jaar kampioen geworden, 3 wedstrijden van te voren, en de beker tegen Ajax gepakt.
In de voorbereiding moest ik een potje tegen Schalke 04 terwijl mijn hele team nog op vakantie was. Met de verzonnen spelers verloren met 12-0. Worden de supporters en het bestuur pissig! Nou ja zeg, stuur mijn team dan niet met vakantie.
Nog iets, ik speel nu championsleage en dat is best pittig. Tegen real Madrid twee keer verloren, brugge uit gelijk, rome thuis gewonnen en rome uit gelijk. Als ik thuis win tegen Brugge ben ik alsnog door. Maar de supporters zijn boos dat ik met 2-3 verloren heb van Real Madrid! Dat is toch juist een team waarvan het geen schande is om te verliezen?
Mijn spelers doen het allemaal wel aardig:
GK - Westerveld (Timmer)
DR - Greene (Lucius)
DC - Vlaar (Hofland)
DC - Bahia (M. Jansen)
DL - van Bronckhorst (M.Jansen)
MR - Hofs (Torje/Biseswar)
ML - Leonardo (Pardo/Biseswas)
MC - T. Janssen (Pardo/Davids)
MC - Bruins (Hofs/ Kerlon)
FC - Makaay (Anrade)
FC - Kluivert (Kerlon)
Sterspelers: Leonardo, Bruins, Andrade (18 jaar pas!)
De Guzman moest ik verkopen van het bestuur. 25 Miljoen naar Real Madrid.
Formatie op de spelers groep... ik heb een aantal taktieken die ik altijd gebruik.. en dan in de loop van het spel probeer ik mn spelersgroep om te vormen zodat ze mijn vaste 442 diamant taktiek kunnen spelen.. Maar in het eerste seizoen pas ik de formatie aan op de spelersgroep...quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef Zinton het volgende:
Spel opnieuw geïnstalleerd, nieuwe betapatch eroverheen en ben na veel wikken en wegen met The Spurs begonnen, kijken of ik het beter kan dan onze Martin
Passen jullie de spelersgroep aan op de formatie of de formatie aan op de spelersgroep?
Ik speelde met Arsenal vaak met een groot aanwezig middenveld, bijna altijd 5 middenvelders (DMC, MR, MC, ML, AMC) maar ik heb bij de Spurs een stuk minder kwaliteit op het middenveld....
Nee, dat kan niet eh, als je bijv, de italiaanse competitie niet geselecteerd hebquote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
En nog 1 ding.. als ik echt had willen valsspelen had ik wel ff de CL gewonnen ofzo. Daarin heb ik genoeg doelpunten tegen gekregen.
Mee eens! Had ik bij Arsenal vaak....Ik kon bv DIarra niet laten spelen op VMC omdat daar Gilberto Silva altijd speelde maar ik wil hem niet kwijt omdat DIarra een hele goede vervanger is voor Gilberto Silva...quote:Op maandag 12 november 2007 14:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb nu een lekker team staan met Ajax, maar nu beginnen Gentenaar, Heijblok, Urzaiz, Colin en Kennedy te klagen dat ze niet aan spelen toe komen. Logisch toch? Kennedy heeft af en toe ene rol als invaller en hetzelfde geld voor Urzaiz. En Gentenaar keept af en toe een wedstrijd. (Colin speelt in Ajax 2 en doet het daar goed.) Maar eigelijk wil ik Gentenaar en Urzaiz helemaal niet kwijt maar kan ze niet steeds laten spelen. Wat een hoeren.
Dit is mijn 442 diamond....quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Zinton het volgende:
Ik ben ook bij mijn trainingen bezig (boestraining) en een normale VL en VR, kan je die het beste trainen met het VC schema of het VV schema hanteren zodat ze meer vleugelverdedigers spelen....
En Wurdsje, als je 4-4-2 diamond speelt, zijn je VL en VR dan vleugelverdedigers?
ook dan beginnen ze na verloop van tijd te zeiken dat ze nooit spelen.. had ik ook bij Kiev...quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Zinton het volgende:
Mee eens! Had ik bij Arsenal vaak....Ik kon bv DIarra niet laten spelen op VMC omdat daar Gilberto Silva altijd speelde maar ik wil hem niet kwijt omdat DIarra een hele goede vervanger is voor Gilberto Silva...
Is hier iets aan te doen? Misschien in het contract zeggen dat ze reservespelers zijn?
Andrade is een speler van 18 welke ik langzaam wil brengen. Maar als hij speelt, of invalt, speelt hij zo goed dat de supporters al helemaal weg van hem zijn. Alleen is hij mentaal nog wat minder, zijn moraal wordt met grote wedstrijden minder en dan speelt hij ook ineens slecht. Maar hij heeft er meer inliggen dan nr1 spits Makaay. Eigenlijk speel ik een soort roulatie-systeem met mijn spitsen. Maar ik stel altijd of Makaay of Kluivert op.quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en dan zit je sterspeler op de bank?![]()
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef Zinton het volgende:
Weet iemand een goede en ervaren AMC voor niet al teveel geld?
Heb ongeveer nog 16 milj. te besteden
Hebben jullie hem wel origineel? Welke patch gebruiken jullie? Hebben jullie het al op het forum van SI gegooid?quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef AminBen het volgende:
Wel mooi kut al zo'n savegame ook bij mij het na 2.5 jaar begeeft.
Het is bij mij nog niet gebeurd hoor, ik gebruik trouwens de Beta patch.quote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hebben jullie hem wel origineel? Welke patch gebruiken jullie? Hebben jullie het al op het forum van SI gegooid?
Kerlon, Bruins, Ricardinho, Modric, Sciommerquote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef Zinton het volgende:
Weet iemand een goede en ervaren AMC voor niet al teveel geld?
Heb ongeveer nog 16 milj. te besteden
dan worden de centrale middenvelder opgevangen indien de tegenstander balbezit heeft.. de vleugelspelers kunnen dan wel opgevangen worden door mijn vleugelverdedigers.. en heb ik op die manier een mannetje extra om de aanval te parreren aangezien mijn DM (verdedigende middenvelder) geen man dekt en dus vrij is...Maar zodra ik in balbezit ben maken ze het veld breed.. zodat mijn DM mee kan opkomen..quote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef Zinton het volgende:
Waarom heb je die 14 en 7 in het midden staan als ik vragen mag Wurdsje? En niet boven de 20 en 26 en de pijl naar boven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |