Waarom zo sad?quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
tvp dan maar
Moet ik 'm even vol doen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik weiger om nog in die ander te posten!
Neequote:Op zondag 11 november 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Wedden?
Gert, menschen die gaan zuipen zodat ze "helemaal naar de kank" kunnen gaan zijn écht de meest trieste paupers die er rondlopen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed betoog.![]()
Alleen.. dat van zichzelf doodzuipen, is toch wel OK?
En dat ze voor die tijd nog even lekker willen neuken, snap ik dan ook wel weer.
eeeh... Vast jaquote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
N'avond... Ben ff nieuwgierig
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Ja, dat je zo de tandpasta open draait en tandpasta op je tandenborstel doet (met vibrator functie, bewegende enkelbanden en een stem die elke tien seconden zegt dat je zo lekker ruikt.) en dat je dan met 1 hand het dopje er weer op wil draaien en dat die dan zo door de hele badkamer tieft.quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Je hebt gelijk -ik heb last van sterk wisselende stemmingen, heb mijn tvp aangepast.quote:Op zondag 11 november 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo sad?
De OP heeft zelfs een bewegende smiley!
TOP OP OVERIGRNSquote:
Dronken worden is lekker !quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, menschen die gaan zuipen zodat ze "helemaal naar de kank" kunnen gaan zijn écht de meest trieste paupers die er rondlopen.
Wat een lief logboek heb jequote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Wtf, gewoon géén scheldwoord.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat je zo de tandpasta open draait en tandpasta op je tandenborstel doet (met vibrator functie, bewegende enkelbanden en een stem die elke tien seconden zegt dat je zo lekker ruikt.) en dat je dan met 1 hand het dopje er weer op wil draaien en dat die dan zo door de hele badkamer tieft.
En dan ik er half naakt achteraan.
Beh.
Dronken worden is iets anders dan comazuipen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronken worden is lekker !![]()
Alleen om er dan een boerenkiel bij aan te trekken en om de drie seconden ALAAAAF te roepen.![]()
Dacht dat jij een exhibionist was?quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef APK het volgende:
Doorlopen, niks te zien hier. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dronken worden is iets anders dan comazuipen.
JE MOEDER IS EEN KUDT OP! KUDT OP!quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
jesus wat een kudt OP
Ohhhquote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat je zo de tandpasta open draait en tandpasta op je tandenborstel doet (met vibrator functie, bewegende enkelbanden en een stem die elke tien seconden zegt dat je zo lekker ruikt.) en dat je dan met 1 hand het dopje er weer op wil draaien en dat die dan zo door de hele badkamer tieft.
Beh.
Ian he..loat goan..quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
jesus wat een kudt OP
`quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht dat jij een exhibionist was?![]()
Waar gaat dit over.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Beh.
For teh spreekwoordelijke winn.quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
`
sex met mongolen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boh, boh, boh...quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar gaat dit over.
Soms lijkt het hier wel een gekkenhuis.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
`
sex met mongolen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet vast dus !!quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE MOEDER IS EEN KUDT OP! KUDT OP!
Anus de Bosbebouterquote:
VMBO kabouter tsequote:
Wasn't me.quote:
ok kudt kabouter tdusquote:Op zondag 11 november 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar kudt kabouter spel je zo.
ff serieus zo praat je niet over gert en lobasca !quote:Op zondag 11 november 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE MOEDER IS EEN JE VADER WEET WEL BETER!!!!!111!!1
Ben jij mijn kleinzoon?quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff serieus zo praat je niet over gert en lobasca !
Zou niet durven, in jouw geval...heb een lage pijngrensquote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wasn't me. [ afbeelding ]
Misschien verwar je mij met iemand anders
Terechte klacht!quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
Ik baal nooit zo erg van het tandpastadopje.
Wel baal ik met enige regelmaat van tandpasta die op de vloer terecht komt ipv in mijn mond op mijn tanden.
Of op mijn kleren.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff serieus zo praat je niet over gert en lobasca !
Daarom juistquote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zie OP.
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !quote:
Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben de nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van gert vandaar !
jij bent mn schoonkoek
Die is ook al een tijdje six feet underquote:
alles dankzij spoorloos presentator en neef van kabouterdtquote:Op zondag 11 november 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij de langverloren gewaande nageboorte van veulen die de zus is van de moederkoek van Gert!?
Kom in mijn armen!![]()
Eerst tandpasta op de borstel doen, dan pas de tandenborstel aanzetten.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
Wel baal ik met enige regelmaat van tandpasta die op de vloer terecht komt ipv in mijn mond op mijn tanden.
Of op mijn kleren.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook al een tijdje six feet under![]()
Ik vind het hilarisch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Is Gert hier nog? De COS TT vindt men niet zo fijn (ik ook niet).
Kut is ze nog bovengrondsquote:
Alleen de titelquote:
Ach hebben de duiven wat om op de schijtenquote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leek me wel een lief vrouwtje..ook al ken ik geen Hermien![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leek me wel een lief vrouwtje..ook al ken ik geen Hermien![]()
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst tandpasta op de borstel doen, dan pas de tandenborstel aanzetten.![]()
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Is Gert hier nog? De COS TT vindt men niet zo fijn (ik ook niet).
Heeft epilepsie blijkbaar toch nog een voordeel.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.
Bovendien gebeurd het meestal wanneer de tube bijna leeg is.
ik knijp dan de tube uit - met 2 handen -en probeer het laatste beetje tandpasta behendig op de borstel te krijgen.
Maar soms gaat dat mis en glijdt het er van af.
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
of u moet me willen onder spuiten spuitten natuurlijk. al uwer wegen te zaam
Het was een rip-off van dezequote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.![]()
Ach ja, zaterdagavond zonder liefje... ze moeten toch wat om hun 'ei' kwijt te kunnenquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Relschoppertjes zaten er al direct bovenop. Flinke jongens hoor.![]()
![]()
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstelquote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb geen tandenborstel die je aan kunt zetten.
Bovendien gebeurd het meestal wanneer de tube bijna leeg is.
ik knijp dan de tube uit - met 2 handen -en probeer het laatste beetje tandpasta behendig op de borstel te krijgen.
Maar soms gaat dat mis en glijdt het er van af.
Nein, Eva heeft me verlaten.quote:
Dank jequote:Op zondag 11 november 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen de titel![]()
Ik vind jou dan wel weer lief![]()
Gelukkig zit jij lekker levenloos naar streams te staren en te fokken.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, zaterdagavond zonder liefje... ze moeten toch wat om hun 'ei' kwijt te kunnen![]()
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo héél gek, dat die TT de aandacht trok trouwens.![]()
Held.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstel
Heathen iz teh pwnzor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Heathenquote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht hequote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een rip-off van deze![]()
Heathen![]()
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Veulerst...
Wat is er zo vreselijk aan "Tering" ?![]()
Wat deugd er niet aan mij dan?quote:Op zondag 11 november 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heathen heeft ze ook niet helemaal op 'n rijtje.![]()
Chill, in dat geval: KANKER!quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Mensen die kunnen zeggen: Ik heb de vliegende tering zijn echtwel de pimp motherfucker op feestjes.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets, totdat je de vliegende tering in je lijf hebt........
quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u zegt het, maar mijnert wegen is een geheel andere mening vergaart
Hmmm.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.
Maar men sprak daar over kanker in de vorige cos dus ik dacht laat ik daar maar ontopic zijn. En aangezien de meeste ook nare mensen zijn vond ik de titel wel passen . Maar kennelijk mag je geen kanker zeggen. Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
Wie ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
niet om het 1 of ander, maar heb ik u daar ?
Je bedoelt dat alleen de overleden mensen waarvan het nageslacht kankerpatient is het er over mogen hebben.....quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat mogen alleen mensen wiens nabestaanden kanker gehad hebben ofzo.
dat is nog de vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi P. d. B. prettig met u kennis te maken. Ik respecteer uw mening. U hopelijk ook de mijne.
Ianneman het is echt een niveau van 0 zulke titels. Bovendien hou ik niet van opmerkingen over ziektes. Niet over tering, aids, de pest en al helemaal niet over kanker.quote:Op zondag 11 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Veulerst...
Wat is er zo vreselijk aan "Tering" ?![]()
Ja, iemand die zegt "ik heb kanker", is toch wat meer een party pooper.quote:Op zondag 11 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die kunnen zeggen: Ik heb de vliegende tering zijn echtwel de pimp motherfucker op feestjes.![]()
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kankerquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bedoelt dat alleen de overleden mensen waarvan het nageslacht kankerpatient is het er over mogen hebben.....![]()
Los van dat, mijn broertje is afgelopen jaar twee keer geopereerd, bestraald, de hele reutemeteut en het is gewoon niet zo leuk om het mee te maken. Van mij mag je het er verder wel over hebben als het je goed doet, dat dan weer wel....
Het komt omdat ik eigenlijk een derde hand nodig heb bij dat tandpastatube leegknijpen...quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft epilepsie blijkbaar toch nog een voordeel.![]()
quote:
nou nou, moet dit nu zo nodig in uw dronken drift?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
snap de ophef ook niet
Is een kutziekte, er is wel meer kut
Quote me dan nietquote:Op zondag 11 november 2007 01:21 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
dat is nog de vraag.
uwer wegen is geheel lang mijner gegaan.
verzink u zelf dus niet in hoogmoed, nog in ijdel vermaak.
mijn mening is derhalve te sprake gebracht en wat uwer pespect betreft vraag ik mij te stellig af of de wansmaak niet de tong beteugelt.
ik vraag u?!
Had jij niet een teringfamilie? Of was je opa nu net weer de leukste?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kanker![]()
APKeelontsteking?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk weer te grof
jij bevoorbeeld ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
snap de ophef ook niet
Is een kutziekte, er is wel meer kut
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk weer te grof
het is niet uw quote wat de vraag der luwte is niet waar?quote:
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
Kanker = kudt
en mensen moeten gewoon ff rekening houden met de mensen die er last van hebben, tis een ziekte waar iedereen mee te maken krijgt zelf of in de omgeving, de een kan het laten de ander raakt het. Tis niet iets om over te grappen !
Dus?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn opa is 2 maanden geleden overleden aan kanker![]()
Gracias en amen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.
Net zoiets als moslims van ons verwachten bijvoorbeeld dat we ook serieus moeten blijven over de koran.
Hmm... in beide gevallen lukt het me niet om daarover serieus te blijven.
Dat hoeft ook allemaal niet zo serieus hoor, we lachen ons stuk als jij het krijgt.......quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je bedoelt, we moeten heel serieus over dit onderwerp praten en mogen er geen grapjes over maken. Dat zou namelijk taboe zijn.
Net zoiets als moslims van ons verwachten bijvoorbeeld dat we ook serieus moeten blijven over de koran.
MIJN OMA HEEFT PASPOP!quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Pavement het volgende:
@ PAULUS DE BOS KNEUS
praat is normaal vervelende paspop !
Is ook een methode, maar werkt ook niet optimaal bij bijna lege tubes.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik spuit de tandpasta gewoon in mn bek en dan pas de borstel
Kijk, iemand kanker toewensen vind ík dan weer erg ver gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zo serieus hoor, we lachen ons stuk als jij het krijgt.......![]()
Ik was en ben niet boos op je...quote:Op zondag 11 november 2007 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
APKeelontsteking?![]()
Of ben je nu nóg bozer op me?![]()
Mijn familie is een behoorlijk stuk minder jaquote:Op zondag 11 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had jij niet een teringfamilie? Of was je opa nu net weer de leukste?
Nee, maak er grappen over maar als je merk dat mensen last hebben in je directe omgeving moet je kappen en je vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
nou nou zeg,quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Pavement het volgende:
@ PAULUS DE BOS KNEUS
praat is normaal vervelende paspop !
'quote:Op zondag 11 november 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, iemand kanker toewensen vind ík dan weer erg ver gaan.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:25 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
het is niet uw quote wat de vraag der luwte is niet waar?
ik vraag u...wat bent u?
niet dat het mij terdege zal beroeren, maar uw aandacht steelt mij ter dege
gaatje erin en blazen, hielp bij die van mijquote:
Dat ging om de vliegende tering.quote:Op zondag 11 november 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Een opgepimpte kankerpatient op een feestje doet het altijd goed lees ik net......
Besides, ik wens het echt niemand toe.....'t was gewoon een tikkie terug...
Ik wil gewoon geen nare ziektes in welke fokking TT dan ook.quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus?
Mijn oma is nu aan het sterven aan kanker.
Wat heeft de TT van de COS daar mee te maken?
STERF !quote:Op zondag 11 november 2007 01:28 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
nou nou zeg,
dergelijke wansmaak is zeker niet teplaatse
wat u?
bah
*gaat even proberen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
gaatje erin en blazen, hielp bij die van mij
Oh ik wist niet dat je zo hatelijk was ingesteld. Ik probeer slechts te relativeren, dat je mij dat kwalijk neemt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zo serieus hoor, we lachen ons stuk als jij het krijgt.......![]()
in geen duizend jaar.quote:
Toch communiceerd hij iha heel duidelijk en helder.quote:Op zondag 11 november 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat vind die gek alleen maar lekker![]()
Tandenborstel omgekeerd in je mond (steeltje dus niet borstel) en dan de tandpasta er op spuiten.quote:Op zondag 11 november 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
Is ook een methode, maar werkt ook niet optimaal bij bijna lege tubes.
Dacht dat mevrouw P de borstel alijd heel lief voor je vast zou houden terwijl jij de tandpasta er op spuit...
Misschien moet ik gewoon wat eerder besluiten dat een tube leeg is...
Mwoah, ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 01:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, maak er grappen over maar als je merk dat mensen last hebben in je directe omgeving moet je kappen en je vergelijking slaat nergens op.
the point is dat het geheel der som allen delen zal omvattenquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je een keer in normale woorden 'to the point' moet komen.
dank uquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
in geen duizend jaar.
uw taal is wansmakelijk en uw verwensingen ontmoedigent.
ik schat u beter in
Jij bent letterlijk de meest intelligente user van dit hele forum.quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef trettie het volgende:
Kan iemand nog een nieuwe COS aanmaken !
Stiekum dan laten we de vervelende mensen gewoon hier.
en jij dus niet!quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk de meest intelligente user van dit hele forum.
Jij relativeert niet, je probeert lollig te zijn en gaat er mee door. Dat mag best, geen moeite mee. Je krijgt alleen terug wat je geeft.....dat is alles.quote:Op zondag 11 november 2007 01:29 schreef Heathen het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je zo hatelijk was ingesteld. Ik probeer slechts te relativeren, dat je mij dat kwalijk neemt.
Gelukkig.quote:
Fairquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij relativeert niet, je probeert lollig te zijn en gaat er mee door. Dat mag best, geen moeite mee. Je krijgt alleen terug wat je geeft.....dat is alles.
Of om Ian zijn punt bij te zetten: juist op begravenissen lacht men veel vaker.quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we met z'n allen gaan roepen dat er bepaalde dingen zijn waar je niet "leuk" over kan doen gaan we allemaal heel eng worden.
Of als tumor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel wat hebben.
Het is heel belangrijk te alle tijden humor te houden.
Die kan je te ver vinden gaan maar het blijft humor.
En dat moet je dan ook behandelen als humor.
eens humor is humor en moet blijven, maar mensen hebben er last van jeweets, als je ff je kop ergens anders wil plaatsen door te internjetten en je komt zoiets tegen op een plek waar je het verwacht en niet doelbewust die humor opzoek is het vervelend. In ONZ KLB is het anders daar vliegen de kanker kachels je om de oren DGK is iets anders en daarom bedoel ik weet jequote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel wat hebben.
Het is heel belangrijk te alle tijden humor te houden.
Die kan je te ver vinden gaan maar het blijft humor.
En dat moet je dan ook behandelen als humor.
Als we met z'n allen gaan roepen dat er bepaalde dingen zijn waar je niet "leuk" over kan doen gaan we allemaal heel eng worden.
Mallerd.quote:
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.quote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij relativeert niet, je probeert lollig te zijn en gaat er mee door. Dat mag best, geen moeite mee. Je krijgt alleen terug wat je geeft.....dat is alles.
een geil wijfquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
kom aan. ik daag u uit tot andere verwensingen die mij ter langste jaren doet leven.
En dat gaat bij jou 100% goed ???quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tandenborstel omgekeerd in je mond (steeltje dus niet borstel) en dan de tandpasta er op spuiten.
Dat weet toch iedereen![]()
Het klínkt wel erg slim.quote:Op zondag 11 november 2007 01:37 schreef ppi het volgende:
[..]
En dat gaat bij jou 100% goed ???
Hier dus niet![]()
Zit je van de paddo's te smikkelen ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
the point is dat het geheel der som allen delen zal omvatten
niet enkel in dit geval maar in allen ten allen tijden.
nu u weer
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.quote:
Wel mee eens ja. Het hoeft niet altijd zwaarmoedig te zijn, maar kanker is nu eenmaal een ziekte waar heel veel mensen zelf of in hun directe omgeving mee te maken krijgen. Met gruwelijke gevolgen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
eens humor is humor en moet blijven, maar mensen hebben er last van jeweets, als je ff je kop ergens anders wil plaatsen door te internjetten en je komt zoiets tegen op een plek waar je het verwacht en niet doelbewust die humor opzoek is het vervelend. In ONZ KLB is het anders daar vliegen de kanker kachels je om de oren DGK is iets anders en daarom bedoel ik weet je
jesus % naar mn hoofd aan het stijgen Cheers
quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.
of beter, uwers zaken hebben weder geen keer todat uw tegendeel een feit is.
Eensch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Het hoeft niet altijd zwaarmoedig te zijn, maar kanker is nu eenmaal een ziekte waar heel veel mensen zelf of in hun directe omgeving mee te maken krijgen. Met gruwelijke gevolgen.
Daarom is een béétje terughoudendheid op z'n plaats, al hoef je het ook weer niet angstvallig te vermijden wat mij betreft.
Dit is mijn mening als user trouwens hoor, volgens mij zegt de FOK!-policy hier niets over.
De oprichter van FOK! heeft weinig moeite met het gebruik er van, dat weet ik wèl.![]()
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.
of beter, uwers zaken hebben weder geen keer todat uw tegendeel een feit is.
Jij beseft niet half hoeveel je iemand kwetst met je uitspraken over kanker en "Tumor (sorry, ik kon het niet laten)" Vette humor als een naaste er aan de pijp uit gaat.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.
zo is het en uw traan is mij een genot indeze. uw wanstaltelijke reacties brengen bij mij geen keer.quote:
Maar de discussie die erdoor ontstond was écht hilarisch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Punt is gewoon dat 'kanker' voor veel mensen een heel rauw woord is, en dat het dus vrij hard aankomt als het in zoiets onbenulligs als een COS TT staat.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.![]()
Moraalridderpost.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij besef niet half hoeveel je iemand kwetst met je uitspraken over kanker en "Tumor (sorry, ik kon het niet laten)" Vette humor als een naaste er aan de pijp uit gaat.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
meer iemand met een stuk B merk rookworst in zn reet
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.
is goed peterquote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
zo is het en uw traan is mij een genot indeze. uw wanstaltelijke reacties brengen bij mij geen keer.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:37 schreef ppi het volgende:
En dat gaat bij jou 100% goed ???
Hier dus niet![]()
Eens, de reacties waren als geheel wel grappig om te lezen. Zo'n verontwaardigde COS ineens die het voor zichzelf opnam en het er best voor over had een hele tijd OT te zijn. Ik vond het ook wel weer mooi.quote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar de discussie die erdoor ontstond was écht hilarisch.![]()
Juist over zulke harde dingen kan je goeie grappen plaatjesdialogen![]()
Het leuke is dat juist omdat iedereen meteen zand in zijn kutje kreeg van de TT en moraalriddertje ging spelen het nu serieus gáát over mensen met de ziekte.quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.
Misschien was het wel een enorm cynische opmerking mijnerzijds om je te confronteren met wat humor met dit soort onderwerpen bij derden kunnen doen en hoe het terug kan komen.
Ik til er overigens helemaal niet zo zwaar aan, ondanks dat ik heel wat keren een kotsend broertje vanaf de chemokuur naar huis heb gereden afgelopen jaar.
Ik gun je een lang teringleven op Fok en omstreken....![]()
Tanzen!quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wNr7Tln6B7g
Dansen?![]()
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.
Misschien was het wel een enorm cynische opmerking mijnerzijds om je te confronteren met wat humor met dit soort onderwerpen bij derden kunnen doen en hoe het terug kan komen.
Ik til er overigens helemaal niet zo zwaar aan, ondanks dat ik heel wat keren een kotsend broertje vanaf de chemokuur naar huis heb gereden afgelopen jaar.
Pijpjes? Anaalquote:Op zondag 11 november 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dikke lul en ik neem nog drie biertjes.
Iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij ophef over maakt..quote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leuke is dat juist omdat iedereen meteen zand in zijn kutje kreeg van de TT en moraalriddertje ging spelen het nu serieus gáát over mensen met de ziekte.
Terwijl als iedereen normaal had gaan posten en het kut had gevonden maar niet moeilijk had gedaan er nu niets aan de hand was geweest.
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.quote:Op zondag 11 november 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, een ieder voelt op zijn of haar manier..
Komen nu door die ontbossing al die kutkabouters op Fok terechtquote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;
bent u wel terdege bewust van us betoog?
bent u gedege onderlegt in het bewustzijn van het leed dat u zo feiloos durft te bespotten?
u moest een beter weten!
Het is een orgasme opwekkend nrquote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanzen! [ afbeelding ]
Toch wel goed eigenlijk, zo'n harmonica.![]()
Nog afgezien van het feit dat Paulus helemaal niet zo spreekt, doe je het zo verrekte beroerd, met kanjers van schrijffouten.quote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;
bent u wel terdege bewust van us betoog?
bent u gedege onderlegt in het bewustzijn van het leed dat u zo feiloos durft te bespotten?
u moest een beter weten!
BEMA of BUNOXquote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
meer iemand met een stuk B merk rookworst in zn reet
Leveren ze alleen maar lever?quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.
Yup.quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij ophef over maakt..
Derp.quote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leveren ze alleen maar lever?
Echte mannen zijn nooit dronken, die hebben slechts alleen veel gedronken.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.![]()
Ik zet je ff in de wacht..quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.
Ik ben niet diep beledigt en sluit me niet op in een kamertje. Gaan we nou weer lekker gezellig doenquote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
uw oplettendheid voor niet terdoene zaken is u een schande.quote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat Paulus helemaal niet zo spreekt, doe je het zo verrekte beroerd, met kanjers van schrijffouten.
meldtquote:Op zondag 11 november 2007 01:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Echte mannen zijn nooit dronken, die hebben slechts alleen veel gedronken.
Bijkomend probleem is dat mijn tandeborstels in een bekertje staan.quote:Op zondag 11 november 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het klínkt wel erg slim.
Ik ga het proberen![]()
Volgens mij ben ik ongeveer de enige die al een half uur lang een glimlach op zijn gezicht heeft?quote:Op zondag 11 november 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet diep beledigt en sluit me niet op in een kamertje. Gaan we nou weer lekker ezellig doen![]()
Shit.quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is dat mijn tandeborstels in een bekertje staan.
En ik het niet fris vind de punt van mijn tandenborstel in mijn mond te nemen, die punt staat daar maar de hele dag beneden in dat bekertje te staan.
Ach ja, in sommige contreien is het een heel gewoon woord. Ik weet wel dat het gewoner was toen kanker slechts aangeduid werd met 'K' (en dan zo'n doemblik erbij).quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Pavement het volgende:
doet me aan iemand denken trouwens http://www.dumpert.nl/med(...)e_een_probleem_.html
en ppi blijft maar door gaan over zn tandeborstelquote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
[..]
En ik het niet fris vind de punt van mijn tandenborstel in mijn mond te nemen, die punt staat daar maar de hele dag beneden in dat bekertje te staan.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ongeveer de enige die al een half uur lang een glimlach op zijn gezicht heeft?![]()
Neem jij nog even een paar biertjes en hang wat minder de stoere jonge uit wil je.quote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup.
En ik hoop dat iedereen die zich nu druk zitten te maken dat graag wou.
Het was namelijk nergens voor nodig.
Je hoeft niet elke keer als het woord KANKER opduikt te gaan gillen en schreeuwen over familieleden van buren ofzo.
Juist dan word het zwaar en beladen.
Waarom zou je je aangesproken moeten voelen? Ik val de ziekte aan, niet de personen die er onder lijden, die maak ik niet belachelijk. Als ik zelf de ziekte zou hebben zou ik ze net zo hard gaan maken en mensen in mijn omgeving hebben ook kanker (gehad). Zo zit mijn persoonlijkheid nu eenmaal in elkaar. En daarbij bekt het woord ook nog een lekker alleen wil ik het niet te pas en te onpas gebruiken. Je zal me heus niet iedere vijf minuten dat woord zien gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan steek je toch de andere kant in je muiltje.....quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Alsof de tandenborstel discussie niet veel belangrijker is dan die over dat kankerkanker.quote:Op zondag 11 november 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
en ppi blijft maar door gaan over zn tandeborstel![]()
als ik scheld doe ik het ook 9 vd 10 keer met kanker, maat van me die het had deed het zelfs, maar goed die kon er tegen je hebt mensen die het minder vindenquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, in sommige contreien is het een heel gewoon woord. Ik weet wel dat het gewoner was toen kanker slechts aangeduid werd met 'K' (en dan zo'n doemblik erbij).
Ik zit al de hele avond aan de cola.quote:Op zondag 11 november 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem jij nog even een paar biertjes en hang wat minder de stoere jonge uit wil je.
Heb jij net, ben je net...quote:
Dat is ook helemaal niet fris.quote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
Hear hearquote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leuke is dat juist omdat iedereen meteen zand in zijn kutje kreeg van de TT en moraalriddertje ging spelen het nu serieus gáát over mensen met de ziekte.
Terwijl als iedereen normaal had gaan posten en het kut had gevonden maar niet moeilijk had gedaan er nu niets aan de hand was geweest.
Ik scheld serieus nooit met kankerquote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik scheld doe ik het ook 9 vd 10 keer met kanker, maat van me die het had deed het zelfs, maar goed die kon er tegen je hebt mensen die het minder vinden
Rotterdams he? Ik weet hetquote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik scheld doe ik het ook 9 vd 10 keer met kanker, maat van me die het had deed het zelfs, maar goed die kon er tegen je hebt mensen die het minder vinden
quote:
Heb jij nog alu tandpastatubes dan ?quote:Neeh, eigenlijk rol ik gewoon altijd de tube netjes op net zo lang tot het laatste beetje naar boven komt. Vervolgens knijp ik dat met 1 hand zo op me tandenborstel![]()
Die cola verklaart wat.quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit al de hele avond aan de cola.
En als jij dit stoer doen vind moet je me eensch zien gaan op mijn brommertje.
Hendig sjieke shizzle.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij net, ben je net...![]()
Hè wat anaal, zo in het openbaar. Sorry mensen.
Hoe zat het ook alweer met die tandpastadopjes? En waren we er eigenlijk al uit wat betreft de plaatjesdialogen?
Ben ik weer schweinhund,quote:
Nee kunststof.quote:Op zondag 11 november 2007 01:55 schreef ppi het volgende:
![]()
Heb jij nog alu tandpastatubes dan ?
ik heb van die onoprolbare kunststof tubes.
En die kun je niet met 1 hand oprollen, en je er echt twee voor nodig..
Ah, dus je bent het met mij eens dat iemand KANKER moet kunnen zeggen als hij/zij dat als normaal uiten ziet?quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik weer schweinhund,Ik vind het prettig als iedereen zich op een normale manier kan uiten, zonder dat daar een oordeel over geveld wordt. Kan je hoog of laag springen, ook ik heb mijn principes.
![]()
Sommige woorden brengen gewoon emoties in mensen naar boven. Diefstal, geloof, verkrachting, kanker, etc. Je kunt er goeie grappen over maken bij de één, bij de ander krijg je het terug op je brood.quote:Op zondag 11 november 2007 01:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je aangesproken moeten voelen? Ik val de ziekte aan, niet de personen die er onder lijden, die maak ik niet belachelijk. Als ik zelf de ziekte zou hebben zou ik ze net zo hard gaan maken en mensen in mijn omgeving hebben ook kanker (gehad). Zo zit mijn persoonlijkheid nu eenmaal in elkaar. En daarbij bekt het woord ook nog een lekker alleen wil ik het niet te pas en te onpas gebruiken. Je zal me heus niet iedere vijf minuten dat woord zien gebruiken.
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond aan de cola.
En als jij dit stoer doen vind moet je me eensch zien gaan op mijn brommertje.
Hendig sjieke shizzle.
Daar zal je ze niet mee straffenquote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Voer die rookworstzooi maar an die katten van je![]()
Sjezus, pave... wat ben jij aan het doen: comazuipen? Moed indrinken voor morgen?quote:
Ligt aan de context, heb de orginele tt niet gezien... als jij mij een kankerteringkutwijf zou vinden, mankeer jij meer dan ik..quote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het met mij eens dat iemand KANKER moet kunnen zeggen als hij/zij dat als normaal uiten ziet?
En dat jij daar dan niet meteen een oordeel over moet vellen?
quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)![]()
Ik ook niet, wel met 'godverdomme', en dat is juist heel erg ironisch voor een atheïst.quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik scheld serieus nooit met kanker![]()
Nee BaajGuardianquote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)![]()
Sinds ik mijn tvp heb opgeleukt ben ik ook heel vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ongeveer de enige die al een half uur lang een glimlach op zijn gezicht heeft?![]()
Ja, schat.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt aan de context, heb de orginele tt niet gezien... als jij mij een kankerteringkutwijf zou vinden, mankeer jij meer dan ik..
Dat geloof ik niet ... Whahahaha... die is ... ..(geeen woorden voor) Is het derde filmje eralquote:
Dank je schatquote:Op zondag 11 november 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Het spijt me Veulerst.
Ik zal niet meer Tering als TT doen.
Same here.quote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel met 'godverdomme', en dat is juist heel erg ironisch voor een atheïst.
Dat zijn de actuele problemen die hier spelenquote:Op zondag 11 november 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
en ppi blijft maar door gaan over zn tandeborstel![]()
Nein.quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
Moet ik bang zijn voor wat er voor in de plaats komt?
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de actuele problemen die hier spelen![]()
Als je ik je had gekend en in een bepaalde manier ook had gewaardeerd had ik hem ook niet gemaakt. Wat je terugtikt vind ik niet echt erg. Alleen haalt het jou als persoon hier naar beneden toe qua respect ten opzichte van anderen. En dat wil ik je duidelijk maken, je hebt er alleen jezelf dus mee. Als je nou er een goede pwnd actie van had gemaakt had ik het ook nog kunnen waarderen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik reken het je ook niet echt aan, stap er wel overheen, maar ik tik him wel eventjes terug. Daar moet je dan ook maar tegen kunnen vind ik.
Tis vooral dat beetje water wat zich meestal in die beker op de bodem verzameld.quote:
Getver, dude.quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis vooral dat beetje water wat zich meestal in die beker op de bodem verzameld.
Dat wil ik niet in mijn mond hebben.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
heilige nacht kachels van me !
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
LOL. Ik wacht btw ook nog steeds op Baajguardian zijn filmpje btw./quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
De TT is ook alleen maar tering om mijn nieuwe smiley van NZ te vieren.
Kan ik er wat aan doen dat de anti-kanker brigade ook meteen binnen komt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je ik je had gekend en in een bepaalde manier ook had gewaardeerd had ik hem ook niet gemaakt. Wat je terugtikt vind ik niet echt erg. Alleen haalt het jou als persoon hier naar beneden toe qua respect ten opzichte van anderen. En dat wil ik je duidelijk maken, je hebt er alleen jezelf dus mee. Als je nou er een goede pwnd actie van had gemaakt had ik het ook nog kunnen waarderen.
Jezus Pavement!quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......
LOL!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
Zal eens oefenen maar volgens mij wil dat niet met die tandpastatubes van mij - zou me niet verbazen als erop staat:quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee kunststof.
Wat ik doe is ik rol dat ding met 2 handen op. Dan zie je vanzelf wel de tandpasta bijna uit die tube komen. Dan pak je snel je tandenborstel er bij. Vervolgens knijp je met 1 hand dat laatste beetje er zo uit op die borstel![]()
Deel 3 is er nogsteeds niet hé?quote:Op zondag 11 november 2007 02:05 schreef Heathen het volgende:
[..]
LOL. Ik wacht btw ook nog steeds op Baajguardian zijn filmpje btw./
OK eensch!!quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, schat.
Maar ik zeg dan ook geen kankerteringkutwijf.
Niet tegen jou en niet tegen de grootste draak die er rondloopt.
Het gaat volgens jou nu ook om de context.
De TT was De Gouden Kanker.
Waarom gaan we dan ineens allemaal huilen dat er mensen zijn die kanker hebben?
Het heet De Gouden Kooi.
Er zitten ook mensen in een kooi, daar doen we toch ook niet moeilijk over?
Zo maf dat ik het verschil kan zien.quote:Op zondag 11 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daaag, wie haalt hier zichzelf nu naar beneden......hoe maf ben jij eigenlijk
![]()
Je hebt anders ook nog zo'n tube roller. Maar dat is pas een gekutquote:Op zondag 11 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
Zal eens oefenen maar volgens mij wil dat niet met die tandpastatubes van mij - zou me niet verbazen als erop staat:
"Rol de tube met twee handen op."
quote:
Absoluut.quote:Op zondag 11 november 2007 02:10 schreef Heathen het volgende:
Volgens mij is dit een van de betere topics van de afgelopen weken.
Had ik al gezegd dat ik...quote:Op zondag 11 november 2007 02:10 schreef Heathen het volgende:
Volgens mij is dit een van de betere topics van de afgelopen weken.
Ik kreeg laatst de complimenten van mijn tandarts - voor mijn gebit dan hè..quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......
Okee.quote:Op zondag 11 november 2007 02:11 schreef Heathen het volgende:
Hierbij sluit ik het topic.
Te vroeg darlingquote:Op zondag 11 november 2007 02:11 schreef Heathen het volgende:
Hierbij sluit ik het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |