Ga lekker een boek lezen dan, in plaats van die onzin hier.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heee Kurt, niet zo stom lullen in de reclame, begon je net aardig te vinden.
Waar? In het keldertje?quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanavond weer dronken Fokkerts met geniale dronken topics![]()
Gaan we wijs doen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker een boek lezen dan, in plaats van die onzin hier.![]()
Ik kan daar in ja!quote:Op zondag 11 november 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof jij daar in kan![]()
Meestal in KLB en ONZ.![]()
Zo zeg, dat was een blijvertje.quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
klein zusje![]()
Een naamtopic op 49 ook echt![]()
Toe maar, kots het er maar uit, lekkere boekenwurm.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook niet, ook geen telefoon of pc en er mag ook niet gerookt worden!![]()
Geen humor die modjes daarzoquote:Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Écht een goed topic.
Nee, jochie, jij reageert geïrriteerd..ik vermaak me prima!quote:Op zondag 11 november 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar, kots het er maar uit, lekkere boekenwurm.![]()
11e van de 11e.... dan begint het voor die lijertjes al.quote:
Heb je APK gedumpt!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij zijn niet meer on speaking terms, dus hou je er buiten![]()
Oef..mijn oudste zus is vandaag 50 geworden..quote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
11-11 oef - oké
Nu al Carnaval!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
11e van de 11e.... dan begint het voor die lijertjes al.![]()
![]()
![]()
Beter dan DGKquote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
Nu heb ik ONZ in me MAT... Wilde ik dat eigenlijk wel![]()
Ach gut, alleen omdat ik mijn deuren op slot doe zodat jij mijn konijnen niet in de snelkookpan kunt stoppen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Wij zijn niet meer on speaking terms, dus hou je er buiten![]()
Je hebt me hart alweer gestolen..quote:Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ach gut, alleen omdat ik mijn deuren op slot doe zodat jij mijn konijnen niet in de snelkookpan kunt stoppen?![]()
Ik geef je alleen een koekje van eigen deeg, mild nog want zo ben ik.quote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jochie, jij reageert geïrriteerd..ik vermaak me prima!![]()
Moet je wel effe je kunstgebitje indoen, want dat was je vergeten bij de vorige smiley.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een koekje van eigen deeg, mild nog want zo ben ik.
De ergernis spat echter van je posts af, dus ik zal je nog wat meer ontzien.![]()
Ach... beneden de rivieren.quote:Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al Carnaval!?
Welke lijertjes!?
Ik heb zó een teringhekel aan die mongolen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
Ik heb dat ook nooit helemaal goed begrepen met die 11-11, beginnen ze nu dan met zuipen en vergaderen voor de carnaval van volgend jaar ?
"Voorbereiding" zeg maar..
Ik vergeet wel vaker wat..moet jij toch weten...quote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel effe je kunstgebitje indoen, want dat was je vergeten bij de vorige smiley.![]()
Die kanslozen moeten godverdomme losgegraven worden van Nederland en richting Amerika geduwt worden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... beneden de rivieren.
Veel last heb je d'r eigenlijk ook niet van, alleen ik háát carnaval. En de zajte j.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zó een teringhekel aan die mongolen.![]()
Niet normaal![]()
[ afbeelding ]
1 dag, freund.quote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Dan zit je goed in Duitsland met Carnaval....![]()
Okee: [SC#440] Tering!quote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Ian maakt een nieuw kek-topic?
Oleee- oleeeeeheeeee.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Carnaval![]()
Mensen die carnaval leuk vinden![]()
Gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven die zich met carnaval laten neuken door gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven![]()
Gasten![]()
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Kleine biertjes voor 1,50![]()
Kanarie gele fiat Multipla's![]()
Goed betoog.quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Carnaval![]()
Mensen die carnaval leuk vinden![]()
Gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven die zich met carnaval laten neuken door gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven![]()
Gasten![]()
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Kleine biertjes voor 1,50![]()
Kanarie gele fiat Multipla's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |