Waarom zo sad?quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
tvp dan maar
Moet ik 'm even vol doen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik weiger om nog in die ander te posten!
Neequote:Op zondag 11 november 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Wedden?
Gert, menschen die gaan zuipen zodat ze "helemaal naar de kank" kunnen gaan zijn écht de meest trieste paupers die er rondlopen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed betoog.![]()
Alleen.. dat van zichzelf doodzuipen, is toch wel OK?
En dat ze voor die tijd nog even lekker willen neuken, snap ik dan ook wel weer.
eeeh... Vast jaquote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
N'avond... Ben ff nieuwgierig
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Ja, dat je zo de tandpasta open draait en tandpasta op je tandenborstel doet (met vibrator functie, bewegende enkelbanden en een stem die elke tien seconden zegt dat je zo lekker ruikt.) en dat je dan met 1 hand het dopje er weer op wil draaien en dat die dan zo door de hele badkamer tieft.quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Je hebt gelijk -ik heb last van sterk wisselende stemmingen, heb mijn tvp aangepast.quote:Op zondag 11 november 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo sad?
De OP heeft zelfs een bewegende smiley!
TOP OP OVERIGRNSquote:
Dronken worden is lekker !quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, menschen die gaan zuipen zodat ze "helemaal naar de kank" kunnen gaan zijn écht de meest trieste paupers die er rondlopen.
Wat een lief logboek heb jequote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Wtf, gewoon géén scheldwoord.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat je zo de tandpasta open draait en tandpasta op je tandenborstel doet (met vibrator functie, bewegende enkelbanden en een stem die elke tien seconden zegt dat je zo lekker ruikt.) en dat je dan met 1 hand het dopje er weer op wil draaien en dat die dan zo door de hele badkamer tieft.
En dan ik er half naakt achteraan.
Beh.
Dronken worden is iets anders dan comazuipen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronken worden is lekker !![]()
Alleen om er dan een boerenkiel bij aan te trekken en om de drie seconden ALAAAAF te roepen.![]()
Dacht dat jij een exhibionist was?quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef APK het volgende:
Doorlopen, niks te zien hier. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dronken worden is iets anders dan comazuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |