is goed peterquote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
zo is het en uw traan is mij een genot indeze. uw wanstaltelijke reacties brengen bij mij geen keer.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:37 schreef ppi het volgende:
En dat gaat bij jou 100% goed ???
Hier dus niet![]()
Eens, de reacties waren als geheel wel grappig om te lezen. Zo'n verontwaardigde COS ineens die het voor zichzelf opnam en het er best voor over had een hele tijd OT te zijn. Ik vond het ook wel weer mooi.quote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar de discussie die erdoor ontstond was écht hilarisch.![]()
Juist over zulke harde dingen kan je goeie grappen plaatjesdialogen![]()
Het leuke is dat juist omdat iedereen meteen zand in zijn kutje kreeg van de TT en moraalriddertje ging spelen het nu serieus gáát over mensen met de ziekte.quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.
Misschien was het wel een enorm cynische opmerking mijnerzijds om je te confronteren met wat humor met dit soort onderwerpen bij derden kunnen doen en hoe het terug kan komen.
Ik til er overigens helemaal niet zo zwaar aan, ondanks dat ik heel wat keren een kotsend broertje vanaf de chemokuur naar huis heb gereden afgelopen jaar.
Ik gun je een lang teringleven op Fok en omstreken....![]()
Tanzen!quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wNr7Tln6B7g
Dansen?![]()
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.
Misschien was het wel een enorm cynische opmerking mijnerzijds om je te confronteren met wat humor met dit soort onderwerpen bij derden kunnen doen en hoe het terug kan komen.
Ik til er overigens helemaal niet zo zwaar aan, ondanks dat ik heel wat keren een kotsend broertje vanaf de chemokuur naar huis heb gereden afgelopen jaar.
Ik gun je een lang teringleven op Fok en omstreken....![]()
Pijpjes? Anaalquote:Op zondag 11 november 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dikke lul en ik neem nog drie biertjes.
Iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij ophef over maakt..quote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leuke is dat juist omdat iedereen meteen zand in zijn kutje kreeg van de TT en moraalriddertje ging spelen het nu serieus gáát over mensen met de ziekte.
Terwijl als iedereen normaal had gaan posten en het kut had gevonden maar niet moeilijk had gedaan er nu niets aan de hand was geweest.
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.quote:Op zondag 11 november 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, een ieder voelt op zijn of haar manier..
Komen nu door die ontbossing al die kutkabouters op Fok terechtquote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;
bent u wel terdege bewust van us betoog?
bent u gedege onderlegt in het bewustzijn van het leed dat u zo feiloos durft te bespotten?
u moest een beter weten!
Het is een orgasme opwekkend nrquote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanzen! [ afbeelding ]
Toch wel goed eigenlijk, zo'n harmonica.![]()
Nog afgezien van het feit dat Paulus helemaal niet zo spreekt, doe je het zo verrekte beroerd, met kanjers van schrijffouten.quote:Op zondag 11 november 2007 01:46 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
u die dezer woorden in de mond durft te nemen;
bent u wel terdege bewust van us betoog?
bent u gedege onderlegt in het bewustzijn van het leed dat u zo feiloos durft te bespotten?
u moest een beter weten!
BEMA of BUNOXquote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
meer iemand met een stuk B merk rookworst in zn reet
Leveren ze alleen maar lever?quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.
Yup.quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen maakt zelf wel uit waar hij of zij ophef over maakt..
Derp.quote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leveren ze alleen maar lever?
Echte mannen zijn nooit dronken, die hebben slechts alleen veel gedronken.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.![]()
Ik zet je ff in de wacht..quote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die diep beledigt raken door het woord "Tumor" in de context die Heathen gebruikte moeten zichzelf opsluiten in een kamertje en gebruik maken van de AH leverservice.
Ik ben niet diep beledigt en sluit me niet op in een kamertje. Gaan we nou weer lekker gezellig doenquote:Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |