Of als tumor.quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel wat hebben.
Het is heel belangrijk te alle tijden humor te houden.
Die kan je te ver vinden gaan maar het blijft humor.
En dat moet je dan ook behandelen als humor.
eens humor is humor en moet blijven, maar mensen hebben er last van jeweets, als je ff je kop ergens anders wil plaatsen door te internjetten en je komt zoiets tegen op een plek waar je het verwacht en niet doelbewust die humor opzoek is het vervelend. In ONZ KLB is het anders daar vliegen de kanker kachels je om de oren DGK is iets anders en daarom bedoel ik weet jequote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel wat hebben.
Het is heel belangrijk te alle tijden humor te houden.
Die kan je te ver vinden gaan maar het blijft humor.
En dat moet je dan ook behandelen als humor.
Als we met z'n allen gaan roepen dat er bepaalde dingen zijn waar je niet "leuk" over kan doen gaan we allemaal heel eng worden.
Mallerd.quote:
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.quote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij relativeert niet, je probeert lollig te zijn en gaat er mee door. Dat mag best, geen moeite mee. Je krijgt alleen terug wat je geeft.....dat is alles.
een geil wijfquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
kom aan. ik daag u uit tot andere verwensingen die mij ter langste jaren doet leven.
En dat gaat bij jou 100% goed ???quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tandenborstel omgekeerd in je mond (steeltje dus niet borstel) en dan de tandpasta er op spuiten.
Dat weet toch iedereen![]()
Het klínkt wel erg slim.quote:Op zondag 11 november 2007 01:37 schreef ppi het volgende:
[..]
En dat gaat bij jou 100% goed ???
Hier dus niet![]()
Zit je van de paddo's te smikkelen ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:31 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
the point is dat het geheel der som allen delen zal omvatten
niet enkel in dit geval maar in allen ten allen tijden.
nu u weer
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.quote:
Wel mee eens ja. Het hoeft niet altijd zwaarmoedig te zijn, maar kanker is nu eenmaal een ziekte waar heel veel mensen zelf of in hun directe omgeving mee te maken krijgen. Met gruwelijke gevolgen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
eens humor is humor en moet blijven, maar mensen hebben er last van jeweets, als je ff je kop ergens anders wil plaatsen door te internjetten en je komt zoiets tegen op een plek waar je het verwacht en niet doelbewust die humor opzoek is het vervelend. In ONZ KLB is het anders daar vliegen de kanker kachels je om de oren DGK is iets anders en daarom bedoel ik weet je
jesus % naar mn hoofd aan het stijgen Cheers
quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.
of beter, uwers zaken hebben weder geen keer todat uw tegendeel een feit is.
Eensch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Het hoeft niet altijd zwaarmoedig te zijn, maar kanker is nu eenmaal een ziekte waar heel veel mensen zelf of in hun directe omgeving mee te maken krijgen. Met gruwelijke gevolgen.
Daarom is een béétje terughoudendheid op z'n plaats, al hoef je het ook weer niet angstvallig te vermijden wat mij betreft.
Dit is mijn mening als user trouwens hoor, volgens mij zegt de FOK!-policy hier niets over.
De oprichter van FOK! heeft weinig moeite met het gebruik er van, dat weet ik wèl.![]()
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
een geil wijf heeft mij nog nooit langer dan 5 minuten kunnen bekoren, u zult meer uit uw kast moeten halen.
of beter, uwers zaken hebben weder geen keer todat uw tegendeel een feit is.
Jij beseft niet half hoeveel je iemand kwetst met je uitspraken over kanker en "Tumor (sorry, ik kon het niet laten)" Vette humor als een naaste er aan de pijp uit gaat.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.
zo is het en uw traan is mij een genot indeze. uw wanstaltelijke reacties brengen bij mij geen keer.quote:
Maar de discussie die erdoor ontstond was écht hilarisch.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Punt is gewoon dat 'kanker' voor veel mensen een heel rauw woord is, en dat het dus vrij hard aankomt als het in zoiets onbenulligs als een COS TT staat.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo post ik volgens mij als ik dronken ben.![]()
Moraalridderpost.quote:Op zondag 11 november 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij besef niet half hoeveel je iemand kwetst met je uitspraken over kanker en "Tumor (sorry, ik kon het niet laten)" Vette humor als een naaste er aan de pijp uit gaat.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
meer iemand met een stuk B merk rookworst in zn reet
Misschien was ik wel één van die mensen die gekwetst waren en is daarmee mijn opzet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Lollig zijn is relativeren. Humor is relativering. Daarmee kan ik mensen kwetsen, maar dat is niet mijn opzet. Jouw opzet is wel om iemand te kwetsen, dat is het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |