Gordon ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alarm afging.!
Ook een anaalgram... maar dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:14 schreef amaranta het volgende:
Gordon is toch een anagram voor God?
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ook een anaalgram... maar dat is weer iets anders.
Lelijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Hoe heette het borstenmeisje eigenlijk? Die met dat wilde haar?
Ik doe ff een wilde gok: stik in je eigen grap, dikke valse nicht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef drdolittle het volgende:
Kan iemand hier even vertalen wat die italiaans, limburgse Miss (net niet) in haar eigen taal tegen Gordon zei??
Gaat hard idd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Gaat hard met de idols topic vandaag. Volgens mij lees ik de helft niet eens.
Nathalie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Nathalie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Nu weet ik waar de reclame voor isquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Gaat hard met de idols topic vandaag. Volgens mij lees ik de helft niet eens.
En Santa van satanquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:14 schreef amaranta het volgende:
Gordon is toch een anagram voor God?
Nee maar de baby gaf wel te kennen dat ze het niet gaaf vond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En Santa van satan
is door geschreeuw de weeen nog niet begonnen??
Of van darkraver! OENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSOENKSquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Remi kan het beste iets zingen van Destiny's Child: "No No No" "Bills, Bills Bills"
Hij kan het sjaaltje misschien beter wat losser doen, misschien blijven er dan wat minder lettergrepen hangenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Een stotterende opgemaakte homo met een sjaaltje, dat MOET goed gaan bij Gordon.
die sjappie van idols uit engeland toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef Karina het volgende:
Die achternaamTrouwens wel vaker gehoord dat mensen die stotteren dat niet doen als ze zingen.
Je hebt wel je lolbroek aan he? Ik ga even in een hoek zitten.quote:
Gareth Gatesquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
die sjappie van idols uit engeland toch?
die met die piano
Zelfs ik kan stotteren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Stotteren hoeft helemaal geen probleem te zijn. Garath Gates lukte het ook.
Het zijn ook geen leuke kneuzen zoals Mitchell dit keer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet echt bij de uitzending houden. Ik ben de kneuzen een beetje moe.
en waar is Gareth nu?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Stotteren hoeft helemaal geen probleem te zijn. Garath Gates lukte het ook.
Of Herman!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn ook geen leuke kneuzen zoals Mitchell dit keer.
Khuki, Mitchell, Quincy. Vandaag echt helemaal niks.quote:
Quincy was eigenlijk gewoon zielig. Die had allerlei stoornissen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Khuki, Mitchell, Quincy. Vandaag echt helemaal niks.
Klopt. Vaak zie je al aan hoe iemand er uitziet of hij/zij doorgaat of niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Opvallend dat mooiere mensen ook mooier kunnen zingen.
Inderdaad, wat een vreselijke uitspraak.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ongelooflijk dat hij door is.
Wat ontzettend niet-grappig weerquote:
Bevestiging eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef veldmuis het volgende:
Gordon zoekt steeds aandacht bij John. Wat een onzeker figuur is het ook.
Prachtig, precies wat deze aflevering nodig had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef Karina het volgende:
Jezus hij overdrijft wel zeg.
En terecht, het is een naar rotventje. Breng in elk geval een beetje beleefdheid op voor de mensen die er staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nu zo leuk is om in het begin al in een lachstuip te schieten
Jerney en John ergeren zich steeds meer aan hem, dat merk je aan alles
Mwah, ik heb me toch iets meer vermaakt. Er waren in ieder geval meer audities.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Svensational het volgende:
Minst leuke aflevering tot nu toe.
Hij schreef kon ik maar even bij je zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef HuubTuub het volgende:
Gordon... geweldig!
Dit was dus ook het nekschot moment.
Hoe kijkt zo naar John omdat ze al jaaaaaaaaaaaren vrienden zijn.
Vond ik ook.. vond er ook niet écht goede tussen zitten..quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Svensational het volgende:
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe kijkt zo naar John omdat ze al jaaaaaaaaaaaren vrienden zijn.
Juist wel, dat zeiden zij bij de introductie van de nieuwe jury. John heeft toch ook Gordon's "Kon ik maar even bij je zijn" geschreven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef BoNi het volgende:
John Ewbank en Gordon zijn ook geen vrienden...
Bij Boulevard deed John heel anders voorkomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.
quote:Gordon is druk bezig met de opnames van zijn nieuwe album dat 30 oktober uitkomt. Niet alles verloopt echter even vlekkeloos...
"Ook John Ewbank had ik gevraagd te schrijven 8 maanden geleden en deze was dol enthousiast en zei direkt ja en kwam zelfs met een voorstel om Kon ik maar even bij je zijn deel 2 te gaan maken. Het leek mij nl zo leuk om iets te gaan doen met de man waar ik ooit mee begonnen was", schrijft de zanger op zijn website.
"Maanden vergeefs gewacht op zijn bijdrage, diverse keren ge-sms't, zelfs een stuk tekst naar hem gestuurd op zijn verzoek zodat hij daar wat mee kon. Maar nu vlak voor de opnames heeft hij me laten zitten. Nu was ik van hem de teleurstelling al gewend in de loop der jaren, maar als je een sms stuurt met het excuus "sorry had het te druk met het kopen van een huis op Ibiza" ga je weer een andere dimensie in wat dat aangaat."
Welnee joh. Het zijn nog steeds beste vrienden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.
Mee eens. Heb me ontzettend lopen ergeren en niet op een leuke manier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Svensational het volgende:
Als ik m'n werk niet kan doen door mijn zogenaamde vrienden is het gauw afgelopen hoor. En John kan hier nauwelijks iets doen omdat hij er doorheen zit te wauwelen/ lachen. De rest zit er bij als achtergrond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee joh. Het zijn nog steeds beste vrienden.
Maar als een van jouw beste vrienden in jouw ogen irritant doet even, kan je daar toch wel even geërgerd naar kijken? Hoeft de vriendschap toch niet meteen over te zijn?
Ben ik het wel mee eens. Gordon komt echt over alsof hij de grote man in de jury is, wat natuurlijk absoluut niet zo is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg toch wel de indruk dat de jury zo langzamerhand ook een beetje genoeg krijgt van Gordon. Een aantal keer zag je in de uitzending dat ze commentaar leverden. Omdat hij te snel lacht bijvoorbeeld. en de blikken zijn af en toe sowieso dodelijk.
Voor mijn gevoel is Gordon echt geen aanwinst. Ik erger me enorm aan zijn gedrag, omdat hij de hele uitzending naar zich toe trekt, zonder van extra waarde te zijn. Ik vond het eerdere jaren leuker, simpelweg omdat er toen minder werd gehinnikt om uiterlijkheden ed.
Dat is eigenlijk het enige wat de audities nog een beetje leuk maakt, kandidaten die door Gordon afgeblaft worden. Voor de rest zijn de afleveringen toch behoorlijk minder dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor mijn gevoel is Gordon echt geen aanwinst. Ik erger me enorm aan zijn gedrag, omdat hij de hele uitzending naar zich toe trekt, zonder van extra waarde te zijn. Ik vond het eerdere jaren leuker, simpelweg omdat er toen minder werd gehinnikt om uiterlijkheden ed.
John en Gordon zijn al jaren zeer goed bevriend, en kunnen goed met elkaar opschieten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef veldmuis het volgende:
Gordon zoekt steeds aandacht bij John. Wat een onzeker figuur is het ook.
Welkom bij de Huttekuttevreugdequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:41 schreef J-net het volgende:
Jeetje wat heb ik gelachten zeg. Net als bij de huttekutteheide toen met Geer en Goor dat was ook geweldig.
Volgende week de laatste.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Hoeveel auditie-afleveringen nog..
Ben het zat!
Dat is jouw mening. Ik vind het echt hilarischquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
de lach van gordon is echt niet aanstekelijk hoor
Nonsens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dat wel zo is. Dat hij de grote man van de jury is. Dat hij daarvoor is aangetrokken
Als Gordon daar alleen maar poeslief zat te zijn - wat hij toch echt af en toe best doet daar - dan was het ook weer niet goed en dan vond men hem weer saai. Tis ook niet gauw goed hoor.
Dat John daar zijn werk niet goed kan doen door Gordon vind ik ook nogal overtrokken
Ik kijk eigenlijk alleen maar de auditie afleveringen. Maar het liefste nog de theaterrondes en daarna kap ik er mee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Hoeveel auditie-afleveringen nog..
Ben het zat!
Jerney is echt onzichtbaar deze Idols, jammer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Toen maakte Jerney nog wel eens een kut-opmerking - daar krijgt ze nu niet eens meer de kans voor.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jerney is echt onzichtbaar deze Idols, jammer.
Echt? Dat zou wel tof zijn!quote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef Together het volgende:
Zag ik nou Harm voorbijkomen in de preview voor volgende week?
Zou toch wel raar zijn als een voormalig finalist weer mee zou doen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef Together het volgende:
Zag ik nou Harm voorbijkomen in de preview voor volgende week?
Je hebt het over die ene die zo van roze houdt? (Bianca heet ze dacht ik),quote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef RedGuy het volgende:
Dat ene kind, is echt het meest lelijke schepsel wat ik ooit gezien heb.
Ik schrok me kapot.
Odile.quote:Op zondag 11 november 2007 22:11 schreef Deceit het volgende:
Hoe heette dat meisje van "LISTEN" nou??
Ze zijn deze week erg laat met het online zetten van de losse auditiefilmpjes. Voorlopig zullen we het met de volledige uitzending moeten doen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Deceit het volgende:
is nergens de auditie van haar te vinden of komt morgen alles
In de volledige uitzending, vanaf 42:44 minuten.quote:Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie was dat meisje op het end die doorging in dat filmpje waarin ze op het eind altijd snel laten zien wie er door zijn :-) . was zo een meisje met wit shirt van 16 en nog een meisje met blauwe ogen, waar kan ik dat terugzien
Syarda vond ik erg goed. Die ogen... zo mooi!quote:Op zondag 11 november 2007 22:50 schreef Together het volgende:
[..]
In de volledige uitzending, vanaf 42:44 minuten.
Het meisje van 16 in het witte shirt heet Lotus en het meisje met blauwe ogen heet Syarda.
Dat gaat toch nooit door? Als dat gebeurd vind ik dat wel heel eg triest.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef Together het volgende:
Hij heeft wel een kandidaatnummer op zich geplakt.
[ afbeelding ]
Foroogh heet ze. En de webredactie is rijkelijk laat met de filmpjes, want ze staan nu nog steeds niet op de site.quote:Op maandag 12 november 2007 07:38 schreef J-net het volgende:
Helaas kan ik nog nergens het filmpje van Furuh (Foeroe) of iets vinden dat als laatste zong toen Gordon zo verschrikkelijk hard moest lachen.
Jij hebt Jojoortje al toch?quote:Op zondag 11 november 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie was dat meisje op het end die doorging in dat filmpje waarin ze op het eind altijd snel laten zien wie er door zijn :-) . was zo een meisje met wit shirt van 16 en nog een meisje met blauwe ogen, waar kan ik dat terugzien
Ik zie uit naar de theaterronde, dit geloof ik nu wel een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:35 schreef Together het volgende:
Schopje.
Vanavond weer. De laatste auditie-uitzending en daarna wordt het écht interessant!
![]()
Hierna haak ik juist af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:35 schreef Together het volgende:
Schopje.
Vanavond weer. De laatste auditie-uitzending en daarna wordt het écht interessant!
![]()
paddy en ondergetekende ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:. Wat ontzettend niet-grappig weer.
Daardoor kwam die gekke uitspraak van het engels ook!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hij heeft gewoon last van zijn keel [afbeelding] [afbeelding]
Als ik zijn vriendin zo zag kun je wel eens gelijk hebben.quote:
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.quote:
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het thema vandaag is 'allochtonen in Nederland'?
ok... hahaha ben traag van begrip vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.
Let eens op, hij is een Azerbeijaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.
idd.. benieuwd of die doorgaat... afkraken kan haast niet...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet iemand met een rolstoel mee?
Niet lullig ofzo, maar die zie ik geen idol worden.
Ze rolt zo doorquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Ik mag hopen dat "grappige" opmerkingen over de kandidate-in-rolstoel achterwege blijven.
Ze heeft wel een knappe stem. [afbeelding]
Gordon had er al een: Ze rolt zo de volgende ronde in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Ik mag hopen dat "grappige" opmerkingen over de kandidate-in-rolstoel achterwege blijven.
Ze heeft wel een knappe stem.
Ik dacht dat ik verstond dat het een Armeniër was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Let eens op, hij is een Azerbeijaan.
en het jaar daarvoor ook alquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, niet weer die lelijke vrouw die vorig jaar ook zo irritant was
nee hoor het is net bezigquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Damn... nu al reclame. Heb ik zeker al veel gemist.
Met zo'n stem doet dat er niet zo heel veel toe, volgens mij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet iemand met een rolstoel mee?
Niet lullig ofzo, maar die zie ik geen idol worden.
Ik ook! Wat een schatje! En zo te horen aan dat kleine stukje een lieve en mooie stemquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben fan van dat Indonesische meisje.
quote:
Is dat trouwens niet gewoon stiekem Wendy van Dijk in haar Ushi-outfit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben fan van dat Indonesische meisje.
Daar moest ik ook al aan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet gewoon stiekem Wendy van Dijk in haar Ushi-outfit?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie het wel zitten in die rolstoel-chick
Ja,al 5 minuten.quote:
Dat blok duurt al bijna net zo lang als het eerste gedeelte.quote:
Het is geen ontkenning.quote:
Dat is droom van hij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hiiiijjj will broemm wordeenn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |