Let eens op, hij is een Azerbeijaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.
idd.. benieuwd of die doorgaat... afkraken kan haast niet...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet iemand met een rolstoel mee?
Niet lullig ofzo, maar die zie ik geen idol worden.
Ze rolt zo doorquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Ik mag hopen dat "grappige" opmerkingen over de kandidate-in-rolstoel achterwege blijven.
Ze heeft wel een knappe stem. [afbeelding]
Gordon had er al een: Ze rolt zo de volgende ronde in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Ik mag hopen dat "grappige" opmerkingen over de kandidate-in-rolstoel achterwege blijven.
Ze heeft wel een knappe stem.
Ik dacht dat ik verstond dat het een Armeniër was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Let eens op, hij is een Azerbeijaan.
en het jaar daarvoor ook alquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, niet weer die lelijke vrouw die vorig jaar ook zo irritant was
nee hoor het is net bezigquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Damn... nu al reclame. Heb ik zeker al veel gemist.
Met zo'n stem doet dat er niet zo heel veel toe, volgens mij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet iemand met een rolstoel mee?
Niet lullig ofzo, maar die zie ik geen idol worden.
Ik ook! Wat een schatje! En zo te horen aan dat kleine stukje een lieve en mooie stemquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben fan van dat Indonesische meisje.
quote:
Is dat trouwens niet gewoon stiekem Wendy van Dijk in haar Ushi-outfit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben fan van dat Indonesische meisje.
Daar moest ik ook al aan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet gewoon stiekem Wendy van Dijk in haar Ushi-outfit?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie het wel zitten in die rolstoel-chick
Ja,al 5 minuten.quote:
Dat blok duurt al bijna net zo lang als het eerste gedeelte.quote:
Het is geen ontkenning.quote:
Dat is droom van hij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hiiiijjj will broemm wordeenn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |