Ik zie uit naar de theaterronde, dit geloof ik nu wel een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:35 schreef Together het volgende:
Schopje.
Vanavond weer. De laatste auditie-uitzending en daarna wordt het écht interessant!
![]()
Hierna haak ik juist af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:35 schreef Together het volgende:
Schopje.
Vanavond weer. De laatste auditie-uitzending en daarna wordt het écht interessant!
![]()
paddy en ondergetekende ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:. Wat ontzettend niet-grappig weer.
Daardoor kwam die gekke uitspraak van het engels ook!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hij heeft gewoon last van zijn keel [afbeelding] [afbeelding]
Als ik zijn vriendin zo zag kun je wel eens gelijk hebben.quote:
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.quote:
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het thema vandaag is 'allochtonen in Nederland'?
ok... hahaha ben traag van begrip vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Turk, ik snap niet waarom ze die uitzenden. Het is geen grappig persoon zoals bijv. Khuki of Quincy, en zingen kan ie ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |