Wat ontzettend niet-grappig weerquote:
Bevestiging eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef veldmuis het volgende:
Gordon zoekt steeds aandacht bij John. Wat een onzeker figuur is het ook.
Prachtig, precies wat deze aflevering nodig had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef Karina het volgende:
Jezus hij overdrijft wel zeg.
En terecht, het is een naar rotventje. Breng in elk geval een beetje beleefdheid op voor de mensen die er staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nu zo leuk is om in het begin al in een lachstuip te schieten
Jerney en John ergeren zich steeds meer aan hem, dat merk je aan alles
Mwah, ik heb me toch iets meer vermaakt. Er waren in ieder geval meer audities.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Svensational het volgende:
Minst leuke aflevering tot nu toe.
Hij schreef kon ik maar even bij je zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef HuubTuub het volgende:
Gordon... geweldig!
Dit was dus ook het nekschot moment.
Hoe kijkt zo naar John omdat ze al jaaaaaaaaaaaren vrienden zijn.
Vond ik ook.. vond er ook niet écht goede tussen zitten..quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Svensational het volgende:
Minst leuke aflevering tot nu toe.
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe kijkt zo naar John omdat ze al jaaaaaaaaaaaren vrienden zijn.
Juist wel, dat zeiden zij bij de introductie van de nieuwe jury. John heeft toch ook Gordon's "Kon ik maar even bij je zijn" geschreven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef BoNi het volgende:
John Ewbank en Gordon zijn ook geen vrienden...
Bij Boulevard deed John heel anders voorkomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.
quote:Gordon is druk bezig met de opnames van zijn nieuwe album dat 30 oktober uitkomt. Niet alles verloopt echter even vlekkeloos...
"Ook John Ewbank had ik gevraagd te schrijven 8 maanden geleden en deze was dol enthousiast en zei direkt ja en kwam zelfs met een voorstel om Kon ik maar even bij je zijn deel 2 te gaan maken. Het leek mij nl zo leuk om iets te gaan doen met de man waar ik ooit mee begonnen was", schrijft de zanger op zijn website.
"Maanden vergeefs gewacht op zijn bijdrage, diverse keren ge-sms't, zelfs een stuk tekst naar hem gestuurd op zijn verzoek zodat hij daar wat mee kon. Maar nu vlak voor de opnames heeft hij me laten zitten. Nu was ik van hem de teleurstelling al gewend in de loop der jaren, maar als je een sms stuurt met het excuus "sorry had het te druk met het kopen van een huis op Ibiza" ga je weer een andere dimensie in wat dat aangaat."
Welnee joh. Het zijn nog steeds beste vrienden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweest, denk ik, want John lijkt em beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |