Ze moeten eerst nog even zorgen dat ze de vorige doofpotaffaires opgezogen hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
er is links een flinke hap uit Liekes haar geloof ik.
Huub heeft helemaal niets gehoord van achter?
Het wordt "rustig beoordeeld, en maandag horen we...."
Waar is de bezem en wie houdt het tapijt omhoog?
Hoop dat Brian goed word afgemaakt daar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef SIRA het volgende:
Dat ritje naar het optreden vanavond zal gezellig worden.
Lijkt me verstandig als ze met 2 auto's gaan.
Of juist niet.... voor de zekerheid toch maar het kinderslot erop....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef SIRA het volgende:
Dat ritje naar het optreden vanavond zal gezellig worden.
Lijkt me verstandig als ze met 2 auto's gaan.
Weekend hè, de hoge pieten zitten thuis op hun pluche te genieten van hun Chardonnay.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef chufi het volgende:
Hoorde ik het toch goed. Stelletje schijterts daar in het hokje! Ze durven geen beslissing te nemen en moeten wachten op een besluit van John of Fons
hij huilt en en legt zijn verhaal uit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef diedirk het volgende:
Zullen paar flinke geldboetes worden.
En waarom is Brian nu alweer zolang achter bij de FEBO?!!!!!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
Waarom kust Huub Amanda nou.Is hij helemaal gek geworden.
die man van die elleboog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Lee towers zou toch komen vanavond.
zal wel meevallen, hij komt met zoveel weg; zal nu wel weer het geval zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef Guuskeee het volgende:
brain kijkt bang na de brief
Nee, huub kijkt vrolijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef riri het volgende:
Aan Brian en Amanda's gezicht is te zien dat ze bang zijn
Precies en alleen afgelopen nacht wordt geanalyseerd..... volgens mij moeten toch echt de beelden van Brian meeggenomen worden van het kapottrappen en het hardhandig in de douche duwen van Amanda.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef Darklight het volgende:
Niemand gaat eruit dus as maandag
Heel machteloos...wat moet die jongen gefrustreerd zijn. En waarom wordt Amanda nooit op het matje geroepen voor dat schelden non-stop tegen Lieke?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Huub werd emotioneel.
Komt op mij over alsof hij zich machteloos voelt.
De bazen houden weekend !quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
En waarom moet dit weer tot maandag wachten... moet er nog snel weer een script geschreven worden? En waarom laat Huub niets los. Daar wordt ik ook schijtziek van.
Er kan nog tot morgenavond gestemd worden, vandaar waarschijnlijk pas maandag het gesprek.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef SIRA het volgende:
Nadia maakt van armoe maar lammetjesthee
Nadia in zeikmodus/babystem: "maar er is alleen geen honing meer"
klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
Alleen afgelopen nacht wordt meegenomen.... die beelden worden geanalyseerd en passende maatregelen genomen. Verder dus niets
En ik vind het ook niet normaal dat hij nog even met Amanda loopt te slijmen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
En waarom moet dit weer tot maandag wachten... moet er nog snel weer een script geschreven worden? En waarom laat Huub niets los. Daar wordt ik ook schijtziek van.
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt.
En aangezien (een of andere vorm van) agressie van Huub en Lieke ongetwijfeld het gevolg zijn van vorige acties, blijft Brian waarschijnlijk helemaal buiten schot.
ah, dat is het "prijskaartje zit er nog op" van Amanda, waarop Brian zei "nee, het.... hoort zo...."quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Achterop het nieuwe shirt van Brian staat: Borderline Personality.![]()
Volgens mij ziet of wil Huub niet zien, dat Amanda een oprechte hekel aan hem heeft. Hij heeft het er ook nog steeds over, haar naam achter op zijn rug te zetten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef kybe het volgende:
[..]
En ik vind het ook niet normaal dat hij nog even met Amanda loopt te slijmen.
er gaat heel wat personeel mee, dus zullen wel verschillende auto's zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Zal gezellig worden: Brian en Huub onderweg naar Haaksbergen terwijl ze elkaars bloed wel kunnen drinken.
What the f....Alleen van gisternacht? En dat gevalletje mishandeling van vorige week dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef SIRA het volgende:
nav de gebeurtenissen van afgelopen nacht:
de beelden zullen uitvoerig besproken worden
as maandag wordt in een groepgesprek alles doorgenomen en zullen de consequenties worden besproken
tot nader order volgt er per direct een drankverbod
Maar krijgt Brian dan wel een paar boetes? Of wordt alles wat hij heeft geflikt afgedaan met een magertje boetetje en krijgt Huub voor een incident een boete? Dat kan toch niet of wel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef diedirk het volgende:
Kan nooit een exit worden voo EEN iemand.
Ze hebben eerder al schoppen van Natasia goedgekeurd .
En ook de werkelijk waar buitensporige agressie van Brian naa rAmanda toe is ook goedgekeurd.
Conclusie : paar flinke boetes en cursus agressie beheersing voor Huub en misschien ook Brian.
Verder mag er nooit meer een vrouw door een man worden aangeraakt.
Dat zorgt nl. voor de grootste problemen.
meer van hetzelfde en er verandert niets, dus.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef diedirk het volgende:
En ook de werkelijk waar buitensporige agressie van Brian naa rAmanda toe is ook goedgekeurd.
Conclusie : paar flinke boetes en cursus agressie beheersing voor Huub en misschien ook Brian.
En denk jij echt dat het hokje hiermee wegkomt, no way.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt.
En aangezien (een of andere vorm van) agressie van Huub en Lieke ongetwijfeld het gevolg zijn van vorige acties, blijft Brian waarschijnlijk helemaal buiten schot.
Nou...blijkbaar niet, want Brian komt er mee wegquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef diedirk het volgende:
Terwijl de echte mensen die exit zouden moet de Febo is.... zij hebben zoveel slechte beslissingen gemaakt om te beginnen met het casten van Amanda.... dat was te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En denk jij echt dat het hokje hiermee wegkomt, no way.
Ik weet niet wat ik moet verwachten maar Brian en Huub zien er allebei verslagen uit. Het programma duurt grofweg nog 2 maanden. Huub en Brian allebei weg zou zomaar kunnen.
De redactie leest hier en op andere fora mee en weten inmiddels ook dat de meeste Lookies het programma niet meer zien zitten.
Ome Sjon ligt echt niet wakker van het handjevol Lookies dat overgebleven is en geen nieuwe streams meer aanschaft.
idd...... maar ik zou het nu wel eens tof vinden als alleen Amanda en Brian een boete krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
we weten allemaal wel hoe dit weer gaat lopen
-niemand eruit
-paar boetes voor huub en brian
-regels worden voor de zoveelste keer aangescherpt(niet dat dat nut heeft)
Ik had t ook graag anders gezien maar helaas............................
Helemaal gelijk!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:06 schreef kybe het volgende:
Wat een verschrikelijke lulkoek weer.
De beelden worden bestudeerd??We hebben 2 en een half uur zitten kijken naar de aanloop van fysiek geweld.Nu moeten zij ze nog verder bestuderen.
Waarom worden de beelden van de douchscene niet nagekeken?
Was dat soms in opdracht van de febo,ik zie anders geen reden waarom die niet bestudeerd moeten worden.
Beige vergt minder energie dan het ontvangen ervan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Amanda en Nadia zitten nog vol energie, die ze blijkbaar niet kwijt kunnen
Nee, dat zou heel oneerlijk zijn. Maar ik zie ze er voor aan, kan zomaar gebeuren, die hele FEBO deugt nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:09 schreef Darklight het volgende:
Zou ook een oplossing zijn
Brain en Huub allebei weg
Wat het zo erg maakt is dat die tokkies ook helemaal niet aangeslagen zijn maar zeer trots op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef riri het volgende:
Dat wat Lieke over zich heen heeft gekregen sinds ze in dat huis zit is niet normaal meer...je ziet aan haar dat dat wat met haar gedaan heeft....
tegen tokkies valt niet te vechten....
"Een discussie met een idioot winnen is onmogelijk.
Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:16 schreef fredfik het volgende:
de rat voelt de bui al aan komen,en lieke trekt het niet lang meer volgens mij als ik ze zo zie zitten
Precies en dan krijg je dat de verkeerde mensen bestraft worden.... om een oogpotlood of een oorbel....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef riri het volgende:
Brian heeft natuurlijk het idee omdat hij helemaal geen sanctie heeft gehad wat hij bij die douche heeft uitgespookt hij alles maar kan maken
we hebben nog zo gezegd...geen sancte maakt alleen maar dat het de volgende keer veel verder uit de hand gaat lopen...en zie hier
Precies!! Maar wij weten dat ze dat niet doen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
Tjonge jonge. Het wordt steeds erger daar.Ze kunnen het niet maken na hun zoetsappige verhaaltje waar de ze 90% weggelaten hebben om St. Brian er nu uit te zetten.
Of hij moet heel wat geflikt hebben vannacht.
Helaas hoor je alleen de tokkies over afgelopen nacht en is het alleen huub die wat gedaan heeft. (what else is new)
A.d andere kant kan de febo het ook niet maken om stel dat Huub wat gedaan heeft nu wel huub een boete te geven.
Ben benieuwd hoe ze zich hier weer uit redden.
een fikse berisping.![]()
![]()
![]()
Laten ze niet alleen deze nacht maar deze hele week maar in beschouwing nemen.
Daarom zou ook alle post doorgelaten moeten worden. Post voor wanabees is post voor wannabees en hoort niet geselecteerd te worden. Dat is ook al zo respectloos tov de streamers/kijkers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
A: Ik ga na de kooi lekker met Tas stappen, dat wordt een te gekke avond.
Wat A niet weet, is dat Natas en Zij volledig worden uitgekotst en dat het waarschijnlijk geen te gekke avond zal worden.
Ben bang dat dat wishful thinking van je is Stap.....maar ik hóóp dat je gelijk krijgt, dat welquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef STAP01 het volgende:
Amanda en nadia zeiden toch dat de klap van huub (als deze uberhaupt is uitgedeeld) niet op beeld staat volgen Jaap. Kan zijn dat ze een toneelstukje aan het opvoeren waren. Dus Brain is eindelijk de Sjaak!
Misschien...hij heeft ze van te voren gewaarschuwd..quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Dus nu het groepsgesprek ivm het uitje van Brian en Huub?
Ze zijn tegenwoordig sneller dan het geluid of Fons is het echt zat.![]()
Tis echt net een kleuterschoolquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
script voor vanavond, denk ik.
Brian en Huub moeten vrolijk uitgezwaaid worden.
Daarna iedereen 2 films kijken in de respectievelijke slaapkamers
Reality soapquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
godsamme zeg. Dit is toch te belachelijk voor woorden. Ze zijn zo bang dat wij te weten gaan komen wat er in dit REALITY programma afspeelt
vind ik geen slechte eigenschap.... zegt meer over die anderen dan over hem.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef kybe het volgende:
Zoals Huub zich altijd in natasia heeft vergist,vergist hij zich ook in Amanda.
Ik denk dat Huub het zijn eer te na is om weg te lopen, hij wil 'ze' niet laten winnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
het "vervolg" komt dus pas 3 dagen na het incident.
Veel te lang.
Grote kans dat er voor die tijd weer iets gebeurt, of dat Lieke de poort uitloopt.
En misschien Huub ook wel, die trekt het ook niet veel langer.
De prinsesjes en het kindje van God vermaken zich opperbest ondertussen, en zullen steekjes blijven uitdelen.
We moesten maar 'ns even massaal ons ongenoegen uiten: stijn.bakkers@talpa.tvquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
het "vervolg" komt dus pas 3 dagen na het incident.
Veel te lang.
Grote kans dat er voor die tijd weer iets gebeurt, of dat Lieke de poort uitloopt.
En misschien Huub ook wel, die trekt het ook niet veel langer.
De prinsesjes en het kindje van God vermaken zich opperbest ondertussen, en zullen steekjes blijven uitdelen.
Waar jij zo snel die caps altijd vandaan tovert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:34 schreef Dreamboy het volgende:
Zo'n streamlock als dit was er een tijdje geleden ook over bijv persoonlijk bezit de stream's gingen weer aan Lieke was beneden Nadia en Amanda gingen er ook heen en ze hadden het oogpotlood van Lieke al te pakken.
[ afbeelding ]
wanneer? daarnet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We moesten maar 'ns even massaal ons ongenoegen uiten: stijn.bakkers@talpa.tv
Daar kan ik dus ook helemaal niet bij, dat is echt Huub en is me vaak opgevallen, hij blijft niet lang boos.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
Tuurlijk is dat op zich een mooie eigenschap.In dit geval is het belachelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
[..]
vind ik geen slechte eigenschap.... zegt meer over die anderen dan over hem.
Niet dat Huub heilig is btw
verneukt door de Feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Huub blíjft onderscheid maken tussen het spel en de realiteit. Maakt ruzie in (voor) de show en kan als alles rustig is ook weer gewoon normaal tegen de anderen doen. Huub denkt mss dat anderen óók zo denken.. en dáár zit hij bij een aantal behoorlijk fout.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Sukkel.
Nee, toen hij haar een zoen gaf en vroeg hoe het met haar ging.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Vooral flink mailen en dat een paar dagen volhouden, zodat de hele server een tijdje plat komt te liggen. Misschien dat dat ze wat stof tot nadenken geeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Er komt een man met een kikker op zijn hoofd bij de dokter............
Die is vakkundig kapotgemaakt, met dank aan de FEBOquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Woest word ik ervan.....en het is allemaal zo doorzichtig ook...we zagen dit aankomen, nu kunnen ze eindelijk van Huub afquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Belachelijk dat er nu wel sancties en brieven volgen terwijl alle vorige keren niets gebeurde!
Toen schreef ik ook al dat de sancties pas gaan komen als ze aan BEIDE kanten uitgedeeld kunnen worden..ze wachten gewoon net zo lang tot Huub er genoeg van heeft dat er niet ingegrepen wordt en net als Brian ook overgaat tot fysiek geweld...
en dan grijpen ze pas in
Daar wordt ik BOOS van![]()
![]()
ja wat een zielige kledij ik zie meer konten dan meidenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:46 schreef kybe het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor een blik ordinaire meiden opengetrokken?
Wel begrijpelijk dat hij zich rotlacht, hij zit nu niet in de hoek waar de klappen vallen, en voelt zich heel wat. Jaap zal ook wel in zijn vuistje lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Bij nader inzien vind ik Dennis ook niet goed wijs.
Hij ligt alweer in een deuk van het lachen.
"hoe oud ben je nu" vroeg ze.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
Amanda kent één van de danseressen.
Natuurlijk! Komen allemaal uit dezelfde "amusements"hoek.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
Amanda kent één van de danseressen.
Ja en daarom hebben ze Teasers ook moeten sluiten. Aman is overal de aanleiding van !quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:51 schreef avonne het volgende:
[..]
"hoe oud ben je nu" vroeg ze.
Merkwaardige nadruk. Dan zit er toch iets in dat verhaal dat Amanda bij teasers minderjarig was.
Huub en Brian willen beide graag de optredens doen.. dus ze zullen wel moeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
En de vijanden moeten weer leuk doen.Daar was vast de streamlock voor.
Ik zie het probleem niet....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:48 schreef misslady83 het volgende:
[..]
ja wat een zielige kledij ik zie meer konten dan meiden
Ik vind zo'n serieuze user in je posts , ik kan dat echt niet rijmen met je smaak voor vrouwen.quote:
Dit is het enige meisje met een mooi koppie.quote:
Nee hoor, wij zouden nooit geselecteerd worden voor dat hok, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:02 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou het verschil tussen mannen en vrouwen?
Ik zou nooit gezellig plaatjes kunnen draaien en zingen en lachen met iemand waar ik de vorige nacht nog mee heb geknokt omdat die met zijn jatten aan mijn beste maatje zat
OTquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind zo'n serieuze user in je posts , ik kan dat echt niet rijmen met je smaak voor vrouwen.
Toch maar eens overstappen op een ander blowtje.![]()
Dat is dan weer een groot complimentquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zouden nooit geselecteerd worden voor dat hok, dat is het verschil.![]()
Leuk fris gezicht, maar bijna geen variatie in de dans.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Het meisje wat nu gaat dansen, vind ik het leukste meisje.
Ik had jou hoger ingeschat maar ik wil het wel even nader verklaren:quote:
Nee dat niet, maar wel leuk koppie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk fris gezicht, maar bijna geen variatie in de dans.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat maar ik wil het wel even nader verklaren:
Je gaat bij de achterkant van Fries staan. Daar hangt een bos haar tot bijna aan de grond. Dat is zijn staart. Als je die optilt zie je pal onder de inplant van die staart een hol. Dat is de plaats waar de paardenmoppen uit komen. Het zijn best flinke moppen die daar meerdere keren per dag uitkomen. Snappie.![]()
Alsoquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat maar ik wil het wel even nader verklaren:
Je gaat bij de achterkant van Fries staan. Daar hangt een bos haar tot bijna aan de grond. Dat is zijn staart. Als je die optilt zie je pal onder de inplant van die staart een hol. Dat is de plaats waar de paardenmoppen uit komen. Het zijn best flinke moppen die daar meerdere keren per dag uitkomen. Snappie.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Nooit geweten dat dat een mop heet. Maar m'nwas meer grappig bedoelt.
![]()
Yep, geniet lekker mee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Sorry, ben net binnen, maar waar doen deze meiden auditie voor, optreden van vanavond?
Inderdaad danseressen voor vanavond en de hele tour van Brian en Huub. Brian en Huub doen hun eigen nummer, een cover en een duet, bij elkaar op een avond 5 numers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Sorry, ben net binnen, maar waar doen deze meiden auditie voor, optreden van vanavond?
Huub en Brian treden vanavond weer op met hun nummer (in Haaksbergen, dacht ik), en ze mogen elk een danseres uitzoeken om mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Ja, sterker nog, voor alle optredens! Brain dus waarschijnlijk geen exit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook nietquote:
Dat heb je heel goed gezien. Niemand kan jumpen, dat valt tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Draaien ze wel die nummers van Brian en Huub want volgens mij zijn dit niet danseressen die dansen op 'Nooit meer naar huis...'
Brian heeft al eens eerder tegen Kennith en zijn moeder gezegd,quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb zelf het idee dat er in het weekend
alleen maar sukkels achter zitten,
net als toen met die 6 -2 groepsaanranding
Oh, dan heb ik dat dus goed ingeschat. Ik ben het me je eens, het is absurd. Gisteren kon je, net als destijds, de problemen van verre aan zien komen... maar als ik jou goed begrijp, wisten de ratten dus dat ze zo ver konden gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft al eens eerder tegen Kennith en zijn moeder gezegd,
dat ZIJ vaker wachten met acties tot het weekeinde is,
omdat het dan bij de productie minder bemand is.
Absurd dat de productie toch minder personeel inzet in het weekeinde,
en onveilig voelend voor hen die het doel zijn van het bashen.
Ach, een beetje stoer doen met woorden, stelt niks voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
Lieke had aardig gelijk dat ze niet met Huub wou seksen... Huub meteen op de versiertoer.
Maar afgelopen week is er toch ook enorm veel gebeurt omtrent Brian?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat dus goed ingeschat. Ik ben het me je eens, het is absurd. Gisteren kon je, net als destijds, de problemen van verre aan zien komen... maar als ik jou goed begrijp, wisten de ratten dus dat ze zo ver konden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |